igorkr Objavljeno December 9, 2013 Opozori Objavljeno December 9, 2013 Na moji 1000ki so trenutno gume z DOT0708 oznako, kar pove marsikaj. No, brez kufra je brezhibna, s kufrom pa potrese. Prva vožnja februarja, marca, ko bo primerna temperatura, grem do Širnika po nove gume, bom videl, kakšna bo potem situacija. Tudi 600ka je prišla s povsem izrabljenimi gumami in tresenje je bilo res obupno, po menjavi gum za nove ContiRoadAttack 2 se je težava omejila na ozek pas hitrosti nekje med 70 in 80. Pri 1000ki je težava očitno v aerodinamiki, je pa nenavadno, da pride v to resonanco pri ravno takšni hitrosti. Sodelavec ima isti primer na Kawasakiju 1250 al 1300, ne glede na kufer. (ZRX al nekaj takega). Na moji CBF-ki 600 mi je zaradi aerodinamike le glavo "močno" opletalo pri hitrostih mislim, da okoli 130 km/h. (moja višina 186 cm). Na sedanji Yamahi FZ1 Fazer, pa glava mirna pri vseh hitrostih. Zgleda zaradi nižje šipce dobim direktni veter brez kakršnekoli turbolence.
MarkoR Objavljeno December 10, 2013 Opozori Objavljeno December 10, 2013 Ja, turbolenca je res huda pri 130, avtocesta je prava muka. Kolega ima na 1000ki eno tako šipco, se mi zdi, da je od GIVIja, ki je na vrhu zavihana, tako da je pri vrhu skoraj čisto navpična. Poleg tega je nekje kupil takšne zavihke, ki se pritrdijo z vijaki od ogledal, da še malo dodatno razširijo masko. Z njegovo CBF sem se peljal konkretno preko avtocesntne hitrosti brez turbulenc in pihanja. Je pa Suzuki Bandit 650 S ista zgodba z malo šipico, ko turbulence praktično ni in je pri hitrosti mnogo bolj mirna vožnja.
S-trMa Objavljeno December 14, 2013 Opozori Objavljeno December 14, 2013 Kot sem napisal že par postov nazaj. Šajbo odrezat za 7-10 cm, pa bo bolje. Ali pa kupite že odrezano pri meni, za ene 15 EUR, sam da se losam.
spaceback Objavljeno Januar 18, 2014 Opozori Objavljeno Januar 18, 2014 Mogoče kdo ve kje se montira blažilnik krmila pri Cbf 600? Slika?
urkoman Objavljeno Januar 19, 2014 Opozori Objavljeno Januar 19, 2014 Te zanima homemade na hornet 900, identicno bi bilo za hornet 600? Mogoce dobis kako idejo.
spaceback Objavljeno Januar 20, 2014 Opozori Objavljeno Januar 20, 2014 Kako zgleda, a približno tkole..
cikadina Objavljeno Januar 20, 2014 Opozori Objavljeno Januar 20, 2014 (popravljeno) sej res da so tej kitajski ebayevski samo 20€ ampak vseeno, prvič čudno zgleda, drugič vprašanje koliko ta zadeva deluje in tretjič zakaj bi to sploh rabu? (drgač so te zadeve par sto evrov, če gre za zveneča imena ) če je to zaradi tresenja pri določeni hitrosti ima to skoraj vsak motor in je s kakšnimi gumami bolj očitno kot drugimi. Popravljeno Januar 20, 2014. Popravil cikadina
spaceback Objavljeno Januar 20, 2014 Opozori Objavljeno Januar 20, 2014 Marsikej je kitajskega 20€, tukaj pa plačaš par sto€ k majo krasne marže. Drgač je pa slika simbolična. Zanima me k nikjer nisem opazil na cbf 600 kje je montiran. Vem da trese, gume, kufri, križ....itd. Mene je motil pr ovinku, s položenim motorjem in krasno valovito cesto,kjer mislim, da bi mi blažilnik prav pršu.
urkoman Objavljeno Januar 21, 2014 Opozori Objavljeno Januar 21, 2014 tole ob strani je za bruhat grozno. malo se moras poigrat in naredit sam.
noer Objavljeno Marec 10, 2014 Opozori Objavljeno Marec 10, 2014 Pozdravljeni bikerji Sem lastnik Honde CBF 600 ABS in se mi pojavlja težava z motorjem Namreč, ko se peljem in spustim gas recimo pred križiščem, mi mašina konstantno cuka, tako da moram pogosto nižat prestave s stisnjeno sklopko Zadeva mi je že zelo nadležna in rad bi razumel kaj bi bil lahko vzrok Če je kdo imel podobne težave, me zanima kaj je bil vzrok. Hvaležen bom vsakega odgovora Hvala
StaraFeltna Objavljeno Marec 11, 2014 Opozori Objavljeno Marec 11, 2014 "Namreč, ko se peljem in spustim gas recimo pred križiščem, mi mašina konstantno cuka, tako da moram pogosto nižat prestave s stisnjeno sklopko" A prej pa ni bilo tega? Definiraj bolje cukanje in a drugače si nižal brez sklopke?!? Malo več napiši... Sicer pa zakaj bremzaš z mašino? ploščice so poceni agregati pa ne...
urkoman Objavljeno Marec 11, 2014 Opozori Objavljeno Marec 11, 2014 odvisno v kateri prestavi cuka.v 4-5 ob hitrosti 30 bo to verjetno normalno, ce ti pa v drugi ob tem spidu cuka,je pa zanimivo in verjetno motece
noer Objavljeno Marec 11, 2014 Opozori Objavljeno Marec 11, 2014 "Namreč, ko se peljem in spustim gas recimo pred križiščem, mi mašina konstantno cuka, tako da moram pogosto nižat prestave s stisnjeno sklopko" A prej pa ni bilo tega? Definiraj bolje cukanje in a drugače si nižal brez sklopke?!? Malo več napiši... Sicer pa zakaj bremzaš z mašino? ploščice so poceni agregati pa ne... hondo sem pravkar kupil druge roke Ko nižam prestave, tudi do prve, mi mašina cuka trza, ne vem kaj bi lahko še povedal se razume Točno tako tudi v drugi cuka
noer Objavljeno Marec 11, 2014 Opozori Objavljeno Marec 11, 2014 (popravljeno) pa kako drugače lahko se približaš križišču pri 80 km v riti in brez nižat prestave ali kako? Ja vem sklopka in tapkat po tački do prve, apak to ni to, normalno bi moral nižat in se počasi ustavit.Meni pa konstantno cuka ko nižam Popravljeno Marec 11, 2014. Popravil noer
MarkoR Objavljeno Marec 12, 2014 Opozori Objavljeno Marec 12, 2014 pa kako drugače lahko se približaš križišču pri 80 km v riti in brez nižat prestave ali kako? Ja vem sklopka in tapkat po tački do prve, apak to ni to, normalno bi moral nižat in se počasi ustavit.Meni pa konstantno cuka ko nižam Svečke? Mogoče prebija kateri od kablov na svečki. Če imaš verzijo z vplinjači in si ti ali prejšnji lastnik bil malo nepreviden z zaugom, so skoraj zagotovo svečke. Pri teh motorjih ga nikakor ne smeš zaganjat z zaugom, ker takoj uničiš svečke. Ga zaženeš in potem hitro dodaš zaug.
NX650 Objavljeno Marec 13, 2014 Opozori Objavljeno Marec 13, 2014 Ne ni na vplinjač, je letnik 2009 Tvoja ima PGM-FI, če prav predvidevam ti cuka ko obrati padejo pod 2000?
noer Objavljeno Marec 13, 2014 Opozori Objavljeno Marec 13, 2014 Ja tako nekako, bravo, danes sem menjal tudi svečke, ampak vseeno ista pašta nobene spremembe Bi mi mogoče znal kaj več povedat
Bremzer Objavljeno Marec 13, 2014 Opozori Objavljeno Marec 13, 2014 Ja tako nekako, bravo, danes sem menjal tudi svečke, ampak vseeno ista pašta nobene spremembe Bi mi mogoče znal kaj več povedat Na daljavo svetovat-popravit je nemogoče ! Pojdi na servis in se naj mehanik z nji zapelje pa ti svetuje kaj narediti najverjetneje bo potrebno dat na delavniški računalnik in se ugotovi kaj je vzrok tega cukanja..Vse kar lahko sam narediš je edino, da preveriš verigo,da ni preohlapna zračnost naj bi bila 2-4 cm sicer pa je vzrok cukanja kakšen napačen input npr; tipalo temperature motorja,tipalo zunanje temperature,potenciometer gasa ali lambda sonda to bo pokazal računalnik.
igorkr Objavljeno Marec 13, 2014 Opozori Objavljeno Marec 13, 2014 A ti to vedno dela ali samo občasno? Cukne kdaj tudi med potjo?
noer Objavljeno Marec 13, 2014 Opozori Objavljeno Marec 13, 2014 Tudi veriga je OK, dela pa mi vedno tako, neglede ali je mašina mrzla ali topla, bojim se samo da bi me dosti stalo, kajti sem ravnokar kupil avto in sem totalka brez denarja, motoristična sezona pa se bliža;) Hvala
NX650 Objavljeno Marec 13, 2014 Opozori Objavljeno Marec 13, 2014 Ja tako nekako, bravo, danes sem menjal tudi svečke, ampak vseeno ista pašta nobene spremembe Bi mi mogoče znal kaj več povedat Saj tudi druge tako delajo če bo še kater lastnik povedal. Tudi hornet ima enak pojav, ko obrati padejo pod 2000 obratov se začne to cukanje, bodi pozoren ko se boš peljal, ko boš tako ustavljal ko spustiš gas boš videl da začne to delat ko bojo obrati na 2000 oz. malenkost manj. Če ga boš držal nad temi obrati se to ne bo dogajalo. PGM-FI tako dela moteče je ampak se navadiš, vsaj jaz sem se . Na kratko kaj to pomeni, ko spustiš gas na višjih obratih se zgodi cut off, in ko obrati padejo pod 2000 pa začne računalnik spet krmilit bencinske injektorje in takrat se začne ta zadeva..... enako je če se spusčaš po hribu navzdol in če ga ne držiš nad 2000 cuka..
noer Objavljeno Marec 13, 2014 Opozori Objavljeno Marec 13, 2014 Ja hvala, ampak se vozim veliko po mestu in mi je to zelo nadležno ker ne moreš zaprav povlečt gas To cukanje rukanje pa me dela živčnega, prej sem imel FZ6 in je tekla ko urca tudi z 1-im obratom;) Če ga peljem h kakšnemu hobby mehaniku se bojim da bo začel naštevati vse mogoče, potem se bo spravil menjat en kos in ko bi mi predal kao popravljen motor, bi cukalo kot prej ali pa še več Praviš pa da je to pogost pojav Hvala ti
noer Objavljeno Marec 13, 2014 Opozori Objavljeno Marec 13, 2014 (popravljeno) Ja hvala, ampak se vozim veliko po mestu in mi je to zelo nadležno, ker ne moreš zaprav povlečt gas To cukanje rukanje pa me dela živčnega, prej sem imel FZ6 in je tekla ko urca, tudi z 1-im obratom;) Če ga peljem h kakšnemu hobby mehaniku se bojim, da bo začel naštevati vse mogoče, potem se bo spravil menjat en kos po izbiri in ko bi mi predal kao popravljen motor, bi cukalo kot prej ali pa še več Jutri bom preveril pri kakšnih obratih se mi pojavi ta zadeva Praviš pa da je to pogost pojav Hvala ti Popravljeno Marec 13, 2014. Popravil noer
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se