HONDAMANIA Objavljeno Junij 4, 2005 Opozori Objavljeno Junij 4, 2005 ... zanimam se cbf-ko....ktero kol pa nikjer ne najdem direktnih informacij lastnikov. predvsem me zanima kako se zadeva pele.... kak navor....vodljivost...poraba...itd. in pol povsod govorijo da so razprodane, sem lastnikov na tem fotumu očitno ni :? se komu zdi da je cena pri hondi precenjena(pretirana) :hmm: lp ← Glej, jst mam CBF-ko pa sen fuuuul zadovoljen. Zdej odvisno kaj ti odgovarja. Drgač sm pa pred tremi dnevi prebral AVTO MAGAZIN (11 številko, 26. maj 2005), kjer je zelo dober test (testirali so: HONDA CBF 600 S, KAWASAKI Z 750 S, SUZUKI BANDIT 650 S in YAMAHA FZ6 FAZER). Verjameš ali ne......Honda daaaaleč na 1. mestu (vse tako kot mora bit!), sledita ji Kawasaki in Suzuki, kot najslabše pa se je izkazala Yamaha..... Ti napišem nekaj odstavkov-EVO, PREPISANO IZ MAGAZINA........................................."Ko govorimo o udobju na zadnjem sedežu, je ta motocikel dobil najboljše ocene. CBF 600 S se je tudi izkazala z najbolja natančno in dovršeno izdelavo...". "...Da, Honda kljub najbolj skromnim podatkom o moči in navoru v sam vrh, ko govorimo o uporabnosti na cesti. Honda potegne najbolj zvezno v mehki krivulji naraščanja moči..." "....Ko govorimo o vodljivosti, se je povsod najbolje izkazala Honda, saj je lahkotna, okretna in stabilna...." "....Najboljši zavorni občutek na zavorni ročici je pri Hondi, sledijo Yamaha, Suzuki in Kawasaki...." "......Torej, če pogledamo rezultate, je na prvem mestu Honda, drugo bi si delila Suzuki in Kawasaki, medtem, ko Yamaha nekoliko zaostaja...." Pa da ne bo zdej kdo jezen, ki vozi kawasakija, yamaho al pa suzukija. Jst sm samo prepisal nekaj besed iz revije, tako da......... Sem pa sam tudi zelo zadovoljen s Hondico :OK: :kva2: LP! Grega!
blondini Objavljeno Junij 6, 2005 Opozori Objavljeno Junij 6, 2005 Ravnokar imamo motocikel CBF 600S ABS na testiranju, motosvet.com testing team ti bo odgovoril na vsa tvoja vprašanja v kratkem... ← Kdaj bo tale test ugledal luč sveta :?
smc Objavljeno Junij 7, 2005 Opozori Objavljeno Junij 7, 2005 (popravljeno) ves kaj me zanima emm tale tvoja šipca emm k pr 140 km/h na uro brez šipce je tema ane mislm full piha cist prevec in je tak upor da glava peče,vsaj jaz k sm se furala kot sovoznica na hornetki je blo full upora... pa me zanima s šipco novo original k je visja kok se pol kej lazi pele pr visjih hitrosti npr 180km/h tok najbrz gre tale motorck an :P ← jst sem si šipco kupila nakdnadno predvsem zato, ker je lažje žužke spravljat iz šipce kot iz števcev in špranj... in potem PRESENEČENO ugotovila, kok noro velik zračnega upora pobere.. ja gre CBFka po števcu kr čez 200km/h. šipca se seveda že prej ornk pozna. ZELO priporočam!!! ...aja pa napisala si hornetka... to ni hornetka....ampak cbf6000... :) ABS me je pa rešil že na mokri zebri... pa tud na suhem je zakon, ker brez posledic (drsa->padca) ugotoviš meje blokiranja. brez abs izven poligona nimam krajše zavorne poti - tudi na suhem ne! verjamem pa, da dirkači to znajo. ampak sem v čist drugi kategoriji, tako da se s tem ne ubadam :D... Popravljeno Junij 7, 2005. Popravil smc
tejcy Objavljeno Junij 9, 2005 Opozori Objavljeno Junij 9, 2005 ja gre CBFka po števcu kr čez 200km/h. šipca se seveda že prej ornk pozna. ZELO priporočam!!! ...aja pa napisala si hornetka... to ni hornetka....ampak cbf6000... :) ow ja vem da ni hornetka sam pac je dost podobna pac naked ane, sam da ma hornetka mal vec konjev, drgac pa mislm da se glih tko lohka nadgrajuje glede sipc, neki od tega dvojga bomo ze nakupl al cbf600 al pa hornetko... thnx za tole informacijo s sipco... LP tejcy :004
Nata Objavljeno Junij 22, 2005 Opozori Objavljeno Junij 22, 2005 mene zanima, če bi lahko lastniki CBF 600 N ... povedali kaj o rollbarih ali crashpadih ali kako že rečete temu ... kaj imate, če imate, kakšne in kje ste montirali ? pa cene ... pa kaka slikca bi bla fajn ... nameravam nabaviti pa nisem še ziher kako pa kaj ... :blush: hvala
smc Objavljeno Junij 28, 2005 Opozori Objavljeno Junij 28, 2005 mene zanima, če bi lahko lastniki CBF 600 N ... povedali kaj o rollbarih ali crashpadih ali kako že rečete temu ... kaj imate, če imate, kakšne in kje ste montirali ? pa cene ... pa kaka slikca bi bla fajn ... nameravam nabaviti pa nisem še ziher kako pa kaj ... :blush: hvala ← crashpadi=sturzpadi so zakon... evo par slikc.
Killroy Objavljeno Junij 29, 2005 Opozori Objavljeno Junij 29, 2005 Mene pa zanima, če ima N verzija uro? Sicer ni panike če je ni, sam je vseeno fajn B) Lp
smc Objavljeno Junij 30, 2005 Opozori Objavljeno Junij 30, 2005 Mene pa zanima, če ima N verzija uro? Sicer ni panike če je ni, sam je vseeno fajn B) Lp ← ure nima, si jo pa lahko kupis v Louisu za 9eur.
smc Objavljeno Avgust 19, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2005 Kakšno porabo imate :? ← odvisn kok obračaš... od 5.0 do 6.2l/100km
AleksG Objavljeno Januar 12, 2006 Opozori Objavljeno Januar 12, 2006 Kaj pa stroški servisiranja? Mi je kdo pripravljen kej glede tega napisat? Hvala
poba Objavljeno Marec 29, 2006 Opozori Objavljeno Marec 29, 2006 živjo.. mam problem in bi rad nasvete izkušenejših kolegov. mam cbf-ko letnik 04. pred 14 dnevi zalaufam motorček...takoj kresnu :) in se mal pelem okol pol pa učer hočem zalaufat...pa sm mel očitno izpraznjen akomulator :( in se spustim po klancu...da bi ga vžgal.... zdj nevem kaj sm lahko naredu narobe...ni vžgal...enkat je kr usekal iz avspuha :blink: vprašanje...je motor zalilo? oz kateri so možni scenariji? kaj naj naredim lepa hvala vsem naj še povem...da če zdj hočem zalaufat...starter enkrat obrne pol pa kr preskakuje :?
eMBe Objavljeno Marec 29, 2006 Opozori Objavljeno Marec 29, 2006 naj še povem...da če zdj hočem zalaufat...starter enkrat obrne pol pa kr preskakuje težko je takole na daljavo :hmm: ampak probaj prvo napolnit baterijo :grim lahko pa je tudi štarter fuč lahko so zobniki lahko je sklopka štarteja :hmm:
SiR Objavljeno Marec 29, 2006 Opozori Objavljeno Marec 29, 2006 a po klancu navzdol pa nikakor noče kresnt?
Špilferderber Objavljeno Marec 29, 2006 Opozori Objavljeno Marec 29, 2006 a po klancu navzdol pa nikakor noče kresnt? moj ni (prevelika kompresija je kljub enormni teži blokirala kolo).. predvidevam, da je reveč poba rinil nazaj po klancu (ni fajn, verjemite).. ergo: k.u.p.i. p.o.l.n.i.l.e.c.
SiR Objavljeno Marec 29, 2006 Opozori Objavljeno Marec 29, 2006 moj ni (prevelika kompresija je kljub enormni teži blokirala kolo).. men lani nekajkrat (razen enkrat, ko mi je pomagal Wobewt) ni bil problem po ravnem užgat litrskega dvovaljnika 'na horuk'... 600ccm štirivaljnika pa sploh ne (ravno prejšnji teden sem 2 metra sunil ninjo6 in je kresnila)... in se spustim po klancu...da bi ga vžgal.... zdj nevem kaj sm lahko naredu narobe...ni vžgal...enkat je kr usekal iz avspuha :blink: vprašanje...je motor zalilo? oz kateri so možni scenariji? kaj naj naredim si ga po klancu dol štartal v drugi brzini al si imel v prvi? probaj dons še enkrat ...
Miki Mauss Objavljeno Marec 29, 2006 Opozori Objavljeno Marec 29, 2006 Sigurno. Motor se da porint. Seveda ne v prvi prestavi, takrat blokira še štirka. Daš v drugo ali celo tretjo in ni mašine, ki bi bicikel blokirala, pa če maš MT01. Da pa ne kresne niti, ko se po klancu spustiš pa nima veze z baterijo. Če je fant imel prazen ali delno prazen tank, so mogoče v vplinjač(e) prišle smeti... Tudi zgoraj navedene napake (Advokat) so sicer možžne a na vžig na "klanec" ne bi smele vplivat
bigi Objavljeno Marec 29, 2006 Opozori Objavljeno Marec 29, 2006 (popravljeno) Mojstri. Pogoj da mašina vžge, je da ima napetost. Stara jajca so ponavadi vžgala, ko si jih potisnu po klancu navzdol. Pogoj je bil, da je bil izpraven vsaj altenator oz. dinamo. Kako se obnaša elektronika, ki jo imajo sodobni motocikli brez akomulatorja je vprašanje. Torej kaj se zgodi, če ni akomulatorja, zaradi špic, ki jih napravi altenator. Lahko uničimo ostalo elktroniko... Če pa imamo zanič akomulator zraven (v stiku - recimo nepravilno polnenje), je napetost premajhna, da bi lahko elektronika pravilno delovala. Praviš enkrat obrne pol pa preskakuje. Ali karkoli. Elektromagnet, ki porine štartni zobnik ima premalo napetost, da bi opravil svojo funkcijo. Na akomulator priklopi eno dogo luč in izmeri napetost, kar je manj kot 12V je prazno. Popravljeno Marec 29, 2006. Popravil bigi
fp4492 Objavljeno Marec 29, 2006 Opozori Objavljeno Marec 29, 2006 Se strinjam z bigijem. Novih motorjev na el. vbrizg s praznim akumulatorjem verjetno ne boš vžgal. Zato bi jaz bolj priporočal namesto vžiganja po klancu, da ga priklopi na kable, pa bo motor sigurno prej vžgal, kot pa na porivanje. Čeprav, mislim, da si ga že fajn zalil. Bo verjetno treba še svečke pregledat.
Sam dePihlja Objavljeno Marec 29, 2006 Opozori Objavljeno Marec 29, 2006 Ena možnost je, da si takoj kupiš nov akku, lahko pa tudi še kak teden razglabljaš in sprejemaš modre nasvete na MS. Kot je povedal fp, vsakem primeru preveri tudi svečke, če so bile pošteno zalite je velika verjetnost, da prebijajo :grim
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se