Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Vprašaj pri pohajaču ali pa v TC ju. Mislim da ga majo celo na zalogi.

Popravljeno . Popravil JANI_S
Objavljeno

Dobiš ga tut v Louisu v Beljaku in je pomoje kakšne 200 do 250€(dost drago drgač... ), če se prov spovnem :hmm:

Sicer pa moje izkušnje s temi zadevami... Zgleda sicer zlo ''pičkohvatno'' ampak če se količkaj voziš(nad 10tisoč/leto) ga boš v eni sezoni takorekoč ''speskou'' in, če boš hotu vseen bit lep ga boš mogu dat štrihat.

Objavljeno

Eno vprašanje za tiste, ki ste predelali motorček (konji-navor, ali geometrija).

Kaj se slučajno vibracije iz 5500-6000 kej umirijo ali vsaj višje pomaknejo?

Dvomim, ker pomik resonančnega območja območja navzgor lahko spremeniš samo na dva načina:

1.: Povečaš togost konstrukcije (kar se ne zgodi, če spremeniš kot križa ali motor ''znižaš'')

2.: Povečaš maso gibljivih delov (če spimpaš mašino kvečjemu zmanjšaš maso in to pomen, de se resonančno območje prestavi še k nižjim vrtlajajem)

Tk so nas v šoli učil :rolleyes:

Objavljeno (popravljeno)

Ja to o tudi mene tako učili. Zdej se vibracije začnejo pri hitrosti 120-130 km/h ravno pri omenjenih obratih. V mislih sem imel to, da bi to hitrost dosegel z manjšimi obrati. :?

Popravljeno . Popravil JANI_S
Objavljeno

Kašna mona! Nism pomislu na to spljoh! :slap:

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Danes biu na servisu in moram povedat, da so tudi tele Honda-servisi eni navadni Židje!! :angry:

Vse je še v garanciji in crkne akumulator(po enem letu sicer ni logično ampak v garanciji izrecno piše, da akumulator ne šteje zraven...). In sedaj-ketna se steguje kot čikgumi in bi jo blo potrebno zamenjat... In kaj rečejo na servisu? Da ketna tudi ne šteje v garancijo... Kk za vraga je to možno, če pa piše samo za akumulator... :blink: OK-no-saj drugače res ni logično da bi jo pri toliko km menjali za đabe ampak, če pa v GARANCIJI ZA AKUMULATOR IZRECNO PIŠE, ZA NOBENO DRUGO STVAR PA NE!!

Zkaj pol pišem, da akmumulator ne krije garancije... Zakaj pol noter v uni frdamani knigci ne piše, da garancija ne pokriva tudi ketne, zobnikov pa svečk in kuplonge... Oziroma, da ne piše, kaj za vraga sploh garancija krije... Pomoje bi bil krajši seznam :glare:

In v čem je potem sploh poanta vozit motor(z več kot 15kkm) na poioblaščen servis, če pa itaq garancija nič več ne krije? Olje pa filtre lahko vsak zamenja sam doma, pa še ziher je, da so zamenjani(izkušnje pač)...

Objavljeno

klik

Danes sem se malo vsedu dol in prisluhnu, kaj mi ''kolega'' hoče povedat s svojim nezadržnim zvončklanjem :D

Ma ja-jamral je nekje iz prednjega dela mašine :hmm: kaj je tam?

Tole

[attachmentid=97059]

Krešbari, ki se stikajo skupaj, vmes pa je distančnik. Ta rožlja sem si rekel!! Ga odvijem in zalaufam motor pa je rožljanje skoraj izginiko. QL sem si rekel in ga spet zategnik, da je skoraj voda kapnila iz njega. S5 zalaufam in motor rožlja s5 za znoret :glare:

Qrc rečem-Krešbar dol vzamem in bom že vidu kaj je narobe... Odvijem še vijak ki fixira krešbar in mašino na gištel in naenkrat mi krešbar vstane v roki :eek:

A tretji vijak pri štendardu pa nič ne drži?? Sklonim se in vidim tole

[attachmentid=97060]

Samo debelo gledam... Na motorju ki še nikoli ni padel po tleh se je zaradi vibracij odlomil 4mm debel in 15mm širok nosilec krešbara in začel ''zvonit''. Na utrujenostni lom tipično kaže pogled na prelomljeno ploskev, ki je po približno 2/3 zarjavela...

[attachmentid=97061]

Pol pa švasaparat v roke pa zašvasat, ohladit in s črnim sprejem špricnit in je kot novo :yea1: Nič več ne zvoni, funkcionalnosti pa s tem posegom tudi nisem izgubil :D

[attachmentid=97062]

Ko se mi naslednjič odlomi sporočim. Dvomim, da bo zdržal celo sezono... Naslednja poteza bo ojačitev s flohajzlom... :yes:

post-4329-1178831635_thumb.jpg

post-4329-1178831915_thumb.jpg

post-4329-1178832068_thumb.jpg

post-4329-1178832326_thumb.jpg

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Lepo pozdravljeni

Prejšnji teden sem si domou privlekel Hondo Varadeo 1000, ampak se je izkazalo, da je enostavno prevelik, da bi ga lahko tudi moja žena vozila.

In tako sem jo peljal nazaj in naredil menjavo za CBF 600s, letnik 2004.

Ogrooooomna razlika v teži!! Peresno lahka kategorija proti Varaderotu!

Imam pa eno prošnjo. Zraven nisem dobil nobenih "navodil", oziroma so v Italjanskem jeziku!! :BUA:

Ima kdo to datoteko v pdf-u?? Angleško, Nemško - nima veze!! Samo Italjanščine pa res ne zastopim.

Prosim za pomoč.

Objavljeno (popravljeno)

A rabiš mogoče tole...?? :naughty: :naughty: :naughty:

Navodila na 80 straneh v slovenščini :grim

Imaš PM...

IPB Slika

Popravljeno . Popravil HONDAMANIA
Objavljeno

če koga zanima homoligiran izpuh LeoVince za CBF600 naj me kontaktira na PM

bo pa ugodna cena rabljen zelo malo dejansko kot nov

zvok pa :worship:

Objavljeno (popravljeno)

:headbang:

Jaz sem si glih danes naročil novega in ga že plačal!!

Cena pa je bila ugodnih 214 ojrov!! :naughty:

Pa da nebo kakšnih čudnih (to ni original, sigurno je poškodovan, ... ) Naročil sem ga pri generalnem uvozniku za SLO ( Linde MPA)

Popravljeno . Popravil mamomu
Objavljeno

Alo!!! Mene pa zanima če je možno na CBF-ko montirat

zadnjo gumo širšo ter kako dimenzijo? :worship: lp

Objavljeno
:headbang:

Jaz sem si glih danes naročil novega in ga že plačal!!

Cena pa je bila ugodnih 214 ojrov!! :naughty:

Pa da nebo kakšnih čudnih (to ni original, sigurno je poškodovan, ... ) Naročil sem ga pri generalnem uvozniku za SLO ( Linde MPA)

če bi ga vzel pri meni bi ti sedaj že pojčkal na motorju :naughty:

brez čakanja pa plačevanja v naprej :headbang:

pa še sprobal bi ga preje predno bi dal ojre :kva2:

Objavljeno (popravljeno)
Alo!!! Mene pa zanima če je možno na CBF-ko montirat

zadnjo gumo širšo ter kako dimenzijo? :worship: lp

Če hočeš met širšo gumo gor si kupi CBRko!!

Kakršnekoli domače predelave(povprečnega voznika-meter80 in 80kg) za na cesto se ne izplačajo, ker s tem samo poslabšaš vozne lastnosti! Matrwola-kdaj boste to dojeli?? Pa menda ja neboste VI pametnejši od vseh onih izkušenih inžinirjev, ki te zadeve testirajo vsak dan, več mesecev(da ne rečem let) in celo(lej ga zlodja) živijo od tega!! Ne-vi ste bol majstri in v enem popoldnevu zrihtate zadevo dvakrat bolje...

Popravljeno . Popravil Lowrenc
Objavljeno
No vam bom povedal čez en mesec, ko dobim in zmontiram material. :yea1: :OK:

No malo več kot mesec je mimo.

Menjal jem lonec (Leo Vince), filter zraka (BMC), igle in šobe (dyno jet) in moram vam povedat da razlika je očitna, še posebej pri vibracijah. Sedaj vibrirajo nožniki samo okoli 6000 obratov, pospeši pa tudi malo bolj. Poraba pa se mi je povečala za 1l/100km. Je pa res da tankam samo 100 oktanski benz, ker pri 95 se območje vibracij poveča iz začne nekje 5500 in konča 6500.

Investicija se je splačala, še posebej zaradi zvoka :yea1: !

Objavljeno

Dialog ali nekakšen krajši test CBFke, če bo komu kaj pomagalo vse skupaj :rolleyes:

Živjo!

Malo me zanima kako si zadovoljen s svojim motorjem. Pa upam, da ga imaš že kaj dlje časa kot nekaj tednov ali nekaj 100 km prevoženih. Saj veš, ko imaš motor nov, je vsak najbojši.

Zanima ali vetrobran učinkovito usmerja piš mimo ali te piš vseeno zadane direkt v prsa ali čelado.

A si se kaj vozil po mestu?

A tudi tebe motijo vibracije pri 130 km/h?

A top box imaš gor?

Če imaš še kašno uporabno info, prosim napiši.

Lp

Hoj-motor je definitivno vreden svojega denarja, vendar ima vendarle nekaj pomankljivosti. Nekatere pomankljivosti... Torej-motor je star eno leto in ima 25tisoč km. Ima top case.

Naj kar začnem s pomankljivostmi:

Na začetku me je res najbolj motil piš vetra, ki ga mi je vetrobran usmeril direkt v čelado(velik sem meter 85), vendar sem se s tem sprijaznil. Mene to ne moti več.

Naslednja pomankljivost je ta, da zajle za gas pokrivajo tretjino števca za temperaturo(govorim za model S. Modela N še nisem vozil). Če si manjši od mene ti bodo zajle zastrle še večji del števca. To sem se tudi že navadil in sploh ni panike.

Naslednja pomankljivost/napaka je ta, da pri vožnji v desni ovinek po slabši cesti kdaj pa kdaj zadaneš z izpuhom po tleh. To se zgodi samo ob zelo ostri vožnji(imam 95kg) ali pa ob nekoliko dinamičnejši vožnji v dvoje. Tudi tega sem se navadil in me ne moti, ker vem, kaj mi kdaj pa kdaj zaruži pod mašino.

Največja in neodpustna napaka pri tem motorju pa se mi zdi ta, ker ima stransko stojalo tako grdo skrito pod levo stopalko... Moraš biti skoraj akrobat, da dosežeš... To se da rešit pri vsakem kmetu, ki ima švasaparat in ti na štrcelj na stopalki navari en ali pa 2 cm dolgo štangico-življenje bo potem mnogo lažle trance_44_wink5.gif

Vibracije pri 130 km/h? To ne vem-možno... Jaz sem opazil, da se vibracije pojavijo pri cca5000 obratih v vsaki prestavi. To je normalno za te motorje(govoril z drugimui lastniki in jih čutijo vsi). S časom se jih navadiš in tudi to ni problem(vsaj zame ne)

Akumulator je crknil prvo zimo(po malo več kot 20tisoč km) eek.gif To je prehitro-veliko prehitro!! Veriga in zobniki bodo v kratkem zreli za v kanto.

Naj pa te le opozorim, da na ta motor spadajo gume Michelin Pilot Road in nobene druge!! Najbolše so se odnesle izmed vseh( izmed Bridgeston, Dunlop, Michelin). opozarjam te tudi, naj ti svečk ne menjajo pri Čepinu v Vojniku, ker ima po mojem mnenju pošilko zanič NGK svečk!! Prejšnji teden je bil na servisu pri njem in potem je čez 3 dni začel delat samo na 3 cilindre, pa vžgat ga ni blo možno, iz avspuha se je kadilo,... Cela štala, preden smo ugotovili, da so nove svečke za v smeti glare.gif

Sedaj pa bi začel z dobrimi lastnostmi...

Ne-ne bom, ker jih je preveč in bi bi seznam dosti daljši od slabih(ki vbistvu sploh niso tako hudo slabe) OK... Lepo se pelje-tudi v mestu... (med kolono se peljat po Celovški ni noben problem), poraba goriva je malenkost čez 5l/100km (nikdar čez 6l/100), relativno udoben zadnji sedež, Rezervoar je ploščat na vrhu in primeren za veliko tanktorbo, Nepogrešljivo centralno stojalo(mazanje ketne na potovanju), zadosti moči tudi če sta 2 na njem,...

Jaz ti rečem-za svoj denar je sigurno dobra izbira trance_43_wavetowel2.gif In še nekaj-če bi še enkrat ga kupil bi ga na pooblaščen servis peljal samo prve 3 servise, potem pa ne več...

LP

Objavljeno
Naj pa te le opozorim, da na ta motor spadajo gume Michelin Pilot Road in nobene druge!! Najbolše so se odnesle izmed vseh( izmed Bridgeston, Dunlop, Michelin).

Jaz imam tudi CBF600SA pa sem glede gum na nekam nemškem forumu zasledil, da naj bi se na tem motorju dosti bolje kot originalne Michelin Road Pilot, obnesle gume Metzeler Z6. Sicer zzaenkrat še ne razmišljem o menjavi, saj imajo originalne gume po cca. 7500 km še veliko profila. Izgleda, da je moj stil vožnje res bolj penzionerski, ker ob taki obrabi mi bodo zdržale do 20.000 km :whistle: . Jih bom prej menjal zaradi starosti ;) .

@Lowrenc

Ker očitno kar dobro poznaš CBF-ko in imaš tudi kar nekaj kilometrov za pasom bi te nekaj vprašal:

Sam imam 180cm, pa me nekako zanima, da bi probal kako se vozi, če "obrneš okoli" objemke, katere držijo krmilo in tako krmilo oddaljiš od sedeža za kakšne 2 cm. Tako bi bila drža na motorju malo nižja.

Jaz sem že poskusil odviti imbuse, ki držijo krmilo, pa se je že prvi tako upiral, da bi moral natakniti cev na gadoro in sem raje odnehal, da kaj ne odtrgam.

Si to kdaj poskusil?

Objavljeno

Sam nisem delal kakšnih posebnih modifikacij na njem. Vse kar je bilo je to, da sem sedež dvignu na najvišjo stopnjo.

Jaz sem visok 185 in moram priznat, da še nisem poskusil obrnit objemk okrog in jih tudi ne bom, ker mi sedanja pozicija zelo ustreza.

Če boš poskusil to nastavitev pa te prosim, da malo poročaš, kako se kaj obnese, OK?

Še nekaj o vijačenju imbusa... Imbus je zelo smotan za vijačit(je pa fino, ker imaš lahko cel komplet ključev kar v žepu), če si malo površen in ne potisneš imbusa do konca v luknjo ali pa, če nimaš prostora. Ko obremeniš ključ ti ''spodrsne'' in tistega imbusa živ Bog ne odvijači več!!

Pri CBFki je prostora več kot dovolj, zato daj ključ lepo v vijak in našponaj(magari s cevjo v nasprotni smeri urinega kazalca). Če imaš občutek, da se preveč upira pa na neobremenjen ključ(vstavljen v luknjo) malo kresni s kladivom. za to početje so najbolj primerni kar takile imbusi, če pa so imbusi navadni(zakrivljeni pod kotom 90°) pa tudi ni panike, saj je dovolj prostora.

Udariš nekajkrat po njem, da se navoj ''pretrese'' in nato poskusi odvijačit ampak res pazi, da ti ga ne vrže ven iz luknje... Je pa imbus 6 že relativno velik tako, da ni hujše panike, da bi ga ''požru''. Pri meni je šlo dobesedno z levo roko :closedeyes:

Vijak, ki pritrjuje spodnji del nosilca krmila pa je 17(se mi zdi ampak ne me za j***a, če ni res) in da njega odvijačiš pa rabiš malo daljši podalšek(je relativno malo prostora) za gidoro in tudi nebi smelo biti problema. Skoraj 100% ni zarostan, ker je tako obrnjen, da se voda odteka ven iz njega :hmm:

Objavljeno

Jaz imam na moji CBF namontirane Metzeler Z6 in primejo kot "pes ježa"!!! :worship:

No, brez heca. Guma je odlična. Danes me je presenetil dež in mokra cesta ampak kot da je to vse gumi vseeno! Res drži!

Objavljeno

Zdravo!

Jes bi še vprašu če ima kdo probleme z zdrsavanjem sprednjega kolesa ter občasno zadnjega ter zakaj pride do tega :unsure:

Objavljeno

Jaz občasno, predvsem zadnjega kolesa. Ampak glede na prejšnje poste mislim, da je to zarad gum.

Mam pa gor Dunlopke 208.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni. Počasi se odločam za nakup drugega motornega kolesa. Sem nekako še voznik začetnik. Do sedaj sem vozil BMW F650 nekako 2 leti brez problemov, mislim vse je šlo lepo. Sedaj se pa odločam za hondo cbf z poloklepom, pa me zanima če mi ga svetujete, ali naj se zaenkrat odločim za kaj drugega. Še nekaj. Sem nekoliko nižje postave 1.73m in ali bom imel kake probleme pri manevriranju, in ali bo vetrobransko steklo dobro opravilo svojo nalogo. Hvala za nasvet. Lp

Objavljeno

Kar se doseganja tal tiče ne bi smelo biti problema, probaj v kakšnem salonu.

Motorji v salonih imajo tovatđrniško sedež na srednji višini tako, da ko boš probal upoštevaj, da ga je možno še znižati za 15 mm. Meni vetrobransko steklo povsem dobro opravlja svoje delo, kar pa se tiče ustreznosti motorja boš moral pa sam priti do zaključka, kaj bi rad imel in kaj ti je všeč.

Meni je bila (in je še .) ) CBF 600SA prvi pravi motor po 20 letih pavze, ko sem se nehal voziti s svojo takratnjo makino, ki se slišala na APN 6 :D :whistle: .

Objavljeno

Živjo. V bistvu sem malce skeptičen glede tega motorja, pa ne zaradi testov ali pa kaj podobnega. Pravzaprav še nisem imel priložnosti sedeti na njemu ali ga pa peljati, pa me zanima kje bi bilo možno kaj od tega sprobati v Ljubljani ali okolici.

Lp

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!