Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Alo,

cukanje smo rešili - bejžte proč od Denso svečk - dve sta šle u maloro po 4.000 km! Garancije na potrošni material ne dajejo, hmm, ... Motorina je lepo preživela test v Brno na SBK in nazaj (slabih 1300km).

Da pa ni dolgčas, nova težavica ... kako zamenjati žarnico za osvetlitev armaturke (števec hitrosti), Manual tega ne obravnava, ...

In še to ... slišijo se prve govorice o novi CBF, agregat od aktualne Hornet, vse skupaj kar 20kg lažje, vbrizg goriva, menda že naslednjo sezono!

Objavljeno
Menjal jem lonec (Leo Vince), filter zraka (BMC), igle in šobe (dyno jet) in moram vam povedat da razlika je očitna, še posebej pri vibracijah. Sedaj vibrirajo nožniki samo okoli 6000 obratov, pospeši pa tudi malo bolj. Poraba pa se mi je povečala za 1l/100km. Je pa res da tankam samo 100 oktanski benz, ker pri 95 se območje vibracij poveča iz začne nekje 5500 in konča 6500.

a si ti ziher, da dejansko čutiš boljši pospešek, ali se ti bolj "zdi", ker si pač nekaj dnarja gor naložil? :whistle:

Objavljeno
a si ti ziher, da dejansko čutiš boljši pospešek, ali se ti bolj "zdi", ker si pač nekaj dnarja gor naložil? :whistle:

Ma kje ti pobiraš te stare poste za jim replicirat ???

Samo da števec nabijaš ne. :grim

lp

Objavljeno
In še to ... slišijo se prve govorice o novi CBF, agregat od aktualne Hornet, vse skupaj kar 20kg lažje, vbrizg goriva, menda že naslednjo sezono!

Vendar nekaj pametnega tudi od Honde.

Objavljeno
Vendar nekaj pametnega tudi od Honde.

Ja končno Honda... :naughty:

CBF600 - 2008

Objavljeno

Ja tale ta nova CBF-ka zgleda kr OK. Pa se komu sanja kakšno ceno bo imela??????

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

kolkor vidim na tej slabi sliki je drugačna samo sprednja maska na zadnjem koncu in agregat ni več črne barve... (italjansko ne znam)

Nič kaj pretresljivega-in prav je tako, ker taka, kot je je O-DLI-ČNA :yes:

Objavljeno

Kakor sem prebral v drugih objavah in najavah je stvar predvsem v novem agregatu (motore tutto nuovo - rečejo Italijani), čeprav naj bi bil to motor "preseljen" in horneta 600; glavni vzrok je verjetno v doseganju EVRO 3 norme za izpuh ...

Objavljeno
Kakor sem prebral v drugih objavah in najavah je stvar predvsem v novem agregatu (motore tutto nuovo - rečejo Italijani), čeprav naj bi bil to motor "preseljen" in horneta 600; glavni vzrok je verjetno v doseganju EVRO 3 norme za izpuh ...

Saj agregat (preslaboten) je bil vzrok, da recimo jaz nisem kupil tega motorja, ki mi je sicer vsec, se posebej polozaj voznika in sopotnice na njem. Upam, da nam sedaj ne zaserjejo vsega tudi z "novo" ceno.

Objavljeno

V Franciji naj bi bila cena nove CBF-ke 6000 eur gola standard in 7000 S varianta z ABS-om.

Objavljeno

Danes menjal prednje zavorne ploščice z originalnimi(in ne kakšnimi Louis-HeinGericke sranjem)! Zakaj? Zato!!! Zdržale so svojih 34200km, kar je za športno-potovalni način vožnje odlično!! Pri GPZju mi je zdržala 15tisoč... Zadnje bodo zdržale še kakšnega tisočaka ali dva.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Živjo. Na AS-ju sm se pogovarjal mal z prodajalcem, pa je reku da bo mela ta-nova CBF- ka elektronski vbrizg, da je to glavna sprememba, kar je smiselno, ker ni preveč šparaven motor, vsaj moj ne. Kar se pa tiče ketne, jaz sem ketno menjal pri 18000, ker je bla čisto pretegnjena, ne vem kaj je blo, motor sem kupil 2leti star, pa zgleda da se je prejšnji lastnik vozil z premalo napeto ketno. zanima me, pa če ma kdo probleme z zaugom, da mu ga notr vleče kr sam od sebe, se pravi choke gumb ne ostane sam zunaj ampak ga morm ročno držat da ne crkne. Lp

Objavljeno
zanima me, pa če ma kdo probleme z zaugom, da mu ga notr vleče kr sam od sebe, se pravi choke gumb ne ostane sam zunaj ampak ga morm ročno držat da ne crkne. Lp

:eek:

Jaz nimam nobenih problemov z zaugom. A teb ga takoj začne not vlečt, še preden je mašina segreta al kako?

Sej sčasoma ga tud men samo od sebe not potegne (vendar ne čist do konca), na začetku pa stoji vn tolk kolikor ga pač potegnem.

Objavljeno

Sam sem se letos ravno zaradi teže, navora in porabe goriva ter seveda po poskusnih vožnjah odločil za Kawasakija. Razlika v ceni do CBF z ABS, se mi je zdela glede na preizkus prevelika... :trance_33_sleep:

Me zanima, kako bo s ceno novega modela... nov pogonski stroj bo vsekakor odličen :naughty: in kljub temu, da "so ostali" na 78 KS, bo na drugih področjih pridobil veliko! :rolleyes:

Malo mi je žal oziroma sem razočaran nad obliko, ki je ostala skoraj nespremenjena... Tu sem pričakoval malo bolj ekstravagantno (Hondino) spremembo v stilu novega Horneta ali Civica... Škoda! :closedeyes:

Objavljeno (popravljeno)
Živjo. Na AS-ju sm se pogovarjal mal z prodajalcem, pa je reku da bo mela ta-nova CBF- ka elektronski vbrizg, da je to glavna sprememba, kar je smiselno, ...

Jebela cesta, ti trgovci (gotovo ima v salonu še zalogo iz letošnjega leta) ... da take spuščajo in zavajajo potencialne kupce.

Motor je skoraj popolnoma nov (ima nov okvir (sedaj alu), daljšo zadnjo vilico, agregat je "zadušen" CBR 600RR iz leta 06 z vbrizgom goriva (ni več čoka, ki ti sedaj dela težave), drugačne bremze, sedež, poloklep ... ) ... več pa tukaj:

http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=3595

Popravljeno . Popravil Fazer03
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Živjo. Mene pa zanima, ali morda obstaja kakršna koli varianta gretja ročk na cbf-600. Ker se rad peljem tudi v hladnejšem vremenu, bi mi prišlo prav. Zanima me tudi, ali se dobi povišano vetrobransko steklo za ta motor. Hvala za pomoč. Lep pozdrav

Objavljeno (popravljeno)
Živjo. Mene pa zanima, ali morda obstaja kakršna koli varianta gretja ročk na cbf-600. Ker se rad peljem tudi v hladnejšem vremenu, bi mi prišlo prav. Zanima me tudi, ali se dobi povišano vetrobransko steklo za ta motor. Hvala za pomoč. Lep pozdrav

Ročke dobiš v Louisu za ca. 20 EUR, recimo tele.

Zraven navodila za montažo; le premer balance moraš vedeti, sicer pa ti tudi prodajalec zna povedati (iz kataloga prebrati).

Vetrobransko steklo - MRA, Givi, pa najbrž še kdo...

Popravljeno . Popravil hajoktejn
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni

Potreboval bi servis manual za cbf-ko 600s. :headbang: na netu nisem najdu nič razen španskih.

Če ma kdo v pdf-ju se priporočam.

lp

Matej

Objavljeno

Ne trudi se več z iskanjem po netu, ker jih NI. Opcija je, da se zapelješ v Trzin do As-a in gospode lepo prosiš, če ti jih dajo oz. prodajo (namreč znajo komplicirat kot da so ta navodila ne vem kaj :angry: ).

Če potrebuješ kaj točno določenega, ti lahko jaz naredim scan in pošljem, ko jih dobim nazaj.

Objavljeno
Ne trudi se več z iskanjem po netu, ker jih NI. Opcija je, da se zapelješ v Trzin do As-a in gospode lepo prosiš, če ti jih dajo oz. prodajo (namreč znajo komplicirat kot da so ta navodila ne vem kaj :angry: ).

Če potrebuješ kaj točno določenega, ti lahko jaz naredim scan in pošljem, ko jih dobim nazaj.

Hvala za odgovor. Bom probal kje povprašat drugač pa bom poprosu za kšn scan. Za vse ljubitelje hond pa link

http://hondatech.info/ kjer dobite skoraj vse manuale v pdf-ju.

lp

Matej

Objavljeno (popravljeno)

hrčo! A ti si kupu service manual v ASu al kaj? Pa menda ni celo v slovenščini. Kolk pa je biu, če smem vprašat?

To, da komplicirajo pa verjamem, ker to potem pomeni, da ga ne boš več vozil na pooblaščene servise. Čeprou nebi smel komplicirat, ker noter v ''user manual-u'' piše, da ga tudi izven garancije vozi h pooblaščenemu serviserju ali pa si kupi ''service manual''...

Vglavnem-moje mnenje o serviserjih je bolj :wacko:

matejc58c-Dober link!! Čestitke-ga bom prlepu v primerno temo(če me že ni kdo prehitel)!

Popravljeno . Popravil Lowrenc
Objavljeno

Ne, nisem ga kupilA. Sem se pa morala kar precej pregovarjat tam s prodajalci, da so mi ga dal :headbang: To, da sem druga lastnica motorja in da je bil motor res kupljen pri njih ter v času prvega lastnika tudi servisiran tam, jih je po dolgotrajnem pregovarjanju omehčalo in so na koncu le popustili in mi ga podarili

In ja, je v slovenščini. Ne morš vrjet :krneki:

Objavljeno

No ker je novo leto mimo, že počasi razmišljam o spomladi, lepih dnevih in vožnji z motorjem.

No zaradi tega imam eno vprašanje. Motor imam čez zimo v neogrevanem prostoru, akumolator na toplem. Vsako leto ko prižigam to mojo CBF-ko imam potem probleme, saj če ne vžge dokaj hitro mi pol svečke zapaca oz. kr vergla v prazno, tak daje pol vžgati še težje (ali pa sploh ni mogoče - eno leto sem mogu svečke zamenjat :headbang: ).

Pa me zanima ali imate drugi podobne težave in izkušnje, in kakšno taktiko prvega prižiga v sezoni imate? Pogovarjal sem se z mehanikom, kateri mi je reku, da so zalite svečke na začetku sezone bolezen CBF-k.

Pomagajte da ne bom spet svečk čistil al pa celo kupval.

LEP POZDRAV :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Objavljeno

Cisto tako mimogrede... Si probal enkrat na mesec vzgati motor in ga lavfati ene 10 minut in imas iste probleme? Tolko da vem, spomladi pride CBFka v naso hiso...

No ker je novo leto mimo, že počasi razmišljam o spomladi, lepih dnevih in vožnji z motorjem.

No zaradi tega imam eno vprašanje. Motor imam čez zimo v neogrevanem prostoru, akumolator na toplem. Vsako leto ko prižigam to mojo CBF-ko imam potem probleme, saj če ne vžge dokaj hitro mi pol svečke zapaca oz. kr vergla v prazno, tak daje pol vžgati še težje (ali pa sploh ni mogoče - eno leto sem mogu svečke zamenjat :headbang: ).

Pa me zanima ali imate drugi podobne težave in izkušnje, in kakšno taktiko prvega prižiga v sezoni imate? Pogovarjal sem se z mehanikom, kateri mi je reku, da so zalite svečke na začetku sezone bolezen CBF-k.

Pomagajte da ne bom spet svečk čistil al pa celo kupval.

LEP POZDRAV :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!