Poni Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 Alo, cukanje smo rešili - bejžte proč od Denso svečk - dve sta šle u maloro po 4.000 km! Garancije na potrošni material ne dajejo, hmm, ... Motorina je lepo preživela test v Brno na SBK in nazaj (slabih 1300km). Da pa ni dolgčas, nova težavica ... kako zamenjati žarnico za osvetlitev armaturke (števec hitrosti), Manual tega ne obravnava, ... In še to ... slišijo se prve govorice o novi CBF, agregat od aktualne Hornet, vse skupaj kar 20kg lažje, vbrizg goriva, menda že naslednjo sezono!
2384nsdf83 Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 Menjal jem lonec (Leo Vince), filter zraka (BMC), igle in šobe (dyno jet) in moram vam povedat da razlika je očitna, še posebej pri vibracijah. Sedaj vibrirajo nožniki samo okoli 6000 obratov, pospeši pa tudi malo bolj. Poraba pa se mi je povečala za 1l/100km. Je pa res da tankam samo 100 oktanski benz, ker pri 95 se območje vibracij poveča iz začne nekje 5500 in konča 6500. a si ti ziher, da dejansko čutiš boljši pospešek, ali se ti bolj "zdi", ker si pač nekaj dnarja gor naložil? :whistle:
TBoxer Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 a si ti ziher, da dejansko čutiš boljši pospešek, ali se ti bolj "zdi", ker si pač nekaj dnarja gor naložil? :whistle: Ma kje ti pobiraš te stare poste za jim replicirat ??? Samo da števec nabijaš ne. :grim lp
Buzdovan Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 In še to ... slišijo se prve govorice o novi CBF, agregat od aktualne Hornet, vse skupaj kar 20kg lažje, vbrizg goriva, menda že naslednjo sezono! Vendar nekaj pametnega tudi od Honde.
Sidominator Objavljeno Julij 27, 2007 Opozori Objavljeno Julij 27, 2007 Vendar nekaj pametnega tudi od Honde. Ja končno Honda... :naughty: CBF600 - 2008
fuli Objavljeno Julij 27, 2007 Opozori Objavljeno Julij 27, 2007 Ja tale ta nova CBF-ka zgleda kr OK. Pa se komu sanja kakšno ceno bo imela??????
Lowrenc Objavljeno Avgust 4, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2007 kolkor vidim na tej slabi sliki je drugačna samo sprednja maska na zadnjem koncu in agregat ni več črne barve... (italjansko ne znam) Nič kaj pretresljivega-in prav je tako, ker taka, kot je je O-DLI-ČNA :yes:
Fazer03 Objavljeno Avgust 6, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2007 Kakor sem prebral v drugih objavah in najavah je stvar predvsem v novem agregatu (motore tutto nuovo - rečejo Italijani), čeprav naj bi bil to motor "preseljen" in horneta 600; glavni vzrok je verjetno v doseganju EVRO 3 norme za izpuh ...
Buzdovan Objavljeno Avgust 6, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2007 Kakor sem prebral v drugih objavah in najavah je stvar predvsem v novem agregatu (motore tutto nuovo - rečejo Italijani), čeprav naj bi bil to motor "preseljen" in horneta 600; glavni vzrok je verjetno v doseganju EVRO 3 norme za izpuh ... Saj agregat (preslaboten) je bil vzrok, da recimo jaz nisem kupil tega motorja, ki mi je sicer vsec, se posebej polozaj voznika in sopotnice na njem. Upam, da nam sedaj ne zaserjejo vsega tudi z "novo" ceno.
Buzdovan Objavljeno Avgust 7, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2007 V Franciji naj bi bila cena nove CBF-ke 6000 eur gola standard in 7000 S varianta z ABS-om.
Lowrenc Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 Danes menjal prednje zavorne ploščice z originalnimi(in ne kakšnimi Louis-HeinGericke sranjem)! Zakaj? Zato!!! Zdržale so svojih 34200km, kar je za športno-potovalni način vožnje odlično!! Pri GPZju mi je zdržala 15tisoč... Zadnje bodo zdržale še kakšnega tisočaka ali dva.
Fazer03 Objavljeno September 28, 2007 Opozori Objavljeno September 28, 2007 http://www.honda.de/content/motorraeder/index.html Za model so ostali kar na 78 KM.
jbucek Objavljeno Oktober 2, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2007 Živjo. Na AS-ju sm se pogovarjal mal z prodajalcem, pa je reku da bo mela ta-nova CBF- ka elektronski vbrizg, da je to glavna sprememba, kar je smiselno, ker ni preveč šparaven motor, vsaj moj ne. Kar se pa tiče ketne, jaz sem ketno menjal pri 18000, ker je bla čisto pretegnjena, ne vem kaj je blo, motor sem kupil 2leti star, pa zgleda da se je prejšnji lastnik vozil z premalo napeto ketno. zanima me, pa če ma kdo probleme z zaugom, da mu ga notr vleče kr sam od sebe, se pravi choke gumb ne ostane sam zunaj ampak ga morm ročno držat da ne crkne. Lp
hrčo Objavljeno Oktober 2, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2007 zanima me, pa če ma kdo probleme z zaugom, da mu ga notr vleče kr sam od sebe, se pravi choke gumb ne ostane sam zunaj ampak ga morm ročno držat da ne crkne. Lp :eek: Jaz nimam nobenih problemov z zaugom. A teb ga takoj začne not vlečt, še preden je mašina segreta al kako? Sej sčasoma ga tud men samo od sebe not potegne (vendar ne čist do konca), na začetku pa stoji vn tolk kolikor ga pač potegnem.
ferek Objavljeno Oktober 2, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2007 Sam sem se letos ravno zaradi teže, navora in porabe goriva ter seveda po poskusnih vožnjah odločil za Kawasakija. Razlika v ceni do CBF z ABS, se mi je zdela glede na preizkus prevelika... :trance_33_sleep: Me zanima, kako bo s ceno novega modela... nov pogonski stroj bo vsekakor odličen :naughty: in kljub temu, da "so ostali" na 78 KS, bo na drugih področjih pridobil veliko! :rolleyes: Malo mi je žal oziroma sem razočaran nad obliko, ki je ostala skoraj nespremenjena... Tu sem pričakoval malo bolj ekstravagantno (Hondino) spremembo v stilu novega Horneta ali Civica... Škoda! :closedeyes:
Fazer03 Objavljeno Oktober 2, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2007 (popravljeno) Živjo. Na AS-ju sm se pogovarjal mal z prodajalcem, pa je reku da bo mela ta-nova CBF- ka elektronski vbrizg, da je to glavna sprememba, kar je smiselno, ... Jebela cesta, ti trgovci (gotovo ima v salonu še zalogo iz letošnjega leta) ... da take spuščajo in zavajajo potencialne kupce. Motor je skoraj popolnoma nov (ima nov okvir (sedaj alu), daljšo zadnjo vilico, agregat je "zadušen" CBR 600RR iz leta 06 z vbrizgom goriva (ni več čoka, ki ti sedaj dela težave), drugačne bremze, sedež, poloklep ... ) ... več pa tukaj: http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=3595 Popravljeno Oktober 2, 2007. Popravil Fazer03
jbucek Objavljeno November 8, 2007 Opozori Objavljeno November 8, 2007 Živjo. Mene pa zanima, ali morda obstaja kakršna koli varianta gretja ročk na cbf-600. Ker se rad peljem tudi v hladnejšem vremenu, bi mi prišlo prav. Zanima me tudi, ali se dobi povišano vetrobransko steklo za ta motor. Hvala za pomoč. Lep pozdrav
hajoktejn Objavljeno November 8, 2007 Opozori Objavljeno November 8, 2007 (popravljeno) Živjo. Mene pa zanima, ali morda obstaja kakršna koli varianta gretja ročk na cbf-600. Ker se rad peljem tudi v hladnejšem vremenu, bi mi prišlo prav. Zanima me tudi, ali se dobi povišano vetrobransko steklo za ta motor. Hvala za pomoč. Lep pozdrav Ročke dobiš v Louisu za ca. 20 EUR, recimo tele. Zraven navodila za montažo; le premer balance moraš vedeti, sicer pa ti tudi prodajalec zna povedati (iz kataloga prebrati). Vetrobransko steklo - MRA, Givi, pa najbrž še kdo... Popravljeno November 8, 2007. Popravil hajoktejn
matejs58c Objavljeno Januar 15, 2008 Opozori Objavljeno Januar 15, 2008 Pozdravljeni Potreboval bi servis manual za cbf-ko 600s. :headbang: na netu nisem najdu nič razen španskih. Če ma kdo v pdf-ju se priporočam. lp Matej
hrčo Objavljeno Januar 15, 2008 Opozori Objavljeno Januar 15, 2008 Ne trudi se več z iskanjem po netu, ker jih NI. Opcija je, da se zapelješ v Trzin do As-a in gospode lepo prosiš, če ti jih dajo oz. prodajo (namreč znajo komplicirat kot da so ta navodila ne vem kaj :angry: ). Če potrebuješ kaj točno določenega, ti lahko jaz naredim scan in pošljem, ko jih dobim nazaj.
matejs58c Objavljeno Januar 15, 2008 Opozori Objavljeno Januar 15, 2008 Ne trudi se več z iskanjem po netu, ker jih NI. Opcija je, da se zapelješ v Trzin do As-a in gospode lepo prosiš, če ti jih dajo oz. prodajo (namreč znajo komplicirat kot da so ta navodila ne vem kaj :angry: ). Če potrebuješ kaj točno določenega, ti lahko jaz naredim scan in pošljem, ko jih dobim nazaj. Hvala za odgovor. Bom probal kje povprašat drugač pa bom poprosu za kšn scan. Za vse ljubitelje hond pa link http://hondatech.info/ kjer dobite skoraj vse manuale v pdf-ju. lp Matej
Lowrenc Objavljeno Januar 16, 2008 Opozori Objavljeno Januar 16, 2008 (popravljeno) hrčo! A ti si kupu service manual v ASu al kaj? Pa menda ni celo v slovenščini. Kolk pa je biu, če smem vprašat? To, da komplicirajo pa verjamem, ker to potem pomeni, da ga ne boš več vozil na pooblaščene servise. Čeprou nebi smel komplicirat, ker noter v ''user manual-u'' piše, da ga tudi izven garancije vozi h pooblaščenemu serviserju ali pa si kupi ''service manual''... Vglavnem-moje mnenje o serviserjih je bolj :wacko: matejc58c-Dober link!! Čestitke-ga bom prlepu v primerno temo(če me že ni kdo prehitel)! Popravljeno Januar 16, 2008. Popravil Lowrenc
hrčo Objavljeno Januar 16, 2008 Opozori Objavljeno Januar 16, 2008 Ne, nisem ga kupilA. Sem se pa morala kar precej pregovarjat tam s prodajalci, da so mi ga dal :headbang: To, da sem druga lastnica motorja in da je bil motor res kupljen pri njih ter v času prvega lastnika tudi servisiran tam, jih je po dolgotrajnem pregovarjanju omehčalo in so na koncu le popustili in mi ga podarili In ja, je v slovenščini. Ne morš vrjet :krneki:
fuli Objavljeno Januar 16, 2008 Opozori Objavljeno Januar 16, 2008 No ker je novo leto mimo, že počasi razmišljam o spomladi, lepih dnevih in vožnji z motorjem. No zaradi tega imam eno vprašanje. Motor imam čez zimo v neogrevanem prostoru, akumolator na toplem. Vsako leto ko prižigam to mojo CBF-ko imam potem probleme, saj če ne vžge dokaj hitro mi pol svečke zapaca oz. kr vergla v prazno, tak daje pol vžgati še težje (ali pa sploh ni mogoče - eno leto sem mogu svečke zamenjat :headbang: ). Pa me zanima ali imate drugi podobne težave in izkušnje, in kakšno taktiko prvega prižiga v sezoni imate? Pogovarjal sem se z mehanikom, kateri mi je reku, da so zalite svečke na začetku sezone bolezen CBF-k. Pomagajte da ne bom spet svečk čistil al pa celo kupval. LEP POZDRAV :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Mary Objavljeno Januar 16, 2008 Opozori Objavljeno Januar 16, 2008 Cisto tako mimogrede... Si probal enkrat na mesec vzgati motor in ga lavfati ene 10 minut in imas iste probleme? Tolko da vem, spomladi pride CBFka v naso hiso... No ker je novo leto mimo, že počasi razmišljam o spomladi, lepih dnevih in vožnji z motorjem. No zaradi tega imam eno vprašanje. Motor imam čez zimo v neogrevanem prostoru, akumolator na toplem. Vsako leto ko prižigam to mojo CBF-ko imam potem probleme, saj če ne vžge dokaj hitro mi pol svečke zapaca oz. kr vergla v prazno, tak daje pol vžgati še težje (ali pa sploh ni mogoče - eno leto sem mogu svečke zamenjat :headbang: ). Pa me zanima ali imate drugi podobne težave in izkušnje, in kakšno taktiko prvega prižiga v sezoni imate? Pogovarjal sem se z mehanikom, kateri mi je reku, da so zalite svečke na začetku sezone bolezen CBF-k. Pomagajte da ne bom spet svečk čistil al pa celo kupval. LEP POZDRAV :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se