Skoči na vsebino

Honda CBF 600 S


Tuono 007

Priporočene objave

Jaz jo imam čez zimo v "malce ogrevanem" prostoru (garaža zravn kurilnice) in akumulatorja nikoli ne vzamem ven. Jo pa približno 1x na mesec prižgem za par minut in vedno pali v prvo. Tako, da nimam na začetku sezone nobenih problemov z vžigom, še manj pa z zalitimi svečkami. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cisto tako mimogrede... Si probal enkrat na mesec vzgati motor in ga lavfati ene 10 minut in imas iste probleme? Tolko da vem, spomladi pride CBFka v naso hiso...

ne nisem je vžigo. morda bi bilo bolje akumulator noter pustit pa redno vžigat, ne vem?!?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem mel že nekaj motorjev(vse v neogrevani delavnici) in vedno jih enkrat na mesec ali pa dvakrat zalaufam toliko, da se ogreje pa ni bilo spomladi še nikdar problema za akumulatorjem.

Je pa tole z zaslivanjem svečk pri CBFki kar problem. Bojda imajo CBFke predimenzionirane dize(serviser rekel).

Oče je mel enkrat svečke noter samo dobrih 500km in jih je moral menjat. Kaj je bilo krivo? Morda slabe svečke že v štartu ali pa to, da ga je zalilo, ko ga je vžigal? Čeprav ne štekam zakaj bi bila svečka zanič po tem, ko je bila zalita(to je trdil serviser). Pri mopedih mi jih je tudi neštetokrat zalilo pa jih nikdar nisem menjal... Vzameš ven - spihaš - daš nazaj - deluje.

Oče ga tudi zalaufa enkrat mesečno ampak trdi, da se takrat nujno mora peljat vsaj 1km, sicer ima naslednjič probleme z vžiganjem. Sicer ne najdem pametne razlage, zakaj bi bilo to dobro ampak, če on tako pravi... Konec koncev nabuta slabih 20kkm/leto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vecinoma ni problem z akumulatorji temvec z ostanki bencina v vplinjacih. ti izhlapijo in lahko pustijo na dnu cudno otrdelo mesanico raznih ostankov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čeprav ne štekam zakaj bi bila svečka zanič po tem, ko je bila zalita(to je trdil serviser). Pri mopedih mi jih je tudi neštetokrat zalilo pa jih nikdar nisem menjal... Vzameš ven - spihaš - daš nazaj - deluje.

To je čisto možno. Ene high-tech svečke ne delajo več ko so bile zalite ali pa trokira. Enkrat sem dal v 2t moped eno specialno svečko s platinasto elektrodo, pa je delala par km, potem pa samo še občasno pri mrzlem motorju. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Od včeraj sem lastnik CBF-ke. Ker nameravam v sezoni narediti kar nekaj km z sopotnico sprašujem za vaše izkušnje s potovanj v dvoje (trije kufri+tank torba). Kako se motor obnaša v dvoje in kako je kaj z zadnjim vzmetenjem.

Manuale pa če mi jih kdo uspe poslati jih uredim v pdf-jih tako da bodo dostopni vsem. :whistle:

lp

matej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iskrene čestitke-kupil si vredu motor za svojo ceno.

Za tanktorbo ti lahko povem, da je super zadeva, s stranskimi kufri pa nimam izkušenj. Vzmetenje ima možnost nastavljanja prednapetosti vzmeti in z njim tudi v dvoje ni problemov. Mene je v začetku motilo edino to, da je bil sedež nekoliko pretrd(starejši motorji, ki sem jih imel prej so imeli mehke sedeže) ampak se rit vsega hudega navadi :yes:

Imaš že letošnji prenovljeni model ali je še iz zaloge?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iskrene čestitke-kupil si vredu motor za svojo ceno.

Za tanktorbo ti lahko povem, da je super zadeva, s stranskimi kufri pa nimam izkušenj. Vzmetenje ima možnost nastavljanja prednapetosti vzmeti in z njim tudi v dvoje ni problemov. Mene je v začetku motilo edino to, da je bil sedež nekoliko pretrd(starejši motorji, ki sem jih imel prej so imeli mehke sedeže) ampak se rit vsega hudega navadi :yes:

Imaš že letošnji prenovljeni model ali je še iz zaloge?

Pozdrav

Motor sem pripeljal iz Italije je 2006 l z ABS 13.000 km kot iz trgovine za 4300E. Pred tem sem vedno vozil endure nazadnje transalpa tako da komaj čakam lepo vreme da gremo en krok pa da vidmo kaj smo pripeljali v garažo :naughty:

lp

Matej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem koliko si kaj čital tale podforum o CBF ampak sem že kar nekaj napisal o njej, če te slučajno zanima:

krajši test

poraba

težave z rolbarom

Hvala za linke pravkar berem starejše teme, saj sem na nekem dolgočasnem seminarju imam pa dostop do neta :rolleyes:

Mogoče samo tvoje izkušnje z gumami, moje so nekje proti koncu mogoče še 2 do 3 jurje. Kaj kupit? Pri transalpu je bil metzeler zakon kaj pa pri cbf-ki? Hvala za odgovor

lp

Matej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po mišelinkotove pilotke zamenjal z Metzeler roadtec Z6- kraljevsko! Priporočam!

Hvala za linke pravkar berem starejše teme, saj sem na nekem dolgočasnem seminarju imam pa dostop do neta :rolleyes:

Mogoče samo tvoje izkušnje z gumami, moje so nekje proti koncu mogoče še 2 do 3 jurje. Kaj kupit? Pri transalpu je bil metzeler zakon kaj pa pri cbf-ki? Hvala za odgovor

lp

Matej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preizkusil Bridgestone, Dunlop in Michelin pa je Michelin Pilot Road daleč najprimernejša! Meni osebno je bila ta stara celo boljša od nove (2CT) ampak to je že izven konteksta...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore, a kej vesta kolk km se da približno naredit s takimi gumami z nekje normalno turing vožnjo.

lp

Matej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je sicer zlo odvisno od posameznika(kako močno pospešuje, ali zavira z motorjem ali samo z zavorami,... ) ampak sigurno čez 10.000km s touring vožnjo. Ti, ko imaš še stranske kufre gor in sopotnico boš verjetno naredu slabih 15.000km (govorim za Pilot Road). Pnevmatike Avon-Storm pa so cenejša alternativa za ta motor, ki mislim, da je tudi dobra-obraba je podobna. Meni se na Deauvillu obnese super-duper, foter pa noče poskusit, kako bi se obnesle na CBFki...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav

Še eno vprašanje. Nameravam kupiti GIVI zaščito motorja in nosilce za stranske kufre. Kje se splača kupit pri nas ali v tujini, da ne bom po nepotrebnem razmetaval everčkov, saj mi jih ni kaj več dosti ostalo po nakupu motorja.

hvala za odgovore :worship:

lp

Matej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Pozdrav

Še eno vprašanje. Nameravam kupiti GIVI zaščito motorja in nosilce za stranske kufre. Kje se splača kupit pri nas ali v tujini, da ne bom po nepotrebnem razmetaval everčkov, saj mi jih ni kaj več dosti ostalo po nakupu motorja.

hvala za odgovore :worship:

lp

Matej

Sam sem Givi kovčke in nosilce kupil preko nekega dilerja, kateri robo vozi direktno iz Italije. Je bilo cca. 25 % ceneje kot v trgovinah. Sem slišal da je teh dilerjev kr nekaj, tak da če imaš možnost stopit v kontakt s kom, dobiš robo ceneje.

Sem pa potem ugotovil, da se da v Ljubljani v TC moto dobiti vso Givi robo tudi 20 % ceneje od redne cene (moraš mal težit pa vstrajen bit - pa dajo popust).

Kako pa je z nakupom teh stvari direktno v Italiji pa ne vem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovor

Stranske nosilce sem dobu preko oglasa za 60E, povišano vetrobransko sem prav tako dobil na netu za 50E, v italiji pa naročil zaščito motorja od GIVI-ja za 50E, kar je za 20E ceneje kot pri nas. :naughty:

lp

Matej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men so sicer tele bug spojlerji lepi ampak razen estetike pomoje glih nima kakšne druge funkcije... Pa še to imam slabe izkušnje, saj po nekaj 10kkm bugspojler sploh ni več lep-od vseh kamenjčkov skoraj že cveti ko rožica... Če se motim naj me kdo popravi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni tele bug spojlerji niso ne vem kaj, sploh pa če se potem še spraskajo.

Zanima me pa, kakšne imate izkušnje z povišanimi vetrobranskimi stekli oz. dodatki za povišanje stekla. A se to med vožnjo zelo občuti???? (sam nisem zelo visok)??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni tele bug spojlerji niso ne vem kaj, sploh pa če se potem še spraskajo.

Zanima me pa, kakšne imate izkušnje z povišanimi vetrobranskimi stekli oz. dodatki za povišanje stekla. A se to med vožnjo zelo občuti???? (sam nisem zelo visok)??

Pozdrav

Povišano steklo ti pride prav, če ti je curek zraka med vožnjo usmerjen v čelado, kar je pri večjih hitrostih zelo moteče. Sam sem ga uporabljal pri transalpu, kjer se je med vožnjo kar dobro obnašal. Za CBF ti napišem ko bo montiran in bo za mano vsaj nekaj kilometrov.

lp

Matej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!