miki Objavljeno Oktober 23, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2001 B-king, motocikel presežnikov bo predstavljen v Tokiju. 200 KM in kompresor. Tokijski salon motociklov odpre svoja vrata že naslednjo sredo, nekateri novinarski kolegi pa so že pred velikim dogodkom izvrtali veliko novost, Suzuki B-king. Zver na dveh kolesih lahko primerjamo le z Muenchovim prototipom, ki zadnje poldrugo leto buri duhove med motoristi. Agregat je v osnovi vzet iz Hayabuse, dodali pa so mu kompresorski polnilnik in iztisnili 200 KM. Motocikel je poln eletronike kot se za koncept spodobi, ne manjka mu niti GPS sistem in neke vrste "head up display" v vizirju čelade. Prednja pnevmatika meri v širino kar 150mm!
Ice Objavljeno Oktober 23, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2001 kar dobro izgleda; tovarniski streetfighter.predvsem barvna kombinacija mi je vsec.manjka pa nekaj aerodinamike (sipa,poloklep...nekaj podobnega temu).ampak vozne lastnosti s 150-gumo spredaj....mora biti interesantno ------- What part of NO don´t You understand?
easyrider Objavljeno Oktober 25, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2001 Gremo lepo po vrsti: 1. izgled: zanimivo 2. tehnika: napredno 3. cena: kdo bi vedel 4. funkcionalnost: vprašljiva 5. zaključek: lahko rečete, da sem konzervativen, toda ... ne, hvala (glej točka 4) lp Easyrider
lojzi Objavljeno Oktober 25, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2001 quote: se vidi,da si tehnik....brez vsakrsne emocije ocenjujes motor. What part of NO don´t You understand? A ti greš pa na randi, pol pa u postlo z njim ? Lojzi ma vas rad
Ice Objavljeno Oktober 25, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2001 quote: A ti greš pa na randi, pol pa u postlo z njim ? a ti ne?! ------- What part of NO don´t You understand?
Pervy Objavljeno Oktober 26, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2001 b-king: zanimivo ampak pogojno uporabno. bi mogoce mel ampak me moti da je suziki, nikol ne ves ce bo delalo! SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!
strom Objavljeno Oktober 26, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2001 čakičakičakičakičakičakičaki ČAKI... GPZ 650?! Ta je pa nova... kolikor vem so bili 750 turbo... no ja.. vsaj tistih 5000km ko je turbina še delala. Pa so raje naredili GPZ900R, najhirejši svojega časa... No ja, turbina na CX-i? A ni to neki v smislu poskusov Guzzija da bi dali turbino gor, pa potem testne motorje prodajo nekam v zahojeno Slovenijo kjer itak ne porajtajo če crkne kaj vsake pol ure? [;D] No ja, turbina res postane zanimiva pri yamahi FJ1200... http://www.atlantaga.com/yamaha.htm Power shifter naj bi prestavil v 45 milisekundah mr. Turbo kit doda še 106KM pa še 75KM nitrota... ... pa dobimo nekaj čez 300KM na zadnjem kolesu, pa še dobro izgleda... No ja.. če ne naredimo prej totalke iz sebe in motorja. Sicer pa... ZZR1100 s turbino da 300KM brez nitrota pa nevemčesavse... LP
Ice Objavljeno Oktober 27, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2001 quote: GPZ 650?! Ta je pa nova... kolikor vem so bili 750 turbo... No ja, turbina na CX-i? ... turbina res postane zanimiva pri yamahi FJ1200... www.atlantaga.com/yamaha.htm Power shifter naj bi prestavil v 45 milisekundah mr. Turbo kit doda še 106KM pa še 75KM nitrota... strom,na www.mrturbo.com vec podatkov sledi (npr.FJ do 360 KM) GPZ 650 turbo je bil prvi odgovor na CX 500 turbo,GPZ 750 T je kasnejsi model.nevozni so bili vsi trije (widdow maker?!). ------- What part of NO don´t You understand?
strom Objavljeno Oktober 27, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2001 Erm... GPZ650 se mi še vedno ne zdi verjetno... Z650 že. Sicer pa kolikor sem iskal po netu, pa je folk pisal o GPZ650, se je potem le izkazalo, da je bil 600R. 600R že sam po sebi ni nevemkoliko vozen, npr. ne gre tako lepo v ovinek kakor VFR, je pa dober sport tourer. Za turbo varianto pa ne vem. Sem pa imel že neke pomisleke v tej smeri. Sicer bi pa najbrž vsak motorist imel vsaj par motorjev.. kakšen custom motor, pa nekaj s turbino pa miljaužnt konji pa najbrž še kakšnega goldvinga...
Gianni Objavljeno November 4, 2001 Opozori Objavljeno November 4, 2001 quote: čakičakičakičakičakičakičaki ČAKI... GPZ 650?! Ta je pa nova... kolikor vem so bili 750 turbo... no ja.. vsaj tistih 5000km ko je turbina še delala. Pa so raje naredili GPZ900R, najhirejši svojega časa... No ja, turbina na CX-i? A ni to neki v smislu poskusov Guzzija da bi dali turbino gor, pa potem testne motorje prodajo nekam v zahojeno Slovenijo kjer itak ne porajtajo če crkne kaj vsake pol ure? [;D] No ja, turbina res postane zanimiva pri yamahi FJ1200... http://www.atlantaga.com/yamaha.htm Power shifter naj bi prestavil v 45 milisekundah mr. Turbo kit doda še 106KM pa še 75KM nitrota... ... pa dobimo nekaj čez 300KM na zadnjem kolesu, pa še dobro izgleda... No ja.. če ne naredimo prej totalke iz sebe in motorja. Sicer pa... ZZR1100 s turbino da 300KM brez nitrota pa nevemčesavse... Mislem.:) ZZR1100 IN 300 KM, a bomo pol v Slovenij še ena dva letališča zgradil, kjer bomo po možnosti na pisti prehiteval vse po vrsti, itak ga bomo mel polne gate:), če jih seveda ne bo odpihl, al bo pa na normalnih cestah še en čoper več na katerem bo pisalo TURBO! :)))))))))))) LP
Mali bik Objavljeno November 4, 2001 Opozori Objavljeno November 4, 2001 Kaj praviš Gianni - da je preveč moči... To pa prvič slišim od tebe. Se spomnem enega nadebudneža z ZZR 600, ki je na avtocesti skoraj umrl od razočaranja, ko je imel gas do konca, števec je kazal že 245 km/h - bmw 540 pa je bil hitrejši... A nisi takrat prisegel (preklel), da boš nabavil močnejši motor al pa turbino v svojega ZZRčka namontiral!?! Tebi se gate nikol ne tresejo kadar te kdo prehiteva... (gas pa dolge luči) Tud če bi blo 300 KM
Ice Objavljeno November 8, 2001 Opozori Objavljeno November 8, 2001 se malo vec info o B-King: http://www1.suzuki.co.jp/motor/tokyo2001/map-f.html ,rumeni krogec desno. ------- Injection is nice but I´d rather be blown.
tomas Objavljeno November 15, 2001 Opozori Objavljeno November 15, 2001 Zdravo! Za začetek: Honda CX500 in CX650, Yamaha XJ650, Kawasaki GPZ750 in Suzuki XN85 so imeli turbo kompresorje. Suzuki B-king pa ima kompresor gnan z jermenico z glavne gredi. Si lahko predstavljate, kakšen zvok mora imeti ta mašina z odprtimi zračnimi filtri in izpuhom (se spomnite Mad Maxa 1?)??? Šparam novce in čakam, kdaj ga bodo prodajali. Tomas
tomas Objavljeno November 17, 2001 Opozori Objavljeno November 17, 2001 quote: tomas,ti mislis turbinski polnilec (CX itd.) vs. kompresor (b-king)? ------- Injection is nice but I´d rather be blown. Ja, mislil sem točno tako. Po moje pa bi bil B-King super mašina tudi brez kompresorja in vseh elektronskih igračk. Hayabusinemu motorju, iz katerega so ga izdelali, ne manjka moči, sploh za naked bike. Take stvari ga bodo samo podražile. Če že mora imeti kompresor, pa je boljši ta kot pa turbo, ki se na motorjih ni najbolje obnesel. Turbo kompresor poganjajo izpušni plini, zato pride do pojava "turbo luknje", ko motor ob določenih obratih potegne kot nor. Navaden kompresor se vrti v sorazmerju z glavno gredjo in se lepše odzove. Predelovali so jih v motorje Yamaha Vmax in na testih se niso slabo izkazali. Seveda pa je to samo moje mnenje. Lp Tomas
Ice Objavljeno November 18, 2001 Opozori Objavljeno November 18, 2001 @ tomas: turbo luknja je odvisna od velikosti,pritiska in nastavljenosti turbine.vecja kot je turbina,z manj pritiska lahko vozis,manj (oz.ni) "luknje". ------- Injection is nice but I´d rather be blown.
Noise Objavljeno Februar 18, 2003 Opozori Objavljeno Februar 18, 2003 :arrow: :arrow: :arrow: Neuradni B-King
Brrrm Objavljeno Februar 18, 2003 Opozori Objavljeno Februar 18, 2003 V prispevku se sprašuješ glede sloga vožnje. Si upam zatrditi, da bi ga znal peljati na način kot kura ali pa na stari ata s klobukom na glavi v nedeljo v avtu. Bolj kot način vožnje me skrbi, kao pred Lady opravičiti izginotje 45000€. :P
dave the wave Objavljeno Februar 18, 2003 Opozori Objavljeno Februar 18, 2003 Tisto s slogom voznje je dobro :?. Po mojem : TP = turbo piscanec :oops:. lp DTW 8)
manjak Objavljeno Februar 18, 2003 Opozori Objavljeno Februar 18, 2003 Men je ful hud. Drag pa ko satan :?
strom Objavljeno Februar 18, 2003 Opozori Objavljeno Februar 18, 2003 Hmmm.... zakaj ma pa tampon namest tazadnga kao zica? LP ----------------- don't drink WHILE driving... so I guess u can drink and ride. At the same time?
SiR Objavljeno Februar 18, 2003 Opozori Objavljeno Februar 18, 2003 Všeč. Big brum brum :) Ampak, če maš takle motor, ni streetfighter, raje pravi cestni Brdavs 8) /w rider efkors :)
pero Objavljeno Februar 18, 2003 Opozori Objavljeno Februar 18, 2003 Bolj kot način vožnje me skrbi, kao pred Lady opravičiti izginotje 45000€. :P To pa sploh ni problem!Se je bl za bat da k ga bo vidla da bo hotla met svojga!! :? :D :roll: :oops: 8) Ciao,by Pero
vulcan Objavljeno Februar 18, 2003 Opozori Objavljeno Februar 18, 2003 LP. Dober dizajn :twisted: , veliko moci :evil: , ter ogromno denarja :shock: . Mogoce v kaksnem drugem zivljenju 8) .
gorazd Objavljeno Februar 18, 2003 Opozori Objavljeno Februar 18, 2003 8) Mogoče ko bom mel... :wink:
udi Objavljeno Februar 19, 2003 Opozori Objavljeno Februar 19, 2003 Stvar je ZELO kul za vidt, ZELO napredna tehnologija, ZELO rad bi ga imel, ampak je ZELOOOOOOOO drag :twisted: :twisted: :twisted:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se