Jump to content

Suzuki B KING


miki

Recommended Posts

Vsake oči imajo svojega malarja...

Drgač pa res, pišuka, tank je pa čist premejhn, vsaj 5 litrov več bi moru imet.

zakaj? pa saj to ni potovalen motor pač tankaš vsakih 200 km pa je .

Link to comment
Share on other sites

Hmnja, razmišljam da ga ne bi smel kej dost tišat za prevožinih 200 km.

Kolikšno ima kej Busa porabo, kdo lahko pove? ker sta podobna agregata pa to..

Zato, ker me zelo mika, da bi ga kupil. Vendar ne bi bil najbolj primeren zame, k zdej ima moj bandit 19 litrov, pa mi je mal majhen tank. Ko gremo na skupno "kilometražno " turo, morm ponavad js največ tankat. Poleg tega pa je B-king motor velikih dimenzij, zihr so imeli konstruktorji še nekaj "placa" za kak liter.

Edited by Ni3ous
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Evo, prvi vtisi in vožnje za novinarje:

http://www.moto-station.com/article2928-su...chez-vous-.html

Tehnika:

Fiche technique

Moteur : 4 cylindres en ligne, 4 temps, 1 340 cm3, alésage 81 mm x course 65 mm, refroidi par eau, 2 ACT et 4 soupapes/cyl., injection électronique, 6 vitesses, embrayage multidisque en bain d'huile avec système anti-drible, transmission par chaîne

Version full power : puissance 183,6 ch. (135 kW) à environ 9 500 tr/min, couple 14,9 mkg (régime NC)

Version française : puissance 106 ch., couple NC

Partie cycle : cadre périmétrique et bras oscillant alu, fourche inversée réglable en précontrainte, détente et compression, mono-amortisseur AR réglable en précontrainte, détente et compression, freins AV 2 disques diam. 310 mm / étriers 4 pistons - AR disque diam. 260 mm / étrier 1 piston, pneus AV 120/70 x 17 - AR 200/50 x 17

Gabarit : empattement 1 525 mm, chasse 107 mm / angle 25,5°, hauteur de selle 805 mm, réservoir 16,5 litres, poids à sec usine 235 kg

Performances : NM

Edited by Fazer03
Link to comment
Share on other sites

Evo, prvi vtisi in vožnje za novinarje...

A to je to? :zzz: Človek bi po vsem tem rompompomu pričakoval vsaj ornk žvau, kot je bilo napovedano, visoko nad zmogljivostmi današnjih superšportnikov in nasploh močno nabildan in predimenzioniran moped. Tole je pa že vse videno in preseženo...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hola!

najbolj impozanten motor od vseh, na katerih sem do sedaj sedel... če bi smel bi šel prec en krog, vhod na pisto je bil le 10 metrov stran, na drugi strani boksa... to moraš videt da verjameš - če si bom kdaj zaželel nakeda zdej vem kje začet iskat :)

post-163-1190130027_thumb.jpg

Edited by suzuki
Link to comment
Share on other sites

meni je drugače zelo všeč, samo ti rori zadaj so pa res brezveze.

Edited by Robertos664
Link to comment
Share on other sites

@ tomas: turbo luknja je odvisna od velikosti,pritiska in nastavljenosti turbine.vecja kot je turbina,z manj pritiska lahko vozis,manj (oz.ni) "luknje".

-------

Injection is nice but I´d rather be blown.

ravno nasprotno. Večja kot je turbina več izpušnih plinov je potrebnih da turbino zaženejo in posledično je turbo luknja večja.

Kompresor žene jermen, turbino pa izpušni plini. Kompresor nima "luknje" vendar ne ponuja takšnega boosta kot turbina.

Link to comment
Share on other sites

Hola!

najbolj impozanten motor od vseh, na katerih sem do sedaj sedel... če bi smel bi šel prec en krog, vhod na pisto je bil le 10 metrov stran, na drugi strani boksa... to moraš videt da verjameš - če si bom kdaj zaželel nakeda zdej vem kje začet iskat :)

post-163-1190130027_thumb.jpg

Če si bom kdaj zaželel take snežno bele nikepatike, zdaj vem, na koga se obrniti. :)

Link to comment
Share on other sites

u mater ko bodo cigani vidli kolko rostfraja je na motorju si ga najbal :evilgrin:

Link to comment
Share on other sites

Če si bom kdaj zaželel take snežno bele nikepatike, zdaj vem, na koga se obrniti. :)

hehehe, good one... namig: ko so nove, so vse take...

Link to comment
Share on other sites

A je sploh že kdo kda jkje od vas prisotnih...vozil to mrcino..sam sem namreč u iber pristaš naked-ov tko da me zanimajo kakšni so kej vtisi? a l je prehudo?

Men je najlepšejši..ja prow s temi rori uzad je zakon :P

Link to comment
Share on other sites

A je sploh že kdo kda jkje od vas prisotnih...vozil to mrcino..sam sem namreč u iber pristaš naked-ov tko da me zanimajo kakšni so kej vtisi? a l je prehudo?

Men je najlepšejši..ja prow s temi rori uzad je zakon :P

tudi meni se dopade dizajn in rori,

samo nevem čemu toliko konjev na nakedu,

sam se pri vožnji 130 km/h komaj držim še na motorju,

pri mojih 95 kilah.(veter)

Če ga bo vozil kak picek, ga bomo iskali za rori :whistle:

Link to comment
Share on other sites

Benzina v tanku bo za parkrat na kavo,pol bo treba že črpalko izkat PRAVI cafe raiser !!!!!!!!!!!!!!
...

Drgač pa res, pišuka, tank je pa čist premejhn, vsaj 5 litrov več bi moru imet.

zgolj v vednost in ravnanje: v zadnjem Motorradu (št.20, 14.9.2007, str. 40) je objavljen Top-Test (nekako Zelopodroben-Test) tega motorčka, na standardni meritvi porabe - vožnji izven naselja (Landstrasse) - so izmerili porabo 5,0 l/100 km, kar pomeni da z enim tankom prevozi 330 km...

Edited by suzuki
Link to comment
Share on other sites

zgolj v vednost in ravnanje: v zadnjem Motorradu (št.20, 14.9.2007, str. 40) je objavljen Top-Test (nekako Zelopodroben-Test) tega motorčka, na standardni meritvi porabe - vožnji izven naselja (Landstrasse) - so izmerili porabo 5,0 l/100 km, kar pomeni da z enim tankom prevozi 330 km...

Kdor se misli s takim mopedom ves čas max 90kmh vozit, naj gre rajši v penzijo.

Link to comment
Share on other sites

Če ga bo vozil kak picek, ga bomo iskali za rori :whistle:

meni bo pa to glih prav motor - po moči in gabaridih :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
že kdo vidu kako rešitev za pritrditev prtljage?

Vidu ne, sem pa zasledil nekaj od Motech-a za Burger Kinga. Malo po mailaj pa ti bodo sigurno kaj poslali, če jim je v interesu da kaj prodajo...

Link to comment
Share on other sites

Kdor se misli s takim mopedom ves čas max 90kmh vozit, naj gre rajši v penzijo.

Hola!

sorry, mislim da nisi razumel situacije... sej nč hudga :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

no nova pridobitev( ampak ne moja :unsure: )

samo za prave dedce je ta motor :naughty: :naughty: :naughty:

post-16508-1207219836_thumb.jpg

post-16508-1207219862_thumb.jpg

post-16508-1207219876_thumb.jpg

post-16508-1207219944_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

ja ne vem meni osebno je grd - če bi ga hotu met - banke dajo kredit tako da ni problema...sem ga videl pri elisi.. in je za pokozlat neestetski... škoda da mu niso torpedo dali zadaj hahaha :yea1:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!