bna Posted July 15, 2007 Share Posted July 15, 2007 Vsake oči imajo svojega malarja...Drgač pa res, pišuka, tank je pa čist premejhn, vsaj 5 litrov več bi moru imet. zakaj? pa saj to ni potovalen motor pač tankaš vsakih 200 km pa je . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ni3ous Posted July 15, 2007 Share Posted July 15, 2007 (edited) Hmnja, razmišljam da ga ne bi smel kej dost tišat za prevožinih 200 km. Kolikšno ima kej Busa porabo, kdo lahko pove? ker sta podobna agregata pa to.. Zato, ker me zelo mika, da bi ga kupil. Vendar ne bi bil najbolj primeren zame, k zdej ima moj bandit 19 litrov, pa mi je mal majhen tank. Ko gremo na skupno "kilometražno " turo, morm ponavad js največ tankat. Poleg tega pa je B-king motor velikih dimenzij, zihr so imeli konstruktorji še nekaj "placa" za kak liter. Edited July 15, 2007 by Ni3ous Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fazer03 Posted August 9, 2007 Share Posted August 9, 2007 (edited) Evo, prvi vtisi in vožnje za novinarje: http://www.moto-station.com/article2928-su...chez-vous-.html Tehnika: Fiche technique Moteur : 4 cylindres en ligne, 4 temps, 1 340 cm3, alésage 81 mm x course 65 mm, refroidi par eau, 2 ACT et 4 soupapes/cyl., injection électronique, 6 vitesses, embrayage multidisque en bain d'huile avec système anti-drible, transmission par chaîne Version full power : puissance 183,6 ch. (135 kW) à environ 9 500 tr/min, couple 14,9 mkg (régime NC) Version française : puissance 106 ch., couple NC Partie cycle : cadre périmétrique et bras oscillant alu, fourche inversée réglable en précontrainte, détente et compression, mono-amortisseur AR réglable en précontrainte, détente et compression, freins AV 2 disques diam. 310 mm / étriers 4 pistons - AR disque diam. 260 mm / étrier 1 piston, pneus AV 120/70 x 17 - AR 200/50 x 17 Gabarit : empattement 1 525 mm, chasse 107 mm / angle 25,5°, hauteur de selle 805 mm, réservoir 16,5 litres, poids à sec usine 235 kg Performances : NM Edited August 9, 2007 by Fazer03 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarduK Posted August 9, 2007 Share Posted August 9, 2007 Evo, prvi vtisi in vožnje za novinarje... A to je to? :zzz: Človek bi po vsem tem rompompomu pričakoval vsaj ornk žvau, kot je bilo napovedano, visoko nad zmogljivostmi današnjih superšportnikov in nasploh močno nabildan in predimenzioniran moped. Tole je pa že vse videno in preseženo... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarduK Posted September 18, 2007 Share Posted September 18, 2007 sem izšnjofal na Youtubu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
suzuki Posted September 18, 2007 Share Posted September 18, 2007 (edited) Hola! najbolj impozanten motor od vseh, na katerih sem do sedaj sedel... če bi smel bi šel prec en krog, vhod na pisto je bil le 10 metrov stran, na drugi strani boksa... to moraš videt da verjameš - če si bom kdaj zaželel nakeda zdej vem kje začet iskat :) Edited September 18, 2007 by suzuki Link to comment Share on other sites More sharing options...
sayo Posted September 18, 2007 Share Posted September 18, 2007 Kva ma GRDE dimnike :SS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robertos664 Posted September 18, 2007 Share Posted September 18, 2007 (edited) meni je drugače zelo všeč, samo ti rori zadaj so pa res brezveze. Edited September 18, 2007 by Robertos664 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lmperator Posted September 18, 2007 Share Posted September 18, 2007 @ tomas: turbo luknja je odvisna od velikosti,pritiska in nastavljenosti turbine.vecja kot je turbina,z manj pritiska lahko vozis,manj (oz.ni) "luknje".------- Injection is nice but I´d rather be blown. ravno nasprotno. Večja kot je turbina več izpušnih plinov je potrebnih da turbino zaženejo in posledično je turbo luknja večja. Kompresor žene jermen, turbino pa izpušni plini. Kompresor nima "luknje" vendar ne ponuja takšnega boosta kot turbina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pirrulz Posted September 18, 2007 Share Posted September 18, 2007 Hola! najbolj impozanten motor od vseh, na katerih sem do sedaj sedel... če bi smel bi šel prec en krog, vhod na pisto je bil le 10 metrov stran, na drugi strani boksa... to moraš videt da verjameš - če si bom kdaj zaželel nakeda zdej vem kje začet iskat :) Če si bom kdaj zaželel take snežno bele nikepatike, zdaj vem, na koga se obrniti. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ni3ous Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=3567 A je tole bl kofirejsr? Če potuješ, verjetno ni najbolj pameten nakup... drago vzdrževanje itd.. Koncept je dober... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pervy Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 u mater ko bodo cigani vidli kolko rostfraja je na motorju si ga najbal :evilgrin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
suzuki Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 Če si bom kdaj zaželel take snežno bele nikepatike, zdaj vem, na koga se obrniti. :) hehehe, good one... namig: ko so nove, so vse take... Link to comment Share on other sites More sharing options...
2384nsdf83 Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=3567 A je tole bl kofirejsr? Če potuješ, verjetno ni najbolj pameten nakup... drago vzdrževanje itd.. Koncept je dober... Ne, to je potovalna endura ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jny007 Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 A je sploh že kdo kda jkje od vas prisotnih...vozil to mrcino..sam sem namreč u iber pristaš naked-ov tko da me zanimajo kakšni so kej vtisi? a l je prehudo? Men je najlepšejši..ja prow s temi rori uzad je zakon :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
HHV Posted September 20, 2007 Share Posted September 20, 2007 sem izšnjofal na Youtubu... Pa teli se ves čas po levi vozjo :kva1: Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggie Posted September 20, 2007 Share Posted September 20, 2007 A je sploh že kdo kda jkje od vas prisotnih...vozil to mrcino..sam sem namreč u iber pristaš naked-ov tko da me zanimajo kakšni so kej vtisi? a l je prehudo? Men je najlepšejši..ja prow s temi rori uzad je zakon :P tudi meni se dopade dizajn in rori, samo nevem čemu toliko konjev na nakedu, sam se pri vožnji 130 km/h komaj držim še na motorju, pri mojih 95 kilah.(veter) Če ga bo vozil kak picek, ga bomo iskali za rori :whistle: Link to comment Share on other sites More sharing options...
suzuki Posted September 20, 2007 Share Posted September 20, 2007 (edited) Benzina v tanku bo za parkrat na kavo,pol bo treba že črpalko izkat PRAVI cafe raiser !!!!!!!!!!!!!! ...Drgač pa res, pišuka, tank je pa čist premejhn, vsaj 5 litrov več bi moru imet. zgolj v vednost in ravnanje: v zadnjem Motorradu (št.20, 14.9.2007, str. 40) je objavljen Top-Test (nekako Zelopodroben-Test) tega motorčka, na standardni meritvi porabe - vožnji izven naselja (Landstrasse) - so izmerili porabo 5,0 l/100 km, kar pomeni da z enim tankom prevozi 330 km... Edited September 20, 2007 by suzuki Link to comment Share on other sites More sharing options...
simonsi Posted September 20, 2007 Share Posted September 20, 2007 zgolj v vednost in ravnanje: v zadnjem Motorradu (št.20, 14.9.2007, str. 40) je objavljen Top-Test (nekako Zelopodroben-Test) tega motorčka, na standardni meritvi porabe - vožnji izven naselja (Landstrasse) - so izmerili porabo 5,0 l/100 km, kar pomeni da z enim tankom prevozi 330 km... Kdor se misli s takim mopedom ves čas max 90kmh vozit, naj gre rajši v penzijo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2384nsdf83 Posted September 20, 2007 Share Posted September 20, 2007 Če ga bo vozil kak picek, ga bomo iskali za rori :whistle: meni bo pa to glih prav motor - po moči in gabaridih :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
gerholdd Posted October 30, 2007 Share Posted October 30, 2007 že kdo vidu kako rešitev za pritrditev prtljage? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarduK Posted October 30, 2007 Share Posted October 30, 2007 že kdo vidu kako rešitev za pritrditev prtljage? Vidu ne, sem pa zasledil nekaj od Motech-a za Burger Kinga. Malo po mailaj pa ti bodo sigurno kaj poslali, če jim je v interesu da kaj prodajo... Link to comment Share on other sites More sharing options...
suzuki Posted October 30, 2007 Share Posted October 30, 2007 Kdor se misli s takim mopedom ves čas max 90kmh vozit, naj gre rajši v penzijo. Hola! sorry, mislim da nisi razumel situacije... sej nč hudga :) freya 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hilton Posted April 3, 2008 Share Posted April 3, 2008 no nova pridobitev( ampak ne moja :unsure: ) samo za prave dedce je ta motor :naughty: :naughty: :naughty: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kawl Posted April 3, 2008 Share Posted April 3, 2008 ja ne vem meni osebno je grd - če bi ga hotu met - banke dajo kredit tako da ni problema...sem ga videl pri elisi.. in je za pokozlat neestetski... škoda da mu niso torpedo dali zadaj hahaha :yea1: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now