Skoči na vsebino

Suzuki B KING


Priporočene objave

Objavljeno
Problem z butanjem kolena si rešil?Se te nizke stopalke obnesejo na tem malem mopedu? :evilgrin:

Velik varnih kilometrov....

Ne, nisem. Stopalk ne dobim. Že ves mesec potujejo iz ZDA. Očitno jih je pošta zarukana nekje izgubila. :headbang:

Pravzaprav sem začasno rešil težavo tako, da se vozim v navadnih hlačah in motosupergah. Problem nastane, ko nase navlečem kombinezon, ki je pri kolenih pač odebeljen, pa škornji tudi naredijo svoje. Sicer pa šaltam itak bolj malo, v šesto pa z gasom naprej. :whistle: V sredo pa olje zamenat, potem pa... konjenica, veselica. :naughty:

A se kje vidi, da se mi ves čas smeji? :ninja:

Objavljeno
no, glede na to, da se relativno slabo prodajajo bo spomladi spet ostal kak za "smešno" ceno..nov seveda

Redko kdo, ga upa sploh peljat ( čeprav ne vem zakaj ), zato pa se tudi prodaja slabo. Sicer pa noben motor v tem segmentu ne izstopa po prodajnih številkah, vsaj na slovenskem tržišču.

Objavljeno
no, glede na to, da se relativno slabo prodajajo bo spomladi spet ostal kak za "smešno" ceno..nov seveda

Ne vem če se da še nižje kot 8.5k. :hmm:

Objavljeno
Ampak vseeno: polne strani nabijanja, kaj je in kaj ni, pa kdo ga je, pa kdo ga bi, a da bi človek od lastnikov izvedel kaj koristnega, to pa ne. Vsak svoje izkušnje raje ljubosumno zase hrani.

A zdej se bomo pa še delili na tiste, ki so ga kupili po polni ceni, in nas, "reveže", ki smo ga v akciji? BTW eni se pač z njim vozite že od lani, jaz se pa samo od prejšnje srede. In zdej sem manjvreden. Fak of!

mirno kri..

raj pejt en krog narest..

briga te a gume zdržijo 3.000 al pa 5.000

važen je užitek..

sicer pa za cestno vožnjo ne rabiš štelat vzmetenja..serijsko bo čist okej..

Objavljeno (popravljeno)

post-22249-1248208054_thumb.jpg

The B-King likes the same quick hand on the clutch, but more grip and less torque right off the bottom let Gene come off the line at 5000 rpm. Bottom line? Punting a 700-lb. motorcycle down the quarter-mile takes a balance of power and traction. The V-Max has plenty of the former, but on this track, on this day, it couldn't come up with enough of the latter, managing a 10.41-second best at 137.4 mph to the 'King's 10.13 at 139.31. More grip would likely shave upward of a half-second off those times, but it wouldn't change the order: Suzuki's B-King still rules the strip.

post-22249-1248207746_thumb.jpg Ergonomija BK

Popravljeno . Popravil dukemb
Objavljeno

Hej B-Kingovci..

Ne ratat zagamani ko eni BMW-jevci in bit užaljeni zaradi vsake namišljene kao kritike..

Dejstvo je edino, da prodajno kralj ni preveč uspešen..

Ali ga bojo še delal, ali bojo opustil kot je Honda Cb1300 in šli na tisočaka bo pa čas pokazal..

Vse odvisno od tega koliko jih bo ostalo v skladiščih..recesija mu definitivno ne dela uslug..

Kaj je slabo na kralju?

To, da so hayabusino mašino zadušil pa zavore bi lahko bile bolj šarf..

Vzmetenje..jah no..Ohlins? :whistle:

Auspuhi..po želji..

Če ti pa ni všeč pa itak nimaš kaj..

Jest bi ga probal v križih spustit za kake pol centimetra..(samo predlog)

Objavljeno
:grim

dajte lopatke pa grablce pospravit iz peskovnika, pa gremo na sok in sladoled ! bo stric Rude Boy kupil ! :evilgrin:

pa mi boste povedli zakaj ni A KING ?! B)

Originalno ime je BOOST KING ker je imel v začetku oz kot koncept agregat s turbo polnilnikom iz tega potem izpeljanka imena, B King. :hmm:

Na sladoled in sok pa vseeno gremo :yes:

Objavljeno

ste se zdrkal? ce bo se kdo smetil tukaj z raznimi v-maxi in podobnim ga lastnonozno brcnem v naslednji teden. hough.

Objavljeno

Danes montiral LeoVince :naughty: , kako to lepo poje (odprti)!

Še enkrat hvala pošiljatelju.

Objavljeno
Danes montiral LeoVince :naughty: , kako to lepo poje (odprti)!

Še enkrat hvala pošiljatelju.

poje al rohni kot mora?

nekak ne paše kralju da bi pel :D

Objavljeno
poje al rohni kot mora?

nekak ne paše kralju da bi pel :D

Jaz za vsakega, ki ima dober glas rečem, da lepo poje; drugače pa, ja, lepo rohni - grmi, tako kot mora. Upam, da so miličarji malo naglušni :whistle: .

Objavljeno
Jaz za vsakega, ki ima dober glas rečem, da lepo poje; drugače pa, ja, lepo rohni - grmi, tako kot mora. Upam, da so miličarji malo naglušni :whistle: .

Kakšna je kaj cena in izgled? Boš kakšno fotografijo prilepil?

Objavljeno (popravljeno)
Kakšna je kaj cena in izgled? Boš kakšno fotografijo prilepil?

Takole zgleda. Za ceno in ostale info. pokliči 031/333287.

post-19046-1248440682_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil sasosa
Objavljeno

Predelava, ja.

Tak bi moral bit original, pa z original zadnjo nihajko.

Objavljeno

duke mb pazi malo kak se vozis po mb, ker moji špegli so dragi :whistle: na avtu mislim , ap pa kaj manjsega kupi če ti voznja po sredini med 2 avtomobiloma ne uspeva :trance_33_sleep:

Objavljeno
ker moji špegli so dragi :whistle: na avtu mislim ,

Sem mislil,da zato plačujemo zavarovanje :unsure:

Objavljeno
duke mb pazi malo kak se vozis po mb, ker moji špegli so dragi :whistle: na avtu mislim , ap pa kaj manjsega kupi če ti voznja po sredini med 2 avtomobiloma ne uspeva :trance_33_sleep:

Kdaj, kje? :blink: Nisem še nobenemu ogledala kakorkoli poškodoval, vsaj ne da bi vedel. :blush: Če sem, javi in poravnam škodo.

Sicer se, da lepo peljat med avtomobiloma, ni tako hudo širok tale BK. :OK:

Objavljeno
Kdaj, kje? :blink: Nisem še nobenemu ogledala kakorkoli poškodoval, vsaj ne da bi vedel. :blush: Če sem, javi in poravnam škodo.

Sicer se, da lepo peljat med avtomobiloma, ni tako hudo širok tale BK. :OK:

čuj tablca je dr- pa neke stevilke

ne ne nisi, blo pa je knap :whistle:

Objavljeno

SKRATKA, FANTJE, OD TEGA FORUMA RAZEN NEKAJ RES DOBRIH (HVALA ZA SERVICE MANUAL V ELEKTRONSKI OBLIKI IN PODATEK, DA OBSTAJA CELO TRANSFORMERS BKING!!!) NOBENE KORISTI (MALO SARKAZMA). PA BREZ ZAMERE NO. ZA BKINGA JE PA RES TOLIKO ENE DODATNE OPREME, DA DOL PADEŠ. SAMO POBRSKATI JE TREBA.

SPLOH PRIMERJAVA S CB1300 JE BILA "DOBRA". ČE CB-JKO POŠTENO NABIJEŠ PRI IZHODU IZ OVINKA JO KAR ZVIJE OD SILE (ENAKO JE BILO Z MOJIM GSX14) KER MAŠINA ZMORE VEČ OD OKVIRJA. PA DA NE GOVORIMO O OPTIKI... IN VZMETENJU. BKING JE ABSOLUTNA BOMBA. RAVNO TAKO NI PRIMERE Z VMAXOM, KI IMA 15 KONJČKOV VEČ IN TUDI 100 KIL VEČ! BMW1300R PA JE RESDA BOLJ PRIJAZEN ZA PRTLJAGO AMPAK S TISTIMI ELEKTRONSKIMI PRIPOMOČKI POSTANE ŽE NAPOL INVALIDEN IN POPOLNOMA ZGREŠI IDEJO O HULIGANSKEM STREETFIGHTERJU. ABS IN ANTI ZDRS GUME IPD. PAČ TUKAJ NIMA KAJ DELATI.

(SKORAJ) VSE SE DA REŠITI. TAKO GLEDE PRTLJAGE, KOT GLEDE STOPALK, KOT GLEDE PRVE POMOČI,... SAM SEM VSE ZRIHTAL IN BKING JE DEFINITIVNO NAJBOLJŠI MOTOR KAR SEM JIH IMEL (rezime: GSX1100, RF900RR, FJR1300, RST1000 Futura, GSX1400, Gilera RC125). EDINO SEDEŽ JE TRŠI (KAR JE SPET REŠLJIVO S CORBINOVIM IZJEMNO UDOBNIM SEDEŽEM) AMPAK ZA RAZLIKO OD VSEH PREDHODNIKOV (RAZEN FJR-ja) MI JAJČKA NE TRPIJO.

PRTLJAGA: BREZ TEŽAV SE LAHKO MONTIRA ZELO UDOBNA TANK TORBA (IN TO BREZ MAGNETOV, KI TI PODRSAJO BARVO...) OD SW-MOTECH (SAMO KOPITO VZAMEŠ OD KAWASAKIJA IN GA MALENKOST PREDELAŠ, KER IMA BKING SAMO 3 VIJAKE PRI VRATCIH ZA GORIVO). OSTANE ŠE TORBA ZA NA ZADNJI SEDEŽ ALI TORBA NA SOPOTNICI. KAJ VEČ PA JE ITAK POPOLN NESMISEL OD TAKEGA MOTORJA PRIČAKOVATI.

STOPALKE: MFW IZDELUJE 3 ALI 5 CM DISTANČNIKE. S 3 CM JE ZADEVA PRAV UDOBNA (SAMO ŠE PRESTAVNI IN BREMZNI NOŽNIK SPUSTIŠ IN JE). 5 CM ZGLEDA GRDO.

PRVA POMOČ: OD TOSAME GRE POD ZADNJI SEDEŽ, SAMO MALO JO ODPREŠ IN STVARI V NJEJ DRUGAČE ZLOŽIŠ. ALI PA KUPIŠ OD SUZUKIJA ORIGINAL, KI PA GRE POD SEDEŽ Z LAHKOTO.

DOBER ŠTOS JE BILA RAZPRAVA O PORABI... MISLIM, KOT, DA JE POMEMBNO KOLIKO TAKA ZADEVA PORABI.

SAM SEM DAL NA NJEGA ŽE KUP DODATNE OPREME IN JE S TEM ŠE BOLJŠI. A JA, PA ALARM SI MONTIRAJTE, KER FOLK TOLIKO BULI V TA MOTOR, KOT ŠE V NOBENEGA. RES JE PRAVA ATRAKCIJA. NA ČRPALKI ŠE GUM NE MOREŠ V MIRU PREGLEDAT. CELO BEJBE GA GLEDAJO KOT 7. ČUDO. BOGNEDAJ GA PUSTITI NEKJE SAMEGA ČEZ NOČ.

EDINO, KAR SI RES ZASLUŽI TOTALNE KRITIKE SO OGLEDALA. TO JE PA SRAMOTNO. (CELO PRI VMAXU SO ISTA, ČEPRAV STANE 20000 EUR!!!) ČE JIH ZAMENJAŠ Z RIZOMO MISLIŠ, DA IMAŠ NOV MOTOR. RESNO! RES SO CCA 300 EUR AMPAK JE VREDNO VSAKEGA CENTA.

ALI JE KDO MONTIRAL KOMPRESOR ALI MORDA CELO TURBO? MORDA KAJ OD RFBIKETECH?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!