Skoči na vsebino

Suzuki B KING


miki

Priporočene objave

izpušni in sesalni sitem je nekoliko drugačen. Predvsem sesalni sistem in airbox ne moreš kopirat z buse, ker ima bking dost drugačen gištel.

Še en dober b-king forum: http://www.suzukib-king.org/

Ne dober, najboljši. Sem ga preštudiral celega, preden sem kupil. Največ stvari zvedel prav tam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bortu,

bom vprašal.

Glede garancije pa je morda res bolje biti previden, ker danes nikoli ne veš kaj se lahko zgodi v 2 letih. Je pa res, da je to mašina, ki se je z leti na Hayabusi povsem izkazala (kolikor vem Hayabusa vse od 1999 ni imela nikakršnih težav ali vpoklicev sploh) in je, kot pravijo na MCN "bulletproof". Pa še veliko toleranco ima na povečanje kubikaže (tja do 1600 ccm) le z zamenjavo glave. Torej nekako lahko rečemo, da je B-King podedoval to zanesljivost in trpežnost.

Ja, vsekakor moraš vedeti v kaj se spuščaš. Spet pa po drugi strani, čakat na predelavo 2 leti... je težka.

Poleg tega nikoli ne veš, kaj če pride v tem času ven serijsko še kak hujši primerek. Suzuki je že pokazal koncept vrstnega 6 valjnika (Stratosphere) in kdo ve... morda bo še hujši od B-Kinga.

Jaz vsekakor pričakujem, da bodo pred popolno zavlado elektromotorjev japonci dali na trg še par takih norih primerkov, kot je B-King. In takrat bomo najbrž vsi imeli povišan pritisk. Spet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj me zanima okoli prestavljanja. Na prejšnjem motorju sem redko prestavljal navzgor brez sklopke, pri kingu pa imam občutek, da prestavlja veliko bolj nežno brez sklopke. Saj vem, vsaj 15 let razlike v razvoju. Ampak vseeno me zanima, kako najpogosteje prestavljate (navzgor, se razume)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi se strinjal s tabo, prestavljanje brez sklopke navzor je pri BK-ju "gladko". Čeprav v večini primerov uporabljam sklopko.

Popravljeno . Popravil dukemb
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj me zanima okoli prestavljanja. Na prejšnjem motorju sem redko prestavljal navzgor brez sklopke, pri kingu pa imam občutek, da prestavlja veliko bolj nežno brez sklopke. Saj vem, vsaj 15 let razlike v razvoju. Ampak vseeno me zanima, kako najpogosteje prestavljate (navzgor, se razume)?

skoraj vedno pri vseh motorjih brez sklopke..

razen iz prve v drugo uporabim sklopko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz pri vseh motorjih navzgor praktično vedno brez sklopke. Glede 1. in 2. pa odvisno, če močno pospešujem potem obvezno brez, če se pa lepo peljem, pa s sklopko..

Predvsem pri tiščanju se brez sklopke veliko lepše prestavlja :)

B-king ni verjetno nobena izjema, zato kar lepo brez sklopke v višje pa bo :D

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne bo nesporazuma. Brez sklopke se da, če znaš. Da ne bodo razni invalidi sedaj eksperimentirali in poškodovali menjalnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne bo nesporazuma. Brez sklopke se da, če znaš. Da ne bodo razni invalidi sedaj eksperimentirali in poškodovali menjalnik.

In kako je treba to znat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim eni ste res INVALIDI, v glavi invalidi! :closedeyes:

Ker komentar :headbang:

Če bi vsaj malo poznal sestavo in delovanje moto menjalnika, bi vedel, da mu prestavljanje brez sklopke prav nič ne škoduje.. Navzgor seveda.. Navzdol je treba s sklopko, razen, če menjaš pri zelo nizkih vrtljajih, potem gre tudi brez lepo..

Moj gixxer ni bil nikoli s sklopko vožen, pa tudi nekaj tiščanja na pisti je dal skozi (še pred mano) in lahko zatrdim, da so menjalnik in vsi deli v njem brezhibni, sem imel namreč podrtega zaradi serijske napake na 6. prestavi, ki se pojavlja pri moji verziji in sem ob popravilu pregledal še vse druge zobnike in ostale dele. Kljub temu, da ima motor že kar nekaj km, da ni bil nikoli penzjonersko vožen, je notranjost menjalnika kot nova, menjalnik dela kot urca in se super prestavlja

Drugače pa ti lahko to potrdi tudi marsikateri forumaš, ki ima narejenih xxxxx km brez upodabe sklopke, pa nobenih problemov :) In nenazadnje tudi večina moto mehanikov..

Ni pa tako prestavljanje nobena znanost.. Moraš met pač malo filinga, oziroma se navadit usklajevat prestavljanje s popuščanjem gasa in je to to.. Mislim, da se vsak lahko to navadi.. Sam ni treba zdej takoj it žgat na polno, pa z nogo mlatit po menjalniku ko zmešan, ampak najprej pač lepo probaš pri nižjih vrtljajih lepo premenjat, da dobiš občutek, potem pa gre.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bortu,

sem vprašal serviserja kaj je s temi 1000+ kilometri na BKingovem števcu. Povedal mi je, da zihr ni nič narobe. Nekaj se da spreminjati kar se tiče servisnih intervalov pa to in je možno, da si kaj zatipkal z gumbi... Če si res ne moreš pomagati z navodili za uporabo, lahko kar lepo počakaš na naslednji servis, kjer ti nato serviser itak resetira motorjev računalnik do naslednjega servisa in bo najkasneje takrat spet vse v redu.

Drugače pa, fantje, lepo je bilo z vami klepetati (res mi je bilo v veselje) ampak se trajno poslavljam od Motosveta. V takem forumu nimam kaj početi. Včeraj je upravitelj strani zbrisal cel kup naših pogovorov (stran in še nekaj) v zvezi z B-Kingom in me blokiral do danes. Glede na to, da so bili vsi naši pogovori popolnoma civilizirani in v zvezi s temo, je to popolna omejitev svobode govora, kar mi ni potrebno prenašati. Imamo še nekaj zelo dobrih forumov. Od sedaj naprej v celoti bojkotiram celoten Motosvet in ga ne obiščem več. Vsem B-Kingovcem in ostalim motoristom (razen urednikom te strani) pa želim vse najbolje in se vidimo kaj na cesti.

Čao!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No kater junak je danes ob 7:12 PM na AC Grosuplje-Ivančna Gorica, natančno na ravnini pred Višnjo Goro probaval kolk leti tale vaš B-King.

Sem bil z avtom pa sem mel ene 140 notr, in je tako padlo mem mene da tud tablce nism vidu.

Porečem pa lahko tudi to, da me je glas tega Kinga danes popolnoma razočaral. Kot sem že dejal je kar dobr letelo, sam slišat je bil pa kot kaki podhranjeni ER-6.

Tko da če mene vprašate kaj si mislm glede B-King + Akrapovič = :grim , ker za Kinga se spodobi tudi "tapravi" kraljevski glas.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot ER-6 verjetno ni bil slišat, glede na to da je omenjeni dvovaljnik, B-King pa štirivaljnik :) Ampak verjamem pa da je original zvok "za en drek", za moj okus je pri vsakem stock motorju tako, razen pri raznih replikah, kjer so že fabrško gor kakšni pravi dimniki :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot ER-6 verjetno ni bil slišat, glede na to da je omenjeni dvovaljnik, B-King pa štirivaljnik :) Ampak verjamem pa da je original zvok "za en drek", za moj okus je pri vsakem stock motorju tako, razen pri raznih replikah, kjer so že fabrško gor kakšni pravi dimniki :)

Nism mislu to 2-valjnik napram 4-valjniku. To vem da je poštena razlika. Ciljal sem predvsem na jakost. Priznam da sem malo nerodno motor za primerjavo izbral.

Skratka, kar sem hotel povedat je to, da se sliši obupno za tak motor kot je B-King. Moje mnenje !!!

Popravljeno . Popravil xyznanixyz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No kater junak je danes ob 7:12 PM na AC Grosuplje-Ivančna Gorica, natančno na ravnini pred Višnjo Goro probaval kolk leti tale vaš B-King.

Sem bil z avtom pa sem mel ene 140 notr, in je tako padlo mem mene da tud tablce nism vidu.

Porečem pa lahko tudi to, da me je glas tega Kinga danes popolnoma razočaral. Kot sem že dejal je kar dobr letelo, sam slišat je bil pa kot kaki podhranjeni ER-6.

Tko da če mene vprašate kaj si mislm glede B-King + Akrapovič = :grim , ker za Kinga se spodobi tudi "tapravi" kraljevski glas.

Preberi si prispevke malo za nazaj prej ko komentiraš. Se pravi, če ne grmi ni vredu? :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še moje skromno mnenje glede B-Kinga...

Motor se mi zdi naravnost fascinanten, kakorkoli ga pogledam... Vsakič, ko kakšnega na cesti srečam, sem pod čelado videti nakako tkole :kva2: .

Dejstvo pa je, da je tudi mene B-King s svojim zvokom razočaral. Glede na kubikažo in moč, ki jo premore, človek res pričakuje neverjeten "sound siystem". Povrhu vsega pa še sam dizajn loncev, dodatno nakazuje, da naj bi šlo za pravo zverino, ki rjove tako kot je treba...

Pri B-kingu me sploh ne moti sama glasnost, v smislu, da bi bil premalo glasen. B-King bi lahko imel malenkost več tistih nižjih, "bas" tonov, ki dodajo zvoku piko na i.

Vsekakor pa je B-King posebnež tudi zaradi loncev pri katerih obstajata samo dve skrajnosti: Love it or Hate it...

...and I love it... a lot!!! :yes: Resnicno upam, da bodo pri njegovem nasledniku obdržali ta dizajn in ga samo nadgradili.

Vsem lastnikom želim, naj jim B-King še naprej dobro služi...

Mogoče se bo v prihodnosti znašel tudi v moji garaži.

Popravljeno . Popravil domina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Resnicno upam, da bodo pri njegovem nasledniku obdržali ta dizajn in ga samo nadgradili.

Glede naslednika dvomim da bo kdaj ugledal luč sveta. V ameriki so ga itak že nehali prodajat, upam da bo vsaj pri nas čim dlje v prodaji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še moje skromno mnenje glede B-Kinga...

Motor se mi zdi naravnost fascinanten, kakorkoli ga pogledam... Vsakič, ko kakšnega na cesti srečam, sem pod čelado videti nakako tkole :kva2: .

Dejstvo pa je, da je tudi mene B-King s svojim zvokom razočaral. Glede na kubikažo in moč, ki jo premore, človek res pričakuje neverjeten "sound siystem". Povrhu vsega pa še sam dizajn loncev, dodatno nakazuje, da naj bi šlo za pravo zverino, ki rjove tako kot je treba...

O tem, kaj je 'treba', se da diskutirat. Celo med motoristi se jih najde veliko, ki jih hrup oziroma 'noise/sound pollution' moti. Sem med njimi. Občasno je rohnenje čisto fajn, ampak večino časa si želim, da drdranja, grmenja, ropotanja ne bi bilo ... in da bi lahko v miru poslušal piš vetra mimo glave, ali muziko na normalni jakosti B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma to ste čudne sorte tiči.. :whistle: Jest se še peljat ne znam z original rorom, ker ne slišim brnenja tako kot se zagre :rolleyes:

Sem se že parkrat dobil, ko sem vozil v nižji prestavi s cca 2-3k vrtljajev višje z originalom kot z Jurešom.. In kakšen km/h hitreje ker je vse tiho in ni slišat motorja.. Da ne govorimo o tem, kako je zaradi višjih vrtljajev večja poraba in večje globalno segrevanje in potem bodo pomrle vse rastline in drevesa zaradi onesnaževanja in naši potomci ne bodo mogli več dihat zraka, ampak bodo mogli okol z maskami hodit, itd, ito..

Tko maš pa odprt ror, pa teh problemov ni :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede naslednika dvomim da bo kdaj ugledal luč sveta. V ameriki so ga itak že nehali prodajat, upam da bo vsaj pri nas čim dlje v prodaji.

uh, to sm vedla, da se ne prodaja ravno tako, kot so si zamislili... ampak da je pa že tako hudo, da ga umikajo iz prodaje :?

mogoče se bo politika glede B-Kinga pri Suzukiju kaj spremenila, ko bo konec recesije...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

uh, to sm vedla, da se ne prodaja ravno tako, kot so si zamislili... ampak da je pa že tako hudo, da ga umikajo iz prodaje :?

mogoče se bo politika glede B-Kinga pri Suzukiju kaj spremenila, ko bo konec recesije...

Že pred recesijo ga ni nihče hotel kupovati, zato so se začele razprodaje po zelo zanimivih cenah ... zato se jih pa je ene par prodalo. (kar se mi zdi super poteza) Še vedno pa jih je baje kar nekaj v skladiščih ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

uh, to sm vedla, da se ne prodaja ravno tako, kot so si zamislili... ampak da je pa že tako hudo, da ga umikajo iz prodaje :?

mogoče se bo politika glede B-Kinga pri Suzukiju kaj spremenila, ko bo konec recesije...

Pri kingu recesija že ni tak problem, bolj je vzrok da ni ravno fazerca.

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker sem na dopustu in berem malo "Hrvate", pri njih ni bilo nobene akcije in še v osnovi je dražji za cca 2500 € ( cca 17000 € ) Pri njih so tako in tako vsi motorji občutno dražji. Prodaja pa je tako drastično padla vsem proizvajalcem. Če pa bodo še pri nas podražili motorje zaradi raznovrstnih taks, nam trda prede.

Kaj se tiče pa rorov. Če hoče kdo močnejši ali kakršnkoli drug glas jih pač zamenja.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!