Skoči na vsebino

Suzuki B KING


miki

Priporočene objave

Danes sem naredil slabih 50 km/h z novimi Dunlopkami - sicer kot po jajcihwhistle.gif . Hladen asfalt in nova guma nista najboljša kombinacija - vsaj pregret se ne moretrance_25_naughty.gif . Kako se bo guma na BK-ju obnašala vam sporočim ampak glede na to, da so jo testirali na vseh možnih cestakih bo morala biti OK.

Skratka gume nisem rabil plačat in niti doplačat za razliko v ceni ker nisem vzel enake kot sem jo imel. Na servisu so bili v končni fazi korektni in prijazni brez kakšnih nepotrebnih groženj,...

LP

mogoče je kiri forum bral trance_25_naughty.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da zaključim zgodbo glede gume na BK-ju. "Priznali" so garancijo za zadnjo gumo, plačati moram le prednjo. Tako da se jim lahko samo zahvalim za trud.worship.gif

Vsem skupaj tukaj na foromu se zahvaljujem za moralno in zakonsko podporotrance_40_thumbup.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da zaključim zgodbo glede gume na BK-ju. "Priznali" so garancijo za zadnjo gumo, plačati moram le prednjo. Tako da se jim lahko samo zahvalim za trud.worship.gif

Vsem skupaj tukaj na foromu se zahvaljujem za moralno in zakonsko podporo:OK:

Odlično se je tole rešilo! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni pa je beli svetski, ga videl na Faak am see. :worship:

Meni je dosti lepši kot črni.

Samo ne vem kak je pol z čiščenjem, ko se vsaka mušica na beli kar fajn pozna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni pa je beli svetski, ga videl na Faak am see. worship.gif

Meni je dosti lepši kot črni.

Samo ne vem kak je pol z čiščenjem, ko se vsaka mušica na beli kar fajn pozna.

Saj se tudi na črnem vidi vsaka pizdarijablush.gif . Kaj pa se belega tiče - ga boš pač več "pucal"trance_25_naughty.gif

Zanima me če je že kdo dal gor zadnjo gumo 190/55?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor vem ima 6 col feltno, potem bo s 190/55 še bolj vodljiv. Amerikanosi so to že preverili.

OK - recima da je temu tako.

Ampak zakaj? Bi bil potem z gumo 180/x še bolj vodljiv? trance_25_naughty.gif Sicer bi pa trebalo preizkusit. Mogoče kot naslednje gume.unsure.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, ne gre to tako. Širina feltne določa širino gume.

Po prebranem na tujih forumih ima king 200 zadnjo gume delno tudi zaradi izgleda. Brez težav se lahko montira tudi 190/55, ker ne poslabša vožnje, kvečjemu izboljša. 190/55 pride bolj špičasta in to običajno pomeni večjo okretnost in več naležne površine v nagibu. 180 gume pa ne moreš dati, ker je preširoka feltna in tudi konstrukcijsko ni namenjeno 180 gumi. Pa tudi ciklistika bi se sigurno močno poslabšala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je, 200 je zaradi izgleda, s 190 bi bil bolj vozen, vedar ni vpisana v homolgacijo, sem pred menjavo in v veliki dilemi, pa tudi širine 200 jih ni veliko na izbiro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je, 200 je zaradi izgleda, s 190 bi bil bolj vozen, vedar ni vpisana v homolgacijo, sem pred menjavo in v veliki dilemi, pa tudi širine 200 jih ni veliko na izbiro.

Saj je v bistvu tudi z gumo "200" super vozen, tako da v bistvu nimaš kaj zgrešit tudi če daš spet enako. Izbira je res mala, ampak kar je je dobro. Jaz nisem nič kaj kompliciral dal sem gor Q2. Prebral sem nekaj testov, kateri so bili vsi pozitivni in se na osnovi tega odločil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bral sem tudi sam teste, vendar testi so tako, tako. Povej kako si zadovoljen, in pa, če je, oziroma, kakšna je razlika napram originalni gumi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A potem alarma nima noben na svojemu kingu? Glede na to, da nimaš kam dat poštene ključavnice, se mi to zdi še edina kolikor tolikšna zaščita.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A potem alarma nima noben na svojemu kingu? Glede na to, da nimaš kam dat poštene ključavnice, se mi to zdi še edina kolikor tolikšna zaščita.

Pa kdo bi hotu tega hudiča sploh ukrast :whistle:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bral sem tudi sam teste, vendar testi so tako, tako. Povej kako si zadovoljen, in pa, če je, oziroma, kakšna je razlika napram originalni gumi.

Za to gumo sem se odločil iz tega razloga ker je sredina trša. Guma se zelo hitro ogreje in dobro drži v ovinkih, res je da ne vozim extremno - v bistvu nimam kje. Od začetka me je bilo malo strah teh nekaj dni ko se je temperatura spustila zjutraj tam do 10 stopinj, ampak sem ugotovil vseeno dobro drži tudi v teh pogojih. Imam občutek, da tudi na tej smoli na cesti manjkrat zdrsi kot guma katera je bila kot prvovgradnja. Za dež nimam kaj povedat ker še nisem probal. Naj pa bi bila dobra.

Upam da sem ti kaj pomagal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ne zarad druzga, zarad gobcev :naughty:

Zato da je a ne :D

Sicer pa, iz 180/55 in 190/50 pnevmatik grejo vsi na 190/55, tko da najbolš da še vi 200-farerji prešaltate..so res dobre

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato da je a ne biggrin.gif

Sicer pa, iz 180/55 in 190/50 pnevmatik grejo vsi na 190/55, tko da najbolš da še vi 200-farerji prešaltate..so res dobre

Bom ziher probal pri naslednji menjavi. Zanima pa me če je že kdo dejansko probal in ne samo bral. "Teorija" je pa vsekakor prepričljiva. No - pri Amerikanosih je to že praksa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za to gumo sem se odločil iz tega razloga ker je sredina trša. Guma se zelo hitro ogreje in dobro drži v ovinkih, res je da ne vozim extremno - v bistvu nimam kje. Od začetka me je bilo malo strah teh nekaj dni ko se je temperatura spustila zjutraj tam do 10 stopinj, ampak sem ugotovil vseeno dobro drži tudi v teh pogojih. Imam občutek, da tudi na tej smoli na cesti manjkrat zdrsi kot guma katera je bila kot prvovgradnja. Za dež nimam kaj povedat ker še nisem probal. Naj pa bi bila dobra.

Upam da sem ti kaj pomagal.

Seveda si,

kolikor mi je znano je prvovgradnja oznaka NT in je narejena posebej za B-King-a, tudi trša po sredini; tudi sam sem imel nekaj zdrsov zadnje gume, samo nisem siguren ali je bila kriva guma, ali kaj drugega. Mislim, da se bom kar odločil za Qualifier II, saj slabša ne more biti, kvečjemu boljša, le kilometri so vprašljivi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda si,

kolikor mi je znano je prvovgradnja oznaka NT in je narejena posebej za B-King-a, tudi trša po sredini; tudi sam sem imel nekaj zdrsov zadnje gume, samo nisem siguren ali je bila kriva guma, ali kaj drugega. Mislim, da se bom kar odločil za Qualifier II, saj slabša ne more biti, kvečjemu boljša, le kilometri so vprašljivi.

Moram se popravit tudi jaz sem nabavil Qualifier II in ne Q2 - opozorili so me da sta to dve različni gumi. Odločil sem se za to gumo že iz tega razloga ker mi je prejšno tako prežgalo. Kilometri me v bistvu sploh ne zanimajo - samo da guma drži, je vsekakor ceneje gumo več krat menjat kakor pa jagode od blizu gledat.rolleyes.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kilometri me v bistvu sploh ne zanimajo - samo da guma drži, je vsekakor ceneje gumo več krat menjat kakor pa jagode od blizu gledat.

Res je tako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!