Skoči na vsebino

Suzuki B KING


Priporočene objave

Objavljeno
(Okej, razen tistega, ki je dal druge avspuhe.. .)

A je kdo od lastnikov BKinga, ki ima raje original avspuhe, kot pa Krapa ali pa Yoshi ali ...? Kolegi mi stalno težijo naj zamenjam lonce, pa ne vem kaj jim toliko fali z originalom.

Nekaj časa sem razmišljal o Akapotu - bolj zaradi zvoka, ampak sem se odločil da bom zaenkrat kar pustil originalne "rore", in tudi unikatno izgledajo. Z serijskimi rori si v prednosti - modri te ne slišijo in so zato zmerom prepozni :naughty: . Motor je zelo tih - vsaj meni se zdi.

LP

Objavljeno
Nekaj časa sem razmišljal o Akapotu - bolj zaradi zvoka, ampak sem se odločil da bom zaenkrat kar pustil originalne "rore", in tudi unikatno izgledajo. Z serijskimi rori si v prednosti - modri te ne slišijo in so zato zmerom prepozni :naughty: . Motor je zelo tih - vsaj meni se zdi.

LP

Definitvno. Ko sem bil v puberteti me je precej razganjalo s temi in onimi odprtimi lonci ampak zdaj se mi zdi boljše, če se sliši zvok od mehanike v sami mašini. Če imaš odprte lonce je pač tisti tipični 4 cilindrski zvok. Zdaj pa se slišijo ventili v glavi, pa prenosi, pa... skratka malo sem zamenjal mentaliteto. Estetsko pa mislim, da so itak original lepši. S tistimi mrežicami zadaj se je Suzuki res potrudil v nulo.

Objavljeno
Pozdravljen Lucky. No, končno en iznajdljiv.

Glede torbe bi ti absolutno svetoval sw-motech, ki zmore 21 litrov !!! (npr. Engage Sport) in vseeno ne moti balance. Glavna prednost quick-lock montaže je v tem, da se tanka sploh ne dotakne (niti, ko je totalno polna), ker se drži samo kopita na vratcih od tanka. Super zadeva. Vanjo gre v bistvu en cel ruksak. Edino precej dražja je. cca 150 je torba + kopito cca 25. Ampak je vredna.

Glede stopalk pa si se tudi dobro znašel. Najbrž takrat še ni bilo teh od MFW. Meni je tistih 3 cm super (2 bi mi bila že malo premalo, sploh če grem kdaj v teniskah, ki imajo debelejši podplat od motoškornjev).

Zakaj pa rabiš tank nalepko?? A si ga v praksi kaj spraskal? Meni se še ni zgodilo.

Jaz jih ne maram, ker so vsaj večinoma cenene, razen tistih iz pravega karbona. Če bi že, bi najbrž vzel kar originalno, ki še nekako najbolj paše na motor.

To torbo poznam in mi je bila v izboru, ampak me moti, da bi imel nosilec ves čas montiran. Mi je grd.

Kako misliš "takrat ni bilo MFW"? Kinga nimam niti en mesec. Ampak od vseh variant, ki sem jih našel, mi je ta z buell pegsi najboljša. dva centi nižje in rahlo nazaj. Perfect. Gledal sem še ene druge, ki jim lahko spreminjaš višino, pa sem bral test, da so dejansko zanič.

Tank nalepke sem navajen še s prejšnjega motorja, kjer mi je koristila. Sem navajen precej v tank rinit. Sicer je kingov malce drugačen, bolj odmaknjen, tako da neke potrebe po nalepki ni. Če najdem lepo, jo bom pa dal gor.

Malo me mikajo še jeklene cevi za bremze (pa morda drugi diski) ampak nisem zihr, da bi to kaj dejansko izboljšalo feeling ali odzivnost. Zato pa sprašujem ostale, če so že kaj takega naredili.

Pletenice sem dal na bandita, pri katerem se je kar poznalo, saj ima zanič zavore. King pa že v osnovi bremza tako hudo, da mislim, da ne bo nič pridobitev, vsaj ne prvi dve leti. Potem pa lajtunge res načne čas in je morda čas tudi za to.

(Okej, razen tistega, ki je dal druge avspuhe.. .)

A je kdo od lastnikov BKinga, ki ima raje original avspuhe, kot pa Krapa ali pa Yoshi ali ...? Kolegi mi stalno težijo naj zamenjam lonce, pa ne vem kaj jim toliko fali z originalom.

Meni je original zakon. King zgleda z njimi kot raketa. Pa še žena in otrok, ki pogosto lazi okoli motorja, se ne moreta opeči. Pa za torbe so tudi zakon. Je pa glavni razlog predvsem tudi cena. 1500 za Akrapota mi je tumač. Yoshi so pa eni v redu, eni pa grdi ko hudir.

Objavljeno
Nekaj časa sem razmišljal o Akapotu - bolj zaradi zvoka, ampak sem se odločil da bom zaenkrat kar pustil originalne "rore", in tudi unikatno izgledajo. Z serijskimi rori si v prednosti - modri te ne slišijo in so zato zmerom prepozni :naughty: . Motor je zelo tih - vsaj meni se zdi.

LP

No po dolgem času se spet oglašam in vidim da se je v tem času, ko meni bilo na sceni, kar dosti napisalo v zvezi z B-kingom... No naj povem da sem sam zamenjal originalne avspuhe z Akrapovičem, in naj vsem položimn na srce, da se absolutno ne izplača. Sam sem za zadnja lonca plačal 1250 EUR. Na moči se ne pozna skoraj nič (vsaj med samo vožnjo ne). Res je da so ti Akrapoti precej lažji od originalnega avspuha, in da motor z akrapoviči pride malo hitreje na obrate. Problem, katerega opažam pri sebi je tudi v tem, da teh avspuhov (Akrapoviča), brez dušilcev ne morem vozit, saj se mi pojavlja problem, ker me zaradi zdoka prične po nekaj urah boleti glava in mi dobesedno piska v ušesih (Kljub temu da imam po testih sodeč najbolj tiho čelado - Schuberth S1 PRO).

V nekaterih prejšnjih izjavah sem prebral da se mora pri motociklu menjati gumo na 4000 - 5000 km. Z moje strani te izjave negiram, saj jih imam sedaj že 6500 pa sta gumi še dokaj dobri. Zanimnivo je to, da mi pri vožnji veliko-bolj rabi sprednjo gumo kot pa zadnjo.

Sedaj pa imam eno uprašanje za vse lastnike B-kinga. Dogodilo se mi je namreč, da sem pri cca 3500 km nekaj tipkal po števcu (po gumbih sem spreminjal km/h v mp/h in nazaj v km/h), pa ji je motocikel sam od sebe prištel 1000 km, tako da mi je stevec km preskočil na 4500km. A se je še komu to dogodilo? Če ima kdo od tukaj prisotnih lastnikov ta problem oziroma ga je imel prosim da me kontaktira...

Lep pozdrav!

Objavljeno
Na moči se ne pozna skoraj nič (vsaj med samo vožnjo ne).

...motor z akrapoviči pride malo hitreje na obrate.

tole dvoje ne gre skupaj, ali pač?

Objavljeno
tole dvoje ne gre skupaj, ali pač?

Ti pogruntaš, da imaš 5 KM zraven pri takšni moči?

Objavljeno

Lucky,

kakšne stranske torbe si imel na BKingu? A so res kul? Montaža je jeba?

Glede MFW pa je lapsus. Sem mislil, da imaš BKinga dlje časa. Če so ti Buell perfect, potem toliko bolje. Jaz sem pa z MFW zelo zadovoljen. Prenesejo tudi "stoječo" vožnjo, pa še kaj...

Hilton,

napaka. BKing je že letalo! Iz letala lahko kvečjemu naredimo raketo! He he. In brez skrbi, B funkcijo imam le s sopotnico in zjutraj, ko grem še napol speč v službo. Edina slabost A-ja pa je, da v mestu pogosto drsi guma, ker je asfalt zanič. Že dvakrat me je pri speljevanju obrnilo pod pravim kotom. Hvalabogu brez posledic.

Objavljeno

@dukemb, simonsi

če nekdo občuti da se motor hitreje zvrti to pomeni, da tako ali drugače občuti večjo moč!

torej, prirastek moči se več kot očitno občuti...

Objavljeno

Bortu,

kar se tiče tistih dodanih 1000 km na števcu: moj serviser mi je ob prevzemu nekaj o tem razlagal, da se lahko neki manipulira s kilometri ampak kje sem jaz takrat kaj slišal. Same oči so me bile kaj sem kupil in nisem razumel za kaj se gre. Lahko ga vprašam kaj je to za ena scena. Danes imam glih 1. servis.

Me veseli, da si iskren glede Krapa (loncev). Eni nikakor ne priznajo, da je to neki brezveze (ker so preponosni). Tako sem jaz spljuval original ogledala. Jebiga, če je zanič je pač zanič. Hvala za nasvet. Tako sem prišel do končne odločitve, da jih ne bom nabavil. Najbrž se pa strinjaš, da bi bila zgodba totalno drugačna, če bi Krap ponujal tudi kolena, torej cel komplet Evo. To bi pa bilo vredno...

Zaradi drugih loncev je valda razlika v moči ampak ne taka, ki bi jo človek občutil. Krap nekoliko spremeni krivuljo moči in to je tisto, kar občutiš, ampak spet, zanemarljivo. Mislim, vsekakor, nekdo, ki kupi samo lonec, ga ne kupi zaradi moči ampak zaradi statusa. Ampak tudi ta Krap-mit se mi zdi, da izgublja na popularnosti. Danes so mopedi že tok močni in z lepo oblikovanimi izpuhi... Razen sistema EVo. To pa bi BKinga spravilo na 200 konjčkov! To pa bi bilo nekaj.

Objavljeno
Zaradi drugih loncev je valda razlika v moči ampak ne taka, ki bi jo človek občutil. Krap nekoliko spremeni krivuljo moči in to je tisto, kar občutiš, ampak spet, zanemarljivo. Mislim, vsekakor, nekdo, ki kupi samo lonec, ga ne kupi zaradi moči ampak zaradi statusa. Ampak tudi ta Krap-mit se mi zdi, da izgublja na popularnosti. Danes so mopedi že tok močni in z lepo oblikovanimi izpuhi... Razen sistema EVo. To pa bi BKinga spravilo na 200 konjčkov! To pa bi bilo nekaj.

Kje pa ti izkoristiš vso to silno moč? Oz. kako bi občutil, pri že tako močni makini, tistih dodatnih par konjičev z A-Krapi? Verjamem, da opazijo razliko super tiščači, ganjajoči se po pisti... Vendar iz tvojih postov ne razberem, da imaš ta moped zaradi doseganja hitrostnih rekordov.

Na mojem mopedinhu sem zamenjal dimnik samo & edino zaradi sounda. No, mogoče tudi zaradi videza, zdaj je lep črn... B) Pa ni A-Krapo. He,he.

Objavljeno

Ja, saj to je pač res. Z njim ne mislim dirkat po pisti. To je pač ena taka obsedenost, da imaš nekaj ful hudega in če se le da najmočnejšega. Edina, zame praktična stvar pri 200 konjih bi bila ta, da mi nebi bilo treba dati, pri nenadni odločitvi za prehitevanje, niti iz 6. v 5. brzino. Ampak samo gas. Čeprav po drugi strani je že zdaj dost močen za prehitevanje v 6.

Ja, no, res je, ja. V bistvu ni neke potrebe po še večji moči. AMPAK vseeno se je nebi branil. Sej sem že nekaj časa nazaj napisal, da smo te sorte motoristi malce nori. Morda je to neke vrste fetiš... da odpreš gas in te skoraj izpuli z motorja. In to pri samo 2000-3000 rpm. Kaj pa vem.

Objavljeno
A me sploh kdo šteka? Ali pa sem edini power-narkič med BKingovci??

...
Objavljeno
Lucky,

kakšne stranske torbe si imel na BKingu? A so res kul? Montaža je jeba?

Glede MFW pa je lapsus. Sem mislil, da imaš BKinga dlje časa. Če so ti Buell perfect, potem toliko bolje. Jaz sem pa z MFW zelo zadovoljen. Prenesejo tudi "stoječo" vožnjo, pa še kaj...

Hilton,

napaka. BKing je že letalo! Iz letala lahko kvečjemu naredimo raketo! He he. In brez skrbi, B funkcijo imam le s sopotnico in zjutraj, ko grem še napol speč v službo. Edina slabost A-ja pa je, da v mestu pogosto drsi guma, ker je asfalt zanič. Že dvakrat me je pri speljevanju obrnilo pod pravim kotom. Hvalabogu brez posledic.

Stranske torbe so od Oxforda, samo modela pa ne vem. Sport al neki tacga. Zelo kakovostna roba, ampak me je precej bolelo, ko sem jih kupoval. so bili v starem denarju okoli 45.000 SIT. Ma pa vsaka po 50 litrov prostornine, ampak se s sistemom zadrge tudi zmanjšajo na polovico debeline.

Montaža na kinga je bila samo prvič doglotrajna, ker sem študiral najboljšo rešitev. Zdaj gre pa hitreje, kot na bandita. Večina priporoča, da pasova, ki povezujeta obe torbi, daš pod zadnji sedež, vendar jaz tega ne maram. Lepo čez pokrov dam eno gumirano prevleko, ki se sicer uporablja proti zdrsavanju preprog v stanovanju. Ta sega tudi čez robove plastik, tako da torbe nalegajo lepo gor. Imajo sicer zaščito zadaj, ampak jest sem rad ziher. Potem pa dva trakova pripneš na sopotnikove opore, zadaj je pa edina varianta, da ju povežeš med seboj z elastično gurtno, ki jo napelješ pod blatnik. Drugam ju ne moreš nikakor pripet. V takem položaju se preverjeno ne premakneta niti za palec. (ne bom rekel milimeter, ker tolko najbrž se ;-)) Vse skupaj traja ene 10 minut, ker večkrat preverim, ali vse drži, kot je treba.

Sicer pa glede debate o rorih. Mogoče malce pozabljate, da imajo motorji poleg moči tudi navor in da lahko z rori tudi tega spreminjajo. Tu se spremembo da občutiti, predvsem, če so mu pri tem spremenili tudi krivuljo.

Objavljeno
Bortu,

kar se tiče tistih dodanih 1000 km na števcu: moj serviser mi je ob prevzemu nekaj o tem razlagal, da se lahko neki manipulira s kilometri ampak kje sem jaz takrat kaj slišal. Same oči so me bile kaj sem kupil in nisem razumel za kaj se gre. Lahko ga vprašam kaj je to za ena scena. Danes imam glih 1. servis.

Me veseli, da si iskren glede Krapa (loncev). Eni nikakor ne priznajo, da je to neki brezveze (ker so preponosni). Tako sem jaz spljuval original ogledala. Jebiga, če je zanič je pač zanič. Hvala za nasvet. Tako sem prišel do končne odločitve, da jih ne bom nabavil. Najbrž se pa strinjaš, da bi bila zgodba totalno drugačna, če bi Krap ponujal tudi kolena, torej cel komplet Evo. To bi pa bilo vredno...

Zaradi drugih loncev je valda razlika v moči ampak ne taka, ki bi jo človek občutil. Krap nekoliko spremeni krivuljo moči in to je tisto, kar občutiš, ampak spet, zanemarljivo. Mislim, vsekakor, nekdo, ki kupi samo lonec, ga ne kupi zaradi moči ampak zaradi statusa. Ampak tudi ta Krap-mit se mi zdi, da izgublja na popularnosti. Danes so mopedi že tok močni in z lepo oblikovanimi izpuhi... Razen sistema EVo. To pa bi BKinga spravilo na 200 konjčkov! To pa bi bilo nekaj.

renaissanse...

Popolnoma se strinjam s teboj, in tvojo trditvijo. Pri kontaktiranju z inžinirji iz A-Krapovi.. so mi nekako dejali da naj bi se pri moči poznalo nekje 7-8% celotne moči motorja. Tako da motor ki ima originalno 185 KM, se mu pri dodatku moči za 7 % oz cca 14KM pri "normalni" voznji ne pozna... preverjeno... (res pa je da se z motorjem nisem podal na dirkališče in nisem meril moči na zadnjem kolesu). Zanimnivo bi pa bilo poizkusiti celoten avspušni sistem (vključno z rori iz motorja) koliko doda k moči in pospeškom... Tudi sam sem mislil da če bo na motorju A-krapo da bo motor bistveno bolje letel in lepše izgledal... dobil pa sem ravno kontra efekt, motor slabše izgleda, ker ima okrog novih loncev odprtino cca 2cm...

Na tem forumu sem nekaj bral tudi o predelavah B-kinga. Najprej naj opozorim vse Kingovce, da v kolikor pričneš z predelavo samega agregata motorja, bodisi menjavanje raznih čipov (čip ki spremeni moč po posameznih prestavah), bodisi zamenjaš elektroniko motorja in jo vstaviš od Buse, ali pa že samo to da ne pelješ motorja redno na servis k pooblaščenemu serviserju, ti garancija na aagregat NE VELJA!!! (garansija je sicer 2 leti).

renaissanse... če mogoče imaš možnost uprašaj kaj in kako je z temi kilometri. Sam sem bil pri Od. v Stegnjah v Lj pa mi niso znali kaj dosti pomagat v zvezi s tem.

Objavljeno
Hilton,

napaka. BKing je že letalo! Iz letala lahko kvečjemu naredimo raketo! He he. In brez skrbi, B funkcijo imam le s sopotnico in zjutraj, ko grem še napol speč v službo. Edina slabost A-ja pa je, da v mestu pogosto drsi guma, ker je asfalt zanič. Že dvakrat me je pri speljevanju obrnilo pod pravim kotom. Hvalabogu brez posledic.

Pri tem bi dodal še eno veliko pomankljivost, ki mene moti pri B-Kingu. Zelo na živce mi namreč gre to, da moraš za preklop med funkcijami A in B motor prestaviti v N in šele nato lahko preklopiš... Ne vem zakaj niso preprosto rešili problema tako kot je pri Busi, da je prekapljanje dovoljeno tudi med samo vožnjo... Sam sicer vozim zmiraj z opcijo A, samo ko npr. prideš iznenada na gladek asvalt ali mokro cesto ....

Objavljeno
... Sam sicer vozim zmiraj z opcijo A, samo ko npr. prideš iznenada na gladek asvalt ali mokro cesto ....

...si malo bolj nežen s plinsko ročico, pa tudi gre. V cca. 4000 prevoženih me je king že navadil plin dozirati dobesedno po milimetrih. Zahteva pri vožnji popolnoma trezno glavo. Če se ti pa ne da, pa itak veš že na začetku vožnje, daš v B-mode in se prepustiš kruzanju. Ok, če pozabiš, je bedno čakat do naslednjega križišča ali upočasnitve, da lahko daš v B. Še dobro, da se lahko vsaj premikaš. Če bi moral popolnoma ustavit, bi bilo še huje.

Objavljeno

A ja, čez vikend se mi je zgodilo nekaj zanimivega. Zvečer, v središču Ljubljane smo se po prijetnem druženju s prijatelji počasi poslavljali. Seveda so hoteli videti mojo novo pridobitev in komentarji so leteli na vse strani. Ampak v razponu deset minut sta mi dva prijavila, če je "tista okrogla zadeva" (kontaktna ključavnica) na rezervoarju zvočnik. WTF :slap: Eden je zaprisežen avdiofil, drugi pa tudi ni ravno kuhar! Fak no, kje je pa konus? :ninja: Še kdo doživel kaj podobnega?

post-131-1250544466_thumb.jpg

Objavljeno

@renaissanse: Takole pa zgledajo torbe na kingu. Sori več fotk nimam, sem ga raje fotografiral brez.

post-131-1250544742_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

A je med Buso in Kingom samo razlika v elektroniki kaj se tiče agregata? :unsure:

Popravljeno . Popravil dukemb
Objavljeno
A je med Buso in Kingom samo razlika v elektroniki kaj se tiče agregata? :unsure:

izpušni in sesalni sitem je nekoliko drugačen. Predvsem sesalni sistem in airbox ne moreš kopirat z buse, ker ima bking dost drugačen gištel.

Še en dober b-king forum: http://www.suzukib-king.org/

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!