Skoči na vsebino

Suzuki B KING


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni vsi lastniki b kingov!

Imam eno prošnjo za vas. Prosim če mi lahko kdo od vas pošlje fotografije svojega motocikla, in sicer predela ob zadnjem aksu. Torej v mislih imam pogled od zadaj, guma (pozicija gume glede na zadnji blatnik), pogled na aks ob zavornem disku, ter pogled na aks ob verigi. Verjeten se sprašujete zakaj bom tole sploh rabu. Potrebujem zato, ker sem ravnokar menjal zadnjo gumo, in po ponovnem sestavljanju, imam občutek da je zadnje platišče pomaknjeno nekoliko v levo stran, stran z verigo (gledano iz zadnjega konca).

Vse ki boste tako dobri, vas prosim da mi slike posljete na naslov suzuki.bk@gmail.com.

Hvala in srečno!

In kaj si ugotovil?

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

In kaj si ugotovil?

Hej!!

Najprej sorry za tako pozno poročilo :).

Ugotovil sem da sem vse prav zmontiral na motor in da z motorjjem oziroma zadnjim kolesom ni nč narobe, kar je seveda dobra novica.

Zalostna novica pa je ta, da sem že pred letom dni montiral na motor avspruh Akrapov... za moj motor, pri katerem dobiš poleg avspuha tudi nosilec za zadnji blatnik. Ta nosilec pa je bil že v originalu očitno zvit v levo stran (z vijaki ga možno zamikati) in blatnik ni kazal "cantra" zadnje pnevmatike, kar pa ni bilo videti ko sem imel gor tablico, in se je napaka pokazala sele sedaj ko sem motor čistil in pripravljal na novo sezono. Dodal bi samo še to, da je znanega proizvajalca izpušnih sistemov Akrapo... lahko sram, da pri njegovem ugledu in imenu naredi tako napako, da napačno ukrivi nosilec in da ta nosilec na dolžini 30 cm prikazuke vertikalni odmik od centra pnevmatike 4 cm.

Kaka je rešitev...?

Originalni blatnik bom odmontiral in nabavil novega krajšega iz ZDA... (cena 200EUR)

Lep dan...

Popravljeno . Popravil Bortu81
Objavljeno

Pa si kej seznanil krapa s tem tvojim problemom?

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Živjo kolegi, long time no see. No, naj preidem k bistvu. B-Kinga sem dal staro za novo in hkrati spravil dol cel kup dodatne opreme. Če komu pride kaj prav, se zelooo splača saj je cena znižana 50% (ali več)!!! Vse je zares kot novo saj je bilo na motorju manj kot 2000 kilometrov (motor ima cca 3000 km). Sicer pa itak lahko vidite v živo v Ljubljani. Skratka za izkoristit na polno! Marsikateri kos je tudi zelo redek (npr. Marco design iz Francije ali Magical racing z Japonske; ostali kosi so iz Nemčije, Anglije in Italije). Prodaja se tudi Nikko racing čip za 300+ km/h in odstranitev omejitev v posameznih brzinah (ta je popolnoma nerabljen saj sem ga dobil tik preden sem zamenjal motor)(montaža pa je smešno enostavna in ne rabiš mehanika). Oglas s sliko in kontaktom je tudi na Bolhi. Dodatne slike so tudi na voljo.

post-23480-070522200 1282645828_thumb.jpg

1. LIGHTECH tailtidy / Kennzeichenträger 67 EUR 20 EUR

2. POWERBRONZE carbon belly pan / Bugspoiler 182 EUR 90 EUR

3. POWERBRONZE carbon sprocket cover / Ritzelabdeckung 129 EUR 60 EUR

4. POWERBRONZE carbon side panel lower / Seitenverkleidung unten 70 EUR

5. SUPERBIKE24 carbon Scheinwerfer Maske verkleidung 110 EUR 55 EUR

6. SUPERBIKE24 carbon Scheinwerfer Maske verkleidung 110 EUR 55 EUR

7. POWERBRONZE carbon rad spoilers / Kühler Seitenverkleidungen 80 EUR

8. POWERBRONZE carbon side panel upper / Seitenverkleidung oben 70 EUR

9. GILLES TOOLING TCA lifter (for TCA chain adjuster) 50 EUR 25 EUR

10. LSL fat bar 28 / fat bar Lenker 28 89 EUR 40 EUR

11. MAGICAL RACING carbon silencer covers 140 EUR 70 EUR

12. SUPERBIKE24 carbon hugger / Hinterradabdeckung 140 EUR 70 EUR

13. GSG MOTOTECHNIK fatbar risers / Lenkerbocksatz 28 118 EUR 60 EUR

14. MARCO DESIGN alu rear lifter mounts / Hecks für lifter 38 EUR 17 EUR

15. MARCO DESIGN alu bar ends / Lenkerenden 38 EUR 17 EUR

16. RIZOMA alu mirrors with mounts / Spiegel komplett 260 EUR 130 EUR

17. MFW vario-mounting brackets + footrests / Variogelenke+Fußrasten 40 EUR

18. POWERBRONZE lens shield iridium silver / Scheinwerferabdeckung 15 EUR

19. RF BIKETECH compressor optics / Riemen-Zündanlage 598 EUR 300 EUR

20. NIKKO RACING derestriction module 250 km/h+ --UNUSED!!!-- 150 EUR

21. MOTO DETAIL oil temperature gauge / Öltemperaturanzeiger 10 EUR

22. TITAX brake+clutch levers / Bremz+Kupplungshebel 230 EUR 115 EUR

23. RIZOMA grips Lux / griffe Lux 129 EUR 65 EUR

24. MARCO DESIGN frame protectors / Protektorenset 105 EUR 50 EUR

Popravljeno . Popravil renaissanse
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Takole, od 24 kosov je šlo že skoraj vse. Ostali so še:

1. LIGHTECH tailtidy / Kennzeichenträger 20 EUR

7. POWERBRONZE carbon rad spoilers / Kühler Seitenverkleidungen 80 EUR

10. LSL fat bar 28 / fat bar Lenker 28 40 EUR

11. MAGICAL RACING carbon silencer covers 70 EUR

20. NIKKO RACING derestriction module 250 km/h+ --UNUSED!!!-- 120 EUR (ČIP za vse brzine)

No, imam pa tudi skupni rele za vse 4 LED žmigavce, ki ga dam zraven, če kdo vzame 2 kosa ali več.

LP

Popravljeno . Popravil renaissanse
  • 10 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zdravo B-Kingovci!

Ker imamo iste dimenzije gum, in sem do sedaj vozil Avon Storm v 200 širini zadaj (pa je seveda ni več za dobit), me zanima kakšne gume kaj vozite na Bkingih in kaj se najbolje obnese (kvaliteta/vzdržljivost/cena). Meni je bila Avonka zakon tako na 12ki, Busi, X11...skratka, s temi gumami sem bil zelo zadovoljen, v ovinkih so solidno držale, vzdržljivost je bila dobra ipd...

Bi pa najraje nekaj bolj ST, piste moj moped verjetno ne bo videl, projektil na lokalnih cestah pa tudi nisem.

Hvala za info.

Objavljeno

Zdravo B-Kingovci!

Ker imamo iste dimenzije gum, in sem do sedaj vozil Avon Storm v 200 širini zadaj (pa je seveda ni več za dobit), me zanima kakšne gume kaj vozite na Bkingih in kaj se najbolje obnese (kvaliteta/vzdržljivost/cena). Meni je bila Avonka zakon tako na 12ki, Busi, X11...skratka, s temi gumami sem bil zelo zadovoljen, v ovinkih so solidno držale, vzdržljivost je bila dobra ipd...

Bi pa najraje nekaj bolj ST, piste moj moped verjetno ne bo videl, projektil na lokalnih cestah pa tudi nisem.

Hvala za info.

Če se nemotim ima B-king enako dimenzijo platišča kot BMW K-1300-R(17X 6 col) jaz bi ti priporočal Metzelerko Roadtec ali za bolj športno vožnjo Sporteck.:whistle:

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Tale Italijanska ZARD-ova"predelava" je pa :worship:

Prodaja se pod imenom "Hyaku" lahko pa se kupi kit (lonec,nosilec tablice,led smerokazov,pokrova sedeža in nekatere plastike v mat črni barvi)

kje se ga da nabavit ? kok je cena ? se ga da homologirat ?

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

koliko vas je se lastnikov... kako kaj zadovoljni sedaj ko so motorji stari 2-5let kaksne tezaveali kdo prodaja slucajno?

p.s: ne morem se odlocit Big naked ali Bking (vozim se brez sopotnika, ponavadi 200km na furo ali vec)

hvala za info in l.p.

Objavljeno

Hey Pero, od frenda fotr je imel bkinga 07letnik, 2010 ga je prodal frendu (44000km relanih),ker ga je 4x prevrnil in pravi,da mu je bil pretežek,da ga je hitro prevagal, drugače pa stari pravi,da nobene težave razen redni servisi...

Kaj si pa mislil pod big naked? :) Ker zame je to tud naked..big naked hehe

 

lp

Objavljeno

sm pa res ml cudno napisal; mislil sem velike clasicne nagce XJR1300, CB1300, ZRX1200. Vozil sem kar nekaj teh motorjev in nisem imel tezav s tezo ali kaj drugega, edino motila me je podhranjenost s konjikljub temu daje veliko navora. Mislim da bi bil BK bolj taprav zame.  :ninja:

Objavljeno

sm pa res ml cudno napisal; mislil sem velike clasicne nagce XJR1300, CB1300, ZRX1200. Vozil sem kar nekaj teh motorjev in nisem imel tezav s tezo ali kaj drugega, edino motila me je podhranjenost s konjikljub temu daje veliko navora. Mislim da bi bil BK bolj taprav zame.  :ninja:

Če si res toliko nagcev sprobal zakaj nisi še K-1200 ali 1300 - R-a boš videl kako se mimo BK pelje pa še dosti lažji je in ima nižje težišče ! !

Objavljeno

Tud sam bi vzel med temi motorji,ki si jih naštel bk-ja. Oem izpuh zamenjaš pa krivuljo spedenaš na valjih pr ercu pa je to to :)

Objavljeno

XJR1300, CB1300 in podobni so motorji za "prave moške".

 

B-king to pač ni...

 

sam sem ga tudi gledal kot alternativen nakup za moj drugi motor. zmotilo me je ravno to, da je preveč nališpan in umetno nabildan,...

ni bilo prave kemije...

 

menjava izpuha je skorajda obvezna. videl sem kar nekaj teh predelav, ki so mi bile všečne. originalna topova sta pač preveč štrleča in čisto na nepravem mestu.

 

tudi položaj za krmilom mi na B-Kingu ni ustrezal. v primerjavi z recimo XJR je čisto preveč agresiven, to pa je položaj, ki ga moja zapestja ne dopuščajo.

 

delovanje agregata mi je sicer bilo všeč. kljub konjenici in vsemu skupaj v nizkih obratih in mestni vožnji deluje povsem kultivirano in več kot sprejemljivo.

mnogi konkurenčni motorji oziroma njihovi agregati tega ne zmorejo.

Objavljeno

a dejte no! če pa to niso THE raufniki pa tud ne vem :D

 

36021982_d.jpg

Objavljeno

razlika med xjr, cb, zxr in b-kingom je seveda predvsem v moči agregata. prvi trije se niti približno ne morejo primerjat z b-kingom.

druga razlika je pa v sami vožnji. prvi trije so narejeni tako da jih je lahko voziti, b-king je pa bistveno bolj športno usmerjen..

 

za na izi vozit so honda, yamaha in kawa super..ampak b-king gre pa v četrti 250 ;)

 

ostalo so samo malenkosti in če ti je všeč potem to ni važno..

 

sem pa mislil da bo b-king dost bl pretresu tale segment velikih nakedov..sam je samo neslavno propadel..

premočan? prezahteven sigurno ni..pregrd? preveč vsega? na konc so jih napol zastonj ponujal pa jih vseen ni velik na cestah..

 

men se zdi čist fajn big naked ki ponuja nekaj več..

Objavljeno

se 100% strinjam z zapisanim... men je tudi bking vizualno všeč, tut raufnki so mi kul... sam položaj na zicu in majhen kestl... tisto pa ne velja...

 

Zanimivo... v Veroni ga sploh niso predstavljali, pa so meli lepo zrihtan plac...  Yamaha je pa z XJR še vedno zlo zanimiva. In tudi nova barvna kombinacija vsako leto poživi tega nakeda... Čudi me samo da še vedno brez ABS - kar je edina stvar, ki jo na tem motorju pogrešam...

Objavljeno

nekako bi se počasi poslovil od SS (gsxrja), vmes sem ze enkrat poskusil s CB1000r in pred tem z Z1000 (07) vendar sem ugotovil da se vedno prevec rad zavrtim zapestje in sta mi bila presvoh + podhranjena vzmetenju... Tako sem sel nazaj na SS.

 

Zdaj bom verjetno poskusil z b-kingom, meni je nasprotno vsec polozaj za krmilom, vsec mi je da kaksen konj vec na zalogi, kako izgleda mi ni tako pomembno ker ko se peljem itaq ne vidim kaksn je+ drugi pa vecinoma gledajo tiste grde raufenke (ce je kobilca vsaj priblizno vozna), me pa najbolj moti 16l kesel. :(

 

Aja, K1300 mi je kar TOP bike za pogledat je tudi v ožjem izboru stem da mi deluje še bolj okorno kot b-king (nekako se nisem dovolj star (dorastel) za BMWje) + cena se mi zdi dokaj visoka... (bom sel pa vseeno tudi kakega pogledat)

 

hvala za mnenja.

 

BTW: Ko gledam mal po tujini so lastniki big naekedov (cca100ps) vecinoma strici 45+let, K13000R in Bking pa priljubljena tudi pri maljsih generacijah 30+

Objavljeno

hehe..kaj pa potem aprilia tuono?

sicer pa, b-king nima lih tolk neverjetno velike porabe. najbrž tudi ni primarno mišljen za delat 300+ kilometrov v kosu. tako da tudi "majhen" kesl ni tak problem..

Objavljeno

Sej pravijo uporabniki,da se z 16litri lahko naredi 300km, samo ok to v perimundovem primeru krči v desnem zapestju haha, ne bi šlo skozi, no sej pri meni tudi ne zato me mal bremza pri nakupu,ker res mi gre na K če moraš skoz v števc gledat kok je še not,da kje ne pocuka če je kje ravno zaprta benza do druge je pa daleč, pa moraš porivat ipd kot se mi je zgodilo parkrat na dl1000 k tko bedno kaže črtice nivoja bencina :)

 

Sem pa razmišljal, glede na to kok je širok pri kestlu, a se ne bi dalo naredit kakšno večjo kovinsko kopijo kestla pač ne iz brizgane plastike kot je verjetno ta stock, ampak kak aluminij ipd, kot so to delali na dl1000-kah amerji pa par sosedov yugosov,ko so navarili tak ličen dodatek oz povečali prostornino za 2-3l?  :)

Objavljeno

mogocebi pa nredu 180km z rezervo? :) kaksen litr bi not moral ostat... tolk da usedline ne potegne. joke.press

 

p.s: še gsxr ima 17ltank pa jih komej nardim 200 ko grem u dolomite al pa u monaco huh..

Objavljeno

blabla: točno tole gsxr1000 09-> virus, to sem hotel napisat!

 

Ultimate neaked bike, najmocnejsi najvodljivejši možen kombo. Se zmerej imam v glavida je BK-ja mla prevec na vagi za resno premetavanje okol voglov.

 

Mogoce bi mogu jest raje naredit baby Virus 750, da ne iscem 4 leta stare motorje za katere nikoli ne ves kaj se je dogajal z njimi... vzamem svojo osnovo ki jo poznam od novga pa samo eno superbike lenkerco gor pa.... to je ze zgodba zadrugo temo ;)

Objavljeno

blabla: točno tole gsxr1000 09-> virus, to sem hotel napisat!

 

Ultimate neaked bike, najmocnejsi najvodljivejši možen kombo. Se zmerej imam v glavida je BK-ja mla prevec na vagi za resno premetavanje okol voglov.

 

Mogoce bi mogu jest raje naredit baby Virus 750, da ne iscem 4 leta stare motorje za katere nikoli ne ves kaj se je dogajal z njimi... vzamem svojo osnovo ki jo poznam od novga pa samo eno superbike lenkerco gor pa.... to je ze zgodba zadrugo temo ;)

Počakaj do spomladi ,ko bojo imeli kake probne vožje in probaj K-aja pa boš bil popolnoma drugega mnenja in pazi zarečenega kruha se največ poje! !

Ps:kolega ima Suzukija 1000 SS in me nikjer ne čaka, mogoče na AC in to šele nad 270 Km/h ! !

Objavljeno (popravljeno)

Evo danes sem ga šel mal jahat h kolegu (B-kinga namreč)...in ne morem verjet malo bolj sem bil pozoren na stvari ki sem jih prebral v tej temi: 

 

brez kombinezona in škornjev imam kolena  2cm pod robom "udrtin" v tanku.. hmm bojim se da s kombinezonom in škornji noga ne bo šla v lukno ki ji je namenjena (to je kle ze par lastnikov pisalo) tačk glih nebi dajal nižje ker... ok nimaveze bomo probals kombinezonom

 

sicer pa tako kot je ze nekdo napisal ko se vsedes gor motor ni cisto nic velik niti visok ali karkoli podobnega

zadnji konec  "rep" je precej nižji kot pri K4 gsxr-ju u bistvu je nekje v isti visini kot pri zadnjh generacijah gsxr-jev (eni pravijo da je kao visok zadej)

 

me je pa zmotilo ker ima kolega gor akrapvice in je motor kot nek gsr600 ali pa fazer 600 krneki.press - sem zgleda en tistih k mislijo da b-king ni bking ce nima tistih grdih auspuhov gor je pa 100x lepsi zadej če nima tistga grdga blatnika z lučko kot skuter  ;)

 

kaj sem hotel sploh napisat... aha katero gumo zadej gor dat original dimenzija in D Q2 je bolj žalostna izbira alternativ v tej dimenziji ni veliko + kolega je rekel da ko ga je dobil je imel gor 190/55 in da je bil obcutek boljsi

 

omg! kolk sem napisal... zgleda res rad delim svoje obcutke in dvome o mopedu hehe

 

 

btw: Bremzer povejkolegu da mora gas dat pa bo šlo. hecam te -> ne mislim da bi bil bmw prepočasen, sam mi dejansko preresen motor zgleda.

Popravljeno . Popravil perimund

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!