Skoči na vsebino

Polnilec (zunanji) za akumulator


Priporočene objave

Objavljeno
Ob 19. 5. 2017 ob 12:32, Quest pravi:

Katere parametre pa dejansko meri ta "inštrument"?

Pnavadi napolnjenost in obremenilni test. Inštrument ima upor-grelce, ki porabijo energijo. Vidi se koliko pod obremenitvijo pade napetost. 

http://www.ctek.si/iz-prakse.html   ni reklama je pa dobro prebrat.

Podobne meritve za tri načine testa (napetost, zagonski tok in test polnjenja alternatorja) ima tudi
CTEK MXS 5.0 Test&Charge. Le da namesto "cagarja", ki kaže na katerem barvnem polju je (ja in voltažo),
CTEK kaže z barvnimi ledicami. Pa še POLNILNIK-vzdrževalnik akuja je obenem! Zagotovo ga ima slovenski uradni distributer. Kaj pomenijo barve ledic pa v priponki.

Preverite rezultat testa-watermark.JPG

Objavljeno
Citiraj

 

Imate preveč denarja in zato kupujete tako drage polnilce...druge jz žal ne vidim...

Sam sem pač na dve leti kupil nov aku...za okoli 50eu in nikoli imel problemov..

Objavljeno
Pravkar, sesir pravi:

Imate preveč denarja in zato kupujete tako drage polnilce...druge jz žal ne vidim...

Sam sem pač na dve leti kupil nov aku...za okoli 50eu in nikoli imel problemov..

torej če ti matematično razložim, nekomu ki s polnilcem zdrži accu 6 let, mu ni potrebno vmes 2x50€ dati za accu. Pa še sekirat se mu ni potrebno a bo kje crknil accu.

 

Objavljeno
pred 4 minutami, sesir pravi:

Imate preveč denarja in zato kupujete tako drage polnilce...druge jz žal ne vidim...

Sam sem pač na dve leti kupil nov aku...za okoli 50eu in nikoli imel problemov..

"Sam sem pač na DVE LETI (!) kupil nov aku za 50€..."!?!
Res "ima svakojakih ljudi" so v Jugi rekli južnjaki. Cajti se spreminjajo. Nekateri ljudje pač ne.
In zaostanejo...kjerkoli. Tudi v računanju in racionalnosti.
Kot "kitajska roba", ki je večinoma "za enkratno uporabo". Kupiš jo za par €, ko crkne, jo ne popravljaš, ker je
enak "pomfl" v trgovini cenejši kot popravilo.
Nihče pa ne pomisli koliko SMETI uvažamo od tam, koliko SMETIMO okolje z našimi (nevarnimi) odpadki (namesto, da menjamo akuje na 5-10 let, jih mečemo stran na dve leti...)!
Dokler bo tako, nam in zanamcem ni pomoči.
Lastniki vozil, ki "razmišljajo" in jim vozila stojijo ali specialna vozila služb, ki morajo biti VEDNO v pripravljenosti za izvoz, pač ne kupujejo "pomfla za enkratno uporabo".

 

Komfort  KONEKTOR-HARLEY.JPG

CIG VTIČ s CAN-BUS napeljavo.JPG

Komfort indikator-panel-SUZUKI.JPG

Bentley2.JPG

STOP_POL_ 2-12_final_wtmr.jpg

NOVI SISTEMI polnjenja in priklopov AOB in 3x16.JPG

Objavljeno

Si mogoče delate težave tam, kjer jih ni?

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
3 hours ago, sesir said:

Imate preveč denarja in zato kupujete tako drage polnilce...druge jz žal ne vidim...

Sam sem pač na dve leti kupil nov aku...za okoli 50eu in nikoli imel problemov..

Jaz sem vzel srednjo pot... ...vzdrzevalno polnjenje s polnilcem za 18 eur. :)

Objavljeno
pred 7 minutami, Zok pravi:

Jaz sem vzel srednjo pot... ...vzdrzevalno polnjenje s polnilcem za 18 eur. :)

Jz le kupo Lidl polni tk ne...

Objavljeno

Polni, polni. Le priklopiti ga moras se preden gre akumulator v stanje poskodovanja. ;)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 4 minutami, Zok pravi:

Polni, polni. Le priklopiti ga moras se preden gre akumulator v stanje poskodovanja. ;)

 

pred 4 minutami, Zok pravi:

Polni, polni. Le priklopiti ga moras se preden gre akumulator v stanje poskodovanja. ;)

Na skuterčku pozabil ključ obrnit nazaj..opazil naslednji dan...in ko priklopim nič ne gre izbirat...bom pač soseda prosu...njegov jugo polnilec vse napolni:grupni:

Objavljeno
19 minutes ago, sesir said:

Na skuterčku pozabil ključ obrnit nazaj..opazil naslednji dan...

Za to situacijo pa ni polnilec kriv. :P

Objavljeno

Iščem polnilec za skuter, motor in avto. Vidim, da je edina kolikor toliko primerna zadeva CTEK. Gledal sem tudi Optimate pa ima polnilni tok le 0,8A. Torej katerega CTEK-a izbrati? Polnilni tok naj bo vsaj 5A.

Objavljeno

CTEK polnilnik MXS 5.0 Test & Charge

5A veliki akumulatorji

0,8A mali akumulatorji

Objavljeno

Primerjal sem CTEK MXS 5.0 in  CTEK MXS 5.0 Test & Charge. Razlika je samo ta, da ti slednji javi še ali ti polnjenje oz regler deluje normalno. Če imaš na računalniku motorja prikaz voltaže akumulatorja tega ne potrebuješ. Obstaja še verzija polar edition, ki pa je za nizke temperature in za naše razmere ni potreben. Kljub vsemu bi vzel varianto test and charge.

Objavljeno
pred eno uro, Hornet pravi:

 Kljub vsemu bi vzel varianto test and charge.

Imam že kar nekaj let. Mislim, da imam prvega kupljenega v Slo.Lahko testiraš s tremi lučkami seveda napolnjenost akuja, koliko polni alternator(koliko da od sebe), ter padec napetosti ob štartanju vozila. Uporabno. Uporabljam ga za moped, avto 110Ah aku. Razen da tipka včasih ne deluje je vse ok(porodne težave prvih -uvoznik mi je obljubil popravilo pa nimam časa do njega skočiti).

Objavljeno
Ob 29. 6. 2017 ob 19:49, Zok pravi:

Jaz sem vzel srednjo pot... ...vzdrzevalno polnjenje s polnilcem za 18 eur. :)

 

Zok in Sesir in ostalim ponosnim lastnikom polnilnikov za 17,99 Eur:

Kitajci so začeli leta 2005 kopirati CTEK MXS 3600. Seveda le okviren izgled, mere...določene patentirane funkcije
kvalitetnega polnjenja pač ne, ker je CTEK to patentiral. Od takrat so, seveda, verjetno Kitajci (oz. nemški distributer) še kaj nadgradili
(npr.led display), materiale, izgled...in skoraj vsako leto drugo (no name) ime.

V razmislek:
na drugem koncu sveta naredijo polnilnik, ga prepeljejo v Hamburg, razvozijo po celi Evropi v trgovine L...ali H..., pri tem mora zaslužiti
nemški distributer, vsaka trgovina na drobno, pokriti morajo biti stroški prevoza, vsaki državi odvesti davek...za Kitajca (oz. izdelovalca) ostane za delo in material (!), po moji oceni, cca. 3-4 Eur.
Za ta dobljeni denar on NE MORE vgraditi KVALITETNIH materialov v polnilnik, ki stane pri nas 17,99 Eur!

In vi si s tem "upate" polniti-vzdrževati (na dolgi rok?) akumulatorje v svojih hišah, garažah, delavnicah...in na svojih dragocenih
konjičkih z več ali manj elektronike?!

Le zakaj Švedi s svojimi polnilniki in brendom CTEK podpirajo mnoge znane proizvajalce vozil...(spodaj)?
Ker so jih ti, bodite prepričani, najprej preizkusili v svojih razvojnih oddelkih in ugotovili, da so preprosto dobri, varni, enostavni za rokovanje in se jim ne splača "odkrivati Amerike".
Ta je že odkrita (spodaj).


 

No_name_VS_CTEK.JPG

oemCTEKokvir.jpg

Jay_Leno_Video.JPG

Objavljeno
pred 2 urami, Hornet pravi:

Primerjal sem CTEK MXS 5.0 in  CTEK MXS 5.0 Test & Charge. Razlika je samo ta, da ti slednji javi še ali ti polnjenje oz regler deluje normalno. Če imaš na računalniku motorja prikaz voltaže akumulatorja tega ne potrebuješ. Obstaja še verzija polar edition, ki pa je za nizke temperature in za naše razmere ni potreben. Kljub vsemu bi vzel varianto test and charge.

 

CTEK MXS 5.0 T&C, poleg treh testov, polni z:

0.8A, za akuje kapacitet od 1,2Ah-32Ah, vzdržuje do 100Ah 
5A, za akuje kapacitet od 32Ah-110Ah, vzdržuje do 160Ah

V prilogi imaš pdf. Na netu (ali klic po telefonu) je 10% ceneje...

Način vzdrževanja je spodaj na sliki.

TP_MXS_5.0_Test_and_Charge_in_CENA_1.11.14.pdf

Vzdrževanje_akujev_CTEK.JPG

CTEK_s_ŠČITNIKOM_na mot.kolesu.JPG

Objavljeno

Ker se danes vsa proizvodnja seli v dežele, kjer je delavna sila skoraj zastonj, je velika verjetnost, da se v dopoldanskem kontroliranem ozračju izdeluje Ctek, zvečer in ponoči pa na črno hofer in lidl roba, ki pa vsaj meni in za moje potrebe dela OK. Mam tudi Optimat 4 za bolj specjalne potrebe, ko je potrebno kaj od mrtvih obudit in kjer cenejša roba omaga. Z nobenim pa si ne privoščim trajnega zimskega vzdrževanja, po sistemu "priklopi in pozabi", saj za to dejansko nimam potrebe. Če je v motorju solidna prvo vgradnja potem vsaj 7 let ni panike. Po tem, pa se nekdo drug poglablja. 

Objavljeno
pred eno uro, raza pravi:

Ker se danes vsa proizvodnja seli v dežele, kjer je delavna sila skoraj zastonj, je velika verjetnost, da se v dopoldanskem kontroliranem ozračju izdeluje Ctek, zvečer in ponoči pa na črno hofer in lidl roba, ki pa vsaj meni in za moje potrebe dela OK. Mam tudi Optimat 4 za bolj specjalne potrebe, ko je potrebno kaj od mrtvih obudit in kjer cenejša roba omaga. Z nobenim pa si ne privoščim trajnega zimskega vzdrževanja, po sistemu "priklopi in pozabi", saj za to dejansko nimam potrebe. Če je v motorju solidna prvo vgradnja potem vsaj 7 let ni panike. Po tem, pa se nekdo drug poglablja. 

Prav gotovo Švedi ne pustijo, da bi v isti tovarni izdelovali podnevi v kontrolirani atmosferi (to dejansko počnejo, imajo celo video o tem) CTEKe, ponoči pa bi jim pljuvali v skledo v istem prostoru s konkurenco! Tam imajo švedske šefe...

Se strinjam, da kvalitetna prva vgradnja včasih zdrži nenavadno dolgo. VSAK Pb aku pa se v povprečju prazni 4-5% mesečno. To je dejstvo. S sistemom "priklopi in pozabi" se vsekakor podaljša življenska doba akuja. Seveda ta "sistem" ne vzeti dobesedno. Jaz pri sebi vsekakor "vržem oko" na ledice in akuje vsaj vsak mesec...lahko zataji aku ali pa tudi polnilnik (vsaka tehnika lahko zataji).

Vzdrževanje akuja pa vsekakor pride v poštev pri mot. kolesih (pri HD npr.), kjer imaš gor še kako sledilno napravo, elektroniko...ki stalno jemlje minimalni tok z akuja! Preverjeno.

Kako deluje elektronika v cenenih polnilnikih pa brez meritev laik ne ve...na raznih testih to preverjajo z inštrumenti, prikažejo z grafi, številkami...laik pa ugotavlja "kvaliteto" le, če jim motor naslednjo sezono "kresne".

Pa saj se ve za stari rek: malo denarja, malo muzike...ali pa: nimam denarja da bi poceni kupoval...

Marsikdo je že kupil za 17,99 ali 19,99 eur, potem pa kupil še enkrat...CTEK-a.

Zakaj, če bi lahko kupil samo enkrat?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Sem ze nekaj teh lidlovih popravljal. Zgradba je cisto OK, sicer serijsko crkujejo tipke (ki so popolnoma enake kot v monitorjih, in - ironicno - v ctekih), popravil sem jih do zdaj ze precej, to je pa tudi edini defekt, ki sem ga na teh polnilcih zasledil. 20-amperski ctek nam je pa v sluzbi crknil - pa ne tipka, ampak krmilje.

Cenovno primerjat Sveda in Kitajca pa - sam dobro ves - ne gre. Pa tudi, ce imata vgrajene enake komponente. In cena pri velikoserijski elektroniki ze dolgo, dolgo ni merilo za nic drugega kot za - ceno.

Zdaj pa najdi v enem switcher polnilcu za 360 eur komponent - toliko smo v sluzbi dali za "tahudega" cteka. :)

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno
Ob 1. 7. 2017 ob 14:35, Zok pravi:

Sem ze nekaj teh lidlovih popravljal. Zgradba je cisto OK, sicer serijsko crkujejo tipke (ki so popolnoma enake kot v monitorjih, in - ironicno - v ctekih), popravil sem jih do zdaj ze precej, to je pa tudi edini defekt, ki sem ga na teh polnilcih zasledil. 20-amperski ctek nam je pa v sluzbi crknil - pa ne tipka, ampak krmilje.

Cenovno primerjat Sveda in Kitajca pa - sam dobro ves - ne gre. Pa tudi, ce imata vgrajene enake komponente. In cena pri velikoserijski elektroniki ze dolgo, dolgo ni merilo za nic drugega kot za - ceno.

Zdaj pa najdi v enem switcher polnilcu za 360 eur komponent - toliko smo v sluzbi dali za "tahudega" cteka. :)

SMD tipke crkujejo, ja. To je bila najpogostejša reklamacija pri CTEK MXS 3600. Pri novih tipih so to v glavnem odpravili ali pa čisto odpravili tipko  "Mode button" (še najbolj "ziher"). CTEKi imaj v glavnem 5-letno garancijo, in če jo zagode tipka...marsikdo je dobil po 4 letih novi polnilnik, ker je v tej tipki korodiral stik...stane pa zelo malo. Samo originalne za CTEK  ne dobiš na trgu. Moraš "čarat".

Ps.: ne obstaja 20A CTEK, cena 360 € z DDV za vaš CTEK  ni prava (naš distributer ima 25A za cca. 280€ oz. še manj...),
seveda v tej ceni ni vračunanih samo "za 360€ komponent" kot ti poenostavljaš.
Po moje je še najmanjši strošek material. Največji pa RAZVOJ (stalno "migajo"), reklama po svetu in njihove bajne plače (proti našim)
vseh zaposlenih v CTEK, od strokovnjakov do logistike. Trgovske marže so manjše, kot ljudje mislijo...Res pa je: kakor kje. Skandinavija, Anglija, ZDA, Avstralija...povsod, kjer je visoko zahtevno tržišče, so marže višje.  Italija pa je svet zase: visoko navite cene, potem ti dajo 30-40% rabata, da je kupec ves "moker" od tega in kupi pri njih.
Potem pa dobi "dolgo surlo", ko ugotovi, da pri nas enaka zadeva stane manj, če dobi popusta "samo" 5-10%...
To velja tudi  za "tahude" CTEKe.

Objavljeno

Mozno, da je 25 A, vem, da je samo za 12 V (ni za 6 ali 24 V, tega v nasih delavnicah niti ne potrebujemo), ima pa vec mode-ov: supply, normal in reconditioning. Na pozitivni klemi ima temperaturni senzor, da v primeru pregrevanja zniza polnilni tok. Nas nabavni je rekel, da naj ga zdaj pazimo, ker je stal 360 eur - lahko pa, da sta oba (ker smo vzeli dva naenkrat) skupaj brez davka stala toliko. Ali pa je zamesal cifre. Ali pa se malo zlagal. Ne vem, vem le, da vsi trije se delujoci delujejo prav dobro, en pa je duso spustil - zakaj, pa ne bi vedel. Morda je bil na supply mode, pa je kdo avto vzigal. Sem ga poskusil se oziveti, pa me je kmalu minilo - doma take zverine ne potrebujem, za kaksne emergency primere imam 20 A laboratorijski napajalnik, poleg njega pa se neki stari Made in Yugoslavia, Lidlovo zadevo in dva doma narejena tokovno in napetostno regulirana polnilca. Za 4 avtomobile in en motocikel torej cez glavo dovolj. :)

Glede cen se popolnoma strinjam. Zato pa pravim, da se kitajskih cen ne da primerjati z evropskimi. Razvoj Kitajce stane bistveno manj, ker vecinoma kopirajo, pa se za bolj masovno proizvodnjo gre, zato se ti stroski (ki so ze v startu manjsi) razdelijo na vec enot. Reklame prakticno ni, ker ne gre za ugledno znamko. Place so tam naravnost smesne (oz. zalostne), trgovske marze se bistveno nizje, ker je konkurenca mocnejsa kot pri produktih priznanih znamk. Gre za drug(acn)o ciljno skupino kupcev.

;)

Objavljeno

Zakaj polnilnike-vzdrževalnike akumulatorjev?
Marsikdo pravi nepotrebno. Marsikdo obratno. Mnenja so deljena.
Dejstvo je, da akumulatorji pri prvi vgradnji zdržijo več let. Dejstvo je tudi, da danes marsikateri proizvajalec motornih koles - kljub dobremu akumulatorju ob prvi vgradnji,
celo pogojuje (!) nakup njihovega originalnega polnilnika-vzdrževalnika akumulatorja, saj ob morebitni reklamaciji v garancijski dobi, ne priznava garancijo za akumulator
v garancijski dobi, če se ta okvari. Ker niste kupili njihov originalni polnilnik-vzdrževalnik akumulatorja.
To je sicer že "skregano" z lojalno konkurenco (ki je lahko prav tako dobra ali pa celo boljša), vendar tako je pri nas (in v EU?).

Navkljub skeptikom in "old fashion" uporabnikom svojih jeklenih konjičkov predlagamo - posebno, če imajo njihovi "konji med nogami" veliko elektronike in druge "navlake":
akumulator bo "izdihnil" preje kot si mislite, če ne boste poskrbeli za njega!

ctek_v-travi.jpg

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pakwamamjst po treh letih spet smolo!

Že tretji Ctek, pa še ta mi ne dela.

+ na + ....... - na -

haska pa 'mbenga. Gori le oranžna luč na 'motorčku'. & spet strošek brez veze! Sej vem, da mi nima kdo kej pomagat'. Sem pa res jezen.

Ctek MXS 3.6.jpg

Objavljeno
pred eno uro, moto rider pravi:

Pakwamamjst po treh letih spet smolo!

Že tretji Ctek, pa še ta mi ne dela.

+ na + ....... - na -

haska pa 'mbenga. Gori le oranžna luč na 'motorčku'. & spet strošek brez veze! Sej vem, da mi nima kdo kej pomagat'. Sem pa res jezen.

Ctek MXS 3.6.jpg

Na žalost res. Upravičeno jezen. Se je pa to zgodilo prvič v 13 letih (!), da je šel k vragu že tretji polnilec!
Če pa ugotovimo, da ste ga uporabljali (vse tri, plačali pa enega) kakih 10 let...spet ni tako slabo. Poznam nekoga, ki je kupil tri polnilce v ...saj veste kje so po 18 ali 20 €...od teh je bil eden takoj zanič, drugi pa je izdihnil drugo leto. Dobil pa je dobropis za drugo robo (hrano, pijačo...ker nadomestnih v takih trgovinah nimajo!). To pa tudi ni v redu, ali?

Kot tudi ni v redu "uporaba" tega polnilnika zgoraj z raznimi trdimi in špičastimi predmeti (ker ne bere priloženih slovenskih navodil ali pravočasno ne pokliče uradnega distributerja teh CTEK polnilnikov v Sloveniji).

LP

 

SMOLA in UPORABA CTEKa.JPG

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!