dore Objavljeno Januar 20, 2013 Opozori Objavljeno Januar 20, 2013 Hvala,da ste se vklučili v debato.Ampak mene še vedno zanima,ali moram kleme od motorja-katere so vezane na akumolator(plus in minos) odklopit ali ne,ko dam polnit? V navodilih piše da je potrebno-ampak ni mi jasno zakaj. Odklopiš samo minus klemo. Lp
Bremzer Objavljeno Januar 20, 2013 Opozori Objavljeno Januar 20, 2013 Hvala,da ste se vklučili v debato.Ampak mene še vedno zanima,ali moram kleme od motorja-katere so vezane na akumolator(plus in minos) odklopit ali ne,ko dam polnit? V navodilih piše da je potrebno-ampak ni mi jasno zakaj. Vedno se odključi samo - Minus,če že odključiš in akumulator ne vzameš ven.Klema se najbi odključila zaradi zaščite dijod v alternatorju ali v reglerju odvisno od izvedbe alternatorja.Proizvajalec priporoči odključitev kleme(klem) samo zato,da se zaščiti v slučaju okvare alternatorja(dijod) kajti,če polniš neodključen akumulator ta tok vpliva tudi na dijode in pri dalšem polnenju še sploh,če je polnilec malo močnejši se dijode lahko grejejo in pride do poškodbe !Zato jaz vedno priporočam pulzni vzdržavalec akumulatorja, ker polni pulzno z zelo majhnimi toki in ob enem tudi po malo prazni in tako ostane vedno v 100%-tno pripravljen enako kot bi motor ali avto vozil vsak dan. Pips, halls, ataIBA in 1 other 4
ataIBA Objavljeno Februar 1, 2013 Opozori Objavljeno Februar 1, 2013 imajo akcijo... http://www.bscenter.si/default.asp?pid=modul_it&mid=sl&wid=3156&detailID=9366&ime=Polnilec_Oxford_Oximiser_900 Kupil sem totega in lepo dela na motorčkih. Kolobarim po garaži od enega do drugega preko vgrajenih jackov in brez odklopljenih minusov... Ker pa je preslab za avtomobilski akumulator, sem danes nabavil "kitajčka" pri Lidlu za 18 eur. Trenutno polni rezervni akumulator viličarja, v ponedeljek gre na viličarja.
ivan3a Objavljeno Februar 25, 2013 Opozori Objavljeno Februar 25, 2013 Jaz priključim motor na polnilec preko vtičnice in imam vedno priklopljenega, kaj več o tem je na naslednji povezavi: http://motozapisi.si/2013/02/vzdrzevanje-akumulatorja-pozimi/ WhiteWolf 1
pLeTeNkA racing team Objavljeno Marec 25, 2013 Opozori Objavljeno Marec 25, 2013 V Aunerju v Austriji polnilec za 10 eur. Odličen za dopolnitev akomulatorja pri prezimovanju. Drugače je pa najbolje akomulator vzet iz motorja, ga shranit nekam na toplo in ga dvakrat vmes priklopit pa more laufat! LP! in srečno v prihajajoči sezoni
urkoman Objavljeno Marec 25, 2013 Opozori Objavljeno Marec 25, 2013 Ce ni vzdrzevalec, nima smisla in skoda 10€ + prevoz tja in nazaj.
boja9 Objavljeno Marec 30, 2013 Opozori Objavljeno Marec 30, 2013 Kupil polnilec + ima funkcijo vzdrževalca za 17-20€ se ne spomnim točne cene. Kupil sem ga v obiju (Koper). Ima pa 12V in 500mA oz. 0,5A toka. Ko napolne pa sam začne tudi ciklus praznenja.
motofrik Objavljeno Marec 30, 2013 Opozori Objavljeno Marec 30, 2013 Jaz imam ta pulzni ohranjevalec priklopljen brez odklopljenih klem akumulatorja. Res pa je, da polnim preko cele zime. Ko se spomnim- recimo na dva tedna enkrat priklopim za dan -dva. In to kar v vtičnico na motorju, ki je itak pod stalnim štromom. Seveda pa varovalka vmes (to pa itak vemo).
smasher Objavljeno Marec 30, 2013 Opozori Objavljeno Marec 30, 2013 Ma kaj tolko polnete akumulatorje?? od novega leta do zdejs em imel akumulator v garaži, dal v motor pritisnu na knof in je užgalo v prvo. Druga stvar, sicer ne vem kako imajo novi avti in motorji zvezano vtičnico, ampak pri mojem avtu bi bilo popolnoma brezpredmetno dajati kakršnkoli polnilec v vtičnico v kabini, ker če ni kontakta preprosto ni povezave med vtičnico in akumulatorjem (ne vem kako bi impulzni polnilec "preskočil" rele) LP
urkoman Objavljeno Marec 30, 2013 Opozori Objavljeno Marec 30, 2013 treba skrbret za akum., mogoce na 250 ni sile, vecje krave se hitreje zmrdujejo nad slabo amperazo... cikadina 1
medvedr Objavljeno April 9, 2013 Opozori Objavljeno April 9, 2013 jeseni akomulator odklopim in ga dam v špajzo kjer je bolj toplo spolmladi pa priklopim. to že leta delam in nimam težav .
urkoman Objavljeno April 9, 2013 Opozori Objavljeno April 9, 2013 medved, tak postopek je pravi in pred mnogimi leti smo poceli tako, dokler niso na trzisce prisli vzdrzevalci...eni do akumulatorja lazje dostopajo, pri drugih je potrebno kaj vec, kot samo odklopit in ga ven potegnit.
pajkica Objavljeno April 9, 2013 Opozori Objavljeno April 9, 2013 zakaj pa jaz nikol tega ne delam? priklaplam pa odklaplam aku? tut božat ga pozim ne hodm....pa zmer vžge Bmflar 1
MARE 65 Objavljeno April 9, 2013 Opozori Objavljeno April 9, 2013 zakaj pa jaz nikol tega ne delam? priklaplam pa odklaplam aku? tut božat ga pozim ne hodm....pa zmer vžge Ja taki smo,ko ženske hočejo, nema pardona, sorry mal
CPU Objavljeno Maj 17, 2013 Opozori Objavljeno Maj 17, 2013 Ali mogoče kdo pozna ali uporablja polnilce Pro-User? http://www.pro-user.ch/ladegeraet-prouser
Rokic Objavljeno Maj 29, 2013 Opozori Objavljeno Maj 29, 2013 Živjo! Ali kdo ve ali je Oxfordov Oximiser 900 pulzni ali ne? Povsod piše samo preklopni, pa si lahko to predstavljam na dva načina. Ali se splača bolj dat še 1x toliko, pa si vzet CTEKovega XMS 5.0?
smasher Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 Je kdo poskušal "reševati" akumulatorje z Oxford Oximiser 900 ? sicer za drugo ga ne rabim imam pa par gel akumulatorjev ki so padli na 8V in se z starim tokovnim polnilcem ne pustijo kaj dosti polnit?
Bremzer Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 Je kdo poskušal "reševati" akumulatorje z Oxford Oximiser 900 ? sicer za drugo ga ne rabim imam pa par gel akumulatorjev ki so padli na 8V in se z starim tokovnim polnilcem ne pustijo kaj dosti polnit? Če akumulator "sulfatizira" ga napolniš lahko z pulznim polnilcem,če nimaš pulznega polnilca pa lahko napolniš(sulfatiziran)akumulator samo, če polniš več akumulatorjev hkrati in jih vežeš serijsko ! Ps: če z nobenim načinom ne napolniš potem je tak akumulator svoje odslužil neglede ali je kislinski ali gel.
smasher Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 Če akumulator "sulfatizira" ga napolniš lahko z pulznim polnilcem,če nimaš pulznega polnilca pa lahko napolniš(sulfatiziran)akumulator samo, če polniš več akumulatorjev hkrati in jih vežeš serijsko ! Ps: če z nobenim načinom ne napolniš potem je tak akumulator svoje odslužil neglede ali je kislinski ali gel. ok hvala za nasvet, bom pegledal še malo po netu, če sm prav vidu ta oximiser ni pulzni, ampak me še vedno mika nakup. (mam set treh akumulatorjev iz crknjenega brezprekinitvenega napajanja pa bi jih uporabljau za "led delovne luči" ko kaj šraufam zunaj pa sm škrt pa bi poskusil uporabit kar že mam predn kupim akumulatorsko delovno led svetilko)
sayo Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 Jaz sem enkrat nekomu šenkal odslužen avtomobilski aku. ta ga je parkrat zabrisal na tla potem nafilal in se z njem vozil še več kot leto dni, ne vem v čem je fora
Bremzer Objavljeno Januar 6, 2014 Opozori Objavljeno Januar 6, 2014 Jaz sem enkrat nekomu šenkal odslužen avtomobilski aku. ta ga je parkrat zabrisal na tla potem nafilal in se z njem vozil še več kot leto dni, ne vem v čem je fora Foraje v tem,da se je nabral na dnu svinec(prah) ,ki nastaja pri izrabi svinčenih plošč in povzroči v celici kratki spoj in ima tak akumulator manjšo zagonsko moč(minus ca 2 Volta),ko ga je stresel kot praviš "vrgel" so se ti ostanki svinca razkropili po dnu celice in akumulator je spet imel normalno napetost 13V+ . Zato pravijo tudi da bi bilo dobro v jeseni polnj akumulator spraznit elektrolit v stekleno flašo, celice sprat z destilirano vodo in odcedit,da se osušijo in spomladi ponovno naliti elektrolit v vse celice enako in po potrebi v vse celice doliti malo destilirane vode in akumulator bo enek brez polnenja z elektriko tak kot je bil v jeseni in če bi vsako zimo to naredil bi vsak akumulator zdržal dosti dlje ! Lubikaa Rozzica, trebor, trojan69 in 4 others 7
negr0 Objavljeno Februar 14, 2014 Opozori Objavljeno Februar 14, 2014 Pozdravljeni, ima kdo izkušnje z polnilcem bosch c3? sam sem ga kupil in za enkrat sem zadovoljen, ima možnost vzdrževanja in imam alumulator ves čas priklopljen na njega... je bolje da se ga samo napolni in pospravi ali da je priklopljen ves cas na polnilec? hvala lp
Bremzer Objavljeno Februar 14, 2014 Opozori Objavljeno Februar 14, 2014 Pozdravljeni, ima kdo izkušnje z polnilcem bosch c3? sam sem ga kupil in za enkrat sem zadovoljen, ima možnost vzdrževanja in imam alumulator ves čas priklopljen na njega... je bolje da se ga samo napolni in pospravi ali da je priklopljen ves cas na polnilec? hvala lp Če imaš akumulator odklopljen je dovolj, če ga enkrat na mesec priklopiš za 24 ur! Če je akumulator montiran in ima motor ali avto kake porabnike kot je npr.ura,memorija računalnika,radija, itd.potem je bolje,če je čez zimo priključen na vzdrževalec !
bikez Objavljeno Februar 16, 2014 Opozori Objavljeno Februar 16, 2014 Meni je zgleda tudi odpovedal poslušnost. Letnik 2009, eno leto je motor stal, ko sem ga probal prižgati je samo zajamral in fertik. Ko ga dam na polnilec javi zelo kmalu, da je poln . Vse kaže, da bo potreba po novem. Katero znamko kupit. Ali kar Yuasa original ali kaj drugega?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se