Skoči na vsebino

Honda XL 600 V Transalp


Priporočene objave

Objavljeno

Kupim hondo transalp okoli letnika 2000. Če ima kdo kaj, ali če kaj ve.

Pa ne vem če sm na tapravi post tole dal, ker sem še nov tukaj (zato imejte administratorji usmiljenje z mano:)

Objavljeno (popravljeno)

sem nabavla bel cestne gume continental trail attack in so ku lepilu n wvinkh; znič pa n makadami. tku da jih ne nabavim več.

če vozis sam asfalt so pa špica. zaupas jim prvi trenutek in od takrat že kdaj podrsam tačko, ma drzijo!!!

ma niso zame k kdaj pade makadam! tam je pa....

kaksne so pa tvoje za po makadamu. Kako pelje prednja guma a zelo plese? no za voznjo po ne preveč lepem makadamu!!

ajd lp

Na makadamu vedno pleše. Če greš hitrejš je lažje, pa balanco na rahlo držiš, da motor sam pelje ti ga samo usmerjaš.

Popravljeno . Popravil simonsi
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

imam težavo z hondo transalp .težava je v tem,da mi motor kar na lepem začne (laufat)pod enim cilindrom in tudi takrat ne dela obratomer.čez čas pa spet dela vse ok. prosim če je kdo že imel podobno težavo ali pa pozna rešitev naj mi sporoči.HVALA že vnaprej

Objavljeno

Zdravo!

Ta problem poznam ker sem jaz hotel enkrat kupit TA z istimi problemi.Eden od obeh računalnikov je"shodu"po domače povedano.Probaj kaj poiskat na googl-u.Nekje sem zasledil da se da popravit.

LP

Objavljeno

ČE je res to kar pravijo in boš potreboval CDI enoto me kontaktiraj imam za Hondo zelo dobre veze pa se da marsikaj dobit po precej znižani ceni, ker tile špasi so kar dragi drugače.

Objavljeno

Lp.

Ali je kdo namontiral tele ščitnike na transalp 650: MX - HANDPROTEKTOR ... me zanima če pašejo? Neki piše da so za motorje z bobnastimi zavorami???

Kakšno vetrobransko šajbo ste si namestili tisti, ki ste visoki okol 190cm? Meni buči veter okoli čelade za znoret, pa nevem katero šajbo naj vzamem?

Lp,

Urban

Objavljeno

ČE je res to kar pravijo in boš potreboval CDI enoto me kontaktiraj imam za Hondo zelo dobre veze pa se da marsikaj dobit po precej znižani ceni, ker tile špasi so kar dragi drugače.

hvala ti smo na vezi :worship:

:worship::worship::worship: hvala

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Lp.

Nabavil sem nov vizir od givija za transalp 650 ... pa me zanima če jo je že kdo sam gor montiral? Predvsem me zanima za spodnja dva vijaka in tisto gumo kako to spraviš skup, da lepo paše? Sedaj mi je šele pravzaprav jasno zakaj je moj orig. vizir tam zlomljen :naughty:

No če ima kdo kakšen nasvet za montažo se priporočam ... drugače bom dal mehaniku zmontirat ob spomladanskemu servisu.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

ZANIMA ME ČE JE ŽE KDO MENJAL KETNO Z ZOBNIKI IN PRI TEM UGOTOVIL DA SE PREDNJI ZOBNIK, KI JE NATAKNJEN NA OSOVINO Z RIPNAMI, MAJE. ČE PRIMEM ZA ZOBNIK SE MAJE-PREMIKA ZA NEKAJ MILIMETROV V LEVO IN DESNO- IZVEN SVOJE NULTI LINIJE. OBROČEK KI DRŽI PREDNJI ZOBNIK, DA NE ZLEZE Z OSOVINE SEM ŽE KUPIL NOV PA JE STANJE ISTO. ZANIMA ME TUDI ČE JE POTREBNO OSOVINO NAMAZATI Z MASTJO PREDNO NATAKNEMO ZOBNIK. SEDAJ NI NIČ NAMAZANO. ZANIMA ME ČE JE TO NORMALNO PRI TRANSALPKI, DA NE BI SLUČAJNO PRIŠLO DO HUJŠIH POŠKODB. KETNO SEM MENJAL PRI ZNANEMU SERVISERJU MOTOCIKLOV. HVALA.
;)

Objavljeno

ZANIMA ME ČE JE ŽE KDO MENJAL KETNO Z ZOBNIKI IN PRI TEM UGOTOVIL DA SE PREDNJI ZOBNIK, KI JE NATAKNJEN NA OSOVINO Z RIPNAMI, MAJE. ČE PRIMEM ZA ZOBNIK SE MAJE-PREMIKA ZA NEKAJ MILIMETROV V LEVO IN DESNO- IZVEN SVOJE NULTI LINIJE. OBROČEK KI DRŽI PREDNJI ZOBNIK, DA NE ZLEZE Z OSOVINE SEM ŽE KUPIL NOV PA JE STANJE ISTO. ZANIMA ME TUDI ČE JE POTREBNO OSOVINO NAMAZATI Z MASTJO PREDNO NATAKNEMO ZOBNIK. SEDAJ NI NIČ NAMAZANO. ZANIMA ME ČE JE TO NORMALNO PRI TRANSALPKI, DA NE BI SLUČAJNO PRIŠLO DO HUJŠIH POŠKODB. KETNO SEM MENJAL PRI ZNANEMU SERVISERJU MOTOCIKLOV. HVALA.
trance_44_wink5.gif

Vgasni capsLK in se ne deri. Če imaš vprašanja o Hondi Transalp idi na že obstoječo temo in ne odpiraj nove. Tam boš našel vse odgovore.

Objavljeno

če imaš zamo siegerjev obroček na ripnah oziroma zatič po tvoje, brez matice, potem je normalno da zobnik miga. Lahko pa tut podmažeš ripne, če se boš bolje počutil. :)

Objavljeno

če imaš zamo siegerjev obroček na ripnah oziroma zatič po tvoje, brez matice, potem je normalno da zobnik miga. Lahko pa tut podmažeš ripne, če se boš bolje počutil. :)

Objavljeno

Izgleda kot da je osovina na ripnah izrabljena. Preveri razliko med ripnami na notranjem delu in na stični površini.

Objavljeno

Izgleda kot da je osovina na ripnah izrabljena. Preveri razliko med ripnami na notranjem delu in na stični površini.

težko verjetno da bi se ripne na osovini izrabile-moje mnenje, so pa na pogled na osovini manjše kot pa utori v zobniku. na osovini so prvi centimeter ripne večje za obročkom kjer je zobnik pa malo manjše

Objavljeno

težko verjetno da bi se ripne na osovini izrabile-moje mnenje

Kolikor je meni znano: Freeplay od zobnika pritrjenega na osovini je notri in ven NORMALEN. Levo, desno pa definitino NE!

Torej sigurno ripne zrabljene. Pri tebi gre v vse strani.... Poglej si temo na www.xrv.org.uk Isci pod "output shaft"

Nekateri v tem primeru privarijo direkt zobnik gor.

vendar samo v primeru ce so samo ripne....

Ne bi te rad strasil vendar je mozno da imas tudi lezaje na notranji strani bloka unicene. To lahko povzroci velik freeplay.

To je seveda velik servis....

Zakaj pride do tega?

Enostavni in edini razlog: Prevec napeta ketna, lezaji trpijo.....

Cudno da te serviser ni opozoril na to da se vse skupaj maje....

Sprednjega zobnika ne podmazuj na stiku z osovino...Nikakor. Ti bo se prej preskocilo...

Na zunanjih zobeh ga namaze ketna sama...

Objavljeno (popravljeno)

zobnik se maje na osovini

Edino kar lahko narediš je, da preveriš, če je širina menjanega zobnika, kjer pridejo ripne enaka kot na originalu. Ker če je ožji, se maje tako kot tebi in lahko še bolj pobere ripne, ker je manjša naležna površina.

Če pa je isti pa itak nimaš kaj nardit, laufalo bo sigurno še lep čas. ;)

Popravljeno . Popravil simonsi
Objavljeno

Kolikor je meni znano: Freeplay od zobnika pritrjenega na osovini je notri in ven NORMALEN. Levo, desno pa definitino NE!

Torej sigurno ripne zrabljene. Pri tebi gre v vse strani.... Poglej si temo na www.xrv.org.uk Isci pod "output shaft"

Nekateri v tem primeru privarijo direkt zobnik gor.

vendar samo v primeru ce so samo ripne....

Ne bi te rad strasil vendar je mozno da imas tudi lezaje na notranji strani bloka unicene. To lahko povzroci velik freeplay.

To je seveda velik servis....

Zakaj pride do tega?

Enostavni in edini razlog: Prevec napeta ketna, lezaji trpijo.....

Cudno da te serviser ni opozoril na to da se vse skupaj maje....

Sprednjega zobnika ne podmazuj na stiku z osovino...Nikakor. Ti bo se prej preskocilo...

Na zunanjih zobeh ga namaze ketna sama...

možno ker je bila ketna pred menjavo precej raztegnjena na določenem delu,ko pa sem kolo obrnil za pol obrata je imela zelo malo hoda gor in dol.ko sem jo nastavil, je imela predpisani hod cca.35mm na najbološm delu, potem pa ko sem zavrtil kolo je dobila hod tudi do cca.70mm. motor ima 30000 km, če so realni-3.lastnik kupljen v slo l.2004, vozim ga že dve sezoni. mogoče bi bilo najbolje da ga peljm na pregled na original honda servis?

Objavljeno

a si prebral moj post?

sem prebral, a kaj mi pomaga ko pa sem stare zobnike in ketno pustil pri serviserju

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Po pomoti sem v Louisu naročil dva kopleta D.I.D. verige za hondo Trasnalp, letnik 2006, 118/15/48.

Če je kdo zainteresiran za nakup, lahko pokliče na 040 845 639 ali preko zasebnega sporočila.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Da ne odpiram nove teme moram vprašat: Ima kdo literaturo oziroma "service manual" od Transalpke XL600, letnik 1999 ?

Sem iskal na netu, pa ne najdem nič. Mi bo prav prišlo, ker bom nabavil to enduro naslednji teden. Prejšnji lastnik motorja nima nič.

Andrej

Objavljeno

Da ne odpiram nove teme moram vprašat: Ima kdo literaturo oziroma "service manual" od Transalpke XL600, letnik 1999 ?

Sem iskal na netu, pa ne najdem nič. Mi bo prav prišlo, ker bom nabavil to enduro naslednji teden. Prejšnji lastnik motorja nima nič.

Andrej

Če se prav spomnim, imam iz mojih TA časov (dolg nazaj :whistle:) doma še nemški service manual za XL 600V (buklo od Motorbuch Verlag), če ti kaj hasne.

Na disku pa sem našel kombiniran manual (transalp 600/650 in AT 750) v pdf, samo ne vem kam naj ga shranim (shrani.si ne sprejme pdf v velikosti 54 MB). Kako se obnese ne vem, ker sem nanj naletel šele, ko je bila moja TA že prodana...

Sicer pa je bila zame v tistih časih odličen vir informacij za XL 600V tale stran (k sreči še vedno deluje):

http://www.ta-deti.de/ta/

LP, Skiny

Objavljeno

Pozdravljeni TA-jevci.

Prišel sem pred novo dilemo, za katero še nimam pravih izkušen. Na Transalpu (letnik 2009) sem zglodal zadnjo gumo do onemoglosti. Tako da sem pred nabavo nove. Ker vozim samo po asfaltu, bo tudi guma temu primerna - cestna zadeva. Zanima me, če ima kdo kakšne izkušnje s tem in bi prosil za namig. jasno želja je klasična - čim več km. Z obstoječo jih je bilo dobri 8k.

Lp.

Objavljeno

O gumah so že odprte teme.

Tam poglej, boš najdo veliko zanimivih in dobrih nasvetov.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!