Windsurf Objavljeno December 9, 2002 Opozori Objavljeno December 9, 2002 Če potrebuje kdo mikrofilme za novo TA v JPG formatu, naj mi javi... Verjetno jih že imate (Mačica?), pa vseeno, samo na znanje... LP VespaMan
Brrrm Objavljeno December 9, 2002 Opozori Objavljeno December 9, 2002 Jaz imam na Giviju 52 stop luč in originalni naležni kontakt na plošči. Po 1/2 leta zadeva še obratuje brez kakršnega koli posega.
transalp Objavljeno December 9, 2002 Opozori Objavljeno December 9, 2002 Pero, imam mikrofilme za vse letnike TA - lahko dobiš. Lahko jih tudi downloadaš: http://www.transalp.org Strežnik dostikrat ni "pokonci", tako da je treba večkrat poskusiti. Kaj za en letnik je že tvoja (ta druga) najdražja? Brrrm - najbrž je težko opisati :roll: - kako pa izgledajo ti kontakti? Kako so pritrjeni na ploščo? So pri snetem kovčku izpostavljeni?
klimbra Objavljeno December 9, 2002 Opozori Objavljeno December 9, 2002 Pero.....jest mam eno idejo....kaj ko bi na TA namontiral še zadnji spojler.....a veš neki tazga v stilu Yugotov....hahahhahaaaaa Dej ne se hecat.....pusti jo tako k je,najlepš zgleda....pa še jest vem da je tvoja(k si mal težko zapomnem čigavo je kaj hahahahahaa).
Brrrm Objavljeno December 9, 2002 Opozori Objavljeno December 9, 2002 Pri snetem kovčku sta kontakta izpostavljena, zato je priložen pokrovček, ki ga natakneš čez kontakta na plošči. Kovček pa, če ga snameš, je itak mišljeno, da ga odneseš nekam na lepo (hotelska soba, garaža), za tam pokrovčka ni. Poglej na ploščo s spodnje strani, tam boš na desni strani zadnjega roba videl nakazano krožno odprtino (premera približno 1,5 cm), ki jo izbiješ, izrežeš in vanjo vtakneš ploščin kontakt.
pero Objavljeno Januar 19, 2003 Opozori Objavljeno Januar 19, 2003 Hi hi hi hi hi ho ho ho ho ho ha ha ha ha!!!! :D :D :D Hondin cenik za leto 2003!! :idea: Transalp stane po tanovem kar milijon in devetsto tisočakov oz enga jurja manj!!Pa je res vredna tolk............valda sam če maš tok dnarja!!! Bo s tem gre tut cena starim gor!!Cool!! :wink: Ciao,by Pero
Max Objavljeno Januar 20, 2003 Opozori Objavljeno Januar 20, 2003 Kaj Max se smeješ a sva že dva k bi mela pa dnarja nimava a?? Ciao,by Pero Uuu kako raste tale cena TA-i :!: Pero, pa sej midva imava, mislm, ne tok dnarja ampak Honde TA 8) :D :D :D Komi cakam na tople dni 8) :idea: :arrow: Itak, da bi mel tud ta frisno sam k ni cajta :roll: , da bi obe vozu :wink: PREMETANO.Ice.
pero Objavljeno Januar 20, 2003 Opozori Objavljeno Januar 20, 2003 Kaj Max se smeješ a sva že dva k bi mela pa dnarja nimava a?? Ciao,by Pero Uuu kako raste tale cena TA-i :!: Pero, pa sej midva imava, mislm, ne tok dnarja ampak Honde TA 8) :D :D :D Komi cakam na tople dni 8) :idea: :arrow: Itak, da bi mel tud ta frisno sam k ni cajta :roll: , da bi obe vozu :wink: PREMETANO.Ice. Joj Max hvala zdej si mi pa izgovor na jezik položil. Veš res dveh na enkrat pa vseen ne sfolgam ( govorimo o motorjih ane ?? :D :D :oops: ) Ciao,by Pero
transalp Objavljeno Januar 20, 2003 Opozori Objavljeno Januar 20, 2003 Glede na ceno TA in Africe se pa res splača še tistih 140 jurčkov primakniti, da dobiš Africo. Če na lotu zadenem, jo grem takoj iskat - je pač zanesljiv motor, tako kot (moja :D ) ta stara TA...
Noise Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 Glede na ceno TA in Africe se pa res splača še tistih 140 jurčkov primakniti, da dobiš Africo. Če na lotu zadenem, jo grem takoj iskat - je pač zanesljiv motor, tako kot (moja :D ) ta stara TA... Odvisno, kje in kako misliš zadevo uporabljat...
pero Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 Ja Transalp pa po tanovem ti naudo nč veze z Jonasom pomagale!! :D Boš mogu kakšnega k srečke za loto tiska spoznat!!Raj rečmo kr ožent!! :twisted: 8) Ciao,by Pero
D.J. Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 bi vprašou, da vrnem temo na tiri vse vas modele z XL-jkami kdaj so zrak ukinil, kubaturo povečal in tako dalje, na tej hondici
Mačica Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 Zraka sicer še niso ukinl, ker ga tut ta Honda za izgorevanje pač rab. Če si mislu, kdaj so ukinili zračno hlajenje. Hja dejansko ga niso, ker se pri velikih temperaturah še vedno vklopi ventilator. Če pa misliš kdaj so uvedli vodno hlajenje.... hm, a ga nima že od nekdaj? Kubaturo pa so povečali pri tej zadnji verziji od letnika 2000 naprej.
Max Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 ...Če si mislu, kdaj so ukinili zračno hlajenje. Hja dejansko ga niso, ker se pri velikih temperaturah še vedno vklopi ventilator... Ventilator hladi hladilno tekocino :wink: :roll: :oops: 8)
BRANE Objavljeno Januar 26, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 26, 2003 Rebra niso važna spljoh, še Stanovnik jih lomi. Namesto reber uporabljaš frižider, če je preveč mraz pa brener.
transalp Objavljeno Januar 26, 2003 Opozori Objavljeno Januar 26, 2003 Rebra na starem Transinem motorju so seveda služila le izgledu. Tule je odlomek iz razgovora z gospodom Matsuhashijem, vodjo razvoja dobre stare Transe, ob njeni desetletnici: "We also decided to make the cylinders look like they are air cooled, despite the fact that it is a liquid cooled engine. I think that these details give the Transalp its special attraction." (celoten intervju: http://www.xs4all.nl/~hanzw/alp-ten2.htm ) Rebra so prišla precej bolj do izraza na črno lakiranih agregatih pri začetnih letnikih, kamor spada tudi moja veteranka. Po lakiranju so namreč barvo na robovih reber obrusili do materiala-kovine. Kontrast med črno barvo motorja in kovinskimi robovi reber razbije "črno monotonijo" motorja in mu daje nekako agresivnejši videz. Pri kasnejših letnikih je agregat lakiran s kovinsko sivo barvo, robovi reber pa, kolikor vem, niso več brušeni.
Mačica Objavljeno Januar 27, 2003 Opozori Objavljeno Januar 27, 2003 Pri kasnejših letnikih je agregat lakiran s kovinsko sivo barvo, robovi reber pa, kolikor vem, niso več brušeni. Točno tako.
pero Objavljeno Februar 9, 2003 Opozori Objavljeno Februar 9, 2003 A je kdo v Slo zasledil kdaj kako Transalp z mašino 400ccm!So bile serijske pa me zanima če so ti motorji sploh dosegli naše kraje!! Sem lansko leto enega vidu v Grčiji pa sploh nisem opazu nobene razlike, še celo mašina je isto velka!!!Barva je bla pa taka k tvoja Max!!! :D :D Ciao,by Pero
transalp Objavljeno Februar 9, 2003 Opozori Objavljeno Februar 9, 2003 A je kdo v Slo zasledil kdaj kako Transalp z mašino 400ccm!So bile serijske pa me zanima če so ti motorji sploh dosegli naše kraje!! Močno dvomim, da je kaka pri nas. 400ccm verzije so bile narejene za japonski trg - menda zaradi japonskih zakonskih ugodnosti pri tej kubaturi - je pa res, da jih je nekaj raztresenih tudi po svetu, vendar so precej redke. Nekaj lastnikov 400-kubičnih Trans je na prijavljenih na TA mailing listo.
pero Objavljeno Februar 10, 2003 Opozori Objavljeno Februar 10, 2003 Ej a je bla mašina zamenana al so sam valje premontiral pa bate zamenal??? Ciao,by Pero
transalp Objavljeno Februar 11, 2003 Opozori Objavljeno Februar 11, 2003 Sam motocikel je (razen motorja) povsem enak, razlika je v cilindrih/batih in skoraj zagotovo v uplinjačih, tudi izpušne krivine se mi na fotografiji zdijo tanjše. :roll: Menda je celo napeljava hlajenja drugače izvedena kot pri 600ccm modelu. Tule je nekaj fotografij in podatkov (moč, navor, poraba,...): http://www.xs4all.nl/~hanzw/alp400.htm
pero Objavljeno Februar 15, 2003 Opozori Objavljeno Februar 15, 2003 Ej Transalp povej mi prosim a se da nastavljat termostat, ki prižiga ventilator hladilnega sistema? :?: :idea: Sedaj je vrednost nastavljena na določeno temperaturo pa me zanima če se jo da ponastavit ali spremenit? :roll: Ciao,by Pero
transalp Objavljeno Februar 15, 2003 Opozori Objavljeno Februar 15, 2003 Aha, tole bo "termostikalo ventilatorja" (termostat pa je ventil, ki glede na temperaturo odpira/zapira pretok vode skozi hladilnik). Žal se termostikalu ne da nastavljati temperature oz. histereze vklopa/izklopa ventilatorja. Če bi želel takšno nastavljivo stikalo, bi se dalo narediti elektronsko vezje, ki bi ga npr. povezal s signalom merilnika temperature na armaturi in bi lahko izbiral, pri kateri temperaturi vklopi/izklopi ventilator. Ne vem pa, zakaj te to sploh skrbi. Pred leti, ko je bila cesta na Nanos še skoraj v celoti makadamska in v precej razritem stanju zaradi močnih poletnih neviht, sem se pri 33 stopinjah Celzija pripeljal na vrh Nanosa do anten. Na dveh delih tik pod vrhom je cesta tako strma, da so morali RTV-jevci klanec betonirati, ker je pesek sproti odnašalo navzdol. Vozil sem le v prvi in drugi, ventilator pa se je lepo vklapljal in ni bilo nobenih težav. Glede na merilnik temperature se ventilator res vklaplja razmeroma pozno, vendar na TA mailing listi večinoma pravijo, da je prikaz merilnika narejen bolj trapasto, hlajenje pa je OK... :D
pero Objavljeno Februar 16, 2003 Opozori Objavljeno Februar 16, 2003 Ej najlepša hvala! Vidm da se nič ne splača spreminjat pač pa samo vozt pa vozt! :roll: :roll: Ja tako pač je če nimaš vsak let novega motorja bi pa vsaj rad na obstoječem kaoko novost mel!! Tam nekje 15.marca registriram zadevco, kdaj pa vi? :?: Ciao,by Pero
otog Objavljeno Februar 17, 2003 Opozori Objavljeno Februar 17, 2003 Hja jaz mislim, da zna biti še kar mrzlo in nevarno 15.3. Bom počakal do konca marca, ker je 1.april ravno v ponedeljek. LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se