pelinkovec Objavljeno Julij 6, 2008 Deli Objavljeno Julij 6, 2008 A je možno, da ti tresljaji izvirajo iz mašine? Prevoženih imam 36 000km. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno Julij 6, 2008 Deli Objavljeno Julij 6, 2008 A je možno, da ti tresljaji izvirajo iz mašine? Prevoženih imam 36 000km. mašino bi slišal če bi bila taka razlika.. možno da so gume..pri 80-90 ponavadi najbolj trese če so narobe scentrirane..poizkusi.. druga možnost..maš mogoče druge hlače oblečene? je tudi razlika.. najbrž so gume.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pelinkovec Objavljeno Julij 6, 2008 Deli Objavljeno Julij 6, 2008 Hlače & ostalo je isto, vedno vozim polno opremljen. Če so gume, potem bo treba nazaj k vulkanizerju :headbang: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gusti Objavljeno Julij 9, 2008 Deli Objavljeno Julij 9, 2008 Hlače & ostalo je isto, vedno vozim polno opremljen. Če so gume, potem bo treba nazaj k vulkanizerju :headbang: Verjetno si problem že rešil ampak vseeno: Najpogosteje je vzrok večjega tresenja kot običajno v gumah oz. platiščih. Sploh če si na kakšen robnik malo prehitro zapeljal in se ti je prednje platišče rahlo deformiralo zna fain trest. Mašino lahk sprobaš v prostem teku in vidiš če začne pri določenih rpm bolj trest kot je v navadi. Če imaš centralno stojalo potem lahko sprobaš tudi zadnje kolo. Pri prednjem, ki je pa najverjetnejše pa ti lahko pomaga ugotovit napako samo vulkanizer. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gusti Objavljeno Julij 14, 2008 Deli Objavljeno Julij 14, 2008 LP. A slučajno kdo ve koliko staneta original zadnja žmigovca za transalpko letnik 02? Si ogledujem eno transalpko pa ima neke mini tvini blinkerje zadi, ki ne samo da nevem če bodo šli čez tehničnega ampak so mi originalni tut bolj všeč, da o varnosti ne govorimo. Ali pa če kdo proda svoje rabljene? LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
drjack_dj Objavljeno Julij 20, 2008 Deli Objavljeno Julij 20, 2008 @gusti, žmigavce mogoče dobiš v Loisu, a jih prav za tvojo ne najdem, če imata pa 600 in 650 enake pa ne vem. Sicer pa zaradi neoriginalnih žmigavcev ne komplicirajo preveč, vsaj jaz še nisem slišal da bi, je pa res da so bili povsod spodobni žmigavci in ne kakšne super mini izvedbe, ki jih ponavadi montirajo nekateri, ki se že čez 5 min hvalijo koliko dajo na varnost in opaznost. Sam sem letos namontiral novo obutev, Sava Invader MC30, centriral pa jih nisem, a ni zaznati kakšnih vibracij, tudi pri pretirani hitrost ne. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dzordzo Objavljeno Julij 21, 2008 Deli Objavljeno Julij 21, 2008 Oblika pri TA 600 in TA 650 je različna. Lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
drjack_dj Objavljeno Julij 21, 2008 Deli Objavljeno Julij 21, 2008 ja vem da je različna, kar precej različna, samo pa ne bi bilo prvič da bi kakšna malenkost kot so žmigavci ostala ista, ker se še pri povsem različnih modelih iste firme pojavljajo enaki žmigavci, pa stikala,... Verjetno je pa časovna razlika prevelika da bi ostalo isto, saj pravim ne poznam toliko v podrobno modela 650. Nekam precej mrtva je tale naša tema. Spodobl bi se dobit kakšnega člana tanove, 700. Eden je že bil pa se je nato premislil. Verjetno tudi ni toliko priljubljena kot so prejšni modeli. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dzordzo Objavljeno Julij 21, 2008 Deli Objavljeno Julij 21, 2008 Naredo izpit za A neomejeno. Jutri ob osmih na upravno po vozniško pa nabirat kilometre z mojo transalpko :010 . Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gusti Objavljeno Julij 22, 2008 Deli Objavljeno Julij 22, 2008 Ja, Max, glede dodatne opreme (vetrobrani, cevni zaščitni okvirji, kovčki, centralna stojala itd.) imaš povsem prav. Honda je bila vsaj pri stari TA precej "škrtna" in se ni dobilo ravno veliko - po mojih informacijah le centralno stojalo in morda še višji vetrobran. Pri "rezervnih delih" sem imel v mislih bolj tisto, kar menjaš pri vzdrževanju - konkretno je šlo za lamele in vzmeti sklopke. Nekaj neoriginalnih delov (a la Hein-Gericke ipd.) se je namreč izkazalo za BAAAAD, npr: - vzmeti sklopke - tesnila glave - zavorne ploščice (nekatere "požrejo" disk) Predvsem pri delih, ki zahtevajo snemanje motorja z okvirja (npr. tesnilo glave) te vsako varčevanje pri neoriginalnih delih lahko stane precej več. Brez težav s kvaliteto pa se da varčevati npr. pri: - akumulator (npr. Yuasa, Varta,...) - kit verige in verižnikov (npr. DID ali RK-Takasago v kombinaciji s SunStar kovanimi zobniki, za TA pa odsvetujejo "zlato" Regina verigo zaradi nekaj primerov trganja) - kolesni ležaji (npr. SKF) - zavorni diski (Brembo je več kot 2-krat cenejši od originala, učinkovitost pa je po trditvah lastnikov vsaj enaka, če ne boljša) Imam transalpo 2002 z kao 36.000km prevoženih diski so pa že čist v kurcu. Koliko kilometrov pa nej bi zdržali originalni sprednji diski za to transalpko? A kdo ve, kje lahko kupim / povprašam po brembo teh diskih, ali pa če je kak cenik na netu? Kateri so še kvalitetni "ponaredki" da se jih splača dat na ta motor? Originalni pridejo rahlo čez 150€ po komadu. + 40 € za original zavorne ploščice torej okrog 400€ vse skupaj. Jaz bi rad tole cifro malo oklestil, ampak ne na prevelik račun zmogljivosti. Ima kdo kakšen predlog / izkušnje? LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gusti Objavljeno Avgust 4, 2008 Deli Objavljeno Avgust 4, 2008 Spet jaz :krneki: Lotevam se menjave zračnega filtra pa nikakor ne morem (znam) priti do njega. Da bi vzel dol tank moram najbrž odstranit še stranske plastike. Poberem vse vijake ven pa se ne da dobit dol tele stranske plastike pa da ga jeb*š. Sem mi zdi da se to kar rezervarja drži. Aja pa še to ... a se da odstranit tank brez da bi odstranil stranske plastike? Jaz ne dobim ničesar stran :headbang: Gre se pa za transalpo 650 l.02 LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest pmali Objavljeno Avgust 5, 2008 Deli Objavljeno Avgust 5, 2008 A je možno, da ti tresljaji izvirajo iz mašine? Prevoženih imam 36 000km. Jat sem na Varaderota enkrat tankov petrol 95 bencin, pa je tresu. drugače tankam 98 ali 100! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
muki Objavljeno Avgust 5, 2008 Deli Objavljeno Avgust 5, 2008 Spet jaz :krneki: Lotevam se menjave zračnega filtra pa nikakor ne morem (znam) priti do njega. Da bi vzel dol tank moram najbrž odstranit še stranske plastike. Poberem vse vijake ven pa se ne da dobit dol tele stranske plastike pa da ga jeb*š. Sem mi zdi da se to kar rezervarja drži. Aja pa še to ... a se da odstranit tank brez da bi odstranil stranske plastike? Jaz ne dobim ničesar stran :headbang: Gre se pa za transalpo 650 l.02 LP Ko pobereš vse vijake dol se stranske plastike držijo še na po dva nosilca na vsaki strani, ki sta nataknjena v nosilca z gumo. Preden boš kaj vlekel stran najprej dobro namaži gume, ker lahko drugače potrgaš plastična nosilca, ki se držita oklepa. Nato bodi pozoren pri prednji luči na dva zoba ki držita skupaj masko in oklep. Ko boš dobil stran plastike se lahko lotiš rezervoarja, prej pa ne. Pa veselo šraufanje. :wallbash: :headbang: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jetman Objavljeno September 14, 2008 Deli Objavljeno September 14, 2008 (popravljeno) Prijatelj ima TA letnik 1999, pa me zanima, kakšna tanktorba je najprimernejša za dat na tisti mali tank :? Moja magnetna sicer gre gor, samo za moje pojme hecno stoji zaradi čudne oblike rezervarja. Popravljeno September 14, 2008. Popravil jetman Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest pmali Objavljeno September 15, 2008 Deli Objavljeno September 15, 2008 Žena ma novo TA do konca znižano, pa se mi zdi da predno gumo rabi nekam v špico ^, zadno pa lih obratno jo rabi sam po sredin. A je za to kriv način vožnje, znižanost motorja ali kej druzga? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno September 15, 2008 Deli Objavljeno September 15, 2008 Žena ma novo TA do konca znižano, pa se mi zdi da predno gumo rabi nekam v špico ^, zadno pa lih obratno jo rabi sam po sredin.A je za to kriv način vožnje, znižanost motorja ali kej druzga? Ja za takšno obrabo gum je definitivno "kriv" način vožnje. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno September 15, 2008 Deli Objavljeno September 15, 2008 Žena ma novo TA do konca znižano, pa se mi zdi da predno gumo rabi nekam v špico ^, zadno pa lih obratno jo rabi sam po sredin.A je za to kriv način vožnje, znižanost motorja ali kej druzga? kako je pa znižana? ker če je samo zadaj znižana kar ljudje radi delajo, se vozne lastnosti porušijo.. če se že niža je treba celega znižat.. še bolje je če le sedež znižaš..model 08 ima na voljo nižji sedež kot dodatno opremo.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jetman Objavljeno September 15, 2008 Deli Objavljeno September 15, 2008 Prijatelj ima TA letnik 1999, pa me zanima, kakšna tanktorba je najprimernejša za dat na tisti mali tank :? Moja magnetna sicer gre gor, samo za moje pojme hecno stoji zaradi čudne oblike rezervarja. Ali nima nihče na TA tank torbe :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dzordzo Objavljeno September 15, 2008 Deli Objavljeno September 15, 2008 Ali nima nihče na TA tank torbe :? Ko pogledam tank na svoji TA, si ne morem predstavljati, da bi dal gor tank torbo večjo od 10x10cm, pa še tista bi verjetno čez gledala :D , kaj šele kakšna konkretna. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Nagaya Objavljeno September 15, 2008 Deli Objavljeno September 15, 2008 ..model 08 ima na voljo nižji sedež kot dodatno opremo.. tud starejši letniki..samo je bila cena precej zasoljena pa so vsi ignorirali to opcijo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest pmali Objavljeno September 15, 2008 Deli Objavljeno September 15, 2008 tud starejši letniki..samo je bila cena precej zasoljena pa so vsi ignorirali to opcijo. Žena ma znižano tako spredaj kot zadaj in še znižan sedež ima (normalnega prodamo). Skoz ovinke vozi bel naravnost, tako da obrabljenost zadnje gume razumem ne razumem pa prov obratne obrabljenosti spredne gume? Tank torbo ma pa žena prov normalno in prov v redu sede gor? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno September 15, 2008 Deli Objavljeno September 15, 2008 Žena ma znižano tako spredaj kot zadaj in še znižan sedež ima (normalnega prodamo). Skoz ovinke vozi bel naravnost, tako da obrabljenost zadnje gume razumem ne razumem pa prov obratne obrabljenosti spredne gume? Tank torbo ma pa žena prov normalno in prov v redu sede gor? http://www.motosvet.com/ujemi-ritem.html Tule je kratko in jedrnato opisano kako voziti pri tem uživati in imeti nizko porabo (bencina, zav. ploščic in tudi gum).... Preizkusita deluje! Vendar ne samo po nekaj prevoženih kilometrih. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zoolo Objavljeno September 16, 2008 Deli Objavljeno September 16, 2008 Odgovor je najverjetneje skrit v načinu vožnje in sicer zaviranju pregloboko v ovinek. Pri še tako umirjeni vožnji ti bo boke sprednje gume požiralo, če se v ovinek konstantno voziš s sprednjo bremzo (pa če je še tako nežen dotik). Glede na to, da je zadnja guma požrta samo po sredini, je to še najbolj logična razlaga. Drugi faktor pa, kako redno kontrolira pritisk v gumah? Ajde več modrosti ne premorem, pa srečno vožnjo. Zoolo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno September 16, 2008 Deli Objavljeno September 16, 2008 Odgovor je najverjetneje skrit v načinu vožnje in sicer zaviranju pregloboko v ovinek. Pri še tako umirjeni vožnji ti bo boke sprednje gume požiralo, če se v ovinek konstantno voziš s sprednjo bremzo (pa če je še tako nežen dotik). Glede na to, da je zadnja guma požrta samo po sredini, je to še najbolj logična razlaga. Drugi faktor pa, kako redno kontrolira pritisk v gumah? Ajde več modrosti ne premorem, pa srečno vožnjo. Zoolo jest veliko bremzam v ovinek, pa mi sprednje gume požira v špico oz. največja obraba nekje na sredini med sredino gume in robom, Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno September 16, 2008 Deli Objavljeno September 16, 2008 jest pa dvomim da gospa tko bremza v ovinek da bi sprednjo pnevmatiko v špico požiralo.. pomoje je kaj v vezi z nižanjem motorja.. razen...če ma pnevmatika že 20.000 km in je sedaj mal čudno plešasta že ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se