MiNa Objavljeno September 16, 2008 Opozori Objavljeno September 16, 2008 jest pa dvomim da gospa tko bremza v ovinek da bi sprednjo pnevmatiko v špico požiralo..pomoje je kaj v vezi z nižanjem motorja.. razen...če ma pnevmatika že 20.000 km in je sedaj mal čudno plešasta že ;) Glede zaviranja v ovinek kar verjemi. Res postane guma taka ^.
Nagaya Objavljeno September 16, 2008 Opozori Objavljeno September 16, 2008 Glede zaviranja v ovinek kar verjemi. Res postane guma taka ^. napisal je, da dvomi da gospa TOK bremza v ovinek... ne, da dvomi da gumo tako pobira, če bremzaš v ovinek..
MiNa Objavljeno September 16, 2008 Opozori Objavljeno September 16, 2008 (popravljeno) Da razblinimo dvome o načinu njene vožnje, bi se bilo potrebmo peljati kakšen ovinek ali pa dva za njo pa da vidimo zavorno luč. Zaradi nižanja motorja guma sigurno ne postane taka. Popravljeno September 16, 2008. Popravil MiNa
biker77 Objavljeno September 16, 2008 Opozori Objavljeno September 16, 2008 Da razblinimo dvome o načinu njene vožnje, bi se bilo potrebmo peljati kakšen ovinek ali pa dva za njo pa da vidimo zavorno luč. Zaradi nižanja motorja guma sigurno ne postane taka. jest pa vseen mislim da zna zaradi tega ratat taka guma..ker če ga spredaj spustiš 1 cm, zadaj pa 3 cm, je očitno porušeno vse kar so japonski stručkoti dobr preračunal in potem kranjski janez po domače predelal.. čeprav bi pobiranje prednje pnevmatike bolj pripisal preveč spuščenemu motociklu spredaj..če po kmečk razmišljam.. torej..trenutno samo ugibamo..
Guest pmali Objavljeno September 19, 2008 Opozori Objavljeno September 19, 2008 Mislim da je vsega po malem. Prvič novi TA ima dual sistem kar pomeni, da tudi če bremzaš z zadnjo ti sprednja malo prime. Drugič je motor znižan v glavnem samo spredaj, tako da je sigurno mal zrušen original koncept. Pol pa še original gume , zadnja je zdržala samo 8000.
biker77 Objavljeno September 19, 2008 Opozori Objavljeno September 19, 2008 Mislim da je vsega po malem. Prvič novi TA ima dual sistem kar pomeni, da tudi če bremzaš z zadnjo ti sprednja malo prime. Drugič je motor znižan v glavnem samo spredaj, tako da je sigurno mal zrušen original koncept. Pol pa še original gume , zadnja je zdržala samo 8000. tole je pa zelo čudno da je original guma zdržala tako malo.. povedat gospe da gas ni samo on in off ampak tut cel kup vmesnih stopenj :D da prednji batek mal zagrabi moraš zadnjo bremzo konkretno pohodit..tko da ne vem.. sicer se naj bi v glavnem prednja zavora uporabljala.. za prednjo pnevmatiko pa tko..če je samo spredaj spuščen zna biti prav to problem..pa je treba sploh? ker puncam pri 160 cm z znižanim sedežom ni delala težav..
Nagaya Objavljeno September 19, 2008 Opozori Objavljeno September 19, 2008 ker puncam pri 160 cm z znižanim sedežom ni delala težav.. 165 :angry:
biker77 Objavljeno September 19, 2008 Opozori Objavljeno September 19, 2008 165 :angry: ups :whistle:
Vinjetka Objavljeno Oktober 16, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2008 Da razblinimo dvome o načinu njene vožnje, bi se bilo potrebmo peljati kakšen ovinek ali pa dva za njo pa da vidimo zavorno luč. Zaradi nižanja motorja guma sigurno ne postane taka. a greva na vožnjo? mene moja guma ne obremenjuje tako kot pmalija. a vseeno bi rada slišala mnenje? Kdaj jo pihnemo?
elBrujo Objavljeno Oktober 30, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2008 Pozdrav vsem endurašem A je že kdo menjal sprednji zobnik na novi TA iz 15 na 17 ?? Kako se to obnese na ostrih ovinkih? Srečno !!
elBrujo Objavljeno Oktober 30, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2008 Prijatelj ima TA letnik 1999, pa me zanima, kakšna tanktorba je najprimernejša za dat na tisti mali tank :? Moja magnetna sicer gre gor, samo za moje pojme hecno stoji zaradi čudne oblike rezervarja. Baje čez par dni pridejo nove torbe od Givija za TA 08. Je za pomerit.
Orange Objavljeno Oktober 30, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2008 Mislim da je vsega po malem. Prvič novi TA ima dual sistem kar pomeni, da tudi če bremzaš z zadnjo ti sprednja malo prime. Drugič je motor znižan v glavnem samo spredaj, tako da je sigurno mal zrušen original koncept. Pol pa še original gume , zadnja je zdržala samo 8000. Jaz sem imel Transalpa 650 letnik 2002 !Ko sem ga kupil je imel 8000 km pri 12000 sem menjal gume !Stara sprednja guma je bila tavno tako izrabljena v špico!Kolikor sem seznanjen je guma mehkejša na robovih (mogoče napačna informacija) intrša nasredini!Tudi pri moji vari je sprednja guma bolj izrabljena na robovih kot na sredini pa imam 8500km
PURPLE Objavljeno Oktober 30, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2008 Pozdrav vsem endurašem A je že kdo menjal sprednji zobnik na novi TA iz 15 na 17 ?? Kako se to obnese na ostrih ovinkih? Srečno !! Misliš postavljat rekorde? Ima motor dovolj navora za to?
elBrujo Objavljeno Oktober 30, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2008 Misliš postavljat rekorde? Ima motor dovolj navora za to? Samo znižati obrate, pa do konca izkoristiti prestave - mal spominja na avtomatika. 180 km sem šel samo enkrat pa nikol več. :cry: Nekateri se pritožujejo, da bi radi imeli 6 prestav tako kot V-Strom, samo je pri 52 stopinjski mašini boljš na nizkih obratih vozit, da se čuti čopersko srce (V-twin mal bolj trese kot L). Pa pri 6 prestavah bi se pa že malo izgubil. 60 konjev 60Nm navora in 220 kg suhe vage :worship: Imam 4x težji avto z manj moči pa do 80 kmh vleče kot satan. Zanima me, če je kdo to že sprobal, ali pa manjši zadnji zobnik. Bi šla skozi kratek 180 stopinjski ovinek z drugo, ali bi moral šaltat v prvo ?? Recimo na Vršič. Saj ni take panike, samo firbcam, če se splača zobnik iskat pa ketno menjat. Je pač zima pa Honda je - ni kaj za šraufat če se ne zmišljuješ.
gusti Objavljeno Oktober 30, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2008 Je pač zima pa Honda je - ni kaj za šraufat če se ne zmišljuješ. Noče crknit barabica mala :grrr :grrr :grrr Mene pa zanima kje bi dobil kakšno višjo šipico za transalp l.02? Pa nebi mel tistih nekih grdih podaljškov ko se kr neki zraven spne ... tist je za bmw-ja ker je grdo ko pes :D Če ima kdo kak link, se priporočam. LP
Orange Objavljeno Oktober 31, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2008 Noče crknit barabica mala :grrr :grrr :grrr Mene pa zanima kje bi dobil kakšno višjo šipico za transalp l.02? Pa nebi mel tistih nekih grdih podaljškov ko se kr neki zraven spne ... tist je za bmw-ja ker je grdo ko pes :D Če ima kdo kak link, se priporočam. LP Probi v Lojzu,mislm da imajo Givi -jevo !Vsaj mel so jo ko sem še imel Transalpa !
Vinjetka Objavljeno November 1, 2008 Opozori Objavljeno November 1, 2008 Noče crknit barabica mala :grrr :grrr :grrr Mene pa zanima kje bi dobil kakšno višjo šipico za transalp l.02? Pa nebi mel tistih nekih grdih podaljškov ko se kr neki zraven spne ... tist je za bmw-ja ker je grdo ko pes :D Če ima kdo kak link, se priporočam. LP na moji Lepotici pa prav nič grozno ne zgleda tista majhna reč za spet. Ne boš verjel pa še nuca mi. Po makadamu jo spravim v ležeči položj, da mi ni treba gledat pr straneh po katerih luknjah se fjakam, ko gre hitro pa me ne piha več. moj mi jo je šenkal ker na njegovi vari res zleda kot krava s sedlom, a mojo Lepotico prav polepša. Ko jo bom pa slikala ti bom pa še kaj pripela.
Guest pmali Objavljeno November 2, 2008 Opozori Objavljeno November 2, 2008 na moji Lepotici pa prav nič grozno ne zgleda tista majhna reč za spet. Ne boš verjel pa še nuca mi. Po makadamu jo spravim v ležeči položj, da mi ni treba gledat pr straneh po katerih luknjah se fjakam, ko gre hitro pa me ne piha več. moj mi jo je šenkal ker na njegovi vari res zleda kot krava s sedlom, a mojo Lepotico prav polepša. Ko jo bom pa slikala ti bom pa še kaj pripela.
gusti Objavljeno Januar 29, 2009 Opozori Objavljeno Januar 29, 2009 Transalpkica je očitno res vredna svojega denarja. Nbenmu nič ne crkne, da bi malo tule pojamral? No ja tudi meni ni :grrr :OK: Me pa zanima, če je že dal gor tele ščitnike rok: ŠČITNIKI Pa me zanima, če pašejo? Neki piše tam da so primerni za motorna kolesa z bobnastimi zavorami, al pa je moja nemščina švoh :? Kje ste vi dobli svoje? Kje se jih da pri nas dobit? Js bi mev ene čist navadne, pa po možnosti plave. LP Urban
student Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 Pozdravljeni vsi transalpovci Sem ponosen lasnik TA '99 že skoraj eno leto. V soboto sem sem po dveh mesecih ponovno zalaufal mašino in na moje presenečenje je po nekaj kihanjih lepo zapredla. Me je blo kr mal strah, ker mam motor parkiran zunaj pod nadstreškom in pokrit z pokrivalom. Ma sedaj ni več bojazni, da bi me motor kdaj pusto na cedilu zaradi nizkih temperatur. Mi ni žal, da sm se odločo da bo moj prvi motor TA :worship: Zdej samo čakam da se malo otopli pa da začnemo novo sezono. Pozdrav vsem, ki imate taprav motor student
Guest maliP Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 S temi hudičevimi Hondami je prov dolgčas, nič se ne pokvari, vse dela :naughty: Prav zavidam srečnim lastnikom BMW-jev, Ducatijev ipd k majo kaj šraufat celo zimo :worship:
moto rider Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 (popravljeno) Pozdravljeni vsi transalpovci Sem ponosen lasnik TA '99 že skoraj eno leto. V soboto sem sem po dveh mesecih ponovno zalaufal mašino in na moje presenečenje je po nekaj kihanjih lepo zapredla. Me je blo kr mal strah, ker mam motor parkiran zunaj pod nadstreškom in pokrit z pokrivalom. Ma sedaj ni več bojazni, da bi me motor kdaj pusto na cedilu zaradi nizkih temperatur. Mi ni žal, da sm se odločo da bo moj prvi motor TA :worship: Zdej samo čakam da se malo otopli pa da začnemo novo sezono. Pozdrav vsem, ki imate taprav motor student A sem tudi jst lahko p'rjatu , ki sem jo nekoč imel.... pa jo še vedno hvalim! Je takšna, kakršna je, in naj takšna kakršna je, tudi ostane. Lp nostalgik! :o Popravljeno Februar 2, 2009. Popravil moto rider
dzordzo Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 Pozdravljeni vsi transalpovci Sem ponosen lasnik TA '99 že skoraj eno leto. V soboto sem sem po dveh mesecih ponovno zalaufal mašino in na moje presenečenje je po nekaj kihanjih lepo zapredla. Me je blo kr mal strah, ker mam motor parkiran zunaj pod nadstreškom in pokrit z pokrivalom. Ma sedaj ni več bojazni, da bi me motor kdaj pusto na cedilu zaradi nizkih temperatur. Mi ni žal, da sm se odločo da bo moj prvi motor TA :worship: Zdej samo čakam da se malo otopli pa da začnemo novo sezono. Pozdrav vsem, ki imate taprav motor student Pozdrav tudi tebi, ki imaš ravno tako kot jaz ta prav motor. :yes: Jaz sem svojo transalpko tudi zakurblal prejšn tedn po dalšem času pa je vžgala iz prve, ravno tako kot sredi najhujše sezone. Nč bat, ne bo te pustla na cedilu, najhujše kar se ti lahk zgodi je, da ti benza zmanjka al pa gumi difekt. :yea1: LP Đorđ
gusti Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 Pozdrav tudi tebi, ki imaš ravno tako kot jaz ta prav motor. :yes: Jaz sem svojo transalpko tudi zakurblal prejšn tedn po dalšem času pa je vžgala iz prve, ravno tako kot sredi najhujše sezone. Nč bat, ne bo te pustla na cedilu, najhujše kar se ti lahk zgodi je, da ti benza zmanjka al pa gumi difekt. :yea1: LP Đorđ Jah, glede na to da tale mašinca kr lavfa in lavfa bi po mojem še na vodo šla :naughty: :whistle: Ko smo že pri gumah ... a ma transalp l.02 še zračnico al je brez nje? LP
dzordzo Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 Jah, glede na to da tale mašinca kr lavfa in lavfa bi po mojem še na vodo šla :naughty: :whistle: Ko smo že pri gumah ... a ma transalp l.02 še zračnico al je brez nje? LP Brez nje, 100%. LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se