andrejbu Objavljeno Maj 19, 2010 Opozori Objavljeno Maj 19, 2010 Če se prav spomnim, imam iz mojih TA časov (dolg nazaj ) doma še nemški service manual za XL 600V (buklo od Motorbuch Verlag), če ti kaj hasne. Na disku pa sem našel kombiniran manual (transalp 600/650 in AT 750) v pdf, samo ne vem kam naj ga shranim (shrani.si ne sprejme pdf v velikosti 54 MB). Kako se obnese ne vem, ker sem nanj naletel šele, ko je bila moja TA že prodana... Sicer pa je bila zame v tistih časih odličen vir informacij za XL 600V tale stran (k sreči še vedno deluje): http://www.ta-deti.de/ta/ LP, Skiny Hvala za podatek. Če se boš odločil prodat tisto bukvo, pa javi da se dobimo nekje v KK, če si od tam. lp.Andrej
andrejbu Objavljeno Maj 26, 2010 Opozori Objavljeno Maj 26, 2010 Takole, en teden imam Transalpko-XL600, letnik 99 in sem zelo zadovoljen. Lepo se pelje in zelo udobno. Prej sem imel Thundercat, pa me je po 2-urah vse bolelo. Tale TA je res prava igrača. Naredil sem že manjši servis (olje+oljni filter). Če je slučajno še kak lastnik TA iz (NM,KK,Brežice), naj se javi, da gremo na kak pirček. Andrej
transalp Objavljeno Maj 27, 2010 Opozori Objavljeno Maj 27, 2010 Že dolgo me ni bilo v tej temi ... Prebral sem nekaj zadnjih strani. Predvsem sta mi pozornost pritegnila dva tehnična problema: odpoved CDI ("capacitor discharge ignition") enote - dela le en cilinder, lahko odpove obratomer težave z zračnostjo prednjega verižnika na gredi Na kratko: popravil sem že obe CDI enoti na svoji stari transi. Od tega je že skoraj deset let in ni bilo nobenih težav več. CDI enoti je moč popraviti zelo elegantno, tako da je poseg na ohišjih CDI zelo malo viden. Glede zračnosti verižnika (pogledal sem film) se mi zdi vse OK - tudi pri moji TA je podobno. So pa verižniki v kitih ponavadi slabši od originala. Praviloma nimajo vmesne blažilne gume, kar lahko na daljši čas vpliva na obrabo gredi. BTW, mazanje gredi z mastjo (mast z MoS2) ob montaži verižnika je priporočljivo, po servisni knjigi pa je obvezna vsakokratna menjava pritrdilne ploščice verižnika. Pozdrav vsem "transalpistom"!
matjazg Objavljeno Junij 28, 2010 Opozori Objavljeno Junij 28, 2010 Pozdravljeni TA-jevci. Prišel sem pred novo dilemo, za katero še nimam pravih izkušen. Na Transalpu (letnik 2009) sem zglodal zadnjo gumo do onemoglosti. Tako da sem pred nabavo nove. Ker vozim samo po asfaltu, bo tudi guma temu primerna - cestna zadeva. Zanima me, če ima kdo kakšne izkušnje s tem in bi prosil za namig. jasno želja je klasična - čim več km. Z obstoječo jih je bilo dobri 8k. Lp. Jaz vozim na gumah Danlop - trailmakx in sem zelo zadovoljen. Kolega ima Metzeler ijn jih tudi zelo hvalai, skratka stvar navade in okusa. LP
matjazg Objavljeno Junij 28, 2010 Opozori Objavljeno Junij 28, 2010 Takole, en teden imam Transalpko-XL600, letnik 99 in sem zelo zadovoljen. Lepo se pelje in zelo udobno. Prej sem imel Thundercat, pa me je po 2-urah vse bolelo. Tale TA je res prava igrača. Naredil sem že manjši servis (olje+oljni filter). Če je slučajno še kak lastnik TA iz (NM,KK,Brežice), naj se javi, da gremo na kak pirček. Andrej Nebi blo švoh, če bi se kje srečal. Lahko pa da sma se že kje??? Če vidiš kje parkirano tole črno hondo transalp, včas je tudi brez bočnih kufrov in tank torbe, pa ulet na en .
matjazg Objavljeno Junij 28, 2010 Opozori Objavljeno Junij 28, 2010 Rabim sedež za hondo transalp 600. Moj je bil včasih predelan - skor vsa spužva je bila pobrana ven - ker prejšnja lastnica ni dosegla do tal. Tako da je sedaj res niski. Ali ima kdo idejo, kje bi ga nabavu?
Skiny Objavljeno Junij 29, 2010 Opozori Objavljeno Junij 29, 2010 Rabim sedež za hondo transalp 600. Moj je bil včasih predelan - skor vsa spužva je bila pobrana ven - ker prejšnja lastnica ni dosegla do tal. Tako da je sedaj res niski. Ali ima kdo idejo, kje bi ga nabavu? Jaz sem tiste čase (več kot deset let nazaj) nabavil samo peno pri firmi Goetz motorsport za takratnih (če se prav spomnim) 80 nemških mark. Sedaj pene za TA ne najdem več v njihovem katalogu: Goetz Corbin ne vem, če se dobi v Evropi; skupaj s poštnino in carino + ddv bo verjetno tudi precej drag... Na internetu sem našel še tole: Topsellerie Lahko pa najdeš dobrega tapetnika, da ti naredi novo peno (in po potrebi še prevleko). LP, Skiny
rokoo Objavljeno Avgust 6, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2010 Rabim sedež za hondo transalp 600. Moj je bil včasih predelan - skor vsa spužva je bila pobrana ven - ker prejšnja lastnica ni dosegla do tal. Tako da je sedaj res niski. Ali ima kdo idejo, kje bi ga nabavu? Zivjo! Za sedež kontaktirajte tega gospoda Klinca. mobi: 041 723 550 Link: http://www.rls-oiler.com/domov_1.html LP Rok
winetou2 Objavljeno September 5, 2010 Opozori Objavljeno September 5, 2010 Pozdravljeni, letos sem imel v Črni gori nesrečo, pri 80km/h v rit avtomobila in potrebujem dele za mojo transalpko (99). Zamenjati moram celoten sprednji del. Mi lahko kdo pomaga z nasvetom kje dobiti dele po kakšni sprejemljivi ceni. Vilice, nosilec luči in inštrumentov, luč, merilci,... Za vse info se že v naprej zahvaljujem. rihard123 1
rihard123 Objavljeno September 8, 2010 Opozori Objavljeno September 8, 2010 (popravljeno) Ali kdo ve koliko olja in kakšna vrednost olja gre v prednje vilice Transalpa 650?? Ter na koliko prevoženih Km je priročeno menjati semeringe in olje v vilicah? Popravljeno September 8, 2010. Popravil rihard123
winetou2 Objavljeno December 11, 2010 Opozori Objavljeno December 11, 2010 (popravljeno) Zimski čas je krasen za popravljanje in šraufanje naših ponosov preden jih spravimo v motoristično posteljo. :zzz: Moja stara prijateljica transalpka je v zelo bogem stanju :oops: . Poleti se je odločila, da bo preizkusila, kdo je vzdržljivejši . Ona ali zadek citroena C3 . Izšla je kot absolutni zmagovalec , sej je C3 končal na odpadu , ona se je pa še uspela pripeljati iz Črne Gore v Slovenijo. Žal pa so tudi na njej poškodbe, ki ji onemogočajo varno vožnjo . Potrebno je zamenjati celoten sprednji del, predvsem vilice, armaturo s prikazovalniki, nosliec armature in luči, luč,.. :angry: Podobno vprašanje sem postavil že pred časom, pa na žalost ni bilo nobenega pametnega odgovora, zato še enkrat. Mi lahko kdo svetuje oz. pomaga pri nakupu oz. iskanju novih (rabljenih) delov. Tudi kakšna informacija o kakšnem bližnjem motoodpadu bo nadvse dobrodošla. Starka je letnik 1998 in ima že dva zavorna diska. Hvala za pomoč, Mitja :notworthy: Popravljeno December 11, 2010. Popravil winetou2
winetou2 Objavljeno December 11, 2010 Opozori Objavljeno December 11, 2010 Zimski čas je krasen za popravljanje in šraufanje naših ponosov preden jih spravimo v motoristično posteljo. :zzz: Moja stara prijateljica transalpka je v zelo bogem stanju :oops: . Poleti se je odločila, da bo preizkusila, kdo je vzdržljivejši . Ona ali zadek citroena C3 . Izšla je kot absolutni zmagovalec , sej je C3 končal na odpadu , ona se je pa še uspela pripeljati iz Črne Gore v Slovenijo. Žal pa so tudi na njej poškodbe, ki ji onemogočajo varno vožnjo . Potrebno je zamenjati celoten sprednji del, predvsem vilice, armaturo s prikazovalniki, nosliec armature in luči, luč,.. :angry: Podobno vprašanje sem postavil že pred časom, pa na žalost ni bilo nobenega pametnega odgovora, zato še enkrat. Mi lahko kdo (mogoče bo Leteči kaj vedel )svetuje oz. pomaga pri nakupu oz. iskanju novih (rabljenih) delov. Tudi kakšna informacija o kakšnem bližnjem motoodpadu bo nadvse dobrodošla. Starka je letnik 1998 in ima že dva zavorna diska. Hvala za pomoč, Mitja :notworthy: PS., Vprašanje je bilo postavljeno tudi v eni od drugih tem, pa ne bit preveč jezni name. Sem že čist obupan.
Tiger Objavljeno December 11, 2010 Opozori Objavljeno December 11, 2010 http://shop.ebay.de/?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=Honda+xl+600v+Transalp&_sacat=See-All-Categories Probaj malo tu pobrskat, je kar nekaj za Transalpko. Mogoče pa kaj najdeš. :naughty:
winetou2 Objavljeno December 11, 2010 Opozori Objavljeno December 11, 2010 http://shop.ebay.de/?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=Honda+xl+600v+Transalp&_sacat=See-All-Categories Probaj malo tu pobrskat, je kar nekaj za Transalpko. Mogoče pa kaj najdeš. :naughty: Sem že vse pregledal. Vilice, ki so največji problem, imajo samo za starejše letnike z enim diskom. Vseeno pa hvala za pomoč
Leteči Objavljeno December 11, 2010 Opozori Objavljeno December 11, 2010 Winetou pošlji mi spisek kaj potrebuješ za takšno staro damo je izbira nesramno velika.
winetou2 Objavljeno December 12, 2010 Opozori Objavljeno December 12, 2010 Winetou pošlji mi spisek kaj potrebuješ za takšno staro damo je izbira nesramno velika. Oh Leteči, sem vedel, da si ti pravo zdravilo za mojo bolečino. Bom skompletiral zadevo pa ti pošljem po zs.
robb Objavljeno Februar 7, 2011 Opozori Objavljeno Februar 7, 2011 Zdravo! Zanimam se za nakup Transalp 600. Ker je v Sloveniji zaenkrat izbira zelo omejena, pa še cene so relativno višje kot v tujini... me zanima kako je z uvozom tegale motorja. In sicer: menda če mašina ni vsaj euro3, se je razen kakor oldtimer ne da pripeljat v SLO, jaz pa tega podatka ne najdem nikjer (kateri standard izpolnjuje). Hvala za pomoč, Robi.
winetou2 Objavljeno Maj 3, 2011 Opozori Objavljeno Maj 3, 2011 Ali kdo ve, če pašejo topi in križi starejšega modela transalpke, recimo 90 na letnik 98
BloodWolf Objavljeno Julij 30, 2011 Opozori Objavljeno Julij 30, 2011 Dober dan. Jaz pa kupujem transalpa in me zanima kako si sledijo prostornine motorja (kubatura) po letnikih. Od kerga do kerka leto so bli 600, 650 in 700 al kolko že. Zasledil sem da tip prodaja 600 kubicno TA, letnik 03. Je to možno? Hvala za odgovor.
MiNa Objavljeno Julij 30, 2011 Opozori Objavljeno Julij 30, 2011 Dober dan. Jaz pa kupujem transalpa in me zanima kako si sledijo prostornine motorja (kubatura) po letnikih. Od kerga do kerka leto so bli 600, 650 in 700 al kolko že. Zasledil sem da tip prodaja 600 kubicno TA, letnik 03. Je to možno? Hvala za odgovor. Bo tole kaj pomagalo? GOOOOOOOGLE!!!!! BloodWolf 1
aljoš Objavljeno Avgust 31, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2011 Najprej en lep pozdrav vsem forumašem! Obračam se na vas zaradi mojega motocikla Honda Transalp l.2001. Motor ohranjen, vse OK, zadnjič pa se je pojavila težava... Namreč tu in tam se zgodi,da ko se peljem, deluje vse normalno, kar naenkrat pa motor izgubi moč, nikamor več ne potegne, kakor da bi dobival premalo bencina.... Do dela nekaj časa, potem je spet nekaj km vse ok, pa spet....pa kakšen dan ali več dela normalno, tudi če ga malo bolj pritisnem, potem pa spet...zamolkel zvok in nobene moči...pregledal sem zračni filter, zgleda OK, tudi bencin lepo v majhnem curku teče proti vplinjačema.... Kaj bi to lahko bilo narobe? :roll: Hvala za odgovore!
Lowrenc Objavljeno Avgust 31, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2011 Jaz bi še iskro na svečkah pogledal. Po tvojem opisu sodeč bi bil lahko tudi kakšen slab stik...
aljoš Objavljeno Avgust 31, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2011 Jaz bi še iskro na svečkah pogledal. Po tvojem opisu sodeč bi bil lahko tudi kakšen slab stik... Jaz tudi sumim da so že slabe svečke...ko se pregrejejo, začnejo nekontrolirano delovati...bom stestiral še z novimi ko jih dobim.... je lahko še kakšen drug vzrok?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se