Skoči na vsebino

Honda XL 600 V Transalp


BRANE

Priporočene objave

Jaz tudi sumim da so že slabe svečke...ko se pregrejejo, začnejo nekontrolirano delovati...bom stestiral še z novimi ko jih dobim.... je lahko še kakšen drug vzrok?

Spregledal si opombo Lowrenca

...Po tvojem opisu sodeč bi bil lahko tudi kakšen slab stik...

in to je nekaj drugega kot pregreta svečka :hmm: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po tvojem opisovanju bi jaz najprej pregledal prezračevanje benzinskega tanka.Probaj, ko se pelješ in postane motor počasnejši vstavi odpri pokrov tanka in probaj peljat naprej !:hmm:

Ps:kar se svečk tiče je normalno, če imajo 20K kil.,da jih prej zamenjaš in benzinski filter,če ga imaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po tvojem opisovanju bi jaz najprej pregledal prezračevanje benzinskega tanka.Probaj, ko se pelješ in postane motor počasnejši vstavi odpri pokrov tanka in probaj peljat naprej !:hmm:

Ps:kar se svečk tiče je normalno, če imajo 20K kil.,da jih prej zamenjaš in benzinski filter,če ga imaš.

Bencinskega filtra nimam razen mrežice ki je v samem vetilu za odpiranje dotoka goriva.... tam ni bilo nobenih smeti. Tole glede tanka pa ni slaba ideja....bom še to poskusil.... Je možno da nastane takšen podtlak notri? :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bencinskega filtra nimam razen mrežice ki je v samem vetilu za odpiranje dotoka goriva.... tam ni bilo nobenih smeti. Tole glede tanka pa ni slaba ideja....bom še to poskusil.... Je možno da nastane takšen podtlak notri? :unsure:

Čistilna akcija vplinjačev bi pomagala sigurno.. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To z vakumom v rezervoarju se je tudi meni enkrat zgodilo, pa sem čisto pozabil na to... Potem je potrebno razdret in očistit pokrovček od rezervoarja, pa zadeva spet deluje ;)

Aljoš, a drugače si že ugotovil napako?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes še nisem nič šraufal, bom pa popoldan ko pridem domov...joj, če je res sam pokrovček od kestlna za spucat, bo to super...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem skoraj 100 % da ti je šla bencinska pumpa :whistle:

Sem žegledal to pumpo.... je dejansko membranska pumpa, vezana na en cilinder dako da deluje v bistvu le takrat ko je motor prižgan....je pa možno, da bi dobil premalo bencina? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem žegledal to pumpo.... je dejansko membranska pumpa, vezana na en cilinder dako da deluje v bistvu le takrat ko je motor prižgan....je pa možno, da bi dobil premalo bencina? :hmm:

A na pumpo ne gre nobenih žic?

Azgleda mogoče podobno?:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A na pumpo ne gre nobenih žic?

Azgleda mogoče podobno?:

Ne, nim takšne pumpe.... Sej pravim, da je membranska...Vezana je na levi cilinder, kjer se zaradi delovanja mašina (premika bata gor in dol) ustvarja izmenično podtlak in nadtlak. To poganja membrano in vleče bencin iz rezervoarja. To vse skupaj je montirano na ventilu (pipici) za zapiranje oz. zapiranje goriva iz rezervoarja....

To je to: http://www.cmsnl.com/honda-xl600v-transalp-1989-usa_model1147/partslist/F++13.html

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, nim takšne pumpe.... Sej pravim, da je membranska...Vezana je na levi cilinder, kjer se zaradi delovanja mašina (premika bata gor in dol) ustvarja izmenično podtlak in nadtlak. To poganja membrano in vleče bencin iz rezervoarja. To vse skupaj je montirano na ventilu (pipici) za zapiranje oz. zapiranje goriva iz rezervoarja....

To je to: http://www.cmsnl.com/honda-xl600v-transalp-1989-usa_model1147/partslist/F++13.html

:hmm: jaz mislim, da membrana na pipi ni črpalka. Jaz na hondi nimam več tega, sem pa imel pipco na Kawasakiju.

ima tri pozicije. ON RES in PRI On je pač odprt, Res je rezerva PRI pa je odprta pipa mimo membrane. Membrana vsaj v meni znanih primerih le zapre dotok bencina v karburatorje, ko upališ stroj, pa podtlak premakne membrano in začne spuščat bencin. s PRI funkcijo si lahko preveru če pipa dela okej, in po zimovanju poplavil karburatorje, da je zlodej užgal.

Morda pa ima transalp drugačno pipo in je moje modrovanje brca v temo.

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce ima motor elektronski vbrizg mora biti elektricna pumpa in to v tanku,ce pa imas se vplinjace potem ima prosti pad ali kot pravis,da je membranska pumpa, kar je bolj malo mozno ta vackum verjetno krmili samo pipico .Sicer pa tega motorja toliko nepoznam pisem ti nasplosno kot je normalno pri vecini motorjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor ima še karburatorje (frgazerje) in ne elektronski vbrizg, tako da gre za princip "prostega pada" bencina iz rezervoarja....sem pa med vikendom očistil še filter ki se nahaja v samem tanku, tako da sedaj še sprobam in poročam tu....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor ima še karburatorje (frgazerje) in ne elektronski vbrizg, tako da gre za princip "prostega pada" bencina iz rezervoarja....sem pa med vikendom očistil še filter ki se nahaja v samem tanku, tako da sedaj še sprobam in poročam tu....

Napaka ugotovljena!!!! :notworthy:

Včeraj sem vse podrl, očistil vplinjače, vse pomenjal (Do včeraj nisem vedel da ima transalpka 2 svečki za en cilinder... 4 svečke nove :wacko: )

V glavnem napaka je bila v samem rezervoarju in sicer ima notri filter bencina, ki je bil totalno zabasan s majhnimi smetmi....Filter zamenjan, sestavil in že sem se peljal po poljanski dolini.....

Hvala vsem, ki ste mi pomagali z odgovori in nasveti!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Lep pozdrav vsem skupaj!

Zanima me, kako se odstrani sedež na Transalpi 600, letnik 1999. Poskušal že vse živo, ne bi pa rad česa odlomil.:wallbash: Počasi bo treba odstraniti akumulator in ga postaviti na toplo.

Samo prosim, ne mi reči uporabi iskalnik, sem že poskušal pa ne najde ničesar, vseh 68 strani pa nimam želje brati.:surrender: .

Lep dan še naprej!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nalprej odšravfaš levo in desno bočno plastiko pod sedežem, nato pa prideš elegantno do vijakov od sedeža. Ko boš odstranil bočne plastike, boš pa ugotovil, da zarad akomulatorja ni potrebno snemat sedeža.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče komu pride prav.

Na moji sem servisiral sprednji žaromet. Najprej sem mislil da je tovarniško slab, saj se po spletu večina pritožuje nad slabo svetilnostjo (model PD06), ko pa sem ga vzel z maske sem šele opazil da je zgornji (ravni) del uničen, ves rjav in odstopljen. Ker ga mojster ki popravnja parabole ni upal sam podret (noče odgovarjat za steklo) sem se lotil tega sam in ga brez problema odprl z industrijskim fenom (da tisto čigumi lepilo spusti).

Parabola je imela znotraj še nek svetlobni ščit, kot so ga imele včasih luči z navadnimi žarnicami, luči z H tipom žarnic pa tega ne potrebuje saj ima sama zato pobarvano kapico. Ta ščit sem zato tudi odstranil.

Žaromet sedaj sveti lepo in ne rumeno kot je prej, hkrati pa kjer je pričakovano da sveti s kratko lučjo, sveti lepo enakomerno dolgo in široko, brez kakšne sence.

V primerjavi z žarometi drugih motociklov sedaj sveti povsem spodobno, no res da malenkost manj kot pri Banditu 2006 in staremu Vsrtromu, ampak ne toliko da bi se bilo vredno pritoževati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

sem novi lastnik transalpke 650 ...

torej mi res uspelo kupiti nekaj kar paše mojemu načinu vožnje...

seveda včasih sem sam šraufal yugote, fičkote 101 itd... tako da nekaj se spoznam na mehaniko... vem kje ma oljni filter za zamenjat... želel bi pa zvedet kje se olje ven spusti in koliko ga gre notri in katero olje je najboljše za ta motor... seveda ga mislim meti še nekaj let ... ker pa sem bolj švorc pri dnaru bi olje in filter kar sam zamenjal... le nasvet prosim kako se tega lotit in kje so šraufi ...

hvala za odgovor...

bil bi pa vesel če bi se dalo dobit kašno navodilo o sestavi mašine kakšne sheme tudi za zamenjavo verige (sicer ta je sedaj nova jo še ni treba menjat...)

prelistavam forum iščem kakšne koristne podatke, da bi lahko čimveč napak ali rednega vzdrževanja odpravil sam...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen! Moj nasvet je, da si najprej iz "neta" potegneš SERVICE MANUAL za tvoj motor. V servisnih naodilih imaš potanko razjasnjeno vse kar te zanima. Če nimaš ravno dve levi roki in nekaj pojma o "šravfariji" lahko takšne stvari kot so menjava olja in še kaj, s podatki in napotki iz SM opraviš brez problema.

Kar nekaj na pamet, hm lako narediš več škode kot koristi.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen! Moj nasvet je, da si najprej iz "neta" potegneš SERVICE MANUAL za tvoj motor. V servisnih naodilih imaš potanko razjasnjeno vse kar te zanima. Če nimaš ravno dve levi roki in nekaj pojma o "šravfariji" lahko takšne stvari kot so menjava olja in še kaj, s podatki in napotki iz SM opraviš brez problema.

Kar nekaj na pamet, hm lako narediš več škode kot koristi.

hvala za informacijo bil bi pa vesel česa v slovenščini ... sicer pa tudi pomaga google prevajalnik hahah...

vesel bi bil vsakih nasvetov glede vzdrževanja motorja, kajti sem novopečeni motorist in je to moj prvi motor (razen tomos4)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!