Skoči na vsebino

Plastika, kevlar, karbon in druge smolnate stvari


fazerer

Priporočene objave

Govorice o gospodu Nicolletiu so zelo zgrešene. O proizvodnji 7 oklepov dnevno lahko samo sanja. Imel je produkcijo nekje 3 komplete dnevno zdaj je pa še to v vodo padlo. Zdaj jih dobiva od gospoda Boris Štravsa in jih prodaja naprej. Od Nicolettia kvaliteta je bila zelo slaba, kajti kvaliteta pride z leti, on je biu pa na sceni le kako leto. Največji izbor oklepov v Sloveniji ima zagotovo g. Boris Štravs, kajti na sceni je ze cez 20 let, tako da nekateri kalupi segajo tudi v leto 1980.

Kolikor jaz spremljam to sceno se je na obmocju slovenije razvilo kar nekaj proizvajalcev poliestra, vendar imajo kalupe le za kako leto ali dve nazaj.

Kar se tiče kvalitete in cene je g Boris zelo konkurencen. Cena se giblje okoli 200€, in tudi rok dobave je manj kot teden dni.

Kar se pa tice karbona je pa v Sloveniji veliko ljudi, ki proizvajajo karbonske izdelke. Od janija, ki ni kaj zanesljiv, do g Kudusa, ki je drag (80+). G. Boris je imel dokaj veliko proizvodnjo karbona, zdaj pa se je razšel s sinom, tako da se je proizvodnja dokaj zelo zmanjšala. Jaz sina poznam osebno in kolikor jaz vem odpira svojo proizvodnjo s takimi cenami kot so bile pri g Borisu (60€).

Kdor potrebuje kakšno telefonsko ali pa informacijo o kakih delih ( kje bi se jih dobilo,...) naj me kontaktira.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Izdelujem in prodajam karbonske plastike za motorje različnih znamk(večinoma novejši letniki) + obnova auspuhov in podobno...Če se kdo zanima za nakup naj kontaktira.

LP

Popravljeno . Popravil AlesCarbon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo samo za popestritev... Kaj tukaj ni iz karbona :D, in potem dobiš kakšen kos pod kožo in se lepo zastrupiš :S

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe kaj te aprilia mika jakc :D

Ahh kje nikol! Mam enega italiana doma, pa bo vrh glave dost, jaz bom kar zvest moji punci in Kawasakiju O:-).

Ne je pa bila glih zanimiva slikca, koliko karbona nekateri ljudje vložijo v motor, ob tem pa verjetno ne vejo, da te lahko en kos karbona kar fajn uniči, če se poškoduješ na progi. Glih ta ogljik pa to...

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...da te lahko en kos karbona kar fajn uniči, če se poškoduješ na progi. Glih ta ogljik pa to...

do tell more! :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne je pa bila glih zanimiva slikca, koliko karbona nekateri ljudje vložijo v motor, ob tem pa verjetno ne vejo, da te lahko en kos karbona kar fajn uniči, če se poškoduješ na progi. Glih ta ogljik pa to...

Iz lastnih izkušenj je pa progi karbon izredno fajn zato, ker pri zdrsu preprečiš pre brušene dekle, in ne spraskaš okvirja in vilc, če greš že od blizu pesek gledat.

Hmmm, tole o zastrupitvi tud mene zanima. Sem do sedaj zasledila samo podobnost med azbestnimi vlakni in karbonskimi pri vdihavanju, kar pa bolj pride v poštev za izdelovanje karbonskih izdelkov, kot za uporabo. Glede na to, da se karbonska vlakna uporablja tudi v medicinske namene (med drugim za presajanje kože in periferne neuropatije)

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz lastnih izkušenj je pa progi karbon izredno fajn zato, ker pri zdrsu preprečiš pre brušene dekle, in ne spraskaš okvirja in vilc, če greš že od blizu pesek gledat.

Hmmm, tole o zastrupitvi tud mene zanima. Sem do sedaj zasledila samo podobnost med azbestnimi vlakni in karbonskimi pri vdihavanju, kar pa bolj pride v poštev za izdelovanje karbonskih izdelkov, kot za uporabo. Glede na to, da se karbonska vlakna uporablja tudi v medicinske namene (med drugim za presajanje kože in periferne neuropatije)

Iz lastnih izkušenj vem, da ko sem se doma velikokrat igral z karbonom (samimi vlakni ni bilo nobene frke), ko sem le tega vlil v plato in dobil med brušenjem plate kakšen droben kos pod kožo, se mi je dostkrat zgodilo, da se je močno vnelo, včasih tudi zagnojilo... No to je bolj tako...

Več sem izvedel, ko sem gledal oddajo o izdelavi in samem projektiranju Formul F1, saj so njihovi nosovi spredaj, ki držijo krilca narejena na takšen način, da karbon absorvira čim več energijo ter se na poseben način zmečka ob tem so morali paziti, da so ti koščki bolj scefranii kot natrgani, saj v najslabšem primeru voznik dobi vse te dele v noge. In ker je karbon sestavljen iz ogljika le ta preide v kri in lahko povroči kakšne preglavice.

V večinih primerov, pa so tudi poliesti iz karbona bolj kot ne, samo za okras, se pravi prva dva sloja tkanine sta iz karbona, da dobimo carbon look ostalo pa iz navadne steklene tkanine ponekod ojačano z kevlerjem (katerega lastnost je izredna prožnost).

lp

Popravljeno . Popravil HyperJack
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz lastnih izkušenj vem, da ko sem se doma velikokrat igral z karbonom (samimi vlakni ni bilo nobene frke), ko sem le tega vlil v plato in dobil med brušenjem plate kakšen droben kos pod kožo, se mi je dostkrat zgodilo, da se je močno vnelo, včasih tudi zagnojilo... No to je bolj tako...

Več sem izvedel, ko sem gledal oddajo o izdelavi in samem projektiranju Formul F1, saj so njihovi nosovi spredaj, ki držijo krilca narejena na takšen način, da karbon absorvira čim več energijo ter se na poseben način zmečka ob tem so morali paziti, da so ti koščki bolj scefranii kot natrgani, saj v najslabšem primeru voznik dobi vse te dele v noge. In ker je karbon sestavljen iz ogljika le ta preide v kri in lahko povroči kakšne preglavice.

V večinih primerov, pa so tudi poliesti iz karbona bolj kot ne, samo za okras, se pravi prva dva sloja tkanine sta iz karbona, da dobimo carbon look ostalo pa iz navadne steklene tkanine ponekod ojačano z kevlerjem (katerega lastnost je izredna prožnost).

lp

Aha, ok to da se vname se verjetno ne glede na to, kaj bi bil tisti material, ta prehod ogljika v kri mi je bolj interesanten. Ker se mi zdi, da se ravno ne bi smel "topit" v takih količinah, da bi lahko povzročil zastrupitev. Bi blo zanimivo dobit kje kak odgovor na tole.

Kar se pa oklepov iz karbona tiče je pa za moj okus šmekarija. No, mogoče dva X kromosoma vplivata na to, da mi karbon načeloma ne zgleda neki vau lepo, da bi šla cel motor navesit s tem. Za prebrusit je pa stestirano bolj odporen kot tista zmes aluminija in magnezija? k ga ma Yamaha za pokrove motorja, to mu je pa treba priznatwink.gif , tko da za zaščito vilc, okvirja in pokrovov je pa več kot dobrodošel.

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

karbon izredno fajn zato, ker pri zdrsu preprečiš pre brušene dekle

Pokrovi deklov, imajo ponavadi samo 1. plast iz ogljika ali hibrida zaradi videza, ostalo pa so drugi tipi tkanin, ki so dejansko odporne proti brušenju. Karbon se namreč odlično brusi ;)

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pokrovi deklov, imajo ponavadi samo 1. plast iz ogljika ali hibrida zaradi videza, ostalo pa so drugi tipi tkanin, ki so dejansko odporne proti brušenju. Karbon se namreč odlično brusi trance_44_wink5.gif

Res? Odlično pol lahko naslednjič prosim če da namest tistga šmeks looka ene par plasti tistih drugih zadev gor trance_43_wavetowel2.gif, da bo še za kak zdrs več zdržalo.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje bi biu kak kevlar še najbol primeren za razne zaščite deklcov itd. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje bi biu kak kevlar še najbol primeren za razne zaščite deklcov itd. :hmm:

Kevlar je veliko cenejši kakor karbon....,vendar moraš vedeti,da ga je težje obdelati,ker tiste kocine na robih so kar nadležna reč....,najbolša varjanta je zunaj karbon...,vse ostalo pa tkanina karbonkevlar..,kvadratni m le tega je pol cenejši od karbona in seveda bl prožen...,ker sam karbon je trd in kajhitro lahko poči...,smola pa naj bo epoxi,ker je bl žilava....,poljester je cenejši...,vendar ni tako prožen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje bi biu kak kevlar še najbol primeren za razne zaščite deklcov itd. :hmm:

Kevler je že v osnovi bolj drobno tkan in po končni obdelavi skoraj nemogoč za brusit, mam en izdelek doma iz kevlerja, ko sem ga pripravljal za barvanje sem mislil, da bom izgubil živce. Ko prideš do tkanine se začne "cufati" v nedogled, je pa verjetnost takšnega odziva, ker je kevler drobno tkan, in ga mulekole epoxy smole pač ne morejo zapolniti. Karbon dosti bolje vpija vase :).

Sm pa pred leti, ko smo delali čolne, mi je kolega ponujal karbon, ki je imel vsako drugo tkanino obarvano rdeče, res bombastičen izgled :trance_27_notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, ok to da se vname se verjetno ne glede na to, kaj bi bil tisti material, ta prehod ogljika v kri mi je bolj interesanten. Ker se mi zdi, da se ravno ne bi smel "topit" v takih količinah, da bi lahko povzročil zastrupitev. Bi blo zanimivo dobit kje kak odgovor na tole.

Kar se pa oklepov iz karbona tiče je pa za moj okus šmekarija. No, mogoče dva X kromosoma vplivata na to, da mi karbon načeloma ne zgleda neki vau lepo, da bi šla cel motor navesit s tem.

Meni je sicer karbon izgled zelo lep, sploh v kakšni kombinaciji z rdečo barvo. Sam sem prvotno hotel imeti bug spoiler in podblatnik iz karbona, vendar sem rekel hvala lepa..in vas zanima zakaj?

zato ker sem perfekcionst in opazim vsako malenkost. Motilo me je pa to, da so bili odlitki, ne glede na to, da so bili z kompresorjem vakumirani, so se vseeno pojavljale luknice, kot posledica ostalega zraka, z eno besedo se reče, je bil porozen.

Pa to ne, da bi se dogajalo pri kakšnem home made izdelku, ne to je bil fabrški izdelek, z njihovo nalepko gor, ma sem si mislil, naj si tisto kar majo.

Vem, da je v domači delavnici težko doseči visoki sijaj, vendar se da, če delaš z dušo in srcem, a kaj ko takšna obrt propada in se gre vsem samo še za denar :(.

lp

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kevlar je veliko cenejši kakor karbon....,vendar moraš vedeti,da ga je težje obdelati,ker tiste kocine na robih so kar nadležna reč....,najbolša varjanta je zunaj karbon...,vse ostalo pa tkanina karbonkevlar..,kvadratni m le tega je pol cenejši od karbona in seveda bl prožen...,ker sam karbon je trd in kajhitro lahko poči...,smola pa naj bo epoxi,ker je bl žilava....,poljester je cenejši...,vendar ni tako prožen.

Ko sem še trenirau kajak smo dost čolne popravlal z kevlar-karbonom, trik je biu predvsem ta, da si vse lepo zbrusil položil kevlar-karbon na mesto, ki si ga hotel flikat dobro prepojil z epoksijem ter čez napel polivinilasto vrečko, da se je vse lepo zgladilo. Brušenje tako ni bilo potrebno (z izjemo vodobrusnegam).

Koker se spomnem moram met še nekaj metrov tkanin nekje, bom poskusu mal poesperimentirat za kak pokrov deklca...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pokrovi deklov, imajo ponavadi samo 1. plast iz ogljika ali hibrida zaradi videza, ostalo pa so drugi tipi tkanin, ki so dejansko odporne proti brušenju. Karbon se namreč odlično brusi ;)

Nekaj vem o teh zadevah.

Meni izdelki iz karbona na motorju ne pomenijo veliko, ker je to zelo zelo drago če je narejeno tako kot je treba. Materiali so dragi, dela pa je

dosti in le-to zahteva celega človeka pri stvari. Sem delal v eni firmi karbonske stvari in delo je zelo natančno, zahtevno, umazano, smrdljivo in nevem kaj še, skratka cel postopek me je odvrnil od stvari.

Karbon v povezavi z aralditom (epoksi smola) pa se nikakor ne brusi odlično. Nasprotno, iz roba odlitkov ga je muka spraviti, ker je v povezavi

s smolo kot beton. Verjamem pa da se druge tkanine brusijo bolje.

Skratka sploh ne vem, kaj je profit karbona na motorju. Razni 'styling' dodatki se delajo iz plastike in potem barvajo, da pa bi imel neke zaščite

gor in nevemkaj -ne- saj motor ne sme izgledati kot oklepnik, meni osebno pa je tudi grdo. Na ninji je bolj 'hud' zelen blatnik kot karbonski.

Na masi profitiraš tako malo, da se niti ne pozna.

Razen izpušni lonci, tam pa karbon več kot odlično služi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj vem o teh zadevah.

Karbon v povezavi z aralditom (epoksi smola) pa se nikakor ne brusi odlično. Nasprotno, iz roba odlitkov ga je muka spraviti, ker je v povezavi

s smolo kot beton. Verjamem pa da se druge tkanine brusijo bolje.

Karbon se čist lepo brusi,če uporabljaš epoxi smolo...,moraš pa nekaj vedeti,da epoxi smol je veliko vrst in ne samo ena..,so počasnejše sorte in tudi zelo hitre ki imajo čas do 10 minut uporabe...,na ogrevanem kalupu je pa stvar po 30 minutah že končana in že lahko stvar vn vzameš...Kar se pa roba odlitkov tiče...,če znaš prav postopati ni nikakršen problem...,seveda moraš imeti določene komponente nanesene na kalup..,tako,da stvar skoraj sama odstopi.PS:Vse druge tkanine se težje brusijo kakor karbon....,edino steklo je mogoče lažje,da ne govorim slučajno o karbonkevlarju ali samo kevlarju....,tam pa je stvar bl zakomplicirana...,vendar se vse da:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kompresorjem vakumirani, so se vseeno pojavljale luknice

vakuumiranje NIKOLI ne reši problema mikroporoznosti! Vakuumiranje je ponavadi le vzrok mikroporoznosti! Le ta se pojavi zaradi viskoznosti smole; že ko mešaš vneseš vanjo zrak, potem pa še ko tapkaš. In 3x ugibaj kaj se z majhnim mehurčkom zgodi v vakuumu? Tako je. Tisti mikro mehurček se napihne. Točno toliko kolikor je prostora med nitkami.

Ta problem se rešuje s "forlaminatom". Če mora biti vakumirano se položi najprej forlaminat ali "look", pusti da skoraj že zatrdi, nato pa se položi ostali laminat in v žakelj z vsem skupaj in vakuum.

Ampak če zadeva ni sendvič konstrukcija je vakuumiranje brezveze, razen če so zahteve po minimalni teži.

Avtoklav postopki so pa seveda spet čist drugi postopki izdelave...

Popravljeno . Popravil no_name
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, kje si to delal(nanaša se na prvi post) in če možakar še to dela. Ali pa če kdo pozna koga drugega, ki bi to delal( na primorskem :) ). Gre se pa za motor Cagiva Raptor 125 ccm in mi gre rahlo na kurac, da vso svinjarijo in kamenčke meče gor v amortizer in podvozje.

PS: Zanima me če to kako vpliva na vožnjo ali samo preprečuje nabiranje umazanije?

Popravljeno . Popravil znj
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, kje si to delal(nanaša se na prvi post) in če možakar še to dela. Ali pa če kdo pozna koga drugega, ki bi to delal( na primorskem :) ). Gre se pa za motor Cagiva Raptor 125 ccm in mi gre rahlo na kurac, da vso svinjarijo in kamenčke meče gor v amortizer in podvozje.

PS: Zanima me če to kako vpliva na vožnjo ali samo preprečuje nabiranje umazanije?

v malih oglasih edn iz karbona dela. :)

a sm že najdu: http://www.motosvet.com/ads/rezervnideli/izpis.php?cid=470

Popravljeno . Popravil budacki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!