Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Jaz zamenjam dve svecki na en bat priblizno. Ena stane 2700 SIT. Sicer je pa pr krosli cist druga pesem kot pa pr cestnih motorji(4-taktnih).

Objavljeno

Pa da maš kako staro hondo z 8-mimi cilindri pa svečka 12.000sit!

Vidu enkrat eno na zboru....

Objavljeno

Ajde, še podatek za BMWja:

pregled stanja svečk vsakih 10000 km,

menjava svečk na 20000 km.

Objavljeno

LP.

MAT, jaz sem spomladi zamenjal svecke na moji Vari, ki sem jih moral kupiti pri nas in so prisle 7000 sit obe (NGK-Platinum). Sem imel ze kupljene se iz Imota pa so mi narobe svecke zapakirali bile so pa 22 EUR obe.

Koliko sem gledal pa tudi Iridium svecke niso veliko drazje od platinastih tako, da si jih res precej placal.

Objavljeno
LP.

MAT, jaz sem spomladi zamenjal svecke na moji Vari, ki sem jih moral kupiti pri nas in so prisle 7000 sit obe (NGK-Platinum). Sem imel ze kupljene se iz Imota pa so mi narobe svecke zapakirali bile so pa 22 EUR obe.

Koliko sem gledal pa tudi Iridium svecke niso veliko drazje od platinastih tako, da si jih res precej placal.

Obrazloži kaka je razlika med obema omenjenima!

Objavljeno
LP.

MAT, jaz sem spomladi zamenjal svecke na moji Vari, ki sem jih moral kupiti pri nas in so prisle 7000 sit obe (NGK-Platinum). Sem imel ze kupljene se iz Imota pa so mi narobe svecke zapakirali bile so pa 22 EUR obe.

Koliko sem gledal pa tudi Iridium svecke niso veliko drazje od platinastih tako, da si jih res precej placal.

Če se prav spomnim sem jih jaz plačal po podobni ceni. Če bi pa dal gor NKG svečke brez Xa, obstajajo za Varo, bi dal za njih pol manj.

Objavljeno

kakor je blio meni razloženo, na življensko dobo svečk močno vpliva, kje motor hranite (vlaga je jeba)!!!!

Baje, so i was told!!

Objavljeno
Pa da maš kako staro hondo z 8-mimi cilindri pa svečka 12.000sit!

Vidu enkrat eno na zboru....

Nimam "tolk" stare Honde, ima pa 6 cilindrov. Svečke menjal pri 24.000 km, čeprav so bile še kar OK. Zamenjal toplotno vrednost svečk, tako da čoka skoraj ne rabim več oz. se agregat segreje po 100 m vožnje. Dodal še nastavljanje ventilov (izpušni so bili kar dobro sklimani), srce Leon pa mi je nesebično sinhroniziral vplinjače (kar dobro razštelani). Za zabelo zamenjal še zračni filter. Do 50.000 km sem dober, potem pa ponoviti vajo.

Mehanik je v zvezi s svečkami naredil kar mini intervju z mano. Kaj bi rad glede pogojev zaganjanja motorja oz. čimprejšnjega "normalnega" delovanja, na koliko obratov ga vozim, ali se vozim tudi v mrzlem, ali rad potiščim, itd.. Potem je vzel v roke katalog NGK in priporočila Honde ter predlagal tole pa tole. Pa imam, kar sem hotel.

Ceco

Objavljeno

Jaz bi pa rad opozoril na eno stvar pri menjavi svečke.Namreč pri motociklih,kjer je svečka na zelo nedostopnem mestu in še posebno pri kros-hard endurcah se ob vznožju svečke lahko nabere pesek,pa da se tega ne vidi.Ko pa odviješ svečko ,lahko pesek zaide tja kjer mu sploh ni mesto.Zato priporočam ,da v takih primerih pred menjavo svečke dobro prepihate njeno bližnjo okolico,ko pa jo ven potegnete,lahko uporabite še sesalec z extra adapterjem(kos gumi cevi) in posesate eventuelno preostalo svinjarijo.Matersembrihtenpress LP FLY

Objavljeno

Nedavno sem kupil Hondo CRM 250, pa je prejšnji lastnik nekaj jamral glede svečke, da jo ni mogel nikjer dobit.

Zanima me, če kdo ve katera svečka je predpisana za ta motor (knjige z navodili nisem dobil)?

Objavljeno
Nedavno sem kupil Hondo CRM 250, pa je prejšnji lastnik nekaj jamral glede svečke, da jo ni mogel nikjer dobit.

Zanima me, če kdo ve katera svečka je predpisana za ta motor (knjige z navodili nisem dobil)?

Pojdi na www.louis.de, poišči zgoraj MOTOBASE, poišči svoj motor in imaš podatke.

Objavljeno
Nedavno sem kupil Hondo CRM 250, pa je prejšnji lastnik nekaj jamral glede svečke, da jo ni mogel nikjer dobit.

Zanima me, če kdo ve katera svečka je predpisana za ta motor (knjige z navodili nisem dobil)?

Pojdi na www.louis.de, poišči zgoraj MOTOBASE, poišči svoj motor in imaš podatke.

Hvala lepa, sem pogledal, pa točno za moj model ni in sem prepisal oznako svečke za CR 250 cross.

  • 9 mesecev pozneje...
Objavljeno

Oj,

a ve kdo, kak močno zategnit svečko? (pri novi vem, ker piše na škatli - najprej z roko, pol pa pol obrata s ključem...)

vnaprej hvala...

:rolleyes:

Objavljeno

po filingu. ne premal da ti je ne odsraufa, pa ne prevec, da navoja na glavi ne zjebes. .)

Objavljeno
Oj,

a ve kdo, kak močno zategnit svečko? (pri novi vem, ker piše na škatli - najprej z roko, pol pa pol obrata s ključem...)

vnaprej hvala...

:rolleyes:

Uporabi moment ključ. Ponavadi so vrednosti med 10 in 15 NM, ključ pa tudi ni tako drag. Recimo jaz sem v Louisu kupil čisto navadnega za 10 eurov.

Objavljeno

Nove svečke majo mehko tesnilo in ko šraufaš, čutiš, kako se čedalje težje šraufa, dokler se ne stisne čist in takrat moraš nehat. Tako jaz delam.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

pred nekaj dnevi smo nastavljali uplinjac, ker mi je pri visokih obratih cukal - premal benza pa prevec zraka. iglo smo nastavl, da da cimvec bencina in ni vec cukal. dons sem motor mal navijov in pogledov kasne barve je svecka. kot vidte je siva tko, da spet ni dobr, ane :?

lp

post-22-1084291600.jpg

Objavljeno

svetlo siva ali svetlo rjava je ok. najboljse testiranje je, da gres na AC, vozis par km relativno hitro (140-150), potem stisnes sklopko, takoj ugasnes masino in preveris barvo svecke.

je tisto vlazno na robu svecke? bencin mogoce? potem je prevec benca.

Objavljeno
svetlo siva ali svetlo rjava je ok. najboljse testiranje je, da gres na AC, vozis par km relativno hitro (140-150), potem stisnes sklopko, takoj ugasnes masino in preveris barvo svecke.

je tisto vlazno na robu svecke? bencin mogoce? potem je prevec benca.

bom su na avtocesto, sam ne 140-150 (ker mi ne gre tolk), ampak ene 105 (7.000 - 8.000 obratov) - bo to vredu?

sam a ni tko, da ce je prevec benza in olja, je svecka bolj rjava. ce je siva je pa prevec zraka pa premal benza, ali je sam premal olja? kaj pa ce bi v tank olje dodal, da bi bla vecja mesanca?

hvala za odgovore

lp

Objavljeno

za 2T ne vem. pri 4T je svecka mokra, ce je prevec benca.

in ne teraj do konca, ker je lahko slika drugacna; nekje 2/3-3/4 gasa je cisto ok.

Objavljeno

Lahko da je to kar bom sedaj vprašal malo :topic: vendar potrebujem pomoč okrog ene specialne svečke! In sicer rabim svečko NGK CM 6 za agregat - za elektriko :unsure: :wacko:

Če slučajno ima kdo kakšno idejo kje bi to lahko nabavil, ga prosim naj mi pomaga!

Lp

Objavljeno
...potrebujem pomoč okrog ene specialne svečke! In sicer rabim svečko NGK CM 6 za agregat - za elektriko

Ja, jaz imam idejo. To mislim, da ni neka posebna svecka. Mislim, da sem ze videl to oznako pri 100 ccm motorckih katere uporabljajo za pogon motorni jadralni padalci. Sama oznaka res zveni nekam eksoticno, vendar pri trgovcu z sveckami bos v katalogih za svecke nasel tudi eqvivalentne oznake doticne svecke z neko drugo svecko enake toplotne vrednosi in je vseeno, katero bos porinil v agregat. LP

Objavljeno

Svečke za take zadeve kot so agregati, kosilnice, motorne žage, vibratorji :blink: , se ponavadi dobijo v trgovinah ali servisih takih naprav. V LJ npr. v Rotar centru na servisu, pa še kje drugje verjetno.

Objavljeno
Kako pa to zgleda?

Evo tako - ona svecka v sredini!

post-22-1084430502.gif

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!