Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Teoretično je možno tudi negativno napajane vendar tega še nisem zasledil pri motorjih, je pa res, da sem z šrafanjem le teh ostal pri domačih motorjih. Sicer tvojo teorijo o treh elektrodah malo podirat to, da imam v avtomobilu po manualu tri elektrode za minus in le eno pozitivno na svečko, pa imam pozitivno napajanje. Res pa je, da pozitivno obrabi v obliki trikotnika oz. tako kot so postavljene negativne elektrode.

Objavljeno (popravljeno)
Teoretično je možno tudi negativno napajane vendar tega še nisem zasledil pri motorjih, je pa res, da sem z šrafanjem le teh ostal pri domačih motorjih. Sicer tvojo teorijo o treh elektrodah malo podirat to, da imam v avtomobilu po manualu tri elektrode za minus in le eno pozitivno na svečko, pa imam pozitivno napajanje. Res pa je, da pozitivno obrabi v obliki trikotnika oz. tako kot so postavljene negativne elektrode.

Pazi negovorim o napajanju celotnega sistema na vozilu ta je vedno minus na minus(na maso šasijo) govorim o napajanju in smeri toka na dotični vžigavni tuljavi tu je lahko obrjeno.Namreč lahko ima vžigalna tuljava konstantni plus in računalnik krmili z minusom (vžig-iskro) ali pa ima vžigalna tuljava stalni minus in jo računalnik krmili z plusom.

Popravljeno . Popravil Brumer
Objavljeno
Pazi negovorim o napajanju celotnega sistema na vozilu ta je vedno minus na minus(na maso šasijo) govorim o napajanju in smeri toka na dotični vžigavni tuljavi tu je lahko obrjeno.Namreč lahko ima vžigalna tuljava konstantni plus in računalnik krmili z minusom (vžig-iskro) ali pa ima vžigalna tuljava stalni minus in jo računalnik krmili z plusom.

brez zamere, vendar neglede na to, kako je vžigalna tuljava krmiljena, je smer toka enaka.Proizvajalci se čedalje bolj odločajo za krmiljenje negativnega pola navitja visokonapetostne tuljave zaradi manjšega "sipanja" energije in manjših tokovnih špic, kot če bi krmilili direktno pozitiven pol.......in če se ne motim, je na svečki VEDNO pozitiven pol, na ohišju pa negativen .....lahko pa da se tudi motim seveda

Objavljeno

da ne bi doktorirali iz + in - evo osnovne info o razlikah med navadnimi in iridijum svečkami

features.html

Objavljeno
.....lahko pa da se tudi motim seveda

Se ne motiš, drugače te bi mašina (pošteno) zrukala.

lp

  • 3 let pozneje...
Objavljeno

Eno mogoče neumno vprašanje, ampak vseeno, me zanima. Kupu sem nove svečke (in ker včasih pade kaj iz rok :D) in mi je ena padla po tleh še v škatlici, je možno da je kaj narobe? Ali bom izvedel šele pri menjavi?

lp

Objavljeno

Preveri mal če ti je kej počila keramika-potem zna kej prebijat. Ampak pri takih manjših udarcih pomoje nebi smelo bit problema.

Objavljeno

jp, preveri keramiko in pa zračnost mostička. če je taka kot predpisana ni panike.

drugače so pa nove svečke v škatlici zapakirane z nekim ščitnikom okrog navoja za mostiček, za primer če ti pade iz rok ali podobno

Objavljeno

Nič se nesekiraj, če ti svečka pade natla edino kar moraš ponovno preverit in po potrebi ponovno nastavit razmak z desetinskim lističem !

Ps:porcelan se lahko poškoduje samo zunanji, nikakor pa ne notranji,kdor neverjame lahko proba to s kako staro svečko.

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

No, mene pa zanima ravno to ali je na novih (NGK) svečkah razmak že nastavljen? V servisni knjižici piše 0,6-0,7mm.

Objavljeno

No, mene pa zanima ravno to ali je na novih (NGK) svečkah razmak že nastavljen? V servisni knjižici piše 0,6-0,7mm.

Ponavadi je, ampak svečke se pred montažo vedno preveri in navoj malo namaže z bakreno mastjo!

Objavljeno

No, mene pa zanima ravno to ali je na novih (NGK) svečkah razmak že nastavljen? V servisni knjižici piše 0,6-0,7mm.

Pri vseh motorjih, ki sem jih do zdaj šraufal, so priporočene svečke imele že tovarniško ustrezen razmak.

Na primer - za Suzuki SV1000S je priporočena svečka NGK CR8EK, ki ima tovarniško razmak 0,7mm, Suzuki pa predpisuje razmak 0,6-0,7 mm.

D.

Objavljeno

Pri Yamahi je predpisan razmak 0,6-0,7 mm, svečka pa NGK CR9EK, glede na to da so mi rekli da so že tovarniško nastavljene nisem šel preverjati razmaka in sem jih zamenjal. Se mi pa sedaj pri vožnji zdi da motor tam v nižjih obratih (2000 - 5000) z višjo prestavo (4,5,6) ne odziva (potegne) na obračanje ročice plina tako kot se je pred menjavo svečk. V višjih obratih je normalno, z nižjimi prestavami tudi. Je to možno ali imam le tak občutek :blush:

  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zanima me kakšna je razlika med navadno NKG in NKG Iridium.

Cena je zagotovo velika razlika.

 

lp Robert

Objavljeno

Jaz je na Z750 nisem občutil. Če boš kupoval jih vzaami preko ebaya, jih dobiš za več kot 50%cenej kot pri nas.

Objavljeno

Zanima me kakšna je razlika med navadno NKG in NKG Iridium.

Cena je zagotovo velika razlika.

 

lp Robert

Itridijum je dosti dražja ca 100% in to ti že oznaka pove, da je sredinska špica iz iridijuma in zdrži dlje pri BMW-eju se menja na 30 K kil. nekateri vozijo z njimi todi 50K kil. kar pa ni ravno priporočljivo že zaradi dotrajanosti izolacije(porcelana),ki se lahko odkrši in naredi ris v cilindru, posledično pa povzrči porabo olja !

Objavljeno

 Evo glih tole gledam kar je @thunderace napisu ... Svečke za moj motor v manualu piše da je tale tip NGK Iridium Plugs : CR9EIA-9 in če v ebayu gledaš iste modele imajo vsi ( vsaj nisem zasledil ostalih ) da imajo 0.6 mm razmaka .. v manualu pa piše od 0.8 - 0.9 mm .. Tudi še greš  na uradno stran od NKG je za ta model svečke razmak 0.9 mm .. Kaj naj zdaj ? 

 

http://ngk-sparkplugs.com/cr9eia9-p-2481.html

http://www.ebay.de/itm/2X-Iridium-IX-NGK-CR9EIA-9-Zundkerzen-Kawasaki-ZX10R-ER6N-ZZR1400-YAMAHA-YZF-R1-/350701630193?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item51a77232f1#ht_1182wt_1166

 

Nč mi ni jasno ..  :/

Objavljeno

Kje pa dobim te desetinske lističe v primeru da  bom moral sam naštelat razmak ?

Objavljeno

Kje pa dobim te desetinske lističe v primeru da  bom moral sam naštelat razmak ?

dan . će rabiš te listke za nastavitev razmaka pri svečkah in imam jaz  in me lahko kontaktiraš  . drugače pa ce poznaš kakšnega mehanika jih ima tudi te lističe za nastavitev ventilov  .

Objavljeno

 Evo glih tole gledam kar je @thunderace napisu ... Svečke za moj motor v manualu piše da je tale tip NGK Iridium Plugs : CR9EIA-9 in če v ebayu gledaš iste modele imajo vsi ( vsaj nisem zasledil ostalih ) da imajo 0.6 mm razmaka .. v manualu pa piše od 0.8 - 0.9 mm .. Tudi še greš  na uradno stran od NKG je za ta model svečke razmak 0.9 mm .. Kaj naj zdaj ? 

 

http://ngk-sparkplugs.com/cr9eia9-p-2481.html

http://www.ebay.de/itm/2X-Iridium-IX-NGK-CR9EIA-9-Zundkerzen-Kawasaki-ZX10R-ER6N-ZZR1400-YAMAHA-YZF-R1-/350701630193?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item51a77232f1#ht_1182wt_1166

 

Nč mi ni jasno ..  :/

 

In kje piše, da imajo razmik 0,6 mm?

 

 

 D.

Objavljeno

...moja izkušnja...

 

Na moji XJR uporabljam klasične, predpisane svečke NKG, iz glave zdajle ne vem katere... cena 2,7 € za komad. Predpisan interval menjave je 20000 km... Ampak, ga le s težka preživijo... že pri 19000 so dobesedno skurjene!   Nikoli še sicer nisem ostal na cesti, se je pa že zgodilo, da je tam pri 19000 malo "potrokiral" in zdaj že točno vem zakaj.... Glede na ceno vseh štirih cca 12 €, jih bom verjetno menjaval že kar nekje pri 15000, sploh ker je na tem motorju to sila enostavno opravilo... Kestl odšraufaš, potisneš rahlo nazaj ali privzdigneš in podložiš in si zraven.

 

Kakih iridijum variant pa za ta motor še nisem iskal... pri tej ceni navadnih jih tudi ne bom

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!