Jump to content

Triumph Tiger 955i


filip77

Recommended Posts

Glede na to, da mi je prejšni lastnik dejal, da je dajal v mašino ful-sintetiko, me zanima, če bo zlo narobe, ako dam not pol-sintetiko, ker imam olje že doma..... :hmm:

drugače pa občutki po prvih 500 uvajalnih kilometrih fenomenalni :OK:

navora več kot zadosti, lega v ovinkih svetovna, vetrna zaščita odlična zahvaljujoč visoki sprednji šipi :grim sedenje tudi odlično (širok zic, pozicija stopalk)

na McAdamu se tudi fajn pelje kljub svojim 245kg, za kakšen pretiran offroad pa vsekakor ne bo :grrr

bo pa treba še kar nekaj opreme gor zdevat....

najprej seveda zaščita tanka in motorja (čepraw pozno, ker mi je včeraj že telebnil na bok in so že šrinfi na tanku :slap: )

pa nosilci za stranske kovčke in seveda centralno stojalo :grim

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...
  • Replies 124
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zdrawc

    31

  • MARJA

    7

  • medvedr

    7

  • bmwslo

    7

Top Posters In This Topic

Popular Posts

ne, ostanem na Triumphu, sam močnejšem in novejšem....

Letos sem kupil Triumph Tigra, pa me zanima če kdo ve ali obstaja kakšen adapter za 12v vtičnco, kamor bi vklopil npr. Garmina. Ta na motorju je neke druge dimenzije kot naše. lp

srečno,zdravo in veliko varnih kilometrov v letu 2014,vam želim na vaših triumph-ih   lp srečno Medvedr

Posted Images

evo, naročil releje, da bo mucek videl z obema lučema približno takole post-5241-1192179737_thumb.jpg

ko bo zmontirano bomo pa v žiwo videli kako zgleda

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
evo, naročil releje, da bo mucek videl z obema lučema

ko bo zmontirano bomo pa v žiwo videli kako zgleda

releji prišli (iz GB v 4 delovnih dneh), danes zmontiram, pa da vidimo

drugače pa se našel pri enem Nemcu, da pašejo tudi sledeči releji:

- Hella 4RD 007 794-041

- Hella 4RD 003 520-251

- Bosch: 0 332 014 112

BTW, je kdo sam menjal svečke na mašini 900i/955i?? jaz sem snoči razdrl pol motorja, da sem sploh prišel do svečk .)

katere svečke uporabljate za to mašino :hmm:

Link to post
Share on other sites
Pol pa še ta prave gume,ST, pa bo boš videl kaj bo šlo.

mam jaz Avon Distanzia gor, pa sem čist zadovoln :grim

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
tegale bi bilo pa škoda obračat :whistle:

pa še dobro so ga predelali :whistle:

post-5241-1195118324_thumb.jpg

post-5241-1195118346_thumb.jpg

krivulja moči

več pa -----> tule

mater mi je tole všeč, da ima 2 izpuha O:-)

post-5241-1195118916_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Orgazmičen je. :winkiss:

Tega za OFF Topic sm pa jz v Millau sliku, sam k sm kreten sm ga tak na hit stisnu (pa tak lepo mi je poziru fant :)) pa sm mu glavo odškrtnu, ajej

post-14218-1228644632_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Servus banda!

Mam eno precej neprijetno situacijo in to je: kako h...ča najti sprednje vilice za tigra. Ni važno, rabljene ali nove. Raje bi rabljene, se ve zakaj ($).

Lani sem prodal svojo super tenerejko, mika pa me tiger in čedalje bolj me bo, ko se bo temperatura spomladi dvignila. In prodaja se en butnen tiger, ki ima zvite sprednje vilice. Ker me bašejo finance, me mika kupit nekaj poškodovanega in to 3-4 mesece krpat. Cel dan že visim na spletu in iščem dele za tigra, poškodovane tigre, od Wancuvra do Nove Zelandije. Pa sem zvedel nič! Ampak ga vseeno hočem in ga bom enkrat imel in še nisem prebral slabe besede o Tigru 955i.

Ima mogoče kdo od vas kakšno koristno informacijo zame, kakšen nasvet morda? Servis je v Depali vasi, ampak me zanima kako je, če bi ga servisiral sam. Kako je s standardi, saj so Angleži vedno nekaj posebnega? Slike motorja so na (sevekje).net in je edini tiger. Pogledat ga grem konec tedna in molim, da so krive samo vilice, da ni tudi okvir dobil. Ostale, lepotne popravke bom že načaral.

Ker se vedno najde kdo, ki ve več kot jaz, to pa ste vsi lastniki Triumphov, že vnaprej hvala.

Link to post
Share on other sites

Karambolirane motorje je drago popravljat, če hočeš da je tak kot je bil. Predvsem se pozneje pokažejo razne stvari in te vse skupaj pride dosti dražje kot si mislil, ali pa je bolj po kavbojsko popravljeno.

Link to post
Share on other sites

Pa se Triumpha da šraufat? So ključi 10,11,12... la so 10 in tri četrine, 1,27 cole, 4 inče, 2 galone, ''dolžina pogonske verige mora biti 1,4 jarda'' ... :headbang:

Če so mere ''angleške'', bom presneto dobro razmislil, preden se bom odločil za nakup. Zanimajo pa me tudi vaše izkušnje s čakanjem delov :zzz: , naročanjem :hmm: , ipd.

Upam, da nisem preveč vsiljiv in siten, ste pa edina sila v motociklizmu, ki ima odgovore na moja vprašanja.

Še slika 'moje' težave oz. dileme. Kupiti ali ne kupiti?

post-10596-1231947039_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
Še slika 'moje' težave oz. dileme. Kupiti ali ne kupiti?

post-10596-1231947039_thumb.jpg

imho pozabi, razen če ti ga da zelo poceni. Rajši kupi izpraven motor, pa še tam nikoli ne veš.

Podrsane plastike pa kakšen nosilec ni problema, če so pa vilice zvite pa zna še dosti za sabo potegnit.

Link to post
Share on other sites
Pa se Triumpha da šraufat? So ključi 10,11,12... la so 10 in tri četrine, 1,27 cole, 4 inče, 2 galone, ''dolžina pogonske verige mora biti 1,4 jarda'' ... :headbang:

Če so mere ''angleške'', bom presneto dobro razmislil, preden se bom odločil za nakup. Zanimajo pa me tudi vaše izkušnje s čakanjem delov :zzz: , naročanjem :hmm: , ipd.

Upam, da nisem preveč vsiljiv in siten, ste pa edina sila v motociklizmu, ki ima odgovore na moja vprašanja.

Še slika 'moje' težave oz. dileme. Kupiti ali ne kupiti?

post-10596-1231947039_thumb.jpg

kar se šravfanja tiče, ni problema, so metrični ključi, ne colski

kar se pa tegale stolčenga tigra tiče, pa se tudi meni zdi, da niso samo vilce, že kar dolgo se prodaja na netu, tako da ne verjamem, da so samo vilce, pa poleg tega je tole letnik 99/00, tako da bi moral biti res poceni da bi se ga splačalo rihtat

Link to post
Share on other sites
Servus banda!

Mam eno precej neprijetno situacijo in to je: kako h...ča najti sprednje vilice za tigra. Ni važno, rabljene ali nove. Raje bi rabljene, se ve zakaj ($).

Lani sem prodal svojo super tenerejko, mika pa me tiger in čedalje bolj me bo, ko se bo temperatura spomladi dvignila. In prodaja se en butnen tiger, ki ima zvite sprednje vilice. Ker me bašejo finance, me mika kupit nekaj poškodovanega in to 3-4 mesece krpat. Cel dan že visim na spletu in iščem dele za tigra, poškodovane tigre, od Wancuvra do Nove Zelandije. Pa sem zvedel nič! Ampak ga vseeno hočem in ga bom enkrat imel in še nisem prebral slabe besede o Tigru 955i.

Ima mogoče kdo od vas kakšno koristno informacijo zame, kakšen nasvet morda? Servis je v Depali vasi, ampak me zanima kako je, če bi ga servisiral sam. Kako je s standardi, saj so Angleži vedno nekaj posebnega? Slike motorja so na (sevekje).net in je edini tiger. Pogledat ga grem konec tedna in molim, da so krive samo vilice, da ni tudi okvir dobil. Ostale, lepotne popravke bom že načaral.

Ker se vedno najde kdo, ki ve več kot jaz, to pa ste vsi lastniki Triumphov, že vnaprej hvala.

Doma imam na PC-ju en nemški link. Prodaja rabljene dele za motorje. Ti ga jutri pripopam, ko pridem iz službe pa poglej.

Link to post
Share on other sites

Za jurja bi mi ga dal, je reku. Ampak ga še nisem šu pogledat in je cena taka, kot je rekel. Zaenkrat. In naprimer, da so polomljene samo vilice, ostalo pa celo :rolleyes:...

Kolk bi me pršle vilce in KJE se jih da dobit?? TO me živcira. Smo pa le v eni levi Sloveniji, ki za Triumph motorje še ni slišala, oz. so na cestah kot Latimerije, kjer je samo en servis za vse in 0 trgovin z rezervnimi deli.

Ne vem, če je to opisano v navodilih za uporabo foruma kot prepovedano, ampak bom vseeno povedal. Na živce mi gre, ker se vse vrti okoli Yamahe, Honde, Kawasakija in Suzukija. Kot da drugih, dobrih in na pogled všečnih motorjev ni na svetu. In če hočeš bit malce samosvoj, malo karaktern in si iz principa privoščit motor, ki ni med zgoraj omenjenimi, si oplel! Pri nas res ni prostora za črne ovce.

Tko, pa sem se spucal. :glare: In se opravičujem, če sem koga užalil. :blush:

Link to post
Share on other sites
Za jurja bi mi ga dal, je reku. Ampak ga še nisem šu pogledat in je cena taka, kot je rekel. Zaenkrat. In naprimer, da so polomljene samo vilice, ostalo pa celo :rolleyes:...

pojdi najprej motor pogledat, pa kakega orng mehanika, ki se na zadeve spozna vzemi seboj, da vidiš na grobo, kaj vse je kaput

potem pa, najbolje, da greš do Jermana pa naj ti pogleda, koliko pač pridejo ti deli, ker rabljene vilice boš zelo težko našel (glede na to, da je pri karambolu, ta del med tistimi, ki so najprej na udaru), ali pač, da poizkusiš še z kakšnimi podobnimi/drugimi vilicami...

Kolk bi me pršle vilce in KJE se jih da dobit?? TO me živcira. Smo pa le v eni levi Sloveniji, ki za Triumph motorje še ni slišala, oz. so na cestah kot Latimerije, kjer je samo en servis za vse in 0 trgovin z rezervnimi deli.

Ne vem, če je to opisano v navodilih za uporabo foruma kot prepovedano, ampak bom vseeno povedal. Na živce mi gre, ker se vse vrti okoli Yamahe, Honde, Kawasakija in Suzukija. Kot da drugih, dobrih in na pogled všečnih motorjev ni na svetu. In če hočeš bit malce samosvoj, malo karaktern in si iz principa privoščit motor, ki ni med zgoraj omenjenimi, si oplel! Pri nas res ni prostora za črne ovce.

Tko, pa sem se spucal. :glare: In se opravičujem, če sem koga užalil. :blush:

ne se sekirat zaradi tega.....

Link to post
Share on other sites

Zdrawc, ti maš tigra. Rumenga, če se ne motim.

Dej povej mi, kako s zastopiš z njim. Kot sem rekel, nisem še naletel na slabo oceno, nemci se od veselja na zobe mečejo, ko beseda teče o kakovosti in voznih lastnosti pri T-ju. Ni da ni, bi bil hiter opis motorja.

Ti boš 100% vedel koliko dela je z njim. + in -

Link to post
Share on other sites
Zdrawc, ti maš tigra. Rumenga, če se ne motim.

Dej povej mi, kako s zastopiš z njim. Kot sem rekel, nisem še naletel na slabo oceno, nemci se od veselja na zobe mečejo, ko beseda teče o kakovosti in voznih lastnosti pri T-ju. Ni da ni, bi bil hiter opis motorja.

Ti boš 100% vedel koliko dela je z njim. + in -

moj ima trenutno 80 tisoč, zaenkrat brez problemov, kakor tudi pri obeh prejšnih lastnikih

kar sem jaz na njem menjal je edino potrošni material (veriga, gume, olje, filtri, ploščice, svečke)

kar se mašine in ostalih zadev tiče zaenkrat brez vsakih problemov, pa nekaj dodatne opreme sem še gor zdeval

pa še to, če že kupuješ, kupi 955i (od letnika 2001 naprej, 98KM), je malo močnejši, kot 885i (1999-2000, 85KM)

Edited by Zdrawc
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • thumper
      By thumper
      Vabljeni vsi, ki želite preizkusiti nova Triumph motorna kolesa.
      Vodene testne vožnje.
      https://www.facebook.com/events/335063107420798/
    • Dedeseven
      By Dedeseven
      Predstavitev novih modelov in testne vožnje Triumph, Ducati, Honda, Vespa.
      Link: https://motorradklinik.at/
      Predvidoma grem v soboto, če bodo temperature ugodne. Želim sprobat Street Triple-a RS. Gre kdo zraven (iz Ljubljane)? Pridružiš se lahko tudi po poti.
    • gbabic
      By gbabic
      Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih, vpoklici, problemi........
      Pozdravjeni,
      lastniki Triumphov, zanime me kje servisirate svoje motorje.
      Lp
      G
    • KeC
      By KeC
      Na EICMA je Tirumph predstavil nov model: Explorer 1200.

      Tehnični podatki:

      http://www.motosvet....r-explorer.html

      Na kratko:

      - 1215ccm,
      - 137KM,
      - 121Nm pri 6.400obratih,
      - teža: 259kg (z vsemi tekočinami, pripravljen na vožnjo),
      - kardan
      - posoda za gorivo: 20l
      - višina sedeža: od 837-857mm
      - serijsko ABS, kontrola zdrsa (traction control), tempomat (crusie control)
      - na voljo v črni, modri in grafitni barvi

      Prodaja naj bi se pričela v začetku pomladi. Predvidevam, da bodo takrat tudi na voljo testni primerki pri slovenskem uvozniku.

      Pa še nekaj slikic in filmček:

      http://www.motosvet....otografije.html

      http://www.motosvet....r-explorer.html



    • jax
      By jax
      Objavljena je prva uradna fotografija! :OK:
      Triumph 675 Triple

      In tudi podatek o moči:


      Vir...

      Še fotka:

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!