simonsi Objavljeno Januar 14, 2009 Opozori Objavljeno Januar 14, 2009 ja, obvezno 955i, je kar dosti boljši od "starega". Sam sem se tudi ogreval za tigra 955, pa so me na srečo potem minile te maxi endure. :P Bi pa še vedno rad imel tanovega 1050. :)
MARJA Objavljeno Januar 15, 2009 Opozori Objavljeno Januar 15, 2009 http://www.motorradteile-börse.com/index....eite=startseite Tuki poglej če ma vilice za Tigra.
PURPLE Objavljeno Januar 15, 2009 Opozori Objavljeno Januar 15, 2009 ker hočeš bit malo samosvoj in karakteren,moral vedno plačal zato višji davek.. Hvala bogu da nimajo vsi ljudje "črednega nagona" in istopajo za taene, neglede na ceno. Zdrawc ti imaš 885ccm?
stenere Objavljeno Januar 15, 2009 Opozori Objavljeno Januar 15, 2009 (popravljeno) fireball tole rabiš? http://www.bike-teile.de/index.php?seite=e...p;teilid=529113 p.s. pa saj to je isti iskalnik, kot ga je Marja dal. Samo url je drugačen. :-) Popravljeno Januar 15, 2009. Popravil stenere
Zdrawc Objavljeno Januar 16, 2009 Opozori Objavljeno Januar 16, 2009 Hvala bogu da nimajo vsi ljudje "črednega nagona" in istopajo za taene, neglede na ceno. Zdrawc ti imaš 885ccm? jop
fireball Objavljeno Januar 16, 2009 Opozori Objavljeno Januar 16, 2009 Marja, Stenere najlepešejše hvala! :OK: Strašno ste mi v pomoč. Če se bo izšlo, se bom za 2000 eurotov vozu z motorjem, vrednim 4000 eurov. (Ampak ne tega okol govorit.) Zdrawc, ta sesuti je žal 900 kubičen, ampak mislim, da bo tehle 86 konjičev dovolj zame. Prej sem imel Super tenerejko, ki jih je imela 70, pa mi je blo zadost. Prehitevam tako bolj poredko, moja uživa če se počas peljeva, manj sem utrujen in nič se mi roke od adrenalina ne tresejo.... Edin na Grossglockner bo pa moral povlečt, tle pa ni debate. Pa na Maremelado. Pa mogoče v Grčiji na kkšen kucel. In seveda jubilejno na Vršič. Hvala še enkrat. :grupni:
fireball Objavljeno Januar 17, 2009 Opozori Objavljeno Januar 17, 2009 Bi mel kdo idejo, kje bi dobu navodila za uporabo (owners manual) za tega tigra 900, letnik 99-00? To je očitno ena top secret zadeva in se je ne da dobit kar tako. :hmm: Nočem se vrtet okoli motorja, gledat deklc od elektrike in ob enem razglabljat kako je tale pokrov pri sklopki podrajsan. :slap: Zanimivo, za KTM 990 adventure sem pa lahko pdf format pocuzal kar z uradne strani KTM-ja. :OK: Svašta.
mamkabozja Objavljeno Maj 14, 2009 Opozori Objavljeno Maj 14, 2009 Zdrawc, ti maš tigra. Rumenga, če se ne motim. Dej povej mi, kako s zastopiš z njim. Kot sem rekel, nisem še naletel na slabo oceno, nemci se od veselja na zobe mečejo, ko beseda teče o kakovosti in voznih lastnosti pri T-ju. Ni da ni, bi bil hiter opis motorja. Ti boš 100% vedel koliko dela je z njim. + in - Zdravc je res mojster! Jaz ti iz lastnih izkušenj napišem nekaj minusov. Dobre strani Tigra pa že tako ali tako vsi vejo. Izkušnje sem nabral z 885 po 100.000km. SLABOSTI: Slabo se vozi po pesku ali blatu, tudi če imaš pnevmatike Metzeler Karoo. Pri počasnem zavijanju v mestu z belanso do konca obrnjeno levo ali desno je slab in velik občutek nezanesljivosti. Sosedovi mulčki z malo znanja o motorjih mislijo da vozim star japonski motor, ker ne vidijo imena tovarne na tanku motorja. Meni najbolj moteča stvar je da sprednja zasenčena luč zelo slabo sveti-problem je v paraboli ali steklu.
suhi Objavljeno November 5, 2009 Opozori Objavljeno November 5, 2009 Pebi mene pa zanima, če ima kdo service manual doma za Tigra 955, bi rabil en podatek, pa se potem lahko tudi po PM debatiramo naprej Hvala ajd
hilton Objavljeno November 5, 2009 Opozori Objavljeno November 5, 2009 Pebi mene pa zanima, če ima kdo service manual doma za Tigra 955, bi rabil en podatek, pa se potem lahko tudi po PM debatiramo naprej Hvala ajd probaj marvin2 al pa zdravc mislim da bosta ti z lahkoto pomagala
MARJA Objavljeno November 5, 2009 Opozori Objavljeno November 5, 2009 Pebi mene pa zanima, če ima kdo service manual doma za Tigra 955, bi rabil en podatek, pa se potem lahko tudi po PM debatiramo naprej Hvala ajd Lahko v mojga pogledamo. Je tud neki o Tigru not.
Kawl Objavljeno April 29, 2010 Opozori Objavljeno April 29, 2010 (popravljeno) Prodam original stranske kufre za tigra 955, 885 z nosilci. Če koga zanima jih dam ugodno. So pa bili kompletno obnovljeni kar se tiče notranjosti itd. Edino farba je ostala ista(nekaj manjših prask) zelena. LP Popravljeno April 29, 2010. Popravil Kawl
Parus Objavljeno Junij 14, 2010 Opozori Objavljeno Junij 14, 2010 (popravljeno) Lep pozdrav, sem pregledal service manual (celo 2) in nisem nikjer našel, koliko olja je v mašini. Na nekem forumu, sem zasledil, da naj bi bilo cca 3,4L (s polnim filtrom), torej bo 4L dovolj? --> se je nanašalo na Sprint RS, odgovor pa je dal nekdo ki ima Speed Tripla, ampak če so mašine iste, bi moral podatek biti pravi Lahko da kdo kakšen nasvet katero olje, priporočajo 100% sintetiko (vem da mora biti 10W40 bolj me zanima firma, nimam pojma kaj ), ker je dovolj pogost pojav, da ta tri valjnik pije precej olja, in se z 100% sintetiko to odpravi. Prejšnji lastnik zatrjuje, da je v njem 100% sintetika in da je to po njegovih izkušnjah najbolje (ampak če je naredil 12000km je njegovo mnenje vprašljivo :closedeyes: ). Z motorjem sem sedaj naredil cca 1000km in vožnja je odlična, edino kar me moti je da se mi po vožnji tresejo roke. Se da dobiti težje uteži za na krmilo? Ene parkrat se mi je zgodilo, da med pretikanjem noče v prestavo (malo "zaruži", po nekaj metrih pa potem "skoči" in vse teče dalje gladko). Upam, da je to moja krivda (pač neodločno pretikanje) in ne kakšni obrabljeni zobniki. Motor ima 63000km glede na števec. Popravljeno Junij 14, 2010. Popravil Parus
mamkabozja Objavljeno Junij 14, 2010 Opozori Objavljeno Junij 14, 2010 Bil sem lastnik Tigra 885. Prodal sem ga lansko jesen z 110.000 km. Krmilo ne bi smelo tresti in prestave bi morale teči gladko brez težav. Olja je 4 litre. Moj serviser je točil olje Motul 300v 15/50. Predlagam obisk serviserja Jermana v Depali vasi (pri Ljubljani). Tole je poslovilna fotka.
Parus Objavljeno November 19, 2010 Opozori Objavljeno November 19, 2010 Lep pozdrav, letos poleti mi je sredi Francije odpovedal menjalnik (Tiger 955i, 2001). Četrta in tretja prestava sta fuč. Motor sem že pritovoril domov in mašino vzel iz okvirja. Nov (rabljen) menjalnik imam naročen, prišel me bo okoli 150 funtov (+ pošstnina). Kat je načeloma kar poceni za obe gredi z zobniki, vilicami in bobnom. Po internetu sem iskal tesnila a nisem našel ničesar. Ta anglež pri katerem bom kupil menjalnik, bi mi pa prodal vsa tesnila za 180 fntov, kar se meni zdi ogromno denarja. Je res, da nimam pojma koliko tesnila sploh stanejo. Torej, je kdo od vas menjal karkoli v motorju in je moral kupiti nova tesnila? Ste to naredili sami ali na servisu, koliko so vas prišla tesnila in kje ste jih kupili? Kolikor sem se pozanimal po internetu je dejansko tesnilo potrebno samo za glavo motorja, povsod drugje se lahko uporabi silikon/pasta za tesnenje (čeprav jaz ne vem, če bi ji zaupal). Hvala.
Ice Objavljeno November 19, 2010 Opozori Objavljeno November 19, 2010 kontaktiraj uradnega triumphatorja in se pozanimaj glede tesnil. ce ga v slo ni je en v gralli pri leibnitz-u/a (motorradklinik).
Robyy Objavljeno November 19, 2010 Opozori Objavljeno November 19, 2010 (popravljeno) kupi original tesnilo za pod glavo, pokrov ventilov in pod cilindrom, drugje lahko z silikonom za to namenjenim Popravljeno November 19, 2010. Popravil Robyy
MARJA Objavljeno November 21, 2010 Opozori Objavljeno November 21, 2010 Lep pozdrav, letos poleti mi je sredi Francije odpovedal menjalnik (Tiger 955i, 2001). Četrta in tretja prestava sta fuč. Motor sem že pritovoril domov in mašino vzel iz okvirja. Nov (rabljen) menjalnik imam naročen, prišel me bo okoli 150 funtov (+ pošstnina). Kat je načeloma kar poceni za obe gredi z zobniki, vilicami in bobnom. Po internetu sem iskal tesnila a nisem našel ničesar. Ta anglež pri katerem bom kupil menjalnik, bi mi pa prodal vsa tesnila za 180 fntov, kar se meni zdi ogromno denarja. Je res, da nimam pojma koliko tesnila sploh stanejo. Torej, je kdo od vas menjal karkoli v motorju in je moral kupiti nova tesnila? Ste to naredili sami ali na servisu, koliko so vas prišla tesnila in kje ste jih kupili? Kolikor sem se pozanimal po internetu je dejansko tesnilo potrebno samo za glavo motorja, povsod drugje se lahko uporabi silikon/pasta za tesnenje (čeprav jaz ne vem, če bi ji zaupal). Hvala. http://www.worldoftriumph.com/section.php/4276/1/parts_locator/0392fe4df8125f475ad6f2d743dc2317 Na tejle strani imaš Parts Locator, poišči svoj motor, pa imaš vse mikrofilme in cene, pa poglej kje je kakšno tesnilo. Imaš tudi cene in lahko naročiš. Pošiljajo tudi k nam. Upam, da ti bo kaj pomagal, pa dobr zrihti. rrrr 1
rdanilo Objavljeno Junij 29, 2011 Opozori Objavljeno Junij 29, 2011 Letos sem kupil Triumph Tigra, pa me zanima če kdo ve ali obstaja kakšen adapter za 12v vtičnco, kamor bi vklopil npr. Garmina. Ta na motorju je neke druge dimenzije kot naše. lp hilton in special749 1 1
Rocky Objavljeno Junij 29, 2011 Opozori Objavljeno Junij 29, 2011 Letos sem kupil Triumph Tigra, pa me zanima če kdo ve ali obstaja kakšen adapter za 12v vtičnco, kamor bi vklopil npr. Garmina. Ta na motorju je neke druge dimenzije kot naše. lp Ave Triumphator! Danilo, najbolje bo, da ta adapter, ki je na motorinu poslikaš in prilepiš na to stran. Zagotovo ne more biti neki problem, da te zadeve nebi moral rešiti. Vem, da je o teh vtičnicah, takšnih in drugačnih bilo napisanega kar precej tudi na teh straneh. Če pa ne gre drugače pa zagotovo poznaš kakšnega mehanika ali avtoelektričarja, ki ti bo to stvar prilagodil, zamenjal... Pozdrav izpod vinogradov! Rocky
MiNa Objavljeno Junij 29, 2011 Opozori Objavljeno Junij 29, 2011 Letos sem kupil Triumph Tigra, pa me zanima če kdo ve ali obstaja kakšen adapter za 12v vtičnco, kamor bi vklopil npr. Garmina. Ta na motorju je neke druge dimenzije kot naše. lp Rabiš mogoče kaj takšnega?
rdanilo Objavljeno Julij 1, 2011 Opozori Objavljeno Julij 1, 2011 Rabiš mogoče kaj takšnega? Če ga mogoče prodajaš, bi lahko prišel do tebe ali kamor bi se dogovorila in če paša bi ga vzel. Predievam da si iz CE kar ni nobena razdalja pa bi se drug teden oglsil, le sporoči kdaj.
rdanilo Objavljeno Julij 1, 2011 Opozori Objavljeno Julij 1, 2011 Ave Triumphator! Danilo, najbolje bo, da ta adapter, ki je na motorinu poslikaš in prilepiš na to stran. Zagotovo ne more biti neki problem, da te zadeve nebi moral rešiti. Vem, da je o teh vtičnicah, takšnih in drugačnih bilo napisanega kar precej tudi na teh straneh. Če pa ne gre drugače pa zagotovo poznaš kakšnega mehanika ali avtoelektričarja, ki ti bo to stvar prilagodil, zamenjal... Pozdrav izpod vinogradov! Rocky Hvala Rocky, če ne bo drugače bom pa res do avtoelektičarja stopil. Ampak najraje imam originale oz. kupljeno opremo, kaka prilagajanja in menjanja mi niso najbolj všeč. Če boš kaj po Dolenjski vozil se prej oglasi. lp
JANI_S Objavljeno Julij 1, 2011 Opozori Objavljeno Julij 1, 2011 Verjetno gre za kaj takega. Dobiš pa ga tukaj. Ponavadi ga imajo na zalogi.
MARJA Objavljeno Julij 1, 2011 Opozori Objavljeno Julij 1, 2011 Hvala Rocky, če ne bo drugače bom pa res do avtoelektičarja stopil. Ampak najraje imam originale oz. kupljeno opremo, kaka prilagajanja in menjanja mi niso najbolj všeč. Če boš kaj po Dolenjski vozil se prej oglasi. lp Mislim da je bila vtičnica vgrajena naknadno, kajti v Parts locatorju za ta model je ni.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se