<=YaMaHa=> Objavljeno Maj 26, 2004 Opozori Objavljeno Maj 26, 2004 Ja jst ne trdim da bi Šumi 100%no zmagu če ga Montoya nebi zjebu ampak sm pa sigurn da bi mel Trully velik težji deu prit do cilja pred Schumacherjem če bi le ta ostal not tud po SC ;)
Jure007 Objavljeno Maj 26, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Maj 26, 2004 (popravljeno) Williams ukrepa Eno izmed najuspešnejših moštev v zgodovini formule ena je v letošnjo sezono krenilo z visokimi cilji, kmalu pa je treščilo na trdna tla. Dirkalnik z revolucionarnim nosom je prepočasen, preveč se kvari, dirkača v odhodu sta bolj ali manj nemotivirana, rezultat pa je trenutno četrto mesto v konstruktorskem prvenstvu. Ladja se je skratka že pošteno nagnila, zato je iz sedeža moštva le nekaj dni po dirki v Monaku prišla pričakovana novica o zamenjavi na mestu tehničnega direktorja, s katerega se je moral posloviti Patrick Head, na njegovo mesto pa je prišel 33-letni Avstralec Sam Michael. Head, še vedno tudi solastnik moštva, se bo odslej posvečal predvsem organizaciji in razvoju v sami tovarni, medtem ko bo na komandnem pultu ob stezi odslej imel glavno besedo Michael, inženir, ki se je Williamsu pridružil leta 2001, še prej pa je izkušnje nabiral pri Lotusu in Jordanu. Rošada na vrhu pa ni edina novost pri angleško-nemški navezi, saj se je ob tovarni v Grovu predstavil tudi nov vetrovnik. Njegova gradnja je trajala skoraj dve leti, objekt, v katerem se skriva 560 ton jekla in 5250 ton betona, pa se razteza na 2600 kvadratnih metrih. Williams bo tako odslej imel na voljo kar dva vetrovnika, nov pa naj bi veljal za najmodernejšega na svetu. Letošnji naslov je sicer praktično že splaval po vodi, v naslednji sezoni pa bodo apetiti znova segali povsem na vrh, kjer je Williams bil nazadnje davnega leta 1997. Popravljeno Maj 26, 2004. Popravil Jure007
Vojč Objavljeno Maj 27, 2004 Opozori Objavljeno Maj 27, 2004 Montoya noče McLarna Britansko časopisje se je razpisalo o velikih pomislekih Montoye v zvezi z že dogovorjenim prestopom k McLaren Mercedesu. Montoya si želi poiskati luknjo v pogodbi z moštvom, ki je daleč od vrhunske forme.
aljo Objavljeno Maj 28, 2004 Opozori Objavljeno Maj 28, 2004 Pozdrav vsem! Tud jst sm zvest navijač F1 - spremlam jo že od 1988 in že od začetka navijam za williams :naughty: Sm pa na netu naletu na tole stran, kjer najdete vse o F1, novice, sezono 2004 itd., FORMULA 1 NOVICEstran se mi zdi ful ql pa še forum je dbest. Nwem - men je ful huda stran. Kaj pravte vi na tole stran? Btw: sicer naj bi bla stran v večji meri posvečena Williams BMW F1 moštvu moštvu, vendar kot kaže postaja več kot le to... Priporočam ogled. Williams-si.net. Aja, kua mislte - kdo bo zmagu u nedelo? Jst sm še zmeri optimist in pravim da Montoya ;) LP, aljo
Jure007 Objavljeno Maj 29, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Maj 29, 2004 Kvalifikacije spremenjene Dolgočasnim kvalifikacijam so končno šteti dnevi, saj bo že na veliki nagradi Velike Britanije vstopil v veljavo nov sistem. Po novem bodo kvalifikacije razdeljene na dva dela, dolga po dvajset minut, med katerima bo še dvajset minut odmora, tako da bo vse skupaj trajalo eno uro. Dirkač bo moral na obeh delih odpeljati po šest krogov, skupaj torej dvanajst, časi pa se bodo seštevali. Med kvalifikacijami in dirko bo dolivanje goriva dovoljeno. Gre za idejo Bernija Ecclestona, ob kateri so bili mnogi sicer skeptični, saj so letošnji dirkalniki prilagojeni sedanjemu sistemu enega samega hitrega kroga ter prepovedi dolivanja goriva po kvalifikacijah, a zadnjo besedo ima seveda veliki šef. Časi - kvalifikacije 1. M.SCHUMACHER Ferrari B 1'28"351 209.763 km/h 2. SATO BAR Honda M 1'28"986 +0'00"635 3. TRULLI Renault Renault M 1'29"135 +0'00"784 4. RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'29"137 +0'00"786 5. BUTTON BAR Honda M 1'29"245 +0'00"894 6. ALONSO Renault Renault M 1'29"313 +0'00"962 7. BARRICHELLO Ferrari B 1'29"353 +0'01"002 8. MONTOYA Williams BMW M 1'29"354 +0'01"003 9. R.SCHUMACHER Williams BMW M 1'29"459 +0'01"108 10. PANIS Toyota Toyota M 1'29"697 +0'01"346 11. DAMATTA Toyota Toyota M 1'29"706 +0'01"355 12. WEBBER Jaguar Cosworth M 1'30"797 +0'02"446 13. KLIEN Jaguar Cosworth M 1'31"431 +0'03"080 14. HEIDFELD Jordan Ford B 1'31"604 +0'03"253 15. PANTANO Jordan Ford B 1'31"979 +0'03"628 16. MASSA Sauber Petronas B 1'31"982 +0'03"631 17. BRUNI Minardi Cosworth B 1'34"022 +0'05"671 18. BAUMGARTNER Minardi Cosworth B 1'34"398 +0'06"047
Jure007 Objavljeno Maj 30, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Maj 30, 2004 (popravljeno) SCHUMACHER PO ZNANEM SCENARIJU Michael Schumacher je zmagovalec dirke formule ena za VN Evrope. Premoč Ferrarija je z drugim mestom potrdil Rubens Barrichello. Epizoda Monako je bila očitno zaradi specifične proge edina priložnost za tekmece, saj je Schumacher v domačem Nürburgringu zlahka prišel do šeste zmage v letošnjem prvenstvu oziroma do 76. v karieri. S tem je Nemec povečal svojo prednost v seštevku svetovnega prvenstva, Barrichello zaostaja 14 točk, medtem ko je Button na 3. mestu že 22 točk zadaj. Ferrari je s četrto dvojno zmago povečal svojo prednost pred Renaultom v konstruktorskem seštevku na 45 točk. Nov polom je doživel McLaren, odstopil pa je tudi Takuma Sato, ki je presenetljivo štartal v prvi vrsti s Schumacherjem in bil edini konkurent rdečim. Kljub temu je moštvo BAR-a lahko zadovoljno, saj je Button že na peti dirki letos na stopničkah. Oba voznika Ferrarija na zmagovalnem odru nista proslavljala s šampanjcem, zaradi nedavne smrti predsednika Fiata Umberta Agnellija. IZIDI VN EVROPE NA NÜRBURGRINGU 1. M. SCHUMACHER Ferrari 1:32:35,101 2. R. BARRICHELLO Ferrari + 17,989 3. J. BUTTON BAR 22,533 4. J. TRULLI Renault 53,673 5. F. ALONSO Renault 1:00,987 6. G. FISICHELLA Sauber 1:13,448 7. M. WEBBER Jaguar 1:16,206 8. J.P. MONTOYA Williams 1 krog 9. F. MASSA Sauber 1 krog 10. N. HEIDFELD Jordan 1 krog 11. O. PANIS Toyota 1 krog 12. C. KLIEN Jaguar 1 krog 13. G. PANTANO Jordan 2 kroga 14. G. BRUNI Minardi 3 krogi 15. Z. BAUMGARTNER Minardi 3 krogi Popravljeno Maj 30, 2004. Popravil Jure007
ajgor the mad dog Objavljeno Maj 31, 2004 Opozori Objavljeno Maj 31, 2004 Šumi,Šumi,Šumi :grupni: :grupni: :grupni: :grupni: :grupni: :grupni: Forzza Ferrari :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK:
Bojč Objavljeno Maj 31, 2004 Opozori Objavljeno Maj 31, 2004 Zgleda da se je Montoya odloču, da bo vse svoje konkurente malo po svoje "obdelal". :SS :SS :SS :SS :SS :SS :SS :SS
_OKI_ Objavljeno Maj 31, 2004 Opozori Objavljeno Maj 31, 2004 Raikkonen pa spet po starem :cry: Avto mu drži 10 krogov pa še tistih 10 krogov ne gre nikamor :angry: Kdaj bodo kaj ukrenili :doze:
Jacque Objavljeno Maj 31, 2004 Opozori Objavljeno Maj 31, 2004 Raikkonen pa spet po starem :cry: Avto mu drži 10 krogov pa še tistih 10 krogov ne gre nikamor :angry: Kdaj bodo kaj ukrenili :doze: Bo trba mal po denarnici udart! :fight2:
mario Objavljeno Maj 31, 2004 Opozori Objavljeno Maj 31, 2004 Ubogi baričelo pa ves u luft, k ga je Satooo napiču z leve. Se je revež že tolko navadu , da so rdeči untačebels, tako, da se je kmalu zjokal na press konferenci na koncu. BOUČI,BOUČI.... TOO SATOOO !! :OK: :OK: Show must be ON. :fight1:
Jure007 Objavljeno Junij 1, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Junij 1, 2004 (popravljeno) Hakkinena ne bo Pred dirko na Nürburgringu je odjeknila novica, da naj bi se dvakratni svetovni prvak v naslednji sezoni vrnil na štartno vrsto, česar pa njegov nekdanji delodajalec ne verjame. Šef McLarna Ron Dennis je namreč prepričan, da bi bil med prvimi, ki bi izvedel za novico: ''O tem ne vem ničesar. Nič mi ni dejal,'' pravi Anglež, ki ni bil le Hakkinenov šef, temveč praktično njegov drugi oče, zato mu lahko kar verjamemo. Sicer pa tudi David Coulthard meni, da njegovega nekdanjega moštvenega kolega ne bomo več videli v formuli ena. Plaz namigovanj je sprožil britanski tisk, ki je razkril, da naj bi se leteči Finec z Williamsom že dogovoril za testiranja, na kar pa se je najbolj slikovito odzval Rubens Barrichello: ''Na to se ne oziram. Najbrž me bo kmalu kdo vprašal, če se bo vrnil tudi Emerson Fittipaldi.'' Mika Hakkinen bo torej, kot kaže, vendarle ostal pri sedanjih 161. nastopih v formuli ena. Popravljeno Junij 1, 2004. Popravil Jure007
Jure007 Objavljeno Junij 2, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Junij 2, 2004 Prenovljen mclaren že na stezi Prvi dan testiranj po veliki nagradi Evrope je bil v ospredju pozornosti McLaren, ki je prvič predstavil prenovljen dirkalnik MP4-19B. Čast prvega preizkusa je pripadla Kimiju Raikkonenu, veselje pa mu je nekoliko pokvarilo le tipično angleško vreme. Finec je za začetek pridelal 46 krogov in pristal na drugem mestu, njegovi prvi vtisi o novem orožju pa so pozitivni: ''Dopoldan smo lahko v dežju zbrali le nekaj krogov, popoldan pa je bilo bolje, saj se je steza začela sušiti. Imam občutek, da je dirkalnik dober, je pa pred nami še nekaj napornih dni, saj je za razvoj novega dirkalnika na stezi potreben določen čas. Zaenkrat je pomembno, da je viden napredek in da se dirkalnik obnaša zelo dobro.'' MP4-19B ima močno spremenjeno šasijo; stranice so podobne Ferrarijevim, pokrov motorja pa Renaultovemu. V Silverstonu je sicer najhitrejši čas dosegel Fernando Alonso, medtem ko je njegov moštveni kolega Jarno Trulli pristal za Raikkonenom na tretjem mestu. Za prvo trojico sta končala oba testna dirkača Williamsa, Pizzonia pred Genejem, ki sta delala predvsem na kontroli sistemov in testiranju pnevmatik. Gene je preizkušal tudi štarte, Pizzonia pa je imel na programu še testiranje sistema proti zdrsevanju pogonskih koles. Šesti čas je zabeležil Christian Klien, sedmega Cristiano da Matta, šele na osmem mestu pa je pristal Michael Schumacher, ki je zbral le 30 krogov, delal pa je na nastavitvah in pnevmatikah. Povsem na začelju je končal Takuma Sato, ki je dopoldan na mokri stezi tudi zletel s steze. Silverstone, torek: 1. F. Alonso Renault 1'22"068 60 krogov 2. K. Raikkonen McLaren 1'22"122 46 krogov 3. J. Trulli Renault 1'23"386 28 krogov 4. A. Pizzonia Williams-BMW 1'23"672 51 krogov 5. M. Gené Williams-BMW 1'25"741 82 krogov 6. C. Klien Jaguar 1'26"213 62 krogov 7. C. da Matta Toyota 1'26"217 51 krogov 8. M. Schumacher Ferrari 1'26"421 30 krogov 9. T. Sato BAR-Honda 1'30"210 15 krogov
Jure007 Objavljeno Junij 5, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Junij 5, 2004 Glas za Villeneuva Franka Williamsa pri izbiri dirkačev za prihodnjo sezono čaka težka odločitev, mnogi pa navijajo za Jacquesa Villeneuva, saj je spomin na njegova zlata leta v formuli ena še vedno živ. Med temi je tudi trikratni svetovni prvak Niki Lauda, ki šefu modro-belih svetuje, naj Kanadčanu ponudi še eno priložnost, za začetek vsaj na testiranjih: ''Nihče ne ve, kako hiter je trenutno Jacques, a če bi bil na Williamsovem mestu, bi mu ponudil priložnost na testiranjih,'' pravi strokovni komentator RTL-a. Morda se mu bo želja celo uresničila, saj naj bi po nekaterih informacijah Villeneuve za volan Williamsovega dirkalnika sedel že po ameriški turneji v Jerezu, čeprav pri moštvu z BMW-jevimi motorji zaenkrat vztrajno zanikajo, da naj bi bili s svojim nekdanjim varovancem že dogovorjeni za testiranja. Villeneuve je v formulo ena prišel prav preko Williamsa, na vrh pa se je zavihtel že v svoji drugi sezoni, ko je v neposrednem dvoboju premagal tudi Michaela Schumacherja.
Jure007 Objavljeno Junij 12, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Junij 12, 2004 Petek - 2. trening Časi 1. SATO BAR Honda M 1'14"086 211.910 km/h 2. ALONSO Renault Renault M 1'14"426 +0'00"340 3. M.SCHUMACHER Ferrari B 1'14"535 +0'00"449 4. RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'14"581 +0'00"495 5. BARRICHELLO Ferrari B 1'14"705 +0'00"619 6. ZONTA Toyota Toyota M 1'14"871 +0'00"785 7. DAMATTA Toyota Toyota M 1'15"146 +0'01"060 8. BUTTON BAR Honda M 1'15"152 +0'01"066 9. COULTHARD McLaren Mercedes M 1'15"164 +0'01"078 10. FISICHELLA Sauber Petronas B 1'15"293 +0'01"207 11. TRULLI Renault Renault M 1'15"492 +0'01"406 12. DAVIDSON BAR Honda M 1'15"513 +0'01"427 13. PANIS Toyota Toyota M 1'15"538 +0'01"452 14. R.SCHUMACHER Williams BMW M 1'15"803 +0'01"717 15. WEBBER Jaguar Cosworth M 1'15"926 +0'01"840 16. MASSA Sauber Petronas B 1'16"119 +0'02"033 17. BRUNI Minardi Cosworth B 1'16"235 +0'02"149 18. HEIDFELD Jordan Ford B 1'16"508 +0'02"422 19. GLOCK Jordan Ford B 1'16"524 +0'02"438 20. MONTOYA Williams BMW M 1'16"564 +0'02"478 21. KLIEN Jaguar Cosworth M 1'16"815 +0'02"729 22. BAUMGARTNER Minardi Cosworth B 1'16"981 +0'02"895 23. LEINDERS Minardi Cosworth B 1'17"697 +0'03"611 24. WIRDHEIM Jaguar Cosworth M 1'19"260 +0'05"174
Jure007 Objavljeno Junij 12, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Junij 12, 2004 VSE V ZNAKU ŠTEVILKE SEDEM M. Schumacher v Montrealu domala nepremagljiv Karavana formule ena se je preselila čez Atlantik, kjer bosta v tednu dni dve dirki. V nedeljo je na sporedu VN Kanade v Montrealu. Vse je v znaku številke 7. Michael Schumacher, ki naskakuje 7. naslov svetovnega prvaka, lovi 7. zmago sezone in 7. na dirkališču Gillesa Villeneuva. S tem bi postal prvi voznik v zgodovini, ki mu je uspelo 7-krat slaviti na eni stezi. M. Schumacher ima šest zmag še v Belgiji, Franciji, Španiji in San Marinu. M. Schumacher, ki je lani slavil kljub težavam z zavorami, je v Kanadi domala nepremagljiv. Tri zmage v zadnjih štirih letih, šest v zadnjih desetih. Najnevarnejšega tekmeca vidi Nemec v Baru: "Dirkališče je podobno kot v Imoli, kjer je Bar pokazal svoje sposobnosti." Jenson Button je bil letos na stopničkah že petkrat, prav v Imoli pa je imel najboljši štartni položaj. V Kanadi v štirih poskusih še nikoli ni prišel do cilja. Bar še vedno čaka na prvo zmago v zgodovini. "Mislim, da se bomo v naslednjih dirkah še približali Ferrariju in našim sanjam - zmagi," je optimističen 24-letni Britanec. Renault je edino moštvo, ki je letos premagalo rdeče. Jarno Trulli je poleg Rubensa Barrichella in Buttona edini voznik, ki je na vseh šestih letošnjih preizkušnjah prišel do točk. Na boljše čase upajo pri Williamsu. "Po testih v Monzi in Silverstonu sem prepričan, da smo naredili korak naprej. Kako velikega, še ne vem," je optimističen Ralf Schumacher, zmagovalec Montreala leta 2001 in durgouvrščeni lani. McLarnov Kimi Räikkönen je bil v vsakem svojem nastopu v Kanadi uvrščen med najboljšimi šestimi. Po mizernem štartu srebrnih (5 točk) bi bila vsak točka uspeh. Vse misli pa so že obrnjene k novemu avtomobilu, ki bo predstavljen po vrnitvi v Evropo.
Vojč Objavljeno Junij 13, 2004 Opozori Objavljeno Junij 13, 2004 BRAVO FERRARI IN SCHUMACHER Številka sedem je padla :yea2: Taktika se je obrestovala :yea2:
simonsi Objavljeno Junij 13, 2004 Opozori Objavljeno Junij 13, 2004 Prav dolgočasna je že ta F1 :zzz:
<=YaMaHa=> Objavljeno Junij 13, 2004 Opozori Objavljeno Junij 13, 2004 ŠUMI DO KONCAAAAAAAAAAAAAA............. :grupni:
_OKI_ Objavljeno Junij 13, 2004 Opozori Objavljeno Junij 13, 2004 Vse kaj je normalno ... :zzz: Vsem naj dajo minardije pa pika :)
curi Objavljeno Junij 14, 2004 Opozori Objavljeno Junij 14, 2004 Na te dirki se je videlo ,kaj je taktika,brez nje nebi zmagal,in to ga dela šampiona :OK: :notworthy:
ajgor the mad dog Objavljeno Junij 14, 2004 Opozori Objavljeno Junij 14, 2004 (popravljeno) BRAVO FERRARI IN SCHUMACHER :grupni: :grupni: :grupni: :grupni: :grupni: :grupni: :grupni: :grupni: Popravljeno Junij 14, 2004. Popravil ajgor the mad dog
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se