Skoči na vsebino

Formula 1 2004


Jure007

Priporočene objave

Vzdržljiv in vse hitrejši

Renault je po prvih petih dirkah ob Ferrariju edino moštvo, ki se lahko pohvali s stoodstotno vzdržljivostjo, nagrada pa je drugo mesto v konstruktorskem prvenstvu.

Vrh, na katerega so se Francozi odločeni povzpeti naslednje leto, torej ni več daleč, čeprav bo zadnjo oviro najtežje preskočiti. V letošnjo sezono so krenili z novim konceptom motorja, zato je nekoliko previden pristop tudi pričakovan, a že na prvi evropski dirki so predstavili močnejše orožje. ''V Imoli nam je uspel kar velik korak naprej, natančneje 0.4 sekunde na krog,'' pojasnjuje tehnični direktor Bob Bell, ki konkurenci, tudi tisti povsem na vrhu, že grozi z novimi izboljšavami: ''Na šasiji bomo nekaj novosti predstavili predvidoma v Montrealu, Silverstonu in Monzi, na motorju pa v Hockenheimu in morda tudi v Montrealu.'' Rumeno-modri dirkalniki zadnja leta slovijo predvsem po odličnem mehanskem oprijemu, kar pride najbolj do izraza prav na počasnih monaških ulicah. Bomo na šesti letošnji dirki torej vendarle videli novo ime na vrhu? ''Vemo, da bodo v Monaku ključnega pomena kvalifikacije. Steza nam tradicionalno ustreza in naš dirkalnik bi moral biti tam res močan, saj imamo dober paket za ustvarjanje velikega podtlaka. Dirkača v letošnji sezoni nista delala nobenih napak in ne vidim razloga, zakaj bi bilo v Monaku drugače. Jarno je bil na ulični dirki vedno odličen, po stopničkah v Barceloni pa je izjemno motiviran. Fernandu je lani tu prav tako šlo odlično, za povrh pa je letos tudi bolj izkušen,'' dodaja Bell, ki je pred letošnjo sezono na mestu tehničnega direktorja nadomestil k Toyoti prebeglega Mika Gascoyna. Pri hvaljenju dirkačev sicer nekoliko pretirava, saj je moral Alonso letos zaradi napak na kvalifikacijah kar dvakrat štartati povsem iz začelja. Kljub temu je obakrat prišel do točk, a Monako podobnih napak ne odpušča.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

ŠESTICA V LOVU NA NOVI ŠESTICI

Karavana formule 1 se seli v mondeni Monte Carlo

Velika nagrada Monaka na ulicah Monte Carla se po tradiciji začenja dan prej kot drugje, kar pa razmerij v formuli 1 ne spreminja.

Na vseh petih letošnjih dirkah sta se z odra za zmagovalce slišali nemška in italijanska himna v čast Michaelu Schumacherju, ki na najpočasnejšem dirkališču lovi številko šest. Šestkratni svetovni prvak bi z morebitno zmago slavil šestič zapored v uvodu v sezono (rekord si trenutno deli z Nigelom Mansllom), v Monte Carlu pa bi bila zanj prav tako šesta zmaga, s čimer bi se izenačil še z eno legendo - Ayrtonom Senno.

Šest zaporednih zmag je tudi Nemčev osebni rekord iz sezon (2000-2001). Absolutni rekord devetih zaporednih zmag drži Italijan Alberto Ascari (1952-1953). Schumacher bi z najhitrejšim krogom na sobotnih kvalifikacijah zaokrožil še en jubilej - 60. pole position. Rekorder Senna ima 65. najboljših štartnih položajev. Schumacher je v Monte Carlu trikrat že štartal kot prvi, toda to prednost je v zmago pretvoril le leta 1994.

Čeprav je ikona formule 1 polna naslovov in rekordov, motivacije očitno ne manjka: "Lani tu nismo imeli tiste iskrice, zato želimo letos to spremeniti. Vedno želimo zmagati, to pa še posebej velja za Monte Carlo. Gre za prestižen izziv, kar mi daje potrebno motivacijo."

Ferrari, ki ne pozna poraza od lanske VN Madžarske, kjer je slavil Fernando Alonso, bo na dan dirke imel manjše slavje, saj bo drugi voznik Rubens Barrichello dopolnil 32 let. Poleg trdoživega Ferrarija se z vzdržljivostjo lahko pohvali le še Renault, saj sta to edini ekipi, ki sta na vseh letošnjih dirkah z obema dirkačema pobrala točke.

Juan Pablo Montoya je lani tu dosegel drugo od treh zmag v karieri, Williamsu pa priboril prvo zmago v kneževini po 20 letih.

Četrtek:

PROSTI TRENING 1 ob 11.00

PROSTI TRENING 2 14.00

Sobota:

PROSTI TRENING 3 9.00

PROSTI TRENING 4 10.15

1. KVALIFIKACIJSKI TRENING 13.00

2. KVALIFIKACIJSKI TRENING 14.00

Nedelja:

DIRKA ZA VN Monaca 14.00

Dolžina kroga: 3.340 m

Dolžina dirke: 78 krogov/260,520 km

Pole position 2003:

R. SCHUMACHER Williams 1:15,520

Končni vrstni red 2003:

1. J.-P. MONTOYA Williams

2. K. RÄIKKÖNEN McLaren

3. M. SCHUMACHER Ferrari

ZADNJIH PET ZMAGOVALCEV:

2003 J.-P. MONTOYA Williams

2002 D. COULTHARD McLaren

2001 M. SCHUMACHER Ferrari

2000 D. COULTHARD McLaren

1999 M. SCHUMACHER Ferrari

VRSTNI RED PO 5. DIRKI (OD 18):

Vozniki:

1. M. SCHUMACHER Ferrari 50 točk

2. R. BARRICHELLO Ferrari 32

3. J. BUTTON BAR 24

4. J. TRULLI Renault 21

. F. ALONSO Renault 21

6. J.-P. MONTOYA Williams 18

7. R. SCHUMACHER Williams 12

8. T. SATO BAR 8

9. D. COULTHARD McLaren 4

10. G. FISICHELLA Sauber 2

11. F. MASSA Sauber 1

. M. WEBBER Jaguar 1

. K. RÄIKKÖNEN Mclaren 1

Konstruktorji:

1. FERRARI 82

2. RENAULT 42

3. BAR 32

4. WILLIAMS 30

5. MCLAREN 5

6. SAUBER 3

7. JAGUAR 1

Popravljeno . Popravil Jure007
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja mislim d bo Schumacherja spet težko težko premagat če pa ga bo kdo pa bo to po mojem mnenju nekdo od BARovih dirkačev :hmm: :OK: :yea2: ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, kaj bi dal, da bi bila v prvih vrstah oba BAR-a. :D

Pa saj itak bi uživali samo do prvih menjav v boksu ! :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Schumi zrel za poraz

Nov dokaz, da je ulična steza v Monaku res nekaj posebnega. Michael Schumacher si je priboril le umazano stran druge vrste, konkurenca pa ima tako lepo priložnost, da v kneževini kralja volana vrže s trona.

Še toliko bolj, ker je na ozki ulični stezi uvrstitev v prvo vrsto že pol opravljenega dela, za povrh pa bo na najboljšem štartnem položaju stal odličen štarter Jarno Trulli, ki je na najpomembnejših kvalifikacijah sezone s konkurenco dobesedno pometel in si tako priboril prvi pole position v karieri. Še najbolj se mu je približal Ralf Schumacher, ki pa kljub temu, da je na kvalifikacijah prvič letos premagal moštvenega kolega, nima razlogov za zadovoljstvo, saj bo moral zaradi menjave motorja na četrtkovem prostem treningu štartati deset mest nižje, torej iz dvanajstega mesta, tudi za Montoyo. V prvi vrsti bo tako stal še Jenson Button, ki je z odličnim zadnjim sektorjem za las ugnal tudi Alonsa v drugem renaultu. Michael Schumacher je zaostal že več kot pol sekunde, še slabše pa je šlo drugemu Ferrarijevemu dirkaču Rubensu Barrichellu, ki je zaostal tudi za Kimijem Raikkonenom. Glede na potek letošnje sezone je torej pogled na razpredelnico časov nadvse presenetljiv, a podoben scenarij se je potihoma napovedoval. Rdeče so pred prihodom v kneževino namreč skrbele predvsem Bridgestonove pnevmatike, ki so letos na dirki sicer izjemno zanesljive, povsem drugače pa je v hitrem krogu na kvalifikacijah, kar pride na zaviti ulični stezi še toliko bolj do izraza. Osmoljenec tokratnih kvalifikacij je Takuma Sato, ki je po najhitrejšem času v prvem sektorju pri izhodu iz tunela naredil veliko napako in tako padel šele na sedmo mesto, tik pred Davida Coultharda z drugim mclarnom. Z devetim mestom je razočaral tudi lanski zmagovalec monaške rulete Juan Pablo Montoya, deseterico pa je ujel še Giancarlo Fisichella. Od Webberja po četrtkovih težavah, ko je zbral vsega osem krogov, kaj več od enajstega mesta tudi ni bilo za pričakovati, ob njem pa bo iz šeste vrste štartal Ralf Schumacher, kateremu se torej znova obeta vse prej kot lahka dirka. Sledita še obe toyoti, med njima Christian Klien, s 16. mestom je znova razočaral Felipe Massa, povsem na začelju pa sta pričakovano pristala jordana in minardija. Jutri se nam torej obeta zanimivih 78 krogov, saj se bo moral Michael Schumacher po dolgem času spet prebijati nekoliko bolj iz ozadja, kar pa bo ob zmage lačnih mladeničih vse prej kot lahko.

post-17-1085236750.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dejmo renault :OK:  :OK:

Sam ne v steno :D

Pa Šumiju se tudi ni izšlo, ah te bedne Mečke :kva2:

To bo Miran spet razpletal z svojim jezičkom. Si bom pa danes vseeno pogledal po dolgem času poročila :fight2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej Čevljarjev Mihec si je v tunelu poskodoval svojega konjicka in tako izpadel iz dirke.

Pa se slikca "V ŽIVO" O:-)

post-17-1085319592.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej Čevljarjev Mihec si je v tunelu poskodoval svojega konjicka in tako izpadel iz dirke.

Pa se slikca "V ŽIVO" O:-)

Ah Max, otročje nakladaš ...

Miha si ni sam poškodoval abta, ampak je brezglavi Montoya priletel vanj in ga onesposobil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah Max, otročje nakladaš ...

Miha si ni sam poškodoval abta, ampak je brezglavi Montoya priletel vanj in ga onesposobil.

O tem bi se zopet dalo razglabljati. Dejstvo je, da sta tako M.S. kot tudi J.P.M. in še kdo malo prehitro peljala za SC. Kot se je lepo videlo, je M.S. zabremzu, JPM, ki pa je bil tudi malo prehiter pa ni imel druge možnosti, kot odreagirati tako, kot je - proti desni, kjer pa je bilo seveda malo prostora in zgodilo se je tisto, kar se pač je. Sicer slabo za nas - rdeče, pa po drugi strani vseeno dobro za bolj zanimivo dirko.

Čestitke pa Trulli-ju ki je končno dokazal, da zna zrelo odpeljati tako zahtevno dirko, kot je monako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KONEC FERRARIJEVEGA NIZA

Italijanska himna tokrat v Trullijevo čast

Da je lahko formula ena tudi zanimiva, je dokazala dirka v Monaku. Večno prvi Michael Schumacher je odstopil, zmagal pa je Jarno Trulli.

Za člana moštva Renault je bil konec tedna v kneževini sanjski, saj je po najboljšem štartnem položaju na dirki zanesljivo opravil s tekmeci. Edini, ki ga je resno ogrožal, je bil Jenson Button, a je Italijan v zadnjih krogih ubranil njegov napad. Tretje mesto je z velikim zaostankom osvojil Rubens Barrichello.

Na začetku je najhitreje potegnil Trulli, za njim pa so se zvrstili Fernado Alonso, Button in Takuma Sato. Slabo je štartal M. Schumacher, saj je po četrtem mestu v kvalifikacijah izgubil še dve. Za prvi zaplet je poskrbel Sato, ki mu je po nekaj krogih eksplodiral motor. Beli dim je dirkališče zavil v nepregledno megleno zaveso.

Najslabše se je vse skupaj končalo za Giancarla Fisichello, ki je naletel na počasi vozečega Davida Coultharda, se zaletel vanj in se prevrnil. Na srečo je nepoškodovan splezal iz razbitin dirkalnika, na stezo pa je prvič zapeljal varnostni avto.

Po postankih v boksih se razmerje ni bistveno spremenilo. Še vedno sta vodila oba Renaulta pred M. Schumacherjem in Buttonom. Medtem je s pokvarjenim dirkalnikom dirko končal Kimi Räikkönen.

Alonso je odstopil v 42. krogu, ko je skušal v predoru prehiteti za krog zaostalega Ralfa Schumacherja. Nemec se ni umaknil z idealne linije, Španec pa je zapeljal na umazano stran cestišča, izgubil nadzor nad dirkalnikom in treščil v zid ter razbil bolid. Spet je moral na progo varnostni avto in pri Renaultu in BAR-u so se hitro odzvali in svoja preostala dirkača poklicali v bokse.

Pri Ferrariju so zaspali, Schumacher je ostal na stezi sicer na prvem mestu, a s postankom manj od tekmecev. Vseh preračunavanj o tem, ali mu bo vseeno uspelo doseči rekord s šestimi zaporednimi zmagami na začetku sezone, pa je bilo konec v 46. krogu. Še vedno za varnostnim avtom je Schumacher v predoru nenadoma upočasnil, za njim vozeči Juan Pablo Montoya - takrat je že zaostajal za krog - pa je trčil vanj in ga potisnil v zid. Za svetovnega prvaka je bilo dirke z zlomljeno levo sprednjo obeso konec in je le še privlekel svojega ferrarija v garažo.

Končni vrstni red:

1. J. TRULLI Renault 1:45:46,601

2. J. BUTTON BAR + 0,497

3. R. BARRICHELLO Ferrari 1:15,766

4. J.-P. MONTOYA Williams 1 krog

5. F. MASSA Sauber 1 krog

6. C. DA MATTA Toyota 1 krog

7. N. HEIDFELD Jordan 2 kroga

8. O. PANIS Toyota 3 krogi

9. Z. BAUMGARTNER Minardi 6 krogov

Odstop: Klien, Fisichella, Sato, Coult-

hard, Webber, Bruni, Räikkönen, Panta-

no, Alonso, M. Schumacher, R. Schumac-

her.

Skupni vrstni red po 6. dirki (od 18):

1. M. SCHUMACHER Ferrari 50 točk

2. R. BARRICHELLO Ferrari 38

3. J. BUTTON BAR 32

4. J. TRULLI Renault 31

5. J.-P. MONTOYA Williams 23

6. F. ALONSO Renault 21

7. R. SCHUMACHER Williams 12

8. T. SATO BAR 8

9. F. MASSA Sauber 5

10. D. COULTHARD McLaren 4

11. C. DA MATTA Toyota 3

12. G. FISICHELLA Sauber 2

. N. HEIDFELD Jordan 2

14. M. WEBBER Jaguar 1

. K. RÄIKKÖNEN Mclaren 1

. O. PANIS Toyota 1

Konstruktorji, vrstni red po 6. dirki (od 18):

1. Ferrari 88

2. Renault 52

3. Bar 40

4. Williams 35

5. Sauber 8

6. McLaren 5

7. Toyota 4

8. Jordan 2

9. Jaguar 1

Najhitrejši krog na dirki: M. Schumacher (Ferrari) 1:14,439

post-17-1085329247.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer pa, še en dokaz, da dirka v Monaku nima nobene zveze z dirkanjem. :BUA:

Prenevarno in nepredvidljivo je dirkanje v Monaku. :xx:

Že , ko je Satotu šel motor, je bila loterija, kdo bo "preživel" Hondino dimno zaveso.

V tunelu je asfalt lahko čist, lahko pa je tudi umazan, itak se ne vidi, ker ni osvetljen dovolj.

Šumaher bi z svojim zaviranjem naredil kmalu nekaj takega, kar se je zgodilo nekaj let nazaj v Magnicoursu, ko so formule letele po zraku kot napolitanke.

Alonsu za drugo leto priporočam da, si montira lući spredaj Šumaherju pa zadaj.

Sicer,pa mi ni jasno, ZAKAJ šuma NI šel v bokse, ko so šli tudi vsi ostali ob nesreči Alonsa. Kakšne "ZLE" :hmm: načrte je imel, glede na to, da je uvidel, da z normalno taktiko ne bo ugnal danes predobrega Trulija.

Razplet dirke mi popolnoma ustreza. BRAVO Truli, BRAVO Button ! :OK: :OK:

PS, Jure007, kaj te tvoje dolge komentarje pobiraš z kakšnega neta, ali so to tvoji izdelki ? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prenevarno in nepredvidljivo je dirkanje v Monaku. 

Halo kaj ti pa je???!!!!

Mislim, da tisti, ki dobi nekaj mio. $ na leto za dirkanje z avtomobili, lahko na drugi strani pricakuje da tega denarja ne dobi za to, ker je nekomu blazno simpaticen, temvec zato ker pocne nekaj zelo nevarnega. Le poglej kam je to pehanje za varnostjo pahnilo sodobno F1: prakticno ni vec prehitevanj, vsem progam so ukinili najznamenitejse ovinke in posledicno je postala F1 dolgocasna!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
1. Prenevarno in nepredvidljivo je dirkanje v Monaku. :xx:

2. V tunelu je asfalt lahko čist, lahko pa je tudi umazan, itak se ne vidi, ker ni osvetljen dovolj.

3. Šumaher bi z svojim zaviranjem naredil kmalu nekaj takega, kar se je zgodilo nekaj let nazaj v Magnicoursu, ko so formule letele po zraku kot napolitanke.

4. Alonsu za drugo leto priporočam da, si montira lući spredaj Šumaherju pa zadaj.

5. BRAVO Truli, BRAVO Button ! :OK:  :OK:

6. PS, Jure007, kaj te tvoje dolge komentarje pobiraš z kakšnega neta, ali so to tvoji izdelki ?  :?

Moj komentar:

1. Dirke so lahko vse nevarne in nepredvidljive ( nikjer ni 100% varnosti)

2. Predvsem na dirkah F1 imamo VEDNO "čisto" stran oz. idealno linijo in "umazano" stran asfalta. Zato ne moremo govoiti da bi LAHKo bil čisti ali umazani del - definitivno bosta vedno oba - tako umazani kot tudi čisti del steze vedno skupaj. Vsak dirkač pa, tudi če npr. tunel ni osvetljen ve, da je tam, kjer je idealna linija, asfalt vedno "čist".

3. Tisto ni bil Magny Cours ampak SPA-Francorchamps - "krivec" je bil David Coulthard, ki ga je na mokrem dirkališču takoj po ciljni ravnini zavrtelo ter odbilo v ograjo in nazaj med druge dirkalnike,,,,,

4. Zakaj pa luči?? :hmm:

5. Se strinjam

6. Nekateri so z neta, nekatere pa napišem sam.

Popravljeno . Popravil Jure007
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res so dirke zaradi prekomernega uvajanja varnosti postale dolgočasne!

Ampak Monaška dirka pa je spet druga skrajnost. Ko se je v oblaku dima videlo prevračanje formul, sem že pomislil na najhujše .

Naj pustijo Imolo tako, kot je bila, naj pustijo SPA, Monaco pa je vedno bil in bo le predstava denarja in prestiža.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čestitke pa Trulli-ju ki je končno dokazal, da zna zrelo odpeljati tako zahtevno dirko, kot je monako.

Za tiste, ki ne veste od kje ima Trulli finsko ime. Ima ga po velikem motoristu Jarnu Saarinnenu, tragično preminulem na dirki skupaj s še eno moto legendo - Paolom Passolinijem. Ata (Trullijev) je zagrizen motorist.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Truliju prav privoščim, šumiju pa tut :devil: :grim

Jaz pa še Buttonu :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4. Zakaj pa luči??  :hmm:

Za Alonsa spredaj, da bo boljše videl, za Šumaherja zadaj, da bojo drugi vedeli, kdaj on zavira ! :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!