Skoči na vsebino

Formula 1 2004


Jure007

Priporočene objave

Vedno je bil dirkač ali moštvo, ki je dominiralo. Trenutno je med dirkači Schumacher, med moštvi pa Ferrari. Še ne dolgo nazaj je kraljeval Williams. Še malo nazaj McLaren. Med dirkači je bil nepremagljiv Mansell. Pa Sanna. Pa Prost. Pa Lauda. Pa Andretti. Pa Stewart. Vedno je bil nekdo v ospredju. Kot sedaj Schumacher. Vedno nekateri po vodilnem pljuvajo. In vedno nekateri vodilnega kujejo v zvezde. Tudi ko bo Schumacher šel v penzijo, bo nekdo drug najboljši. Mogoče Button? Mogoče Raikonen? Mogoče Alonso? In nikoli ne bo najboljši dirkač všeč vsem. In tako je prav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sam mormo pa priznt d je šumi kralj F1...ma mislm d že počas skori vse rekorde...samo še pole posišni pa ene par podrobnosti pa bo meu vse!

No sej slej ko prej pride nov "kralj" in nekaterimo pa un ne bo dišu .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DIRKAČE STRAH PEŠČENIH VIHARJEV

M. Schumacher na pragu novega rekorda

Bahrajn, otoška državica v Perzijskem zalivu, bo v nedeljo prvič v zgodovini gostil dirko za svetovno prvenstvo v formuli ena.

Glavna skrb voznikov na povsem novem dirkališču sredi puščave ni vročina (temperatura se lahko povzpne na 50 stopinj), ampak drobni pesek, ki se zavleče v motor. Še večji je strah pred peščenimi viharji, ki bi lahko močno oklestili karavano.

Michael Schumacher bi z zmago postal prvi dirkač v zgodovini s tremi uspehi na začetku sezone.

"Vsi smo zaskrbljeni zaradi peska, toda vse skupaj je zelo vznemirljivo. Vožnja po novem dirkališču je vedno vznemirljiva, vendar moramo upoštevati veliko dejavnikov, ki bodo malce otežili premiero v Bahrajnu," pravi zmagovalec 72. dirk za svetovno prvenstvo.

Trpežnost njegovega ferrarija je izjemna. En odstop na 40 dirkah, pa še ta po njegovi napaki. Šestkratnemu svetovnemu prvaku je nazadnje dirkalnik odpovedal julija 2001 na VN-ju Nemčije.

Pri konkurenci bodo upali na čim višje temperature, v katerih naj bi imele Michelinove pnevmatike še vedno prednost pred Bridgestonovimi. Po drugem mestu v Maleziji je optimističen tudi Kolumbijec Juan Pablo Montoya (Williams): "Mislim, da je v moštvu zopet zavel pozitiven veter. V Bahrajnu, ki ima kar nekaj možnosti za prehitevanje, računamo na še boljšo predstavo."

Španec Fernando Alonso (Renault), ki je na VN-ju Malezije po smoli v kvalifikacijah štartal z zadnjega mesta, a vseeno prišel do dveh točk, je tokrat prepričan, da ne bo napravil napake. Presenečenje Sepanga Britanec Jenson Button (Bar) je previden: "Po tretjem mestu je vzdušje v moštvu odlično, vendar pa ne vemo, kaj lahko tu pričakujemo."

Bolj tiho je v McLarnu, ki je na prvih dveh dirkah osvojil le štiri točke. Se bodo srebrni izvlekli iz krize že na Bližnjem vzhodu?

Slavje brez šampanjca

Najboljši na nedeljski dirki se bodo morali iz verskih razlogov odpovedati tradicionalni proslavi s šampanjcem. Na odru za zmagovalce se bodo polivali s posebej pripravljeno brezalkoholno pijačo, imenovano Vard, ki je narejena iz mešanice sadov regije, granatnih jabolk in rožne vode. Tudi dekleta, ki pred štartom skrbijo za table z imeni, zastave in senčnike, bodo tokrat nekoliko bolj oblečena.

post-17-1080844257.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej vse lepo in prov pa tud šampanc bomo prebolel sam OBLEČENA DEKLETA.........to je pa že preveč :angry: :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred dirko

Zatišje pred nevihto

Na VN Avstralije so lani na stopničkah stali David Coulthard, Juan Pablo Montoya in Kimi Räikkönen, letos pa Michael Schumacher, Rubens Barrichello in Fernando Alonso. Nič drugače ni bilo v Sepangu, saj so prejšnjega zmagovalca Icemana, drugouvrščenega Rubinha, ter tretjega Magic Alonsa na letošnji ponovitvi velike nagrade Malezije zamenjali Schumi, Montoya in Jenson Button. Bomo na tretji letošnji dirki za razliko od lani (Giancarlo Fisichella, Räikkönen, Alonso) še tretjič v sezoni gledali povsem druge obraze na odru za zmagovalce?

Mednarodna avtomobilistična zveza (FIA) vse od leta 1999 na koledar formule 1 ni uvrščala novih prizorišč. Bahrajn bo tako šele 26. država, ki se lahko pohvali s tem, da je kdajkoli gostila najvišji avtomobilistični razred, čeprav se včasih kakšna dirka niti ni odvijala znotraj meja posamezne gostiteljice. Hkrati bo to 32. nova velika nagrada, prvič v jugozahodni Aziji. Spored letošnjih lokacij je s tem seveda mnogo bolj pester, eksotičen bi lahko rekli, saj karava konec septembra zavije še na Kitajsko. Bernie Ecclestone zaradi prepovedi tobačnega oglaševanja išče izhod iz težav in rešitev za obstanek športa, ki je svoje korenine pognal na stari celini. Vprašanje je, če bo tam tudi ostal, saj se je razmerje evropskih dirk z neevropskimi močno spremenilo. Leta 1961, prvenstvo je štelo 8 dirk, je bilo slednje še 7:1, zdaj pa je teh drugih že več kot 44%. Glede na to, da v prihodnje zagotovo ne bo več VN San Marina, bi lahko v naslednji sezoni odstotek neevropskih prizorišč prvič v 55-letni zgodovini prvenstva znašal za več kot polovico koledarja F1!

Steza, po kateri bodo v nedeljo hrumeli motorji BMW-ja, Forda idr., leži v bližini mesta Sakhir, trideset kilometrov od emiratske prestolnice Maname. Je ultra moderna, s 5.5 km dolžine pa bo (je) šesta najdaljša, takoj za belgijskim Spa-Francorchampsom, japonsko Suzuko, italijansko Monzo, malezijskim Sepangom in kitajskim Shanghajem. Povprečna hitrost dirkalnikov na njej bo po računalniških izračunih znašala nad 210 km/h, kar jo bo uvršalo bolj v spodnji, za formulo ena ne ravno hitri razred. Merilo ji je lahko brazilski Interlagos, ki se nahaja šele na 13. mestu (212,167 km/h a.s.), toda eno je simulacija, drugo pa praksa oz. dirkačeva težka noga. Na prvi pogled, takole na hitro, je dirkališče še najbolj podobno Zeltwegu, saj ima tudi avstrijsko tri dolge ravnine, ter notranji, bolj ovinkasti del. Vendarle je daljše in ima mnogo bolj zapletene serije ovinkov oz. šikan. A1-ring ima namreč samo 7 ovinkov, medtem ko se nova »špaga« asfalta lahko ponaša s kar 15. zavoji (6 v levo in 9 v desno).

Ključno vlogo na dirki bodo odigrali: vročina (po mnenju mnogih hujša kot v Maleziji), puščavski pesek, ki bi ga ob močnem vetru lahko nanašalo na stezo, in odpornost materiala. Predvsem s tem zadnjim se lahko pohvali Michael Schumacher, saj zaradi tehnične okvare, skupaj kar 40 (!) dirk, ni odstopil vse od VN Nemčije davnega leta 2001. Vmes je enkrat samo še zletel s steze (VN Brazilije lani), zato ni presenetljivo, da je za nedeljsko zmago njegova švicarska ura, pardon ferrari, glavni favorit. S stoodstotno vzdržljivostjo svojih dirkalnikov se v letošnji sezoni do sedaj lahko pohvalijo samo tri moštva, zanimivo, prav tista, ki poleg šasije proizvajajo tudi svoje lastne motorje (Ferrari, Renault, Toyota). V tretje gre rado za vse druge torej, predvsem za Kimija Räikkönena, ki je edini med dirkači vodilnih štirih moštev z lanskega leta še vedno brez točk. Najmlajši dobitnik slednjih v F1, Jenson Button, jih ima po dveh dirkah že 9, celo več kot jih je imel lani po polovici (!) sezone. Stopničke v Maleziji so ga naredile še bolj žejnega, kar bo v vročini ob Perzijskem zalivu morda ovira in ne prednost. Moštvo BAR je očitno storilo korak naprej, prav tako Honda, ki bo avgusta praznovala 40 let od vstopa v »kraljico motošporta«. Je zato kriva menjava pnevmatik z bridgestonk na michelinke? So te druge boljše? Vse odgovore bodo pokazale naslednje usodne številke in sicer 04.04.04. ali 4. april 2004, datum s katerim bahrajnski organizatorji promovirajo svojo veliko nagrado. Negotovost okoli zmagovalca, negotovost okoli varnosti na tem delu zemeljske oble, …v vsakem primeru zatišje pred nevihto!

title_s.jpg

end_s.jpg

title_s.jpg

Popravljeno . Popravil bOnZy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo tle je prvi trening

M.SCHUMACHER Ferrari B 1'32"158 211.606 km/h

2. BARRICHELLO Ferrari B 1'32"651 +0'00"493

3. DAVIDSON BAR Honda M 1'32"958 +0'00"800

4. MONTOYA Williams BMW M 1'33"027 +0'00"869

5. BUTTON BAR Honda M 1'33"898 +0'01"740

6. COULTHARD McLaren Mercedes M 1'34"023 +0'01"865

7. ZONTA Toyota Toyota M 1'34"289 +0'02"131

8. MASSA Sauber Petronas B 1'34"488 +0'02"330

9. RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'34"603 +0'02"445

10. SATO BAR Honda M 1'34"610 +0'02"452

11. R.SCHUMACHER Williams BMW M 1'34"619 +0'02"461

12. TRULLI Renault Renault M 1'34"796 +0'02"638

13. ALONSO Renault Renault M 1'34"810 +0'02"652

14. HEIDFELD Jordan Ford B 1'34"872 +0'02"714

15. PANTANO Jordan Ford B 1'34"967 +0'02"809

16. FISICHELLA Sauber Petronas B 1'35"388 +0'03"230

17. GLOCK Jordan Ford B 1'35"760 +0'03"602

18. WEBBER Jaguar Cosworth M 1'35"905 +0'03"747

19. PANIS Toyota Toyota M 1'35"981 +0'03"823

20. DAMATTA Toyota Toyota M 1'36"359 +0'04"201

21. KLIEN Jaguar Cosworth M 1'36"645 +0'04"487

22. BAUMGARTNER Minardi Cosworth B 1'37"049 +0'04"891

23. BRUNI Minardi Cosworth B 1'37"347 +0'05"189

24. WIRDHEIM Jaguar Cosworth M 1'37"443 +0'05"285

25. LEINDERS Minardi Cosworth B 1'37"792 +0'05"634

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je pa drugi trening

BARRICHELLO Ferrari B 1'31"450 213.244 km/h

2. MONTOYA Williams BMW M 1'31"451 +0'00"001

3. DAVIDSON BAR Honda M 1'31"488 +0'00"038

4. M.SCHUMACHER Ferrari B 1'31"732 +0'00"282

5. KLIEN Jaguar Cosworth M 1'31"789 +0'00"339

6. R.SCHUMACHER Williams BMW M 1'31"842 +0'00"392

7. BUTTON BAR Honda M 1'31"879 +0'00"429

8. WEBBER Jaguar Cosworth M 1'32"041 +0'00"591

9. ALONSO Renault Renault M 1'32"234 +0'00"784

10. ZONTA Toyota Toyota M 1'32"335 +0'00"885

11. COULTHARD McLaren Mercedes M 1'32"495 +0'01"045

12. SATO BAR Honda M 1'32"680 +0'01"230

13. PANTANO Jordan Ford B 1'32"708 +0'01"258

14. DAMATTA Toyota Toyota M 1'32"761 +0'01"311

15. MASSA Sauber Petronas B 1'33"031 +0'01"581

16. PANIS Toyota Toyota M 1'33"049 +0'01"599

17. FISICHELLA Sauber Petronas B 1'33"061 +0'01"611

18. TRULLI Renault Renault M 1'33"437 +0'01"987

19. GLOCK Jordan Ford B 1'33"695 +0'02"245

20. BAUMGARTNER Minardi Cosworth B 1'34"054 +0'02"604

21. WIRDHEIM Jaguar Cosworth M 1'34"317 +0'02"867

22. BRUNI Minardi Cosworth B 1'34"833 +0'03"383

23. LEINDERS Minardi Cosworth B 1'36"248 +0'04"798

24. HEIDFELD Jordan Ford B 1'40"573 +0'09"123

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BARRICHELLO ZA TISOČINKO

Na prvem treningu najhitrejši M. Schumacher

Na drugem petkovem prostem treningu pred nedeljsko dirko formule ena v Bahrajnu je bil najhitrejši Rubens Barrichello v ferrariju (1:31,450).

Le tisočinko sekunde je za njim zaostal Williamsov Juan Pablo Montoya, tretji pa je bil BAR-ov testni voznik Anthony Davidson (+ 0,038). Nova smola za McLaren. Kimi Räikkönen bo moral štartati z deset mest slabšega mesta kot ga bo dosegel na kvalifikacijah, ker mu jo je zagodel motor.

Fincu se je motor vžgal v osmi minuti treninga. Po novih pravilih ima dirkač za cel vikend na voljo en sam motor. Če ga zamenjajo, mora voznik štartati z deset mest slabšega mesta.

"Škoda je bila precejšnja, tako da smo ga morali zamenjati," je dejal predstavnik srebrnih Norbert Haug. Räikkönen je prvi voznik, ki ga bo prizadelo novo pravilo. Drugi vozniki, ki jim je na prejšnjih dveh dirkah odpovedal motor, so bili tako slabi, da niso mogli nazadovati.

Na prvem treningu je krog najhitreje prevozil Michael Schumacher (1:32,158), popoldne četrti (+ 0,282).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

[ tretji pa je bil BAR-ov testni voznik Anthony Davidson (+ 0,038).

A Sato ne bo vozil dirke? Vzrok?

Drgac pa Davidson :notworthy:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...............prva vrsta rdeča! --spet :OK:

....precej.... :hmm: precej, nezanimivo....

...kakor za koga! :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Schumacher v Bahrajnu s prvega mesta

Kot prvi bo na prvi dirki v Bahrajnu štartal Michael Schumacher

V kvalifikacijah je njegov uspeh dopolnil drugi Ferarijev voznik Rubens Barrichello, tako da bo prva startna vrsta povsem rdeča. Iz druge vrste bosta začela oba Williamsova voznika, Juan Pablo Montoya in Ralf Schumacher, iz tretje pa oba dirkača BAR-Honde, Japonec Takuma Sato in Britanec Jenson Button.

Razočarala sta McLarnova dirkača, David Coulthard šele z desetim mestom, Kimi Raikkoenen pa je brez prevoženega kroga končal na zadnjem mestu.

2004 Bahrain Grand Prix

Pos No Driver Team Laps Time/Retired Grid Points

1 1 Michael Schumacher Ferrari 1:30.139

2 2 Rubens Barrichello Ferrari 1:30.530

3 3 Juan Pablo Montoya Williams-BMW 1:30.581

4 4 Ralf Schumacher Williams-BMW 1:30.633

5 10 Takuma Sato BAR-Honda 1:30.827

6 9 Jenson Button BAR-Honda 1:30.856

7 7 Jarno Trulli Renault 1:30.971

8 17 Olivier Panis Toyota 1:31.686

9 16 Cristiano da Matta Toyota 1:31.717

10 5 David Coulthard McLaren-Mercedes 1:31.719

11 11 Giancarlo Fisichella Sauber-Petronas 1:31.731

12 15 Christian Klien Jaguar-Cosworth 1:32.332

13 12 Felipe Massa Sauber-Petronas 1:32.536

14 14 Mark Webber Jaguar-Cosworth 1:32.625

15 18 Nick Heidfeld Jordan-Ford 1:33.506

16 19 Giorgio Pantano Jordan-Ford 1:34.105

17 8 Fernando Alonso Renault 1:34.130

18 20 Gianmaria Bruni Minardi-Cosworth 1:34.584

19 21 Zsolt Baumgartner Minardi-Cosworth 1:35.787

20 6 Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jutr bodo spet rdeče zastave plapolale ob veliki zmagi Schumacherja!

:grupni:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

KAJ SO POVEDALI:

Na meji

FERRARI

Michael Schumacher; 1. mesto:

"Seveda sem vesel, da sem na tukajšnji premierni dirki osvojil najboljši štartni položaj, moram pa reči, da moj krog ni bil idealen. Bil sem ves čas na meji, včasih pa sem šel tudi čez njo. Mislim, da je to posledica tehnično zahtevne steze, ki smo je sicer dirkači veseli, saj tu nismo zato, da bi imeli lahko delo. Prav zaradi tehnične zahtevnosti, visokih temperatur in dejstva, da je steza izven idealne linije zelo spolzka, bo jutrišnja dirka najbrž izjemno zahtevna. Upam, da bomo vsem navijačem, ki si bodo prvič v živo ogledali dirko, prikazali lepo predstavo."

Rubens Barrichello; 2. mesto:

"Moj kvalifikacijski krog bi opisal kot soliden, ne ravno ne vem kako dober. V predkvalifikacijskem poizkusu nisem bil zadovoljen z zavorami, na kvalifikacijah pa je bilo mnogo bolje, tako da sem bil v odločilnem krogu morda celo malce preveč previden, saj nisem pričakoval, da bodo zavore delovale tako dobro. Na stezo sem šel tudi nekoliko prej, tako da je bila temperatura steze ob mojem poizkusu rahlo drugačna, kot na koncu kvalifikacij, vendar mislim, da to na moj čas ni bistveno vplivalo. Sedaj sem zadovoljen z zavorami in uravnoteženostjo dirkalnika, tako da sem prepričan, da imam za dirko dober paket."

WILLIAMS

Juan Pablo Montoya; 3. mesto:

"Škoda, saj sem bil v zelo dobrem krogu in v prvem ter drugem sektorju sem bil res hiter. Vso prednost in še več sem izgubil v tretjem sektorju, pravzaprav v zadnjem zavoju, kjer sem skušal malce preveč. Nisem sicer prepričan, da bi brez tega lahko prišel na prvo mesto, saj je bil Michael res hiter. Seveda sem malce razočaran, da sem šele tretji, a vsaj na čisti strani steze bom štartal. Težko je napovedati razplet jutrišnje dirke."

Ralf Schumacher; 4 mesto:

"Z dirkalnikom in mojo predstavo na kvalifikacijah sem zelo zadovoljen. Nastavitve za dirko bi mi jutri morale prinesti prednost. Kljub vsemu, pa bi danes lahko bil moj kvalifikacijski krog še hitrejši, saj sem nekaj časa izgubil v srednjem sektorju. Ferrari je, kot kaže, ponovno zelo močan, vendar mislim, da bi lahko bratu in Rubensu jutri zelo otežili dirko, če jima že takoj po štartu ne bo uspelo narediti večje razlike."

MCLAREN

David Coulthard; 10. mesto:

"Težak vikend se nadaljuje, saj nam našega paketa enostavno ni uspelo pripraviti na želeni nivo. Dirkalnik je dober skozi 11. in 12. zavoj, v ostalem delu steze pa je težko najti potrebno hitrost. Jutri bom skušal nekaj mest pridobiti na štartu, nato pa se bo treba izogibati težavam in upati na vzdržljivost. Steza je kar zahtevna in mi je všeč, čeprav mislim, da tu ni veliko možnosti za prehitevanja, a počakajmo in videli bomo, kaj se bo zgodilo."

Kimi Raikkonen; brez časa:

"Glede na to, da smo včeraj morali zamenjati motor, smo vedeli, da bom v vsakem primeru izgubil deset mest na štartni vrsti, zato smo se odločili za menjavo taktike, tako da bom jutri lahko štartal z optimalno količino goriva in z novimi pnevmatikami. Upam, da se mi bo ta taktika obrestovala. V dirkanju je vse mogoče, tako da bom dal vse od sebe in upam, da se nam bo dobro izšlo."

RENAULT

Jarno Trulli; 7. mesto:

"Iz mojega vidika so bile to kar dobre kvalifikacije. Kot smo videli že včeraj in danes dopoldan, sem hiter v prvem in tretjem sektorju, izboljšati pa bi se morali v drugem. Jutri pričakujem težko dirko. Oprijem je vse boljši in mislim, da se bo steza tudi med samo dirko še precej spremenila. Uravnoteženost dirkalnika je dobra, tako da lahko jutri računamo na nove točke."

Fernando Alonso; 17. mesto:

"Danes popoldan sem imel velike težave pri zaviranju. Kljub temu, da pred kvalifikacijami na dirkalniku nismo nič spreminjali, so mi pri vsakem močnem zaviranju blokirala prednja kolesa. Še vedno lahko jutri osvojim točke, kar smo lahko videli v Maleziji, a iz tega štartnega položaja ne bo lahko."

BAR

Jenson Button; 6. mesto:

"Ne razumem, zakaj je bil moj kvalifikacijski krog tako počasen, saj bi glede na dopoldanska prosta treninga morali biti hitrejši, tako da sem pravzaprav precej razočaran. Kazalo nam je odlično, saj je bil dirkalnik ves vikend zelo dober, a danes popoldan se je obnašal povsem drugače kot dopoldan. Nekaj gre sicer na račun spremenjenih razmer na stezi oziroma slabšega oprijema, a morali bomo še preučiti, kaj je šlo narobe. Čaka nas kar nekaj dela, če želimo jutri tu izkoristiti ves naš potencial. "

Takuma Sato; 5. mesto:

"Glede na težave s prekrmarjenjem, je bil to dober krog, tako da sem kar zadovoljen. Do zdaj je bil to zelo produktiven vikend in vesel sem, da zaenkrat nismo imeli še prav nobenih težav. Na prostih treningih mi je uspelo zbrati veliko krogov, kar mi je na kvalifikacijah zelo pomagalo. To je dokaz, kaj se lahko doseže z dobro pripravo. Dirke se res veselim."

SAUBER

Giancarlo Fisichella; 11. mesto:

"Danes sem z vsem skupaj veliko bolj zadovoljen kot včeraj. Fizično se počutim bolje in tudi dirkalnik v tej sezoni še ni bil tako dober. Zaostanek za vodilnimi je manjši, popoldan pa sta mi uspela dva dobra, čista kvalifikacijska kroga. Cel dan smo delali na dirkalniku in od včeraj nam je uspelo močno izboljšati uravnoteženost. Mislim, da bomo na dirki še bližje vodilnim, naš cilj pa so seveda točke."

Felipe Massa; 13. mesto:

"Veliko napako sem naredil že v prvem zavoju, v četrtem pa sem šel čez robnik in tako izgubil vso trakcijo. Drugi in tretji sektor sta bila dobra, a škoda je bila že narejena. To je res razočaranje, saj nam je uspelo dirkalnik med prvim delom kvalifikacij močno izboljšati, čeprav sem dopoldan izgubil nekaj časa zaradi težav s pritiskom goriva, tako da ni bilo lahko najti dobre uravnoteženosti. Ponavadi nam gre bolje na dirki, sam pa vedno verjamem, da lahko osvojim točke, tako da bom jutri naredil vse, da bi to tudi dosegel. To bi bilo fantastično."

JAGUAR

Mark Webber; 14. mesto:

''Dopoldan smo nadaljevali z delom na nastavitvah in uravnoteženosti, začrtani program pa smo v celoti tudi izpeljali. Z dirkalnikom sem bil zadovoljen, na žalost pa rezultat na kvalifikacijah ni pravi odraz naših zmožnosti. Na odločilnem delu kvalifikacij je bil oprijem malce slabši, v prvem sektorju pa sem naredil številne manjše napake. V preostalem delu steze sem skušal to nadoknaditi, vendar mi ni uspelo. Na stezi je nekaj dobrih prehitevalnih možnosti, tako da bomo skušali iz jutrišnje dirke izvleči največ kar se bo dalo.''

Christian Klien; 12. mesto:

''Moj kvalifikacijski krog ni bil idealen, zato s končno uvrstitvijo nisem najbolj zadovoljen. Pogoji na stezi so se od dopoldanskega prostega treninga spremenili, tako da je bilo popoldan kar težko. To sem občutil pri zaviranju, kjer je bil dirkalnik bolj nervozen, zato je bilo iz njega težko potegniti maksimum. Na tej stezi je res samo ena idealna linija, tako da bo jutri zelo zanimivo. Izven idealne linije je steza zelo umazana, zaradi česar bi lahko bila prehitevanja nekoliko težja. Na prvih dveh dirkah sem štartal še bolj zadaj, jutri pa bom res užival. To je prva dirka, kjer moja neizkušenost ne pride toliko do izraza, tako da bom dal vse od sebe.''

TOYOTA

Cristiano da Matta; 9. mesto:

"Naša forma na tej stezi, še posebej na današnjih dveh dopoldanskih prostih treningih, me je prijetno presenetila. Mislim, da našemu dirkalniku ustreza ta gladka površina steze, pripomogle pa so nam tudi odlične Michelinove pnevmatike. Na prvem delu kvalifikacij smo poskušali z manjšo količino goriva, je pa kazalo, da razmere na stezi niso tako ugodne, kot dopoldan. Pred odločilnimi kvalifikacijami smo dolili nekaj goriva, s končnim devetim štartnim mestom pa sem zadovoljen. Z obema dirkalnikoma med prvo deseterico lahko jutri pridemo do točk, kar nam je skoraj uspelo že pred dvema tednoma v Maleziji."

Olivier Panis; 8. mesto:

"Sezono smo pričeli s številnimi težavami, na katere pa so se v moštvu dobro odzvali, tako da sedaj v vsakem vikendu konstantno napredujemo. Z mojim današnjim kvalifikacijskim krogom sem zadovoljen. Verjamem, da imamo dobro taktiko, vzdržljivost pa smo na prvih dveh dirkah že dokazali, tako da morajo biti jutri naš cilj točke. Celotno moštvo dela izjemno dobro in današnji rezultat je za vse skupaj prava nagrada."

JORDAN

Nick Heidfeld; 15. mesto:

"Uvrstil sem se na petnajsto mesto, kar je enako, kot na uvodnih dveh preizkušnjah, a na žalost smo po včerajšnjem prostem treningu morali zamenjati motor, tako da bom tokrat štartal iz začelja. Mislim, da nam je spoznavanje nove steze in pnevmatik dobro uspelo, čeprav sem na včerajšnjem drugem prostem treningu zaradi težav z motorjem izgubil precej časa. Največja težava v mojem kvalifikacijskem krogu je bil gumijast stožec na sredi steze v desetem zavoju. Lahko bi ga odstranili, tako pa sem izgubil nekaj časa, saj sem moral izbrati drugo linijo."

Giorgio Pantano; 16. mesto:

"Nisem zadovoljen, saj smo po včerajšnjih prostih treningih računali na boljši čas. Danes smo poskušali različne nastavitve, kar me je precej upočasnilo. Sedaj moramo odkriti, zakaj takšna razlika med včerajšnjim in današnjim dnem. Vse skupaj je čudno, saj so nam včeraj uspevali dobri časi in dirkalnik je bil dober, danes pa nismo mogli najti prave uravnoteženosti."

MINARDI

Gianmaria Bruni; 18. mesto:

"Danes dopoldan nam je šlo odlično. Mehaniki in inženirji so delali izjemno dobro, saj smo na dirkalniku veliko spreminjali, da smo našli dobre nastavitve. Popoldan mi je uspel dober prvi kvalifikacijski krog in še boljši drugi, tako da sem res vesel tako zase kot za moštvo, ki se je danes zelo trudilo. Mislim, da nam je glede na naš paket, uspel zelo dober krog."

Zsolt Baumgartner; 19. mesto:

"Na kvalifikacijah sem imel nekaj težav, mislim da v glavnem zato, ker mi na dopoldanskem prostem treningu zaradi vrtenja ni uspelo preizkusiti zadnjih dveh novih kompletov pnevmatik. Mogoče sem bil nato na kvalifikacijah malce preveč previden, saj se je oprijem na stezi, tako kot včeraj, od dopoldanskega prostega treninga precej spremenil, tako da nisem imel pravega občutka. To ni bila dobra kvalifikacijska predstava, a sedaj mi preostane le to, da na vse skupaj pozabim in se osredotočim na dirko."

post-17-1081022257.jpg

Popravljeno . Popravil Jure007
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šumi novi zmagi naproti :kva2: :kva2: :kva2: :OK: ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jutr bodo spet rdeče zastave plapolale ob veliki zmagi Schumacherja!

.....to je blo pa res težko napovedat! :D

Ferrari obvladuje sceno!

McLarn pa je veeellllliiiiiiikkkkkkkooo razočaranje....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma sploh ne tok težko :P ...a vam napovem zmagovalca nasledne dirke :naughty: :P ...spet nič lažjega ;)

Drgač pa Šumi obvlada sceno!!!!!!!!!!!!

GOOOOOOOOOOOO ŠUMI :grupni: :010 :010 :010

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nedeljske izjave

Ne smrdeli, dišali!

Ferrari

Michael Schumacher, zmaga

"Sanjski rezultat odličnega vikenda. V petek nam je kazalo dobro, v soboto smo imeli nekaj težav in nato dosegli prvo štartno vrsto. Dirka je bila težka, saj smo morali paziti na zavore in gume. V prvem zavoju gume in zavore še niso bile ogrete na delovno temperaturo, zato je pri zaviranju blokiralo prednje kolo. Na tej stezi moraš paziti na linijo, saj je ob njej veliko prahu. Zaradi tega sem vso dirko vozil na ali ob meji, vedno gladko. Mislim, da so organizatorji opravili sijajno delo, nam postregli z zahtevno stezo, odlično organizacijo in opremo ter toplo dobrodošlico. Pa podelitev? Ponavadi smrdimo, tu pa smo ob polivanju s to pijačo pravzaprav kar dišali."

Rubens Barrichello, 2. mesto

"Dirkalnik je bil odličen, a tu je, podobno kot v Maleziji, kazalo, da je tistih nekaj dežnih kapelj delovalo proti meni, saj so zavore potrebovale nekaj časa, da so se ogrele. Pred štartom smo imeli nekaj dela še z oljem, ki ga je tik na mojem štartnem mestu izpustil dirkalnik z dirke starodobnikov F1. Ko me je Michael v prvem zavoju premagal, sem razmišljal o povratnem ognju, ko bi se zavore ogrele. Na krovu je imel malo manj goriva, zato sem poskušal ostati čim bližje, zaostanek pa pri prvem postanku ni bil velik. Nato pa sem imel težave, ko sem bil prepričan, da že lahko speljem, a se dirkalnik ni premaknil, saj je bil zadaj še vedno dvignjen. To me je stalo nekaj časa, nato pa sem moral še zavirati, da sem se v ulici boksov izognil Trulliju. Moštvo mi je reklo, naj pritiskam, če bi slučajno dobil kazen, a sam nisem imel nobenega namena blokirati Jarna. Zaostanek se je tako povečal, ob dirkanju za prvakom kot je Michael pa nisem imel več sredstev, da bi ga ujel. Kar se tiče ostanka dirke sva z Michaelom vozila konstantno, saj je bila steza ob idealni liniji zelo umazana."

BAR

Jenson Button, 3. mesto

"Fantastično je biti ponovno na stopničkah že takoj na prvi dirki po Maleziji. Tu smo odpeljali fantastično prvo dirko in dosegli odličen rezultat. Štartal nisem dobro in v prvem zavoju sem obstal za Ralfom ter tako padel na osmo mesto. V prvem delu dirke je bil dirkalnik precej podkrmarjen, zato sem v hitrih zavojih izgubljal veliko časa. Pri prvem postanku smo spremenili nastavitev prednjega krilca, kar je močno izboljšalo lego dirkalnika. Moštvo je zopet opravilo fantastično delo, za kar bi se jim, tako kot Hondi, rad zahvalil. Lepo je biti tretji v skupnem točkovanju. Za nami so šele tri dirke sodelovanja z Michelinom, zato se še vedno učimo, a stvari se lepo dopolnjujejo. Sedaj se bomo osredotočali na vse potrebno, da naredimo novi korak naprej."

Takuma Sato, 5. mesto

"Hvala moštvu in za fantastičen rezultat, ki smo ga dosegli danes. Sam sem nad dirko razočaran, saj bi, glede na tempo, ki sem ga vozil, dirko lahko končal na višjem mestu. Po drugi strani pa sem vesel točk, ki sem jih pripeljal ekipi, saj na koncu šteje prav vsaka uvrstitev. Tu sem tudi odpeljal uživaško dirko, zato iz tega vikenda jemljem veliko dobrih stvari. Nad zapletom z Ralfom Schumacherjem sem razočaran, saj bi morala skozi drugi zavoj odpeljati skupaj, drug ob drugem, tako pa je zaprl vrata. Zatem me je odneslo in na robniku sem si poškodoval prednje krilce, zaradi česar sem bil obsojen na postanek. V srednjem delu dirke je odstopila letvica na zadnjem krilcu, a smo jo pri postanku znova pritrdili, vendar sem spet izgubil nekaj časa. Drugače je dirkalnik deloval odlično, na koncu sem lahko dirkal ob Coulthardu in Alonsu, kar je sijajno. Komaj čakam na Imolo, saj nam kaže za preostanek sezone res dobro."

Renault

Jarno Trulli, 4. mesto

"Z rezultatom sem zelo zadovoljen, a se ne morem znebiti občutka, da je nekaj vendarle manjkalo: danes bi lahko prišli na stopničke. Dirkalnik je bil v prvih treh delih popoln, sam pa sem bil zelo hiter. Po zadnjem postanku pa je bil dirkalnik težje vodljiv, tudi oprijema je bilo vse manj. Čudno. Veliko časa sem izgubil tudi po vsakem postanku, ko sem peljal nazaj na stezo, zaradi česar se je Jenson lahko prebil mimo mene. Škoda, da nismo prišli do stopničk, a na splošno je bila dirka fantastična. Renault je drugi v točkovanju moštev, do sedaj imamo sto odstotno vzdržljivost in občutek, da bi bili lahko še boljši. Komaj čakam na Imolo."

Fernando Alonso, 6. mesto

"Danes sem dosegel maksimum. Bil sem presenečen nad vožnjo nekaterih: na štartu me je Jaguar skorajda porinil v zid, nato pa je bilo nekatere zelo težko prehiteti. Kljub temu, glede na potek mojega vikenda, so tri osvojene točke vseeno dober rezultat. V resnici sem dirko začel pol minute za ostalimi, saj sem moral na postanek. Vso dirko sem močno pritiskal. Uravnoteženost dirkalnika je bila odlična. V Imoli bomo že dobili nekaj novosti. Sem mnenja, da bi z boljšim paketom, in še pomembneje, z vikendom brez težav, lahko redno osvajali stopničke."

Williams

Ralf Schumacher, 7. mesto

"Po vsem, kar se je zgodilo na dirki, bi svojo uvrstitev ocenil kot vsoto vseh težav. Prigoda s Satom je bila nesrečna nesreča. Po mojem prepričanju je bil preveč optimističen, hotel je pridobiti položaj, ki ga je že izgubil. Na splošno nisem preveč razočaran, saj sem videl podatke, ki govorijo, da sem dirkal s podobno hitrostjo kot Ferrari. Tako imamo nekaj upanja."

Juan Pablo Montoya, 13. mesto

"Jasno je, da v tem trenutku nismo dovolj hitri, da bi konkurirali Ferrariju, a danes smo bili najhitrejše Michelinovo moštvo, kar je za nas zelo pomembno. Morda sem izbral napačne gume, saj te na dirki niso izpolnile pričakovanj, a sem vseeno dirkal z dobro hitrostjo in bi brez težav z menjalnikom, ki so se vlekle zadnjih deset krogov, dirko končal na tretjem mestu. Najprej sem ostal brez sedme prestave, nato pa še brez nekaterih, dokler ni dirkalnik povsem odpovedal. Ni mi preostalo drugega kot končati dirko. Škoda, lahko bi končal s točkami."

Jaguar

Mark Webber, 8. mesto

"Danes je bilo dobro osvojiti našo prvo točko. Moštvo si jo je zaslužilo, saj je zelo garalo zanjo. Začel sem dobro in bil v prvem krogu že deseti, kjer bi moral, če sem odkrit, biti že po kvalifikacijah. Med prvim postankom smo naredili nekaj sprememb, ki so bile morda pretirane, saj sem v trinajstem zavoju doživel kratek izlet s steze. Na koncu se je izkazalo, da nisem izgubil prav nič, a sem imel srečo, da sem se uspel vrniti na stezo. Pri Michelinu so opravili dobro delo, tako kot pri Cosworth Racingu: R5 je bil vzdržljiv preko celega vikenda, s katerim sem zadovoljen. Zavedamo se, da moramo marsikje še napredovati, a gre nam dobro, čeprav je v teh dneh potrebno imeti popoln vikend, če hočeš osvojiti točke. Tu smo se veliko naučili, vse to pa bomo pridno uporabili v Imoli, kjer se bomo zopet podili za točkami. Na splošno sem v tej dirki užival, vse skupaj pa je bilo še boljše, saj smo osvojili točko."

Christian Klien, 14. mesto

"Na današnji dirki se je dogajalo veliko stvari, doživljal pa sem tako vzpone kot tudi padce. Dobro sem štartal in kljub težavnosti prvih dveh zavojev je bilo do tretjega, kjer sem rahlo trčil z Renaultom Fernanda Alonsa, vse v redu. Dirkalnik ni bil pretirano poškodovan, saj je bila uravnoteženost še vedo dobra. Nato sem užival v dvoboju z McLarnom Kimija Raikkonena. R5 je bil danes zelo dober, kar sem izkoriščal. Storil sem tudi napako, ko sem v enajstem zavoju zletel s steze, kar me je stalo nekaj mest, a sem bil nato zadovoljen, da sem prišel do cilja. Steza je bila izven idealne linije zelo umazana, a sem se kljub temu zabaval pri poizkusu prehitevanj. Že se veselim naslednje dirke v Imoli, saj gre za eno meni najljubših stez. Dobro bo dirkati na stezi, ki mi je poznana."

Toyota

Olivier Panis, 9. mesto

"Za Toyoto je pozitiven vikend. Odločili smo se za agresivno strategijo treh postankov, za katero sem mnenja, da je bila najboljša. Čeprav ni nikoli lepo končati dirke na devetem mestu, smo dali vse od sebe. Hvala Michelinu, ki nam je postregel z neprecenljivo podporo in s konkurenčnimi pnevmatikami. Zopet smo napredovali, zopet pa bomo morali dati vse od sebe, da bi bili v Imoli še boljši."

Cristiano da Matta, 10. mesto

"Težka dirka, nad katero sem razočaran, saj smo bili na treningih in kvalifikacijah relativno dobri. Večino časa dirke sem imel težave z nezadostnim oprijemom, zaradi česar se nisem mogel prebiti višje. Na splošno sem razočaran, saj sem predvideval, da bomo danes boljši. Pred začetkom evropskega dela, ki bo čez tri tedne v Imoli, moramo nadaljevati z garanjem."

Sauber

Giancarlo Fisichella, 11. mesto

"Na začetku je bil moj dirkalnik dober, vendar je postajal po prvem postanku vse bolj podkrmarjen, proti koncu pa je bilo čutiti, da je motor izgubljal na moči. Težave sem imel pri zadnjih postankih, ko sem obakrat hotel prestaviti v prvo prestavo, a prestavil v drugo. In, seveda, v 31. krogu me je zadel Ralf Schumacher, zaradi česar sem se zavrtel. Brez teh težav, še posebno brez Ralfa, bi se lahko danes boril za točko."

Felipe Massa, 12. mesto

"V prvem krogu sem v gneči izgubil nekaj mest in se nato v prvi polovici dirke soočal s slabim oprijemom in velikimi vibracijami, ki so jih po vsej verjetnosti ustvarjale pnevmatike. Dirkalnik je bil zelo nestabilen. Z zadnjim kompletom je bilo veliko boljše, na splošno pa je za nami zelo težka dirka."

Jordan

Nick Heidfeld, 15. mesto

"Dirkal sem s taktiko dveh postankov in zaradi poznega prvega, sem bil med dirko celo na petem ali šestem mestu. Vesel sem, da sem prišel do konca, kar je vrhunec mojega vikenda. Dirka ni bila popolna, saj smo imeli težave z uravnoteženostjo dirkalnika. Tokrat smo prvič uporabili nove Bridgestonove pnevmatike, ki so zagotovo boljše, a potrebujemo več časa, da jih bomo popolnoma razumeli. Na dirki sem se soočal še z drugimi malenkostmi, od majhnih težav z zavorami, do Minardija, ki me je kljub opozorilom z modrimi zastavami zadrževal dva kroga. Ne vem, če je dobil kako kazen, a bi jo moral. Pred San Marinom nas čaka obsežno testiranje gum in upam, da tudi nekaterih novih delov."

Giorgio Pantano, 16. mesto

"Danes sem dal vse od sebe. Zadnjih deset krogov sem imel težave z zavorami in diferencialom, v sredinskem delu dirke pa je bil dirkalnik precej podkrmarjen. Lepo je, da sem na svojih prvih treh dirkah prišel do konca. Mislim, da sem na kvalifikacijah napredoval, sedaj pa moramo to narediti še na dirki. Rad bi dosegal čase, bližje Nicku. V Silverstonu bom v dirkalniku preživel še več časa, ob rastoči samozavesti pa se že veselim naslednje dirke."

Minardi

Paul Stoddart

"Po začetnih težavah, ko Gimmi ni uspel zapeljati v formacijski krog, sta oba dirkača opravila po najboljših močeh. Na žalost Zsoltu ni uspelo prevoziti kariraste zastavice, a je skupaj z Gimmijem postavljal dobre čase. Sedaj se veselimo domače dirke v Imoli, ki bo čez tri tedne."

McLaren

David Coulthard, odstop

"Žalostni konec ekstremno nezadovoljivih dni v Bahrajnu. Med dirko sem imel nekaj dobrih dvobojev, a povsod mi je primanjkovalo hitrosti. Lahko bi končal med dobitniki točk, a je na koncu motor ostal brez zraka. Prišel sem do boksov, kjer smo poskušali odpraviti težavo, a se je na koncu izkazalo, da je nemogoče."

Kimi Raikkonen, odstop

"Težak vikend, tako zame kot za celotno moštvo. Štartal sem iz zadnje vrste, a sem začel dobro in v prvih krogih pridobil kar nekaj mest. Nato sem se z Jaguarjem boril za enajsto mesto, ko mi je kar na enkrat odpovedal motor. Res mi ne preostane ničesar, kar bi še lahko storil ali povedal. Ta vikend hočem pozabiti in se veseliti preostanka leta."

title_s.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nedelja-povzetek

Prvi dvojni trojček Michaela Schumacherja

Še nikdar v njegovi 14 let trajajoči karieri voznika formule ena Michael Schumacher ni bil tako uspešen na začetku sezone kot ravno letos. Prvič je poleg treh najboljših štartnih položajev na uvodnih dirkah sezone dosegel še tri zaporedne zmage. Puščavski lisjak so ga poimenovali, a je za razliko od slovitega nacističnega nemškega generala Ermina Rommella med drugo svetovno vojno na Bližnjem vzhodu slavil kot je treba, … z zmago! Slavje rdečih je z drugim mestom dopolnil Rubens Barrichello, še najbolj pa je bil stopničk vesel Jenson Button, ki je tako kot v Maleziji pred dvema tednoma končal na tretjem mestu. Le kdaj bo rdeče pravljice konec?

V primerjavi s sobotnimi kvalifikacijami, kjer je temperatura asfalta dosegla tudi več kot 51 stopinj Celzija, je bila na stezi v Bahrajnu ta številka pred dirko za 20 nižja. Upad vročine je zopet pripomogel moštvom z Bridgestonovimi pnevmatikami rahlo prednost. Na štartu je tako Michael Schumacher suvereno povedel pred svojim ekipnim kolegom Rubensom Barrichellom, sledili pa so jima Juan Pablo Montoya, Takuma Sato, Ralf Schumacher in drugi. Kimi Räikkoönen in Fernando Alonso sta bila primorana začeti iz ozadja, prvi zaradi menjave motorja v soboto, drugi zaradi lastne napake na kvalifikacijah. Finec je bil po prvem krogu že 14., a mu je za ovratnik dihal mladi Christian Klien v Jaguarju, ki je na štartno ciljni ravnini presenetljivo zmanjševal zaostanek. Nekajkrat ga je Avstrijec skušal prehiteti, potem pa se je iz McLarnovega zadka samo še zakadilo. Tretjič zapored je zaradi tehnične okvare akutalni podprvak odstopil, drugič zaradi Marcedesovega motorja, tako v da moštvu iz Wokinga počasi že lahko pozabijo na naslov, saj je proti koncu dirke, le šest krogov pred ciljem, odstopil še David Coulthard, ki je držal tolažilno 8. mesto, zadnjo s točko za svetovno prvenstvo. Po dirki bo zagotovo prišlo do kriznega sestanka vodilnih mož, morda bo letela tudi kakšna glava, vsekakor pa se črne serije srebrnih ne bo dalo popraviti že na prihajaočih dirkah!

Le malo pred odstopom Finca sta se pred 40.000 gledalci v Bahrajnu zaletela odlični Takuma Sato in Ralf Schumacher. Komisarji bodo incident, tako kot tistega med Rubensom Barrichellom in Jarnom Trullijem, ki ga nismo videli, obravnali po dirki, zato bodo uradni rezultati znani verjetno kasneje. Nemec je namreč v desnem ovinku skušal mimo Japonca, bil že v njegovi višini, a je na koncu potegnil krajšo, saj je zaradi trka moral na menjavo nosu. Če ne bi padel na začelje, bi verjetno osvojil kaj več kot le dve točki, prav tako pa je tudi Takuma kasneje napravil napako, ko je zletel na robnik in si pošodoval sprednje krilce. Vseeno so v moštvu BAR lahko več kot zadovoljni, saj kažejo močan napredek in imajo dva mlada dirkača, ki nista še pokazala vsega znanja. Takuma je bil celo ves konec tedna rahlo boljši od tretjeuvršenega Buttona, zato bi brez trka in izleta na robnik po vsej verjetnosti gledali kar njega na odru za zmagovalce. Če … Juan Pablo Montoya je vse do zadnjega odpeljal bolj ali manj osamljeno dirko (z dirkačema Ferrarija se niti slučajno ne bi mogel kosati), a ga je na koncu, vsega nekaj krogov pred ciljem, ko je bil tretji, izdal menjalnik. Kolumbijec niti ni kazal posebnega razočaranja, potem ko je snel čelado z glave, a si je od dirke vseeno obetal mnogo več. Na sobotnih kvalifikacijah je bil namreč na prvih dveh merjenjih vmesnega časa celo najhitrejši, toda očitno Michelinove gume predstavljajo največji problem, saj sta bila oba Williamsa tudi po končnih hitrostih vedno na vrhu razpredelnice. Po tihem se je pričakovalo, da bosta morda celo edina na strategiji samo dveh postankov, a so se prav vsi odločili za tri obiske svojih mehanikov. Pa drugi? Renault je lahko zadovoljen, saj sta oba končala med točkami. Fernando je nasploh vozil divje, a se bo moral Flavio Briatore z njim kmalu vsesti za okroglo mizo, kajti po lanskih uspehih Španec brezglavo drvi skozi zid, kar se odraža predvsem na hitrem krogu za štartna mesta. Že drugič zapored je namreč štartal iz začelja! Pomanjkljivosti konkurentov v primerjavi s Ferrarijem so prav zaradi tega naravnost neverjetne. Če ne zataji tehnika, ga polomi dirkač. In obratno! Pri rdečih so se očitno dobro naučili popraviti napako izpred leta, ko jim prav na prvih treh dirkah ni šlo nič po maslu. Trenutna slika govori naslednje: Ferrari je v svojem svetu, medtem ko se drugi borijo predvsem za drugo mesto. Očitno si bodo medsebojno kradli točke tako dolgo, dokler rdeče pošasti ne bo več možno ujeti. Vrh vsega v moštvu nimajo določenih statusov prvega dirkača, tako da se bodo še moštveni kolegi pošteno ovirali med seboj. Dolgo s(m)o ekipo poskočnega konjička prezirali, vedno bolj pa je jasno, da so prav oni zgled vrhunskega profesionalizma. Pa organizatorji? Bahrajnu vse čestitke na čudoviti prireditvi. Niti za sekundo niso kazali amaterstva. Do naslednje dirke bodo seveda dirkališče še posodobili, predvsem pa bodo morali odpraviti težavo peska na stezi, ki je povzročal kar nekaj vrtenj na dirki. Sajenje trave bo verjetno njihova glavna naloga v prihodnosti, poskrbeli pa bodo še za ostale nedokončane projekte. Dajmo jim čas!

Zdaj se formula ena seli v Evropo, natačneje čez tri tedne bo VN San Marina, kjer bodo vsi govorili le o Senni. No, upajmo da se podobna tragedija po desetih letih ne bo zgodila, prav tako pa dolgočasna komedija, ki smo ji bili priča včeraj.

title_s.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ferrarijeva zmaga na VN Bahrajna

Nemec Michael Schumacher (Ferrari) je zmagovalec dirke za VN Bahrajna v Manami, tretje letošnje preizkušnje svetovnega prvenstva formule 1.

Tretja dirka letošnje sezone svetovnega prvenstva formule 1 je prinesla malo novega. Še največja popestritev je bila nova steza v Manami, kjer so se dirkači za VN Bahrajna pomerili prvič. Zmagal je tako kot na prvih dveh dirkah svetovni prvak Michael Schumacher (Ferrari), uspeh moštva iz Maranella je potrdil Rubens Barrichello z drugim mestom, na stopničke se je tako kot v Maleziji povzpel še Jenson Button (BAR-Honda). Tudi pri McLarnu ni bilo nič novega, Kimi Raikkokenen je kot ponavadi končal dirko predčasno s pokvarjenim motorjem, do točk pa so privozili še Jarno Trulli (Renault), Takuma Sato (BAR-Honda), Fernando Alonso (Renault) ter Ralf Schumacher (Williams-BMW) in Mark Webber (Jaguar-Cosworth).

V SP premočno vodita Schumacher med vozniki s 30 točkami in Ferrari med konstruktorji z 51. Naslednja dirka, prva evropska preizkušnja formule 1 v letošnji sezoni, bo na sporedu 25. aprila v San Marinu.

Ugibanja o tem, kako bo nova steza v puščavi vplivala na dirkalnike in njihovo vzdržljivost, je dopoldne pred dirko popestrilo rahlo deževje, sicer redka izkušnja za domačine v tem delu sveta. Steza je bila tako hladnejša kot med treningi in kvalifikacijami, kar je bila dodatna voda na mlin Ferrarijev v Bridgestonovi obutvi. Še največ dela je imel Schumacher, začel je s prvega mesta, v prvem zavoju, ko je s poznim zaviranjem zaprl moštvenega sotekmovalca, ubranil najboljše mesto ter ga do konca razen za kakšen krog ob postankih ni več spustil iz rok. Ker Barrichello tokrat ni ponovil napake z zadnje dirke, je tudi on na drugem mestu postal neulovljiv za tekmece, ki se jim kaj več od tretjega mesta ni obetalo. Na zadnji stopnički se je večji del dirke držal Juan Pablo Montoya, a so ga tehnične težave v zadnjih krogih upočasnile in tekmeci so ga po vrsti prehitevali, na koncu je izgubil tudi osmo mesto in s tem zadnjo točko, ko ga je v zadnjem krogu prehitel Mark Webber. Tako je z dobro vožnjo do novega tretjega mesta, po Maleziji že drugega v karieri, pripeljal Jenson Button (BAR), uspeh njegovega moštva pa je dopolnil Takuma Sato pa petem mestu.

Schumacher je tako precej rutinsko dosegel 73. zmago v karieri. "Prvo in drugo mesto, to je sanjski izid. To je bil zares odličen konec tedna. Največ težav je bilo z ohranjanjem idealne linije. Nisi smel pretiravati, pa tudi ne preveč popuščati," je Schumacher opisal zmago na novi stezi. To je bila prva dirka v kakšni arabski državi po Maroku leta 1958, ena od posebnosti pa je bilo tudi polivanje zmagovalcev na odru, kjer je šampanjec zamenjala brezalkoholna pijača.

Med osmoljenci se zdaj že povsem domače počuti predvsem Kimi Raikkoenen. Potem ko so se v ekipi McLarna odločili, da po menjavi motorja med treningom sploh ne bodo šli v kvalifikacije in je Finec začel z 20. mesta, tudi na dirki ni prišel daleč, saj ga je spet izdal motor, tokrat na spektakularen način z veliko ognja. Skoraj nič bolje se ni godilo njegovemu moštvenemu sotekmovalcu Davidu Coulthardu; pri zadnjem postanku je prišlo do nesporazuma z mehaniki, ki ga niso pričakovali, nato pa je Škotu še odpovedal dirkalnik. Ralf Schumacher je po trčenju s Satom na začetku dirke precej izgubil, nato pa z dobro vožnjo ob koncu napredoval celo med dobitnike točk.

Izidi (308,769 km, 57 krogov):

1. Michael Schumacher (Nem/Ferrari) 1:28:34,875

(povp. hitrost: 209,143 km/h)

2. Rubens Barrichello (Bra/Ferrari) + 1,367

3. Jenson Button (VBr/BAR-Honda) 26,687

4. Jarno Trulli (Ita/Renault) 32,214

5. Takuma Sato (Jap/BAR-Honda) 52,460

6. Fernando Alonso (Špa/Renault) 53,156

7. Ralf Schumacher (Nem/Williams-BMW) 58,155

8. Mark Webber (Avs/Jaguar-Cosworth) 1 krog

9. Olivier Panis (Fra/Toyota) 1 krog

10. Cristiano Da Matta (Bra/Toyota) 1 krog

11. Giancarlo Fisichella (Ita/Sauber-Petronas) 1 krog

12. Felipe Massa (Bra/Sauber-Petronas) 1 krog

13. Juan Pablo Montoya (Kol/Williams-BMW) 1 krog

14. Christian Klien (Avt/Jaguar-Cosworth) 1 krog

15. Nick Heidfeld (Nem/Jordan-Ford) 1 krog

16. Giorgio Pantano (Ita/Jordan-Ford) 2 krog

17. Gianmaria Bruni (Ita/Minardi-Cosworth) 5 krog

SP skupno (3 tekme):

1. Michael Schumacher (Nem) 30

2. Rubens Barrichello (Bra) 21

3. Jenson Button (VBr) 15

4. Juan Pablo Montoya (Kol) 12

5. Fernando Alonso (Špa) 11

6. Jarno Trulli (Ita) 11

7. Ralf Schumacher (Nem) 7

8. Takuma Sato (Jap) 4

9. David Coulthard (VBr) 4

10. Felipe Massa (Bra) 1

11. Mark Webber (Avs) 1

Konstruktorji:

1. Ferrari 51

2. Renault 22

3. Williams-BMW 19

4. BAR-Honda 19

5. McLaren-Mercedes 4

6. Jaguar-Cosworth 1

7. Sauber-Petronas 1

post-17-1081102719.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!