Skoči na vsebino

Dizelski ali bencinar?


Thundercat

Priporočene objave

ko boste imeli izkusnje z istim modelom avtomobila z razlicno zasnovanimi masinami se bomo pogovarjali naprej.

na zalost sem pristranski, ker zame ja avtomobil vsakdanje prevozno sredstvo (ekonomija), motor pa luksuz za vse ostalo. torej 4 kolesa = dizel (lahko tudi 330 cd :naughty: ), dve kolesi (zaenkrat se) = bencin.

ad1) Imam z novo LC. Ne bi imel bencinarja več uopšte. Pri bencinarju si vsakih 400 km na črpalki, ima najmanj 1 prestavo premalo (4 stopenjski avtomatik) in nekako hudo lepo gresta skupaj dizelski navor in teža.

ad2) motocikel je v razvitem svetu igrača. V nerazvitem je pa obratno - revni se vozijo z dvokolesniki in se bogati igrajo z avti. In bolj ko je nerazvit, manj je tudi dvokolesnikov. Konj ni upoštevan. Je za premožne - ker moraš imeti veliko časa, da si lahko privoščiš počasno potovanja in denarja, da lahko financiraš njegovo permanentno delovanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam neki me je zbodl......Renault dCi.....120konjev :? :? :? :? :?

Zanimivo.....moj Megane ma tanovo mašino,pa samo 110!!!! :? :? :? :? :hmm:

Pija maja .......spet so me na suh nategnl!!!! :angry: :angry: :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj Scenic jih ma pa 60 (kW) ali 82 dizelskih konjičkov.

Klimbra, tvoj pa, če ima res tanov motor, je narejen za Italijansko tržišče,preveri, če je bil, in od kje uvožen!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj Scenic jih ma pa 60 (kW) ali 82 dizelskih konjičkov.

Klimbra, tvoj pa, če ima res tanov motor, je narejen za Italijansko tržišče,preveri, če je bil, in od kje uvožen!

Francoski trg.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa menite o estetiki dizel agregatov v športnih avtomobilih (npr. Alfa GT z dizlom)?

Ves čas (modernih dizlov) sem si mislil, da je to avto zame, potem ko sem jih nekaj preizkusil sem pa prepričan! Treba bo počakat nekaj časa($$$) pa si bova mogoče omislila kakšnega.

Kar se pa športnih dizlov tiče je pa tako:

-meni osebno so všeč in zakaj bi bilo potrebno skuriti ne vem kolko goriva za "športne avto uzitke", če se da to naredit bolj šparovno :yea2:.

Problem nastane šele, ko takšen avto dobi v roke nekdo, ki je bil navajen na športnega bencinarja, v glavi :BUA: pa še ni preklopil na drug način vožnje.....

takrat pa pride do.... :fight2:, marsikaj sem ze videl! :blink:

@ Ceco: to je moje mnenje .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah, kot sem že rekel, turbine delajo svoje in to se pri porabi lepo pozna. Bil sem razočaran nad porabami tanovih dizlov (izmerjenih v avtoreviji). Kombinirana vožnja za 130KM Passata se mi zdi, da je bla nekaj čez 8l. Če je to šparovno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo. Večina vas povezuje dizelski agregat z varčevanjem goriva. Jaz pa menim, da temu ni (več) tako. "Razcvet" dizlov temelji na ohlapnejših ekoloških predpisih zanje versus bencinarjem, tehnološke možnosti razvoja (bencinarji so priterani do konca) in pa mode s potrebami navora napram moči (hitrostne omejitve, povečanje teže avtomobilov). Če k temu napopaš še avtomatski menjalnik imaš v avtu agregat, ki proizvaja energijo za pogon in periferijo in nič več motorja. Nadaljevanka je pa hibridni pogon. Po moji upokojitvi pa še kaj drugega.

Športni dizli? Od 0 do 100 km/h bo težka, od 80 do 120 km/h so pa že zmagovalci, če sodimo športrnost po pospeških.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK...bom pa še jst neki napisal, ko že dolgo nisem. Ko sem kupoval avto sem se odločal med bencinskim motorjem 1.8/2.0 ali TDI 100KM, ki so nekako ekvivalentni. Razlika v ceni med 2.0 in 100KM dizlom je bila 40.000 SIT, ker ni bilo mogoče dobiti 1.8 bencinarja. Gre se za GOLF4 karavan.

Razlika pri registraciji pride samo pri cestni taksi, ampak pri 2.0 ali 1.9 tega ni. Sama registracija se plačuje po KW, torej moj ima 74KW (razred ob 61-80KW), 2.0 bencin pa pade v en razred višje (od 81-100KW).

S tem, da naredim letno cca 30-35000km. Prej sem imel Renaultovega scenica, 1.6 16V, 79KW. Padel sem v isti razred pri registraciji, samo cestne takse je bilo nekaj manj. Avto mi je kuril od 7l/100km, pri ZELO mirni vožnji pa tudi do 9l/100km ali več pri malo težji nogi in mestni vožnji. Kolegici samo pri mestni ljubljanski vožnji kuri 11l/100km. Moj dizel mi požge od 5.5l pa tudi do 7l, odvisno od mojega razpoloženja, pa kje se vozim.

In če primerjamo golfa 1.6 in dizla 1.9 100, bo razlika samo pri cestni taksi, ker KW imata oba cca enako. Poraba bo pri bencinu večja, seveda pri enaki vožnji, če pa nekdo dela do 15k km/leto potem ima pa res dovolj bencinarja.

OSebno sem za dizle, več navora, manj prestavljanja, manj priganjanja avta v visoke obrate....pa še kaj bi se našlo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj so menda nardili eno Toyoto (al je že), ki ima kombiniran pogon, elektro-bencin. Namreč pri pospeševanju se vklopi elektro pogon (avto nima nobenih baterij), ki se direkt iz koles preko neke vrste alternatorja in elektro-motorja prenaša na pogonsko os. Ima zavidljivo porabo. Mislim, da okoli 4-6l. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj so menda nardili eno Toyoto (al je že), ki ima kombiniran pogon, elektro-bencin. Namreč pri pospeševanju se vklopi elektro pogon (avto nima nobenih baterij), ki se direkt iz koles preko neke vrste alternatorja in elektro-motorja prenaša na pogonsko os. Ima zavidljivo porabo. Mislim, da okoli 4-6l. :OK:

Tako ja. Hibridni motor. Principi že dolgo znani.

Ponekod že pred II.svetovno vojno imeli v uporabi. Predvsem gospodarska vozila.

Ko bo na diesel osnovi, bo ša kašen liter ali dva manj.

B)

Drugače pa ima tudi baterije.

Za ožje mestne predele, kjer bi recimo bila prepovedana vožnja z vozili na notranje izgorevanje, se bi vklopil elektromotr ki črpa seveda iz baterij katere je napolnil ta isti elektromotr ki je bil pri delovanju na notranje zgorevanje "alternator" ki je polnil baterije.

Taka avtonomija delovanja je ocenjena tam nekje na 10 km pri malih hitrostih seveda do 40 km/h.

Tko prbližn.

:yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...mene pa zanima kaksna sploh je razlika med HDI in TDI :? vem kaj je HDI( vsaj priblizno), ne vem pa kaj je TDI? v cem je fora?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...mene pa zanima kaksna sploh je razlika med HDI in TDI :? vem kaj je HDI( vsaj priblizno), ne vem pa kaj je TDI? v cem je fora?

TDI je čista klasika z bosch pumpo-100 let staro.

LP Bojč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz mam DCI... Kaj pa to pomeni :?

Torej voziš Renaulta (in si most probably gay, kar je pisalo v drugi temi :lol1: ). Danes velike razlike v dizelski tehnologiji skupnega voda ni, vsak proizvajalec pa poskuša zaščititi svojo oznako te tehnologije. Tako ima recimo VW in Audi TDi, Citroen in Peugeot oz PSA HDI, Renault dCi, FIAT in AR JTD, pa še kakšen bi se našel (tudi Toyota ima svojo oznako, pa je zdele nekako s polnim želodcem ne morem potegniti iz možganskih krivulj). So pa poskusili pri VW zaščititi ta svoj TDi in popušili, ker ne gre za patent, pač pa za komercialno oznako....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...mene pa zanima kaksna sploh je razlika med HDI in TDI vem kaj je HDI( vsaj priblizno), ne vem pa kaj je TDI? v cem je fora?

WV TDI nimajo "bosch" pumpe, imajo pa sistem pumpa-šoba, ali po domače nad vsako šobo je visoko tlačna pumpa, štiri šobe-štiri pumpe.

To je tudi bistvena razlika od HDI, JTD, DCI... kateri imajo sistem skupnega voda, po domače ena pumpa-skupni vod-štiri šobe, katere dozirajo potrebno količino goriva v valj.

Skupno vsem tem sistemom pa je to, da so zelo natančnimi po količini in času brizga v valj, sistemi so tako dovršeni, da lahko glede na režime delovanja motorja izvršijo tudi do več (5,6..) brizgov goriva v en sam delovni takt.

S tem so dosegli fantastične izkoristke, manjšo porabo in mirnejše delovanje diesel agregatov

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

JTD, CDI, HDI, DCI, TDCI itd. imajo skupni vod (common-rail, ena pumpa), VW sistem (TDI) bazira na principu, da ima vsak cilinder svojo pumpo. ergo TDI ni enako common rail.

sorry, samo "dopolnilo" RSa-jevega posta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno dopolnilo: črpalka-šoba sistem zaenkrat še ne omogoča več zaporednih vbrizgov. Sistem doseg za nekaj sto barov večje tlake od common rail sistemov v primeru okvare šob pa mirno lahko pripraviš nekaj stotisočakov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

V sobotni prilogi Dela Na kolesih, je objavljen en test dveh BMW-jew (530i in 530d) Enak model, enaka kubatura, le da je en diesel en pa bencinar. Pa tudi cena je enaka. Oba spadata v največji razred za zavarovanje (nad 130 kW) in cestnino (nad 2.500 ccm). Oba motorja imata približno enako konjev - diesel jih ima 10 manj, ima pa diesel 200 Nm več navora. Porabo ima diesel približno za 2 litra manjšo.

Na koncu avtor ugotavlja, da je diesel bolj lena masina in da ne nudi sportnih uzitkov.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,ne vem če je disel lih lena mašina saj do 100kmh,zaostaja samo za 0.4sekunde,poglejte pospeške 60-120,80-150,ki ga disel naščije za 2 sekunde,to mi pove vse,disel je res car,LP Curi :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,ne vem če je disel lih lena mašina saj do 100kmh,zaostaja samo za 0.4sekunde,poglejte pospeške 60-120,80-150,ki ga disel naščije za 2 sekunde,to mi pove vse,disel je res car,LP Curi :yea2:

Curi od 60 do 120 in od 80 do 150 se meri prožnost mašine. Valjda, da je tukaj zmagal disel, saj ima 500 Nm navora, bencinar pa "le" 300.

Od 0 do 100 je pa bencinar hitrejši. Diesla pa avtor graja, še posebno kombinacijo dieselske mašine z avtomatskim menjalnikom, kateri "zaostja".

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Positite avtomatski menjalnik.

Jaz sem za dizel, ker sem doma na kmetiji in vožnja z avtom mi je bolj ugodna, saj ne rad teram motorja v 4-5 k rpm. Pri mojem dizlu jih je do sedaj videl samo enkrat 4k v 2 prestavi, ker sem prehitevel v hrih, drugače pa imam največ 3 k rpm na avtocesti in ob pospeševanju. Dizel pride predvsen mi večkrat prav, kadar imam avto poponoma ali celo preveč naložen in še vedno imam dobre pospeške, in tudi domov v hrib lepo vleče tudi v 3 prestavi in 50 km/h pri slbih 2000 rpm.

Zato sem za dizel. Če bomo doma opustili živinorejo, bom šli mogoče na repico in pridelovali biodozel in bom si dal vozilo predelat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!