dolsina Objavljeno Februar 11, 2009 Opozori Objavljeno Februar 11, 2009 K se glih pogovarjate o tem ventilu. Imam motor hondo MTX in me zanima če je pri tem motorju ta ventil mehanski ali gre kako drugače prek elektrike.
seat Objavljeno Februar 18, 2009 Opozori Objavljeno Februar 18, 2009 Torej carmagedonu hvala,da me je motor počaku :) Drugače pa motor je kljub letom dobro ohranjen in tudi ni zmatran kot so to navadno taki motorji. Me pa zanima sledeče namreč problem oz. izziv mi dela ta servomotor in sicer me zanima ali ga je kdo že razdiral in ali mi kdo zna natančno povedat kako ta zdeva deluje in kako vse to poteka.Motorček sem odmontiral dol in ga razdru nakar sem naletel na malo morje zobnikov in na moje začudenja kr precej elektronike za ta letnik.Sedaj pa me namreč zanima kako zadeva deluje za naprej nazaj oz. odprto in zaprto ali to krmili elektronika ali kaj drugega. Na samem motorčku sta 2 poziciji za zajle,ki nato gredo na sam ventil in sicer 1 in 2 vrjetno morajo biti te pozicije enake povsod torej na ventili 1 na motorčku 1.Sedaj pa je na ventilu 1 na motorčku pa na 2????? Mi zna kdo to mal razložit in ja ne mislim vozit motorja na servis,ker bi rad sam zadevo spedenal pač izziv :) Me pa zanima še nekaj namreč sedaj se ob kontaktu ta motor samo malo zavrti oz. velik premalo kot bi se moral. Če pa ima kdo ta motor doma in ga ne potrebuje se pa priporočam za nakup.
seat Objavljeno Februar 18, 2009 Opozori Objavljeno Februar 18, 2009 Aja ta motorček pa zgleda takole :) SERVOMOTORČEK
KuC Objavljeno Marec 11, 2009 Opozori Objavljeno Marec 11, 2009 po koliko kilometrih bi bilo pametno obnovit/zamenat zadnji amortizer?
0b5353n Objavljeno Marec 11, 2009 Opozori Objavljeno Marec 11, 2009 po koliko kilometrih bi bilo pametno obnovit/zamenat zadnji amortizer? Jst še nism slišu da bi pisal v menual book da morš monizer menat po tolk pa tolk kilometrih. :blink:
KuC Objavljeno Marec 11, 2009 Opozori Objavljeno Marec 11, 2009 ja, saj zato pa prašam če s časom kaj izgubi na trdoti
0b5353n Objavljeno Marec 11, 2009 Opozori Objavljeno Marec 11, 2009 ja, saj zato pa prašam če s časom kaj izgubi na trdoti Ja lej jst nimam tak motor k ti sam vem da pr mojem se po 4 letih ni nič izgubilo na trdnosti ozr. mal kar pa je normalno. Da bi se ti pa toliko obnucal da bi mogel menjat pa ne vrjamem.
Jerry_exc Objavljeno Marec 11, 2009 Opozori Objavljeno Marec 11, 2009 Jst še nism slišu da bi pisal v menual book da morš monizer menat po tolk pa tolk kilometrih. :blink: pri enduro vožnji so obremenitve velik večje... sam ni pa po kilometrih... obnovi oziroma zamenja se po potrebi...
sesir Objavljeno Marec 11, 2009 Opozori Objavljeno Marec 11, 2009 (popravljeno) po koliko kilometrih bi bilo pametno obnovit/zamenat zadnji amortizer? Ni to vezano na kilometre ampak pač na to kolk je uničen.Zakaj pa misliš,da je potreben obnove?Kaj občutiš,da imaš tak občutek? Do zdaj vem samo za dvakrat(ne na dt125),da je bila potrebna menjava-a verjemi,da kaj takšnega tvoj motor ni dal skozi! Če pa govorima o dt 50 pa ti skoraj upam garantirat,da tvoj še ni zanič! @brejker-simon :) Kadar menjaš olje v vilicah moraš vso olje ki je v vsaki pogledat koliko ga je in ga pač toliko(v kateri ga je več)naliješ na novo! Na navadnih vilicah,ga še nisem menjaval.Na upside dovn,pa moraš skupi tiščat,ko jih se sestavljaš oz zateguješ šravf :whistle: Popravljeno Marec 11, 2009. Popravil sesir
KuC Objavljeno Marec 11, 2009 Opozori Objavljeno Marec 11, 2009 neh, prednje vilice me zaenkrat ne zanimajo (čeprav v navodilih za popravljanje piše da bi blo fajn zamenat olje v njih), motor pa je bil zadnjih 20k kilometrov vsaj obremenjen z mojo malenkostjo (ki znaša od oka 130 kg z opremo), včasih pa tudi veliko več. Motor ima dobre 31k kilometrov, včasih pa pri malce bolj divji enduro vožnji čudiš kako ga zabije do konca, posebej če sta dva gor. Pa tudi nasplošno je motor precej nizek ko se usedem gor. Ali naj samo feder pritegnem?
sesir Objavljeno Marec 11, 2009 Opozori Objavljeno Marec 11, 2009 (popravljeno) neh, prednje vilice me zaenkrat ne zanimajo (čeprav v navodilih za popravljanje piše da bi blo fajn zamenat olje v njih), motor pa je bil zadnjih 20k kilometrov vsaj obremenjen z mojo malenkostjo (ki znaša od oka 130 kg z opremo), včasih pa tudi veliko več. Motor ima dobre 31k kilometrov, včasih pa pri malce bolj divji enduro vožnji čudiš kako ga zabije do konca, posebej če sta dva gor. Pa tudi nasplošno je motor precej nizek ko se usedem gor.Ali naj samo feder pritegnem? Sponko daj na sprednje vilice-ne preveč na tesno ne pa preveč ohlapno,da boš videl,do kam ti pride vilica,če se drugače ne vidi.Govorim za prednje.Ker verjetno bi moral dati glede na tvojo težo in še sopotnik včasih malo gostejše olje!Drugače špa sem za prednje pisal brejkerju Glede zadaj... Osebno ne nobenem motorju ne štelam-mogoče ker sem lahek :whistle: Na 125ccm pa sem si zadnji del malo dvignil.oz otrdil.Tako,da ja mislim,da si ga moraš absolutno naštimati na bolj trdo! Sem pa imel enkrat na sposoji DT125 l.95.Sem bil več na zadnji kot na dveh :whistle: Pa tud obrnilo me je z njim pred diskoteko,pijanega ko mina :whistle: Lepi časi :worship: :worship: :worship: Prijatelj se je celo uspel v prvi dvignit in prestavit v drugo ter se peljat dobrih 100m po zadnjem! :worship: :worship: Men so se zdel cel motor mehek!Vendar ni bil moj in nisem kaj nastavljal,pa še samo po cesti sem se vozil! Na cesti se vidi,če je uničen-slab tako,da zadnji del "zatrese""zlomi" v ovinku,v bistvu se motor kr dviguje in spušča,ko si nagnjen! :whistle: Drugače pa 20.000km,če nisi skakal po progi ni glih velik :whistle: Popravljeno Marec 11, 2009. Popravil sesir
KuC Objavljeno Marec 11, 2009 Opozori Objavljeno Marec 11, 2009 20 k je mojih, in zanje vem kaj se je z motrojem dogajalo kar je blo prej mi je čista uganka
sesir Objavljeno Marec 11, 2009 Opozori Objavljeno Marec 11, 2009 V tem primeru bit ti jz svetoval,da menjaš zavorno olje,olje v prednjih vilicah in otrdiš zadnji del :whistle: Svečko ne vem kdaj si menjal,vendar jz sem jo menjaval na 6000km,ker je bla res razlika,kadar si jo menjal.Oz ni bila,če si jo na 6000km.Potem pa je motor že manj šel :krneki: Je pač treba mal penez vložit,če se hočeš vozit :whistle:
KuC Objavljeno Marec 11, 2009 Opozori Objavljeno Marec 11, 2009 denar ni problem, bolj je problem čas, sploh ker sem od motorja odvisen (pa ker ga rabim za prevažanje do šole, trgovine pošte...) pol saj bo čez kak mesec dat nov verižni set, pa se bo lahko še olje zamenjalo (v tistih navodilih ki jih imam jz piše tudi kako se to naredi. V bistvu piše vse noter)
Evil Penguin Objavljeno Marec 16, 2009 Opozori Objavljeno Marec 16, 2009 (popravljeno) Če koga zanima, prodajam: http://www.av to.net/_MOTO/ad.asp?ID=2696284 Popravljeno Marec 16, 2009. Popravil Evil Penguin
Evil Penguin Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 Ker sem štor sem, ko sem se vzpenjal na motor zjahal zadni levi žmigavec, sedaj pa hočejo za novega 19€ na yamahi. Pozna kdo kakšno trgovino razen louisa in podobno, kjer bi lahko dobil drugega, ampak ceneje? Mogoče celo neoriginal, samo da pašejo. KuC,najrajši bi, da gre z motorjem =)
KuC Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 dobr, če nočeš prodati vsaj povej kje si ga staknil in koliko si dal zanj?
Evil Penguin Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 V Ljubljani na Autocommercu, komplet je bil takratnih 67k SIT
KuC Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 (popravljeno) kaj je komplet? dušilec+resonanca+dihtunga na cyl+vsi šraufi? pa koliko se je kaj poznalo na performansah? pa je kaj razlike med izpuhi dtjk novih in starejših letnikov? pa kam si ščitnike zapravu? Popravljeno Marec 23, 2009. Popravil KuC
Evil Penguin Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 (popravljeno) Dušilec pa resonanca s krivino ja. Nobene dihtunge pa šraufov. Zraven ni nobenih ščitnikov, oni originalni so pa na starem izpuhu Razlike v moči so pa ogromne. Meni se je kr smejalo. Ravno takrat, ko ga je včasih zamorilo, se mu zdej vtrga. =) Popravljeno Marec 23, 2009. Popravil Evil Penguin
KuC Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 pa zvok? drugače sem mislil jaz na ščitnik za ročke
Evil Penguin Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 Sej sščitnik za ročke ni serijska oprema =) Zvok je tudi drugačen ja; bolj rezek in glasnejši
_ales_ Objavljeno Marec 30, 2009 Opozori Objavljeno Marec 30, 2009 (popravljeno) 20 k je mojih, in zanje vem kaj se je z motrojem dogajalokar je blo prej mi je čista uganka uganka... mam tukej gor en kup prič, da sm meu DT-jko ponavad bol spedenano pa spucano ko pa marskkšn cestaka! pri meni pa motor ma da se sije. pa nism kkšn pozer. vozen je biu pa v 95% po asvaltrianih cestah. aja, še zmeri nisi kkšne slike objavu, v kakšnem stanju je zdej moped. Lp. Aleš Popravljeno Marec 30, 2009. Popravil _ales_
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se