miso93 Objavljeno Marec 31, 2009 Opozori Objavljeno Marec 31, 2009 Lp, js mam pa samo eno vprasanje. kok km je rabi bat da se ulavfa k ga zamenas...k do zdej ga se nikol nism menu pa ga bom zdej prvic :?
Speedseeker Objavljeno Marec 31, 2009 Opozori Objavljeno Marec 31, 2009 (popravljeno) Nekako prvih 300-500km se je dobro pri nižjih obratih vozit. Ne pomeni to samo do 4k ampak tam nekje do 7k bi bilo pa sprejemljivo. Je pa dobro da v tem času, malo več olja dodajaš, recimo še kakšen pokrovček ali dva v kestl. Lepo počasi po občutku stopnjuješ, recimo nekako tako da prvih 10km narediš samo do 3k, do 100km do 5k, pa naprej potem nekje do 7000rpm. Tako sem jaz včasih delal pa je bilo super. Aja, občasno ne škodi če ga malo naviješ, samo ne prevečkrat. Pa probaj čimveč spreminajt obrate. Popravljeno Marec 31, 2009. Popravil Speedseeker
budacki Objavljeno Marec 31, 2009 Opozori Objavljeno Marec 31, 2009 Nekako prvih 300-500km se je dobro pri nižjih obratih vozit. Ne pomeni to samo do 4k ampak tam nekje do 7k bi bilo pa sprejemljivo. Je pa dobro da v tem času, malo več olja dodajaš, recimo še kakšen pokrovček ali dva v kestl.Lepo počasi po občutku stopnjuješ, recimo nekako tako da prvih 10km narediš samo do 3k, do 100km do 5k, pa naprej potem nekje do 7000rpm. Tako sem jaz včasih delal pa je bilo super. Aja, občasno ne škodi če ga malo naviješ, samo ne prevečkrat. Pa probaj čimveč spreminajt obrate. Eh...pretirano. Prvih 100km pazis in je. spremnijas obrate, da nebo zamorjen, ne navijas gasa do fula. Ce bos 500km ulaufaval, to je skoraj tako kot pri novemu xD
Be wild Objavljeno April 1, 2009 Opozori Objavljeno April 1, 2009 Se strinjam z budackim... Pa seveda, ne pretiravat. LP Be wild
Urban K. Objavljeno April 2, 2009 Opozori Objavljeno April 2, 2009 (popravljeno) Živjo! Kolega ima DT 125 X (l. 2006) in je za enkrat še v originalnem stanju. In zato, ker motor res nikamor ne gre, se je odločil, da bova dala ven iz avspuha blokado. Pa bi prosil tistega, ki je to že delal, da mi pove če je potem potrebno prenastaviti uplinjač ali ne. Pa kaj je še treba narediti, da bo motor čisto odblokiran? Popravljeno April 2, 2009. Popravil Kermi1
budacki Objavljeno April 2, 2009 Opozori Objavljeno April 2, 2009 Živjo!Kolega ima DT 125 X (l. 2006) in je za enkrat še v originalnem stanju. In zato, ker motor res nikamor ne gre, se je odločil, da bova dala ven iz avspuha blokado. Pa bi prosil tistega, ki je to že delal, da mi pove če je potem potrebno prenastaviti uplinjač ali ne. Pa kaj je še treba narediti, da bo motor čisto odblokiran? Obvezno nastavit. OBVEZNO! Verjetno je samo blokada ( ali vec blokad ) v izpuhu.
Be wild Objavljeno April 3, 2009 Opozori Objavljeno April 3, 2009 Če je motor Nemškega porekla, je možno, da ima drugo elektroniko, ki motorju ne pusti iti več kot 90- 100 KM/H (približno)... Naj te opozorim, niso pa VSE nemške DT-jke zablokirane. Kako to vem? Ker sem se tudi sam zanimal za nakup takšnega nemškega motorja (več ponudbe, boljše cene), klical glavnega serviserja v Delta Team (Boštjan) in mi je povedal kakšen sistem blokiranja imajo v Nemčiji. A potem sem se odločil za slovenski poreklo. Če je motor slovenski potem vama ne preostane nič drugega kot izpuh. Seveda, če ga mislita le odblokirati... .) Pa srečno :) ! LP, Be wild
Evil Penguin Objavljeno April 4, 2009 Opozori Objavljeno April 4, 2009 Ja, izpuh in elektrika. Ena žička...
Be wild Objavljeno April 9, 2009 Opozori Objavljeno April 9, 2009 Zdravo! Mam 2 vprašanji: - Kje kupit za en zob večji sprednji zobnik za Yamahco? - Kje kupit mehkejše sprednje ploščcie za Yamahco? Aja, a se mi splača zamenjat olje v prednjih vilcah za gostejšega, al bi mi to vilce otrdil minimalno? Serviser je reku da se skor ne splača... Ka pa vi pravte? Hvala za odgovore, LP Be wild
KuC Objavljeno April 26, 2009 Opozori Objavljeno April 26, 2009 zanima me če je tle gor kdo že imel takle problem in sicer: včasih v višjih obratih (poudarek na včasih, lahko da 100 km nebo neč, lahko pa celi čas) začne nekaj trokirat. Motor se začne kar zaganjat in to nekje med 7 do 9 tisoč obrati. Svečka in kapica na njej sta novi, filter je bil opran in naoljen z tekočino za filtre, vglavnem vse je tako kot je treba. Sicer pa Aleš, evo tukaj so sliko pe ene petminutnem pranju. si bom moral enkrat pred registracijo čas vzet in ga orenk spedenat. Tiste praske na blatniku in ploščici na avspuhu sta od padca ko sem zbil dve srni, ploščica je že druga kupljena. Motor drugače laufa kot mora, trenutno se približujem 33 tisoč kilometrom. pa vodim evidenco porabe na strani poraba. com, nick je KuC, avtomobil pa wartburg (nevem kako sem lahko spregledal motorna kolesa) pa LP!
miha7 Objavljeno Maj 2, 2009 Opozori Objavljeno Maj 2, 2009 Lep pozdrav... Vidim da nekateri govorite na tem forumo o brutalnih hitrostih za ta motor...140km/h Pa kako? Ste meli veliko predelav? Jst imam na svoji Arrows izpuh, pa je letnik 2005...s 14000km, bi bilo potrebno že kaj menjat? Pa še to... V jeseni mi ga je brat razsul...prednji blatnik cel porajsan, vdrt izpuh (to najbolj obžalujem), porajsane zadnje palstike... Ve kdo ceno za nove? Hvala za odgovore :trance_33_sleep:
KuC Objavljeno Maj 3, 2009 Opozori Objavljeno Maj 3, 2009 navzdol po števcu sem že šel 140, realno pač ne pa za zadnje ne vem, prednja pa pride okoli dobre 30 evrov plus nalepka 40 ali nekaj podobnega pa kak zvok ma arrow izpuh in kje si ga dobil?
miha7 Objavljeno Maj 3, 2009 Opozori Objavljeno Maj 3, 2009 navzdol po števcu sem že šel 140, realno pač ne pa za zadnje ne vem, prednja pa pride okoli dobre 30 evrov plus nalepka 40 ali nekaj podobnega pa kak zvok ma arrow izpuh in kje si ga dobil? Jao...jst do 120 komaj prilezem... :unsure: NO nalepke že sedaj nimam gor, 30 eurov se mi pa tudi nezdi pretirano... Povspeški so zaradi tega izpuha kr solidni, lahk rečem da konkuriram do 60km/h XT660, ker zmečeš te 4 prestave v par sekundah...zvok je pa resonančen v višjih obratih...cena je bila 78.000sit, nažalost pa nevem kje je bil kupljen ker sem ga dobil zraven ko sem kupil motor. Lep pozdrav!
KuC Objavljeno Maj 3, 2009 Opozori Objavljeno Maj 3, 2009 do 120 to na ravnini ali po strmem dolgem klancu navzdol?
miha7 Objavljeno Maj 3, 2009 Opozori Objavljeno Maj 3, 2009 do 120 to na ravnini ali po strmem dolgem klancu navzdol? ravnina...
budacki Objavljeno Maj 3, 2009 Opozori Objavljeno Maj 3, 2009 ravnina... Izpuh je verjetno kriv. Tam ga zabija nazaj, ce je fajn vdrt. Daj od ksnega kolega resonanco gor pa bos videl razliko. LP
miha7 Objavljeno Maj 3, 2009 Opozori Objavljeno Maj 3, 2009 Izpuh je verjetno kriv. Tam ga zabija nazaj, ce je fajn vdrt. Daj od ksnega kolega resonanco gor pa bos videl razliko. LP tista vdrtinica se nepozna, ker pred nesrečo in sedaj po ni razlike...to bi moral samo do kleparja it da mi ven potegne...
budacki Objavljeno Maj 3, 2009 Opozori Objavljeno Maj 3, 2009 tista vdrtinica se nepozna, ker pred nesrečo in sedaj po ni razlike...to bi moral samo do kleparja it da mi ven potegne... Potem ni problema. Ker napisal si kot, da je polovico izpuha stisnjenega Aja ... sicer to je problem vlect ven, ker je treba segret, preluknat, zravnat, ohladit in luknco avtogeno zasvasat, za kar pa nima usak majstr masine
miha7 Objavljeno Maj 3, 2009 Opozori Objavljeno Maj 3, 2009 Potem ni problema. Ker napisal si kot, da je polovico izpuha stisnjenega Aja ... sicer to je problem vlect ven, ker je treba segret, preluknat, zravnat, ohladit in luknco avtogeno zasvasat, za kar pa nima usak majstr masine No mogoče sem res delal iz muhe slona... :unsure: sam ko nezgleda več tako lepo... sem se pa menil da bi naj to kar s tisto vakuum strojčkom ven potegnili, kot to delajo na avtomobilih ko jih stolče toča...bomo probali :closedeyes:
KuC Objavljeno Maj 3, 2009 Opozori Objavljeno Maj 3, 2009 120 po ravnini za dtjko je dost normalno, sploh če si težji drugače pa kdo pozna koga da prodaja aftermarket izpuh za dt (starejše od 03)?
miha7 Objavljeno Maj 4, 2009 Opozori Objavljeno Maj 4, 2009 Torej zamenjati bo treba gume...tile Michelinove Sirac so že precej zdelane... Rabim za zelo dober oprijem na asfaltiranih cestah...pa tudi nekaj makadama se bo našlo... Dimenzije: 120/80/18 Zadnja 90/90/21 Sprednja Kaj torej priporočate... Sam sem imel v mislih Metzeler TUARANCE EXP...
Be wild Objavljeno Junij 9, 2009 Opozori Objavljeno Junij 9, 2009 (popravljeno) Zdravo! Prodajam svojo DT-jko...Odlično ohranjena, sedaj tudi obnovljen izpuh (obrušen in prelakiran, da je dobil nazaj svoj stari sijaj)... Kdor ceni kvaliteto, uporabnost in visoko moč za 125ccm motor naj piše na PM... Pa še link: YAMAHA Lep pozdrav, Be wild Popravljeno Junij 9, 2009. Popravil Be wild
KuC Objavljeno Junij 26, 2009 Opozori Objavljeno Junij 26, 2009 kdo ve kdaj je pametno bat menat, pri koliko km?
Jerry_exc Objavljeno Junij 26, 2009 Opozori Objavljeno Junij 26, 2009 kdo ve kdaj je pametno bat menat, pri koliko km? 24000
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se