Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


Priporočene objave

Objavljeno

Lp, js mam pa samo eno vprasanje.

kok km je rabi bat da se ulavfa k ga zamenas...k do zdej ga se nikol nism menu pa ga bom zdej prvic :?

Objavljeno (popravljeno)

Nekako prvih 300-500km se je dobro pri nižjih obratih vozit. Ne pomeni to samo do 4k ampak tam nekje do 7k bi bilo pa sprejemljivo. Je pa dobro da v tem času, malo več olja dodajaš, recimo še kakšen pokrovček ali dva v kestl.

Lepo počasi po občutku stopnjuješ, recimo nekako tako da prvih 10km narediš samo do 3k, do 100km do 5k, pa naprej potem nekje do 7000rpm.

Tako sem jaz včasih delal pa je bilo super.

Aja, občasno ne škodi če ga malo naviješ, samo ne prevečkrat. Pa probaj čimveč spreminajt obrate.

Popravljeno . Popravil Speedseeker
Objavljeno
Nekako prvih 300-500km se je dobro pri nižjih obratih vozit. Ne pomeni to samo do 4k ampak tam nekje do 7k bi bilo pa sprejemljivo. Je pa dobro da v tem času, malo več olja dodajaš, recimo še kakšen pokrovček ali dva v kestl.

Lepo počasi po občutku stopnjuješ, recimo nekako tako da prvih 10km narediš samo do 3k, do 100km do 5k, pa naprej potem nekje do 7000rpm.

Tako sem jaz včasih delal pa je bilo super.

Aja, občasno ne škodi če ga malo naviješ, samo ne prevečkrat. Pa probaj čimveč spreminajt obrate.

Eh...pretirano. Prvih 100km pazis in je. spremnijas obrate, da nebo zamorjen, ne navijas gasa do fula. Ce bos 500km ulaufaval, to je skoraj tako kot pri novemu xD

Objavljeno

Se strinjam z budackim...

Pa seveda, ne pretiravat.

LP Be wild

Objavljeno (popravljeno)

Živjo!

Kolega ima DT 125 X (l. 2006) in je za enkrat še v originalnem stanju. In zato, ker motor res nikamor ne gre, se je odločil, da bova dala ven iz avspuha blokado. Pa bi prosil tistega, ki je to že delal, da mi pove če je potem potrebno prenastaviti uplinjač ali ne. Pa kaj je še treba narediti, da bo motor čisto odblokiran?

Popravljeno . Popravil Kermi1
Objavljeno
Živjo!

Kolega ima DT 125 X (l. 2006) in je za enkrat še v originalnem stanju. In zato, ker motor res nikamor ne gre, se je odločil, da bova dala ven iz avspuha blokado. Pa bi prosil tistega, ki je to že delal, da mi pove če je potem potrebno prenastaviti uplinjač ali ne. Pa kaj je še treba narediti, da bo motor čisto odblokiran?

Obvezno nastavit. OBVEZNO! Verjetno je samo blokada ( ali vec blokad ) v izpuhu.

Objavljeno

Če je motor Nemškega porekla, je možno, da ima drugo elektroniko, ki motorju ne pusti iti več kot 90- 100 KM/H (približno)...

Naj te opozorim, niso pa VSE nemške DT-jke zablokirane.

Kako to vem? Ker sem se tudi sam zanimal za nakup takšnega nemškega motorja (več ponudbe, boljše cene), klical glavnega serviserja v Delta Team (Boštjan) in mi je povedal kakšen sistem blokiranja imajo v Nemčiji.

A potem sem se odločil za slovenski poreklo.

Če je motor slovenski potem vama ne preostane nič drugega kot izpuh. Seveda, če ga mislita le odblokirati... .)

Pa srečno :) !

LP, Be wild

Objavljeno

Ja, izpuh in elektrika. Ena žička...

Objavljeno

Zdravo!

Mam 2 vprašanji:

- Kje kupit za en zob večji sprednji zobnik za Yamahco?

- Kje kupit mehkejše sprednje ploščcie za Yamahco?

Aja, a se mi splača zamenjat olje v prednjih vilcah za gostejšega, al bi mi to vilce otrdil minimalno?

Serviser je reku da se skor ne splača...

Ka pa vi pravte?

Hvala za odgovore, LP Be wild

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

zanima me če je tle gor kdo že imel takle problem in sicer:

včasih v višjih obratih (poudarek na včasih, lahko da 100 km nebo neč, lahko pa celi čas) začne nekaj trokirat. Motor se začne kar zaganjat in to nekje med 7 do 9 tisoč obrati. Svečka in kapica na njej sta novi, filter je bil opran in naoljen z tekočino za filtre, vglavnem vse je tako kot je treba.

Sicer pa Aleš, evo tukaj so sliko pe ene petminutnem pranju. si bom moral enkrat pred registracijo čas vzet in ga orenk spedenat.

img2717.jpg

img2718.jpg

Tiste praske na blatniku in ploščici na avspuhu sta od padca ko sem zbil dve srni, ploščica je že druga kupljena.

Motor drugače laufa kot mora, trenutno se približujem 33 tisoč kilometrom.

pa vodim evidenco porabe na strani poraba. com, nick je KuC, avtomobil pa wartburg (nevem kako sem lahko spregledal motorna kolesa)

pa LP!

Objavljeno

Lep pozdrav...

Vidim da nekateri govorite na tem forumo o brutalnih hitrostih za ta motor...140km/h :rolleyes:

Pa kako?

Ste meli veliko predelav?

Jst imam na svoji Arrows izpuh, pa je letnik 2005...s 14000km, bi bilo potrebno že kaj menjat?

Pa še to...

V jeseni mi ga je brat razsul...prednji blatnik cel porajsan, vdrt izpuh (to najbolj obžalujem), porajsane zadnje palstike...

Ve kdo ceno za nove?

Hvala za odgovore :trance_33_sleep:

Objavljeno

navzdol po števcu sem že šel 140, realno pač ne

pa za zadnje ne vem, prednja pa pride okoli dobre 30 evrov plus nalepka 40 ali nekaj podobnega

pa kak zvok ma arrow izpuh in kje si ga dobil?

Objavljeno
navzdol po števcu sem že šel 140, realno pač ne

pa za zadnje ne vem, prednja pa pride okoli dobre 30 evrov plus nalepka 40 ali nekaj podobnega

pa kak zvok ma arrow izpuh in kje si ga dobil?

Jao...jst do 120 komaj prilezem... :unsure:

NO nalepke že sedaj nimam gor, 30 eurov se mi pa tudi nezdi pretirano...

Povspeški so zaradi tega izpuha kr solidni, lahk rečem da konkuriram do 60km/h XT660, ker zmečeš te 4 prestave v par sekundah...zvok je pa resonančen v višjih obratih...cena je bila 78.000sit, nažalost pa nevem kje je bil kupljen ker sem ga dobil zraven ko sem kupil motor.

Lep pozdrav!

Objavljeno

do 120 to na ravnini ali po strmem dolgem klancu navzdol?

Objavljeno
do 120 to na ravnini ali po strmem dolgem klancu navzdol?

ravnina...

Objavljeno
ravnina...

Izpuh je verjetno kriv. Tam ga zabija nazaj, ce je fajn vdrt. Daj od ksnega kolega resonanco gor pa bos videl razliko.

LP

Objavljeno
Izpuh je verjetno kriv. Tam ga zabija nazaj, ce je fajn vdrt. Daj od ksnega kolega resonanco gor pa bos videl razliko.

LP

tista vdrtinica se nepozna, ker pred nesrečo in sedaj po ni razlike...to bi moral samo do kleparja it da mi ven potegne...

Objavljeno
tista vdrtinica se nepozna, ker pred nesrečo in sedaj po ni razlike...to bi moral samo do kleparja it da mi ven potegne...

Potem ni problema. Ker napisal si kot, da je polovico izpuha stisnjenega :D Aja ... sicer to je problem vlect ven, ker je treba segret, preluknat, zravnat, ohladit in luknco avtogeno zasvasat, za kar pa nima usak majstr masine :)

Objavljeno
Potem ni problema. Ker napisal si kot, da je polovico izpuha stisnjenega :D Aja ... sicer to je problem vlect ven, ker je treba segret, preluknat, zravnat, ohladit in luknco avtogeno zasvasat, za kar pa nima usak majstr masine :)

No mogoče sem res delal iz muhe slona... :unsure:

sam ko nezgleda več tako lepo... :rolleyes: sem se pa menil da bi naj to kar s tisto vakuum strojčkom ven potegnili, kot to delajo na avtomobilih ko jih stolče toča...bomo probali :closedeyes:

Objavljeno

Moja DT-jka in WR od kolega...

m9p-IMG-33.jpg

Objavljeno

120 po ravnini za dtjko je dost normalno, sploh če si težji

drugače pa kdo pozna koga da prodaja aftermarket izpuh za dt (starejše od 03)?

Objavljeno

Torej zamenjati bo treba gume...tile Michelinove Sirac so že precej zdelane...

Rabim za zelo dober oprijem na asfaltiranih cestah...pa tudi nekaj makadama se bo našlo...

Dimenzije: 120/80/18 Zadnja

               90/90/21 Sprednja

Kaj torej priporočate...

Sam sem imel v mislih Metzeler TUARANCE EXP...

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Zdravo!

Prodajam svojo DT-jko...Odlično ohranjena, sedaj tudi obnovljen izpuh (obrušen in prelakiran, da je dobil nazaj svoj stari sijaj)...

Kdor ceni kvaliteto, uporabnost in visoko moč za 125ccm motor naj piše na PM...

Pa še link: YAMAHA

Lep pozdrav, Be wild

Popravljeno . Popravil Be wild
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

kdo ve kdaj je pametno bat menat, pri koliko km?

Objavljeno
kdo ve kdaj je pametno bat menat, pri koliko km?

24000

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!