Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


enduraš

Priporočene objave

Ja pa še eno zanimivo stvar sm odkriu...na spodni strani denfrja je en šraufk...najprej sm mislu da je funkcija tega šraufka ta da če mi kšna tekočina zalije denfr da se tist odšraufa in pač se to spuca...ampak sm se useen odloču probat brez se pelat in predvidevam da je biu ta šraufk u resnic blokada ker se mi zdej motor zvrti do 10k rpm za šalo pa tud čez bi šlo...pa tud prej začne na pouno pospešvt...a je to možno da je blokada???

Sm probow pa ni nobene razlike!!! tist sraufk je vrjetn za ce zalije denfr da odsraufas in gre tist vn...

Ja jst sm tud to mislu...sam sm useen udšraufu in mi 1.pa 2. prestava take pospeške mečeta ke do 10k rpm d sploh nism mogu vrjet...pa v 1. se tud pr manših obratih večja moč pozna!!! Res mi je po travi že full prej zakopala pa tud k sm probu po zadni me je za šalo vrgla nazaj tko d sm se 2X ful ustrašu da me bo na hrbt vrglo...z unim šraufkom me pa sam dvigne pa se počas spuščam...nikol me pa ni vrgl čist na zadno!!! :wacko:

Men un šraufk fullllll poveča moč! :OK: :D :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede tega olja za motorko pa jst menm da raj dam 2 jurja več pa sm 100%n da bo motor lepo laufu ne pa da tvegam iz unim olm k mi ne garantera da je taprav za motor...pa če maš še garancijo na motorju jst tega sploh nebi uporablu ker se ti kej sfu.. pa ti ne upoštevajo garancije pa se ti lahk čist neki X odlom k sploh nima ole nč pr tem na servisu ti pa rečejo da to ni blo pravilno uporablan pa si u k...u

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a to si šravb sam vn uzev a kva :hmm: :?

Ja če vrjamš al ne samo odšraufu sm šrauf in zakurblu...obrati so se ni pošteno povečali...sej pravm učasih se je pr 8500MAX ustavl zdej sm pa prvo do 10000rpm za šalo...pa še unga zvoka ni ko pride na končne obrate...sej se čut kako dim vn seka!!!

Dej probi če bo kej efekta!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja če vrjamš al ne samo odšraufu sm šrauf in zakurblu...obrati so se ni pošteno povečali...sej pravm učasih se je pr 8500MAX ustavl zdej sm pa prvo do 10000rpm za šalo...pa še unga zvoka ni ko pride na končne obrate...sej se čut kako dim vn seka!!!

Dej probi če bo kej efekta!!!

HM prov cudn... :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja če vrjamš al ne samo odšraufu sm šrauf in zakurblu...obrati so se ni pošteno povečali...sej pravm učasih se je pr 8500MAX ustavl zdej sm pa prvo do 10000rpm za šalo...pa še unga zvoka ni ko pride na končne obrate...sej se čut kako dim vn seka!!!

Dej probi če bo kej efekta!!!

HM prov cudn... :blink:

Ja men je to tud čudn k ti maš tud use original tko k naj bi meu js pa men un šraufk res poveča moč!

Ej a mislte da mi lahk kej škoduje če sm brez unga šraufka...k jst ga ne mislm več nazaj dajt :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bom še jest to jutr probov :OK:

poj se mi bo pa števc že do konca obrnu :devil: za enkt mi je ratal pridt do 138km/h po števcu brez da bi kšne prov drage dtvari not metov :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Navoj zlo kratk pomoje mn k pa 0,5cm al pa glih tm okol :)

Ja enako...tud moj šrauf je tm neke...mn k 1cm sigurno!

Ej McMatko a teb se obrati čist isto zvrtijo kot če maš ta šrauf not???Sploh ni razlike al kko? :hmm: :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bom še jest to jutr probov :OK:

poj se mi bo pa števc že do konca obrnu :devil: za enkt mi je ratal pridt do 138km/h po števcu brez da bi kšne prov drage dtvari not metov :OK:

No dej res probi pa sporoč kaj boš ugotovu!

Sam mislm d se mi šrauf pozna sam na pospešku pa še to 1. se pozna u ibr pa 2. pa 3. se tud poznata pol pa nism zasledu večjih spremembrazlika je sam da sm z šraufom v 6i vozu točno 90 po ptevcu z mtočno 7000rpm zdej sm se pa furu točno 90 pa sm meu prb.7200rpm...uglaunm mal več!Do konca ga pa še nism nateru sam morm probat k men se je pr 110 oz.8300rpm kr ustavl pa sam če bi se sklonu bi šu še več zdej pa morm probat če se tud kej bl končna vrti?!? :D :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja enako...tud moj šrauf je tm neke...mn k 1cm sigurno!

Ej McMatko a teb se obrati čist isto zvrtijo kot če maš ta šrauf not???Sploh ni razlike al kko? :hmm: :?

1,2 se zvrti ne glede na to al mam sraufk not do 10krpm sam od 8k grem naprej bl pocas pa ne cuka tko :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdej pa morm probat če se tud kej bl končna vrti?!? :D :D :D

js to ponavad taprvo sprobam. :D mam sreco, da mam 2 km od doma eno dobro ravnino, k dosezes na njej cisti top speed. B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ro mam jest tud fajno ravnino koj bliz doma sam na žalost je to glavna cesta in je skos gor nabit avtomobilov k vozjo 100km/h :BUA: tko da testiram končno na avtocest k pa tud ni deleč :naughty: na še prekrška ne nrdim O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

<=YaMaHa=> nimi sm se spomnu kar bi biv možn vzrok za večje pospeške brez unga šravfka :hmm:

možn bi blo da ma u avspuhu blokada funkcijo da ne spušča preveč plinov skos pa da zarad tega ne pride na velike obrate. zej k si pa ti ta šravb vn uzev si pa naredu šeen izhod za pliine in ih gre več na enkrat vn pa se ne bašejo več u avspuhu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej zato sn js vprasu glede dolzine sraufa - ce je daljsi je prehod kao (vsaj na pol) zaprt, ce krajsi, je pa kao odprta verzija serijskega auspuha - ocitno sn se zmoču... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

<=YaMaHa=> nimi sm se spomnu kar bi biv možn vzrok za večje pospeške brez unga šravfka :hmm:

možn bi blo da ma u avspuhu blokada funkcijo da ne spušča preveč plinov skos pa da zarad tega ne pride na velike obrate. zej k si pa ti ta šravb vn uzev si pa naredu šeen izhod za pliine in ih gre več na enkrat vn pa se ne bašejo več u avspuhu?

Ja sej to sm že sam pokaperu da bi lahko biu to razlog...a gdo ve kako se pa iz dušilca blokado vn uzame???Men je frend reku da naj sam šraufncigr z uso močjo al pa s kladivom not zabijm da bi prebou blokado sam ma DTjka nakonc auspuh zakrivln pa to nebi blo izvedljivo :( K glih prežagu pa nebi rd dušilca k pol mam namen naprej prodt ta motor pa nebo glih nevemkok lepo zgledu prežagan auspuh...a ma gdo kšno idejo???

A je težko od cilindra auspuh dol uzet če kdo ve???Pa še zanima me a se kšne nastavitve spremenijo če bi sam auspuh dol uzeu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spremeni se to da niso več enako zategnjeni šraufi.

PS: S srauncigrom v denfr tolčt se mi ze zdi ravno najpametnejša ideja.

Popravljeno . Popravil Grilzz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja enako...tud moj šrauf je tm neke...mn k 1cm sigurno!

Ej McMatko a teb se obrati čist isto zvrtijo kot če maš ta šrauf not???Sploh ni razlike al kko? :hmm:  :?

1,2 se zvrti ne glede na to al mam sraufk not do 10krpm sam od 8k grem naprej bl pocas pa ne cuka tko :)

A ti maš novo DTjko pa še use original pa se ti vrti do 10k???

Men se prva mogoče vrti do 8500(z šraufkom)pa še to jo že tolk mori da je prou grd zvok :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spremeni se to da niso več enako zategnjeni šraufi.

PS: S srauncigrom v denfr tolčt se mi ze zdi ravno najpametnejša ideja.

Ja ni res lepo za vidt sam menda deluje na kr dost motorjih oz. mopedih...moj frend je pa to naredu na Malagutiju in se mu je tolk začel vrtet d res ni blo!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!