Skoči na vsebino

Aprilia RSV Mille


Priporočene objave

Objavljeno

oki..sej je fajn..kovana platišča, pa ohlinsi..pa karbon..

ampak..zakaj to rabiš?

če loviš čas na pisti ja..

če se ti fajn zdi da zgleda nekej..

ampak če je namenjena za vožnjo po cesti pa res ne vem no..

ohlinse je treba bolj pogosto servisirat..

tista platišča so veliko bolj občutljiva na naših "super" cestah..

kak karbonski del se da pa tut na "navadno" dat dokaj poceni..

jest mam vse "navadno" na tuni..

pa še nisem mel želje po nečem več..

mogoče bi mel kakega konja več..

ali pa res amortizer balance za grobnik..

ampak drugače pa res ne..

Objavljeno

za 500eur razlike v ceni se splača, pa če kdaj rabeš al pa ne :)

Že sam če stabilizator kupeš je 350eur in tko kot si reku, na grobniku ga skor rabiš. Zadnje vzmetenje je bilo tudi problem, ne vem kako je z novejšimi letniki, k majo drug model, ampak na mojemu modelu 98-00 je bil serijski skret, ohlins pa skos lepo deluje nič ne rata mehek.

Vzdrževanje je tko tko, pri ohlinsu res gredo semeringi prej, ker so do sedaj imeli samo enojno tesnilo, takrat si rešil tako da si dal tesnilo od yamahinga ohlinsa ki ima dvojno, zdej pa kokervem je tudi za aprilijino dvojno.

Objavljeno
za 500eur razlike v ceni se splača, pa če kdaj rabeš al pa ne :)

Že sam če stabilizator kupeš je 350eur in tko kot si reku, na grobniku ga skor rabiš. Zadnje vzmetenje je bilo tudi problem, ne vem kako je z novejšimi letniki, k majo drug model, ampak na mojemu modelu 98-00 je bil serijski skret, ohlins pa skos lepo deluje nič ne rata mehek.

Vzdrževanje je tko tko, pri ohlinsu res gredo semeringi prej, ker so do sedaj imeli samo enojno tesnilo, takrat si rešil tako da si dal tesnilo od yamahinga ohlinsa ki ima dvojno, zdej pa kokervem je tudi za aprilijino dvojno.

Pri novejših (od 01 naprej se mi zdi)so popravl vzmetenje. Tista prejšnja varianta z belo vzmetjo pa je bilo res bolj bogo. Sprednja Showa vilca je pa tud dobra. Edino kar manjka je potem stabilizator(Ohlinsa že za manj kot 200 € na netu dobiš dobrega, od Tuonota 2003 pa tud za dobrih 100 eur najdeš)

Objavljeno

Ja sej vem, tko sem jst na svoji naredu, zadnjega sem menu, zdej pa čakam še finance za stabilizator, serijski če bi bil gor al pa ne, vilce so pa dobre in še malo trša vzmet je notri serijsko, kar je dobro zame :D

Objavljeno

Vprašanje za vas ki vas cenim kot poznavalce mille rsv. Odločam se za nakup ene millke pa sem pri ogledu opazil da nima namontiranih fustrahterjev za sopotnika. prav tako lastnik nima zadnjega sedeža. ko sem ga vprašal če ma te dele kje doma mi je rekel da ne pa da je motor itak samo za enega registriran. tako po njegovi izjavi piše v prometni. no zdaj pa vprašanje. ker bom motor uporabljal tudi za prevoz moje lubice na zadnjem sedežu me zanima kako je s homologacijo za dve potnika če je ta millka nima? kje? za kolko dnara se stvar lahko homologira oziroma a niso vse registrirane z dva? ne bi se rad :headbang: zato hvala za odgovore!

Objavljeno

Za tisto na prejšni strani.

Če gre za R model rsvjke, nekatere so imele drugačen zadnji okvir, brez dodatnih ojačitev za sopotnika, tako da je motor samo za enega. Tukaj vidiš razliko. Če gre za tak motor nimaš kaj naredit, ali pa menjaš okvir, če je pa v homoligaciji samo za enega pa nima veze, ker tega ne bo nihče opazil (če te to skrbi), potrebuješ potem samo še tačke in sedež.

Objavljeno
Vprašanje za vas ki vas cenim kot poznavalce mille rsv. Odločam se za nakup ene millke pa sem pri ogledu opazil da nima namontiranih fustrahterjev za sopotnika. prav tako lastnik nima zadnjega sedeža. ko sem ga vprašal če ma te dele kje doma mi je rekel da ne pa da je motor itak samo za enega registriran. tako po njegovi izjavi piše v prometni. no zdaj pa vprašanje. ker bom motor uporabljal tudi za prevoz moje lubice na zadnjem sedežu me zanima kako je s homologacijo za dve potnika če je ta millka nima? kje? za kolko dnara se stvar lahko homologira oziroma a niso vse registrirane z dva? ne bi se rad :headbang: zato hvala za odgovore!

Naj ti pokaže prometno(sicer težko verjamem, da je samo za 1 osebo vpisano v prometno-mogoče edino Edwards replica).

Objavljeno

Ja v prometni je vse možno, tud 125ka, ki tehta preko 180 kil, en iz tega foruma mislem da je mel pa tud za 4 registrerano :D

Ti sam preveri da je zadnji okvir ustrezen.

Objavljeno
Vprašanje za vas ki vas cenim kot poznavalce mille rsv. Odločam se za nakup ene millke pa sem pri ogledu opazil da nima namontiranih fustrahterjev za sopotnika. prav tako lastnik nima zadnjega sedeža. ko sem ga vprašal če ma te dele kje doma mi je rekel da ne pa da je motor itak samo za enega registriran. tako po njegovi izjavi piše v prometni. no zdaj pa vprašanje. ker bom motor uporabljal tudi za prevoz moje lubice na zadnjem sedežu me zanima kako je s homologacijo za dve potnika če je ta millka nima? kje? za kolko dnara se stvar lahko homologira oziroma a niso vse registrirane z dva? ne bi se rad :headbang: zato hvala za odgovore!

to je un iz celja?

ker tisto sm jest najprej gledal..

pa mi je ta pravi poznavalec rekel da je enostavno čudna in naj najdem kaj drugega..

in sem..ultra zadovoljen..

Objavljeno

hvala za pomoč! pa so res skoraj vse millke r tipa brez stopalk! saj ni problem sedeža namontirat pa stopalk sam problem se lahko pojavi pri kakem padcu in zahtevku za zavarovalnico po moje. bomo pač rsvjko brez r-ja kupli, al pa tuonota. aja pa moj topic glede uvoza iz italije. glede na to da so tak kot alfe vse aprilie v originalu iz italije je cena glede na trg toliko nižja. bomo pač šli z avtom tja na izlet pa se upajmo pripeljali nazaj z italjansko aprilio :rolleyes: .

Objavljeno

Ma po mojih iskušnjah so pri nas cene čist primerljive, ker se ne prodajajo dobro, samo lastniki vemo kolk je to hud motor :D.

Gledam jst za novejšim modelom mal, pa so cene iste ali nižje kot v italiji, pol pa če računaš še prevoz, pa potem homoligacijo, pa tle se da saj še kej zment, moje mnenje je da za ta tip motorja se ne splača.

Objavljeno

Nobena R ni homologirana za 2???

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Mene pa zanima kaj pravite na tale motor. Motor je slovenski naj bi imel vse papirje, leto izdelave je sicer 2003, prva registracija je pa 2005.

http://www.avto net/_MOTO/ad.asp?ID=2994523

Objavljeno

Ni glih Haga replica. Zakaj je treba števce nazaj vrtet mi tud nkol ne bo jasno :)

Po slikah zgleda dober, dobiš vse zraven kar naj bi ta model imel (03 R varjanta), kej več pa tud teško po slikah pogruntat.

Objavljeno

Števec ni nazaj prevrten, ker ima gor prve gume letnik 02 in so kulker tulk glede profila, tak da to verjemem da so taki kilometri. Po čem pa se vidi da ni haga?

Objavljeno

post-4351-1247493466_thumb.jpg

To je replika, sej dajansko je ta 03 še bolša k ta replika, če ne šteješ avspuhu :)

Objavljeno

Kako se pa motor kaj pelje po cesti, al je zadeva res premočna za cesto? Pa zanima me še kaj pravite na ceno glede na to da ni zadnja, tisti risi na desni strani so res minimalni.

Objavljeno

Ja pele se super, sam kaj pa prčakuješ da ti bodo lastniki rekel :D

Premočna ni, večina lastnikov reče da je ravno prav močna, vsak si na skrivaj pa še kakšnega konja želi. Cena je dobra.

Objavljeno

Isto kot pri vseh motorjih, jst bi bil pozoren edino kako vžge motor al nardi tko k dec, da navije čok do konca :D al neki mutijaja pa parkrat proba da užge, tle dobiš okvirno sliko v kakem stanju je sklopka štarterja.

So kar hvaležni za vzdrževat, če lepo skrbiš za motor ti bo lepo lavfal, mašine so sploh kvalitetne, ma pa svoje fore, tko kot vsak motor, predvsem zna kdaj z elektriko srat.

Objavljeno

Sam da mi ne dela prevelikih stroškov, ker bo že verjetno bencin zadosti velik strošek. Na kulk so pa kaj servisi na 6000km. Zdej grem pa pogledat tole zadevo se javim ko pridem naza.LP

Objavljeno

Ja če nimaš denarja ga raj ne kup, ker pol ga pa sploh ne boš mel :D

Servis je na 7.5k km, jst ga delam na 5k.

Zdej ne vem kako je ta ohranjen ampak na 2 leti te nekak čaka generalka, poleg vsega ostalega, kar redno menaš, moreš še ketno, ploščice (oboje drago k ps za ta motor), vse tekočine prepucat, vzmetenje obnovit, sploh ohlinsa je treba bol redno in pride že tko dražje in še mnogo stvari je.

Vzdržuje se nič drugače kot kak drug športak, so pa vsi deli, ki so na njemu višji razred in temu primerno tudi plačaš, če želiš motor sam tankat, tole ni najbolj primeren motor.

Objavljeno
Sam da mi ne dela prevelikih stroškov, ker bo že verjetno bencin zadosti velik strošek

pol si pa kup er6 al pa fejzrco. :krneki:

takle moped je za ljudi ki bi ga znal cenit in ne za ene stiskače ki itak nikol ne bodo zadovoljni z njim.

Objavljeno (popravljeno)
Ja če nimaš denarja ga raj ne kup, ker pol ga pa sploh ne boš mel :D

Servis je na 7.5k km, jst ga delam na 5k.

Zdej ne vem kako je ta ohranjen ampak na 2 leti te nekak čaka generalka, poleg vsega ostalega, kar redno menaš, moreš še ketno, ploščice (oboje drago k ps za ta motor), vse tekočine prepucat, vzmetenje obnovit, sploh ohlinsa je treba bol redno in pride že tko dražje in še mnogo stvari je.

Vzdržuje se nič drugače kot kak drug športak, so pa vsi deli, ki so na njemu višji razred in temu primerno tudi plačaš, če želiš motor sam tankat, tole ni najbolj primeren motor.

Matr zdaj ko to tvoje prebral me je konkretno stisnal :)..ne tko strašit :krneki:

Sicer Falco ampak podobno(z Mille isto delu). Servise na 10 kkm(probal najrazličnejša olja sam se je pri meni najbolje z Castrol Power1 RS 10-w50 ujel) , vmes ponavad še par dc olja dolijem in to je to. BP najdem ler(določeni znajo jamrat, da jih matra :$)

Ketno(525) menjam na cca 20-25 kkm(nč dražja kot za druge športne motorje). Ploščice niso za banko oropat(sam čekiram redno na ebayu in potem zmeraj kakšne na zalogo vzamem-strošek do 50 €). Tekočine(zavorna, zavorna-kuplunga, hladilna) nič posebnega v primerjavi z drugimi motorji. Ohlins res mal bolj redno treba servisirat, sam zdaj spet ne vsakih 10.000 km, če nisi neki hudi dirkač.

Na Falcotu zdaj prevoženih 52.000 km in na mašini nič menjano. Edin sklopka začela rahlo drset pri 50.000 km, sem jo razstavu in mal pobrusu pa zdaj dela bp.

Splača se sprednji zobnik zamenjat(na 16 zob) in če ti bo slabo polnil aku(pod 13,7-13,8 V) še direkt povezavo med akujem pa reglerjem nardit(vmes je eno stikalo ko ma ogromen upor in potem zna slabo polnit).

Ko kupuješ glej da je aku ok(skor takšen strošek ko veriga ;)), pa da ne rabi velik verglat(kot ti je že dolenc napisu), poglej, da spredaj Ohlins ne spušča kje, pa da zadnji amortizer ni spustil duše(redko sicer, ampak drag ko žafran), pa zjahane znajo konkretno olje pit(če jo pustiš pred steno maš gor flek za 1 minuto v premeru 10-15 cm ;))-če to opaziš sam bejž.

Bi pa jst ob prvi menjavi olja pregledu napeljavo. Ker ima hladilnik olja povezan s klasičnimi ˝vodnimi˝ cevmi bi šelne(kljub temu, da jih kao prepoveduje user in servis manual) zamenjal s takšnimi, ki se vijačijo(mel eno slabo izkušnjo z navadnimi-spenjalnimi).

Je pa prednost(ko kupuješ), da ne drži cene in dobiš konkretni kos motorja za zelo nizko ceno.

Se pa motor pelje, da je veselje in ko se ga enkrat navadiš(in si ga nastaviš po svojem okusu) se ti skoz smeji :). Aja, ker je motor še old school(dolg in malo bolj glomazen) zna bit mal problema, če si krajši, sam se tud ta problem reši z nastavljivimi stopalkami(cena cca 110-120 €)

Popravljeno . Popravil kuntakinte

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!