Kawl Objavljeno Julij 13, 2009 Opozori Objavljeno Julij 13, 2009 (popravljeno) Ti sam čimbolj preglej da ni bil po dirkališču vožen. Ker potem zna neneormalno olje jestt Drugač pa ni nič več stroškev kot s kermu drugmu cestakom! Upam da fajn kupiš! Tale je drugač res lep primerk - vsaj na sliki zgleda LP, Rok Popravljeno Julij 13, 2009. Popravil Kawl
Dolenc™ Objavljeno Julij 13, 2009 Opozori Objavljeno Julij 13, 2009 (popravljeno) Falco mislem da ma 2 batne zavorne čeljusti, 01+ rsv majo 4 batne, ki so za polovico dražje ploščice, mislem da original brembo so okol 200eur. Jst sem dal za ketno pa zobnike 225eur, sam pač sem hotu točno določeno, dobiš tud cenej no, ampak vseeno velik stane, ne vrjamem da dobiš za manj kot 150eur. Ohlinsi stanejo tud celo premoženje za poservisirat, razen če se mal znajdeš , pa spet, ne bo pocen sam materjal že dost pride, servisni intervali so bl skupaj. Pri falcu bi tud jst kej ceneje dal, čist odvisno za kaj maš motor, jst ga mam za po pisti pa več samozavesti k vliva motor bolš je, že tko sem počasen , če bi mel za potovat bi se mi jebal za tistih 5% več zavorne moči. Ampak se ve kje se rsv počuti najbolj , če že človk kopuje R varjanto Pa to k je cartman napisu, ko motor prilagodiš sebi ti res prirase k srcu, pelje se tako da ti ni nikol dolgcajt, men je še do šihta pa nazaj ful zabaven, pridem zmer nasmejan na delovno mesto . Ni pa za vsakega dvovalna mašina, enim se ne dopade, jst vem da teško da bom kdaj kej druzga vozil. Popravljeno Julij 13, 2009. Popravil Dolenc™
kuntakinte Objavljeno Julij 13, 2009 Opozori Objavljeno Julij 13, 2009 Falco mislem da ma 2 batne zavorne čeljusti, 01+ rsv majo 4 batne, ki so za polovico dražje ploščice, mislem da original brembo so okol 200eur. Jst sem dal za ketno pa zobnike 225eur, sam pač sem hotu točno določeno, dobiš tud cenej no, ampak vseeno velik stane, ne vrjamem da dobiš za manj kot 150eur. Ohlinsi stanejo tud celo premoženje za poservisirat, razen če se mal znajdeš , pa spet, ne bo pocen sam materjal že dost pride, servisni intervali so bl skupaj. Pri falcu bi tud jst kej ceneje dal, čist odvisno za kaj maš motor, jst ga mam za po pisti pa več samozavesti k vliva motor bolš je, že tko sem počasen , če bi mel za potovat bi se mi jebal za tistih 5% več zavorne moči. Ampak se ve kje se rsv počuti najbolj , če že človk kopuje R varjanto Pa to k je cartman napisu, ko motor prilagodiš sebi ti res prirase k srcu, pelje se tako da ti ni nikol dolgcajt, men je še do šihta pa nazaj ful zabaven, pridem zmer nasmejan na delovno mesto . Ni pa za vsakega dvovalna mašina, enim se ne dopade, jst vem da teško da bom kdaj kej druzga vozil. Sem mel tud RSV 01(mal nerodno napisu) ....ves potrošni material se da dobit ugodno, če le na kupuješ 5 minut preden rabiš. Sam vozil skoz Brembo ploščice in nobenih kikiriki nadomestkov-pa Falco ma tud 4 batne zavore ..Ketna DID 525 VM2 gold+zobniki v ˝isti barvi˝...komplet za slabih 200 € ni drago(sportak 1.000 ccm motor)...hotu sam povedat, da večina materiala ne stane nič več, kot pa za katerikoli drug ekvivaletno opremljeni športni motor 600+ ccm...če pa voziš dost na pisti pa itaq noben servisni interval ne velja več(ne glede na znamko) ...za na cesto(in občasne izlete na pisto) pa definitivno ni treba vsake 2 leti z generalko strašit
biker77 Objavljeno Julij 13, 2009 Opozori Objavljeno Julij 13, 2009 ne ne..definitivno je tako, ko kupiš aprilio najprej vržeš za osnovni servis 300€, pol ugotoviš da olja žre tolk kot benza, pa da se zaenkurc pelje.. u glavnem jajca čista..
mojgap Objavljeno Julij 13, 2009 Opozori Objavljeno Julij 13, 2009 ne ne..definitivno je tako, ko kupiš aprilio najprej vržeš za osnovni servis 300€, pol ugotoviš da olja žre tolk kot benza, pa da se zaenkurc pelje.. u glavnem jajca čista.. Kva, a ti skrbiš za to, da bi jih bilo čim manj v Aprilia klubu. Sej prav, da ostanemo elitni. gandi in NoGe 1 1
biker77 Objavljeno Julij 13, 2009 Opozori Objavljeno Julij 13, 2009 Kva, a ti skrbiš za to, da bi jih bilo čim manj v Aprilia klubu. Sej prav, da ostanemo elitni. ne ne..realno je tako.. jajca čista in za nikamor.. jest bi svojo tuno takoj prodal, sam jo noben noče kupit za tolk kokr je vredna..10k evrov NoGe 1
egy Objavljeno Julij 13, 2009 Opozori Objavljeno Julij 13, 2009 ne ne..definitivno je tako, ko kupiš aprilio najprej vržeš za osnovni servis 300€, pol ugotoviš da olja žre tolk kot benza, pa da se zaenkurc pelje.. u glavnem jajca čista.. lp tudi ta motor se da unicit. mislim pa da ti nihce ne privosci tako slabega nakupa.
biker77 Objavljeno Julij 13, 2009 Opozori Objavljeno Julij 13, 2009 lp tudi ta motor se da unicit. mislim pa da ti nihce ne privosci tako slabega nakupa. nisi čist dojel mojga posta..ampak nič hudega sej voziš MOTOR
mojgap Objavljeno Julij 13, 2009 Opozori Objavljeno Julij 13, 2009 Aja glede zavornih ploščic Brembo. Za Brembo jih dela Sinter v Ljubljani, cesta v Mestni Log. Pridejo pa približno 50% ceneje, kot tiste, ki jih dobiš na uradnem servisu (cca 100 eur in preizkušeno odlične). Delajo za starejše čeljusti in za novejše radialne čeljusti ter v več različnih zmeseh (pista-cesta). Upam, da sem kej pomagal gandi 1
Dolenc™ Objavljeno Julij 14, 2009 Opozori Objavljeno Julij 14, 2009 Sicer zelo uporabno, ampak kako pa to veš, ker jst sem slišov že vse možno, vse kar kdo vozi dela sinter, od Lucasa, Ebc, zdej še Brembo Drugače pa ja, sej so cenejše alternative, ki se jih tud sam poslužujem, sam pač hotu sem dat občutek da pa to spet ni tako poceni kot samo tankat bencin, očitno mi je še preveč ratal
Dolenc™ Objavljeno Julij 14, 2009 Opozori Objavljeno Julij 14, 2009 Eno vprašanje, a je kdo tle gor ki je iz starejše šaltal na novejšo milko 04+? Kako se kaj motorja primerjata?
P182 Objavljeno Julij 14, 2009 Opozori Objavljeno Julij 14, 2009 Eno vprašanje, a je kdo tle gor ki je iz starejše šaltal na novejšo milko 04+? Kako se kaj motorja primerjata? jaz, vendar z 4letnim razmakom mi je bila stara nekako bolj všeč, ampak nebi znal razložit zakaj
Dolenc™ Objavljeno Julij 14, 2009 Opozori Objavljeno Julij 14, 2009 No sej to me heca, verjamem da je nova bolši motor, ampak nekej je na stari kar mi otežuje odločitev
Guzzila Objavljeno Julij 19, 2009 Opozori Objavljeno Julij 19, 2009 Pred dvema dnevoma sem se vrnil z dvodnevnega potovanja po Avstriji in Nemčiji. Prevozili smo cca. 1000 km in moram reči, da nisem nič bolj trpel kot na ZRX-u. Z nekaj malimi modifikacijami sem Millko naredil malo bolj udobno in sem brez problema sledil kolegoma na VFR-ki in FJR-ki (na primernih odsekih sta sicer ona bolj težko sledila meni :naughty: ). Millka je delala kot ura, poraba cca. 6 litrov, kar se mi glede na tempo in precej avtocestnih odsekov ni zdelo pretirano. Ko sem jo nato doma malo popucal, pa sem na levi strani pod prednjim oklepom opazil viseč kabel (dve žički) na koncu katerega je zelo majhna črna stvarca (podobna kakšnemu uporu) na katerem je miniaturno stikalce z zaščitno prevleko z prozorne gume. Zadeva ima dva plastična zatiča od katerih pa je en odlomljen in je bila očitno nekam pritrjena vendar ne morem ugotoviti kam in čemu služi. Ali ima kdo kako idejo?
Dolenc™ Objavljeno Julij 20, 2009 Opozori Objavljeno Julij 20, 2009 Tista črna zadeva kot upora je vrjetno dioda, pomojem kar si opazu je tist skupek kablov za luč ali armaturko, poslikej pa sem gor vrž pa da vidmo.
Guzzila Objavljeno Julij 26, 2009 Opozori Objavljeno Julij 26, 2009 Tista črna zadeva kot upora je vrjetno dioda, pomojem kar si opazu je tist skupek kablov za luč ali armaturko, poslikej pa sem gor vrž pa da vidmo. Evo to je to....
Guzzila Objavljeno Julij 26, 2009 Opozori Objavljeno Julij 26, 2009 Na zadevi piše Marquard, še iz drugega zornega kota...
Guzzila Objavljeno Julij 26, 2009 Opozori Objavljeno Julij 26, 2009 Marquardt je Ameriški proizvajalec raznih stikal, tako da gre definitivno za stikalo (preveril na netu)...
Dolenc™ Objavljeno Julij 27, 2009 Opozori Objavljeno Julij 27, 2009 Priznam... Pojma nimam kaj to je Če te matra lahko uprašaš na tem forumu, je res en majster gor k pozna vse delčke tega motorja
Sam dePihlja Objavljeno Julij 27, 2009 Opozori Objavljeno Julij 27, 2009 Evo to je to.... Na levi in desni strani krmila (pod ročkami) sta pritrjeni takšni stikali. Desno je stikalo zavorne luči, levo pa indikator/stikalo aktivirane sklopke. Verjetno se je iztaknil zatič. Poglej nosilec ročice sklopke iz spodnje strani, v bližini vpetja ročke je majhna luknjica, v katero se pritrdi stikalo z zatičem nazaj na svoje mesto.
Guzzila Objavljeno Julij 27, 2009 Opozori Objavljeno Julij 27, 2009 Na levi in desni strani krmila (pod ročkami) sta pritrjeni takšni stikali. Desno je stikalo zavorne luči, levo pa indikator/stikalo aktivirane sklopke. Verjetno se je iztaknil zatič. Poglej nosilec ročice sklopke iz spodnje strani, v bližini vpetja ročke je majhna luknjica, v katero se pritrdi stikalo z zatičem nazaj na svoje mesto. Hvala, takoj jutri preverim, če je to to.....
Guzzila Objavljeno Julij 28, 2009 Opozori Objavljeno Julij 28, 2009 SDP prav si imel. Gre za stikalo sklopke, ki preprečuje možnost zagona motorja, ko je ta v brzini .
biker77 Objavljeno Julij 28, 2009 Opozori Objavljeno Julij 28, 2009 (popravljeno) SDP prav si imel. Gre za stikalo sklopke, ki preprečuje možnost zagona motorja, ko je ta v brzini . Sam dePihlja ima v 99,9% prav.. še dobr da se tko spozna in je pripravljen pomagat, ker drugače bi jest za bzv kupoval en določen del.. sm mu še zmer pijačo dolžan..sej se kej vidmo.. Popravljeno Julij 28, 2009. Popravil biker77
Dolenc™ Objavljeno Julij 29, 2009 Opozori Objavljeno Julij 29, 2009 In kaj je bil ta določen del? Da videm če sem se kje zajebu al se pa še bom
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se