Kawl Objavljeno Avgust 8, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2009 Slikca moje belle.... Mater jst sem danes v Dramljah videl svojo bivško rumenko ---- jaooo lepa še zmer
cheeby Objavljeno Avgust 14, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2009 (popravljeno) Pozdravljeni! Sem prebral tole temo od začetne strani pa vidim da rsv mille ni napačna zadeva, tako da mam priložnost da kupm tole zadevo... ker ne morem vstaviti linka naj povem da je oglas na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com) RSV črna 2003 letnik 7400 prevoženih pa 3400€ cena. Me zanima kaj kej mislte, če jo pa kdo pozna oziroma lastnika pa še tolk bolš! hvala za odgovore in Lp! Popravljeno Avgust 14, 2009. Popravil cheeby
biker77 Objavljeno Avgust 14, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2009 Pozdravljeni! Sem prebral tole temo od začetne strani pa vidim da rsv mille ni napačna zadeva, tako da mam priložnost da kupm tole zadevo... ker ne morem vstaviti linka naj povem da je oglas na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com) RSV črna 2003 letnik 7400 prevoženih pa 3400€ cena. Me zanima kaj kej mislte, če jo pa kdo pozna oziroma lastnika pa še tolk bolš! hvala za odgovore in Lp! sicer ne poznam tolk hudo aprilie, ampak mislim da bi motor mogu met kako nalepko gor. tako da je čisto možno da je bil zbit. Lahko pa tudi, da si je lastnik tako zamislil in je pač tko jo pobarval Cena je (pre)nizka..
cheeby Objavljeno Avgust 14, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2009 Aha se pravi v taki barvni kombinaciji ne obstaja? Baje da je salonski motocikel bil pa da so km realni... je dokazljivo baje... Kako se pa vidi ponavadi če je motor bil zbit? po čem se lahko sklepa... Lp
simonsi Objavljeno Avgust 14, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2009 Motorji z malo realnimi kilometri in plastikami kot novimi so bili ponavadi dirkalni mopedi.
Dolenc™ Objavljeno Avgust 16, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2009 K že dolg nisem reklame za svojo naredu
Gori Objavljeno Avgust 30, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2009 Imam težave z zrakom v radialni ročici sklopke. Preko ventilčka za odzračevanje spuščam zrak na cca. 300 km. Najprej se opazi pri pri prestavljanju v nulo (gre vedno bol na trdo ). Opažam tudi, da zadnja zavora ne prime ravno najbolje.Zadevo sem raztavil.očistil,zamenjal olje,izzračil,skrajšal hod ročice, pa to še zmeraj ni to. Sicer je ne uporabljam ravno veliko,ampak vseno... Če ima kdo kakšne izkušnje, rešitve, ideje...prosim, z besedo na dan.
SharpNinja Objavljeno Avgust 30, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2009 Kar se zadnje zavore tiče je po mojih izkušnjah in kolikor so pojamrali drugi s temi stroji( Mille in tuono) tko, d zadnja bremza prime tok k nč, kar po eni strani nit ni slabo, ker če bi grabla tok k prva se zna hit kj okol....kt pravš je ne uporabljaš velik, za mal v ovinku potapkat jo, če je nuja je pa lih prov tok kt je. domina in malakai 1 1
biker77 Objavljeno Avgust 30, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2009 Imam težave z zrakom v radialni ročici sklopke. Preko ventilčka za odzračevanje spuščam zrak na cca. 300 km. Najprej se opazi pri pri prestavljanju v nulo (gre vedno bol na trdo ). Opažam tudi, da zadnja zavora ne prime ravno najbolje.Zadevo sem raztavil.očistil,zamenjal olje,izzračil,skrajšal hod ročice, pa to še zmeraj ni to. Sicer je ne uporabljam ravno veliko,ampak vseno... Če ima kdo kakšne izkušnje, rešitve, ideje...prosim, z besedo na dan. že veliko napisanega o obeh problemih v temi o Mille..tam si lahko prebereš.. da se zrihtat, lahko pa pač s tem živiš.. hmm..moja tuono 2003 nima teh težav.. bajkr88, Nagaya in malakai 2 1
billy Objavljeno Avgust 31, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2009 Ko sem se lani jest zajbavu z zadnjo bremzo,sem vzel navodila v roke,pa nastavu točno tko kot piše,pa mi je po treh kilometrih zažgal ploščice pa disk.Zdej ne dela več nič sploh,pa res da se ne sekiram več.Kuplungo pa pač ajnliftaš vsake tolk,pač so italjanski šalabajzerji tist ki so tole skup zmetal.
Kawl Objavljeno Avgust 31, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2009 Ko sem se lani jest zajbavu z zadnjo bremzo,sem vzel navodila v roke,pa nastavu točno tko kot piše,pa mi je po treh kilometrih zažgal ploščice pa disk.Zdej ne dela več nič sploh,pa res da se ne sekiram več.Kuplungo pa pač ajnliftaš vsake tolk,pač so italjanski šalabajzerji tist ki so tole skup zmetal. Za zadnjo bremzo bi najbolj pomagala prestavitev zavornega cilindra (da ga odmakneš od tiste vročine ki jo oddaja mašina - lahko pa daš med cilinder ter mašino en košček 3mm rostfrei pa ti bo tudi pomagalo. Kar se pa sklopke tiče je pa tako. Sam z njo nisem imel nekih problemov, prvo kar lahko preveriš je semering ki ga je ponavadi potrebno zamenjati. Drugače pa pač odzračuješ... ali pa kupiš aftermarket zadevo ki te pride okoli 100 komplet in težav ne bo več! To je to! LP, Rok
Dolenc™ Objavljeno Avgust 31, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2009 Sklopko tko prezračiš da tekočino od spodaj navzgor potisneš, s kako šprico, pa balanca more bit obrjena v desno če se ne motim in cel motor more malo ležat v desno, če se češ zares znebit vse mehurčkov, če imaš težave. Zadno bremzo je pa kr zajeban... Navodila v ang za sklopko in bremzo
MihaJ Objavljeno Avgust 31, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2009 Vidim da je švoh delovanje zadnje zavore kar feature na italijanskih motorjih.:fredy: Sklopka mi pa dela...
Gori Objavljeno Avgust 31, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2009 Sklopko tko prezračiš da tekočino od spodaj navzgor potisneš, s kako šprico, pa balanca more bit obrjena v desno če se ne motim in cel motor more malo ležat v desno, če se češ zares znebit vse mehurčkov, če imaš težave. Zadno bremzo je pa kr zajeban... Navodila v ang za sklopko in bremzo Potegnil sm js novo olje za sklopko pa izzračil ,pa ze zadeva še ponavla. Mislim,da je problem v hidravlični ročici ali pa v posodici za olje. Iz teh ang. navodil bom pa prvo probal izzračit zadnjo čeljust po sliki "2" ,pa bom javil,če se obnese. Za sklopko morem pa še malo naštudirat (prevest). Hvala za link.
biker77 Objavljeno September 1, 2009 Opozori Objavljeno September 1, 2009 Vidim da je švoh delovanje zadnje zavore kar feature na italijanskih motorjih.:fredy: Sklopka mi pa dela... ne ni..meni dela vse.. Nagaya 1
Stric Burek Objavljeno September 8, 2009 Opozori Objavljeno September 8, 2009 TUKAJ poglej. Pri koncu posta maš glede sklopke.
raceaprilia Objavljeno September 9, 2009 Opozori Objavljeno September 9, 2009 (popravljeno) Lepi spomini na bivso ljubico...druzila sva se lepih 8000 km avtonet/_MOTO/ad.asp?ID=3100612 vmes gre pika Ce je se v takem stanju kot je bila je vredna greha:) Popravljeno September 9, 2009. Popravil raceaprilia
Stric Burek Objavljeno September 9, 2009 Opozori Objavljeno September 9, 2009 Rabil bi desni špegu(ni nujno da je v top stanju, samo da "dela") in pa pokrov sedeža za 2002 letnik RSV. Dolenc, kje si nabavu poliestre in cena?
Dolenc™ Objavljeno September 9, 2009 Opozori Objavljeno September 9, 2009 Jst sem jih našel na bolhi, cena ugodna Mam pa tud kalupe nekje, če poznaš koga, k bi ti jih iz tega naredu jih rentam.
Stric Burek Objavljeno September 11, 2009 Opozori Objavljeno September 11, 2009 Mogoče kdo ve če pašejo špegli iz RS125 na RSV? Enga sem malo zjahal in rabim drugega. Od RS250 naj bi pasal.
kuntakinte Objavljeno September 11, 2009 Opozori Objavljeno September 11, 2009 Mogoče kdo ve če pašejo špegli iz RS125 na RSV? Enga sem malo zjahal in rabim drugega. Od RS250 naj bi pasal. Naj bi bili enaki tud pri Rs 50&125.
Eduard Objavljeno September 11, 2009 Opozori Objavljeno September 11, 2009 kot jaz vem vse paše, pa od falcota tud. svoje cajte so v lojzetu prodajal replike dost ugodn.
Stric Burek Objavljeno September 11, 2009 Opozori Objavljeno September 11, 2009 Sem našel RS 125 ki se prodaja po delih. Pa še isti letnik je.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se