Skoči na vsebino

Aprilia RSV Mille


Priporočene objave

Objavljeno

Ewo staro mamo :worship:

Oboje naenkrat :worship::worship: jz bi tud :whistle:

Objavljeno

za spremembo bom nek prašal. mille, oziroma rotax v2 60 stopinj, se na obratih občutno drugače dere kot ostali v2, v poprečju 90stopinj. a kdo ve zakaj ma aprilia IMHO tako ogabn zvok? a je to zarad kota batov? dvomim, ampak nekje je fora, da se dere :SS: klele gor so tud ludje k so te motorje razkopavali. . . .

Objavljeno

nisem opazil da bi bil grd zvok. sploh pa ne za bruhat..

ker za bruhat zvok je pri FZ6

meni se zdi zvok prav fajn..

Objavljeno

Tkole se sliš rotax

moj nima tazga zvoka..in močno močno dvomim da ga ma tvoj :D

Objavljeno

Ja brez avspuha je, če ga dam dol ga ma :D, ta na linku je serijska.

Sej je omenju da rotax nima doberga zvoka, tle se še najbl sliš

Objavljeno

nisem opazil da bi bil grd zvok. sploh pa ne za bruhat..

ker za bruhat zvok je pri FZ6

meni se zdi zvok prav fajn..

ehehe pa na z750 ne? ;) tud men se zdi, de majo rvs, falco in tuono en drgačn glas. na štendgasu so čist fin dvovalnik, pol pa. . . nevem, neznam s prstom pokazat, nek je drgač. rečmo, ko je za mano zapelala u tunel sm takoj vedu de je aprilia.

Objavljeno

ehehe pa na z750 ne? ;) tud men se zdi, de majo rvs, falco in tuono en drgačn glas. na štendgasu so čist fin dvovalnik, pol pa. . . nevem, neznam s prstom pokazat, nek je drgač. rečmo, ko je za mano zapelala u tunel sm takoj vedu de je aprilia.

Tud sam sem se na vse pretege matral da bi iz takrat svoje aprilije dobil ven drugačen zvok. Se mi zdi da ducati in honda bolj "pokata" in imata tudi na koncu lepši zvok kot aprilia. Aprilia tko nežno seveda tudi glasno grmi. Tist kar imata ducati in honda na koncu zvoka tega aprilia nima :) Mal sem se čudn izrazu sam mislm da za razumet je!

LP, Rok

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Tud sam sem se na vse pretege matral da bi iz takrat svoje aprilije dobil ven drugačen zvok. Se mi zdi da ducati in honda bolj "pokata" in imata tudi na koncu lepši zvok kot aprilia. Aprilia tko nežno seveda tudi glasno grmi. Tist kar imata ducati in honda na koncu zvoka tega aprilia nima :) Mal sem se čudn izrazu sam mislm da za razumet je!

LP, Rok

Kolega ma duk.999,se sliši v višjih obratih bolj kot bombnik napram moji RSV.

Objavljeno (popravljeno)

Ne spada ravno sem, bol v male oglase, ampak ker tisto bol malo berete :)

Le kdo potrebuje kakšen rezervni del, kolega prodaja kose, je svoj čudovit motorček podru. Zaenkrat so šle spredne zavore, in pa avspuh(neoriginal). Gre se pa za rsv 02 r.

Za več informacij in kako slikco ali dve seveda na PM :)

Popravljeno . Popravil Dolenc™
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Če kdo potrebuje Power commander, sem se malo prenagliv z nakupom :)

Pa da še kaj koristnega dodam v to temo, predkratkim menjal diske ker so mi moji tresli, pa sem zamenjal še čeljusti za tiste, ki imajo po 4 ploščice na disk.

Prvi vtisi so da malenkost bolje zagrabijo kot prejšne, oziroma na koncu isto zagrabijo, vendar pri prejšnih čeljustih je bilo potrebno bolj stisnit ročko, zdej pa že prej zagrab močneje. Če kdo razmišla o menjavi, splača se ne, je pa fajn :D

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Objavljeno

baje so najboljš une monoblock brembo čeljusti, ne samo sešraufane, možno da imaš ravno te.

Objavljeno

Monoblok so še bolše ja, nekaj v zvezi s temperaturnim raztezanjem da se raztegne celota isto ne pa vsaka polovica drugače, če si jst to pravilno razlagam, vendar je cena teh čeljusti... Dejmo rečt da bi mogu ledvico zastavt :D

Pa sam za radialni model so, moj je pa brez radialnih zavor, iskreno povedano že te zdej tko primejo in delajo pod obremenitvijo da si drugih ne bi mogel želet :)

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Ja brez avspuha je, če ga dam dol ga ma :D, ta na linku je serijska.

Sej je omenju da rotax nima doberga zvoka, tle se še najbl sliš

Tako se pa slišijo moji Giannelliji.... (motor sicer ni moj, imam pa identične izpuhe). Meni je glas super (sploh če ga primerjam z originalom).

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Nič ne dogaja v tej temi? Zima je res dolga in huda, še psebej za lastnike Aprilij....

Jaz sem čez zimo svoj motor malo razmetal, pofarbal plastike , nabavil nove nalepke (ker je bil motor vizualno preveč podoben 125 ccm in 250 ccm modelom, pa tudi podrsal sem ga malo :whistle: ).

Prišel sem tudi do določenih novih spoznanj:

- glede zraka v sklopki sem ugotovil nekaj novega - gumijasta cevka med rezervoarčkom zavorne tekočine in cilindrom

sklopke je bila porozna (tako da so bile na cevki drobne kapljice zavorne tekočine). Fora pa je v tem, da so te

kapljice postale vidne šele potem, ko so bile temperature v garaži precej nizke zaradi zadnjega hladnega vala.

Posledično je verjetno zavorna tekočina vlekla nase vlago. Cevko sem zamenjal z gumijasto cevko za gorivo

kupljeno na metre, zamenjal zavorno tekočino, odzračil sistem... V glavnem sedaj motor precej manj "cukne" ko

ga daš v prvo prestavo

- kar se pa tiče problemov z zadnjo zavoro sem na ameriškem forumu naletel na eno foro, ki sem jo tudi uporabil lani

pred tehničnim pregledom. Poleg tega, da zavoro odzračiš, pravilno nastaviš prosti hod ter zaščitiš cilinder pred

vročino dvovaljnika je učinkovito tudi to, da zavoro obremeniš za par ur tako, da je sistem pod pritiskom. To

lahko narediš z kako konkretno obtežitvijo zavorne stopalke, jaz osebno pa sem uporabil gumijasto spono. Ko sem

nato peljal motor na tehnični je zadnja zavora prijela že ob rahlem pritisku na stopalko in ob malo močnejšem

pritisku celo blokirala zadnje kolo (pred tem posegom to skoraj ni bilo mogoče).

Aja, čas je da se zbudite iz zimskega spanja lastniki Millk....

Objavljeno (popravljeno)

A ti je kej viška tiste cevke ostalo? :whistle:

Če se že igraš z motorjem in če imaš možnost(neke vrste centralno stojalo) se ti splača še podmazat ležaje v tistem trikotniku pri zadnjem vzmetenju(ga je potrebno razstavit). Ne vem kak je pravilni izraz :).

Pa preverit če dela vetil za zdrslivo sklopko, ko dvigneš tank je tam na eni cevki ena bela ali pa rdeča plastika, v obliki celindra, tisto snameš in probaš pihnit v obe smeri, seveda pustit ti more samo v eno, drugače je pokvarjen.

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Objavljeno (popravljeno)

A ti je kej viška tiste cevke ostalo? :whistle:

Če se že igraš z motorjem in če imaš možnost(neke vrste centralno stojalo) se ti splača še podmazat ležaje v tistem trikotniku pri zadnjem vzmetenju(ga je potrebno razstavit). Ne vem kak je pravilni izraz :).

Pa preverit če dela vetil za zdrslivo sklopko, ko dvigneš tank je tam na eni cevki ena bela ali pa rdeča plastika, v obliki celindra, tisto snameš in probaš pihnit v obe smeri, seveda pustit ti more samo v eno, drugače je pokvarjen.

Tista zadeva je verjetno "progresivno vpetje zadnjega vzmetenja" (lahko se tudi motim), bom probal če bo šlo. Kar pa se tiče sklopke moja še nima te tehnične poslastice... Hvala za nasvete!

Aja kar se cevke tiče seveda jo še imam, dobiš pa jo v kaki trgovini z rezervnimi deli za mopede - 1 m je 2 €

Popravljeno . Popravil KAWAMAN
Objavljeno

Če mogoče misliš da nima zdrslive sklopke, nimaš čist prov :), majo jo vse v2 rotaxove mašine, ki jih uporablja aprilija. Če pa še dela, to je pa drugo :D

Objavljeno

Če mogoče misliš da nima zdrslive sklopke, nimaš čist prov :), majo jo vse v2 rotaxove mašine, ki jih uporablja aprilija. Če pa še dela, to je pa drugo :D

Bom preveril, vendar a niso te sklopke dobile šele prenovljene Millke od letnika 2001 naprej (plastični rezervoar ipd...)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

2x cool.gif

P.S. @B77 A ni tko, da se je ti hočš mal znebit? trance_32_shutup.gif

Objavljeno

2x cool.gif

P.S. @B77 A ni tko, da se je ti hočš mal znebit? trance_32_shutup.gif

ma niti ne no

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Rad bi zamenjal uteži krmila z malce lepšimi a imam težavo. Ali kdo ve kako iz krmila odstraniti tiste "šipke" z notranjim navojem, na katere so pritrjene originalne uteži. Vse živo sem že probal a se te "šipke" prosto vrtijo v svojem ležišču in jih ni mogoče odviti.

Objavljeno

Si probal enostavno ven potegnit? Velikokrat so tisti vložki noter gumasti z matico na koncu in potem, ko privijačiš utež z vijakom, jih stisne, guma se razširi in to drži uteži na mestu. Ko pa je utež odvijačena, se jih pa "enostavno" potegne ven. Probaj jih s kakšnimi špičastimi klešči, ki se razpirajo na koncu, zajet iz notranje strani in zbezat ven.

post-1190-126815781085_thumb.jpg

Lahko, pa da imaš kakšen drugačen patent, v temu primeru pa ne bi vedel.. Ampak tako kot na sliki ima kar veliko motociklov.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!