Skoči na vsebino

Aprilia RSV Mille


Priporočene objave

Objavljeno

Tako kot je Jure rekel, potegnit moraš, oreng :), najbolje ko je še utež gori(da maš kej za zagrabet). Je malo drugače kot na sliki, gre pa vn isto :D

Še to če si kupil neke šmeki uteži, so ponavadi aluminijaste in zelo lahke. Morajo pa bit teške, ker poberejo del vibracij, ki se prenaša preko krmila. Če niso težke jih jaz ne bi gor dajal :)

Objavljeno

lep pozdrav rabil bi vašo pomoč:

-odločam se med 2ma Aprilia RSV in sicer:

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3545062

ter:

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3467075

Malo v pomoč: bolj se nagibam k prvi (prvi link) razlogi novejši letnik ter manj kilometrov

seveda pa obstaja tudi 3tja rešitev

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3524529

plusi ker je R (vsi vemo kaj to pomeni)

ogromen minus so kilometri

Vaše mnenje bi mi bilo v veliko pomoč, že v naprej se vam zahvaljujem za odgovore trance_17_emot-angel.gif

Objavljeno

lep pozdrav rabil bi vašo pomoč:

-odločam se med 2ma Aprilia RSV in sicer:

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3545062

ter:

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3467075

Malo v pomoč: bolj se nagibam k prvi (prvi link) razlogi novejši letnik ter manj kilometrov

seveda pa obstaja tudi 3tja rešitev

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3524529

plusi ker je R (vsi vemo kaj to pomeni)

ogromen minus so kilometri

Vaše mnenje bi mi bilo v veliko pomoč, že v naprej se vam zahvaljujem za odgovore trance_17_emot-angel.gif

Prva je samo modelno leto 2001 - drugače je to 2000 letnik ali celi 1999 (najstarejši model)

Druga je vsekakor novejši model.

Tretja je po opremi najboljša - kilometri pri apriliah niso problem če je le bil motor redno servisiran.

LP, Rok

Objavljeno

Prva je l2000, ostali dve sta obe l2001. Jst osebno bi se, razen vizualno, raje odločil za novejši model, ker ima kar nekaj, sicer malenkostnih, izbolšav.

Če boš jo mel za po cesti ne boš čutil razlike med navadno in R, tud na pisti ne bo večje razlike, bolj se opazi razlika ali je v zmetenju sveže olje :) in če motor lepo teče.

Kilometrina ni problem za te motorje, kdor napiše da ima na 10 let starem motorju 20k, pa lahko veš da nima :).

Sicer pa ko bo malo topleje pojdi vse pogledat pa jih sprobaj, samo preko oglasa se teško vidi kak je motor.

Objavljeno

hvala lepa za odgovoreworship.gif če res ni problem kilometri potem so se pa stvari malo spremenileboobies.gif definitivno bom pa šev pogledat vsaj 2 naredu krog in se odločil...rad bi videl kako mašina na V deluje če mi je sploh ušeč....ker do sedaj sem vozil samo japonce (4 vrstni) ali pa kros trance_15_dj.gif

Objavljeno

hvala lepa za odgovoreworship.gif če res ni problem kilometri potem so se pa stvari malo spremenileboobies.gif definitivno bom pa šev pogledat vsaj 2 naredu krog in se odločil...rad bi videl kako mašina na V deluje če mi je sploh ušeč....ker do sedaj sem vozil samo japonce (4 vrstni) ali pa kros trance_15_dj.gif

v začetku ti sigurno ne bo všeč mašina. kot ni bila meni. ampak aprilia ni ljubezen na prvi pogled. moraš se spoznat z njo, se spoprijateljit, pol boš pa zelo zadovoljen..

tudi original zobniki so slabo preračunani, če niso že zamenjani boš mal razočaran nad vsem skupaj..

ko si motor poštimaš pa je super!!

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Si probal enostavno ven potegnit? Velikokrat so tisti vložki noter gumasti z matico na koncu in potem, ko privijačiš utež z vijakom, jih stisne, guma se razširi in to drži uteži na mestu. Ko pa je utež odvijačena, se jih pa "enostavno" potegne ven. Probaj jih s kakšnimi špičastimi klešči, ki se razpirajo na koncu, zajet iz notranje strani in zbezat ven.

post-1190-126815781085_thumb.jpg

Lahko, pa da imaš kakšen drugačen patent, v temu primeru pa ne bi vedel.. Ampak tako kot na sliki ima kar veliko motociklov.

Tako utež kot je na sliki bi rad montiral, originala je montirana popolnoma drugače, brez gume, takega sistema nisem imel še na nobenem motorju. Hvala vseeno.

Popravljeno . Popravil KAWAMAN
Objavljeno

Tako utež kot je na sliki bi rad montiral, originala je montirana popolnoma drugače, brez gume, takega sistema nisem imel še na nobenem motorju. Hvala vseeno.

Sam vn potegni, ne se bat ;). Guma objema palico notri(drugače bi vse ropotalo pa vibriralo v ˝belanci˝ ).

Zgleda, da moraš kazga močnega soseda poklicat, da ti pomaga :whistle:

Objavljeno

Sam vn potegni, ne se bat ;). Guma objema palico notri(drugače bi vse ropotalo pa vibriralo v ˝belanci˝ ).

Zgleda, da moraš kazga močnega soseda poklicat, da ti pomaga :whistle:

Dans tud sam uteži odstranu. Kot omenjeno, odšraufaš utež(odstrani še tisto matico, ki je na koncu ročke in potem brez pol problema potegneš ven nosilec uteži, kjer je guma gor.

Objavljeno

Dans tud sam uteži odstranu. Kot omenjeno, odšraufaš utež(odstrani še tisto matico, ki je na koncu ročke in potem brez pol problema potegneš ven nosilec uteži, kjer je guma gor.

OK , jutri se fajn podprem in probam izvlečt zadevo...

Objavljeno

OK , jutri se fajn podprem in probam izvlečt zadevo...

Pa je res uspelo, sicer sem moral fajn pljuniti v roke, a je šlo...

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni vsi skupaj,

imam tezavo na moji aprilia-i. Nevem dejansko ce je problem oz. verjetno je ce motor tezko vzge ko je mrzel.

Danes sem pregledal zaganjac, zaganjac je v dobrem stanju (ni nobenih vidnih poškodb oz. karkoli na njem).

Akumolator sem letos dal cisto novi (12A kot pise v navodilih) ampak se vedno je problem da ko motor startam se pri zobnikih na levi strani slisi pokanje oz. kot da zobnik ob zobnik obcasno zelo grdo udari. Danes sem zadevo razdrl, nikjer nic vidno, edino kar je vidno je to da ima zobnik za magnetom luft (kakih 7mm) zdaj pa nevem ce je to dobro.

To je tale zobnik na sliki ko je oznacen s puscico:

http://www.shrani.si/f/16/Zl/3HvZmAMs/img0001p.jpg

Zdaj verjetno najbolj normalno ni da tole tako fejst slisi oz. da tak fejst poka, je prav motece. Bi bilo mogoce da bi se mi predvzig spremenil in da motor zato tezko vziga? Kak lahko to preverim ce je predvzig vredu? Prosim za pomoc.

Ju3 se se posvetujem s svojim lokalnim serviserjem za aprilie.

Aja pa se to....kaj je res pomembno kaksen akumolator je noter? Mislim firma ce je pomembna?

Hvala in LP

Denis

Popravljeno . Popravil dennis18
Objavljeno

Na tej sliki se vid, ko držijo valjčke.

0659110.jpg

Pa je ze kdo menjaval fedrce? Oz. kak se da to zacasno resit?

Objavljeno

To so tako majhni federci, da je bolše dat tistih 100eur pa del zamenjat, koker se matrat z menjavo, sploh ne vem kje bi dobil te fedrce.

V primeru da ga boš še naprej vžigal ti znajo še ostale stvari it in boš na koncu imel bistveno večje stroške.

Objavljeno

To so tako majhni federci, da je bolše dat tistih 100eur pa del zamenjat, koker se matrat z menjavo, sploh ne vem kje bi dobil te fedrce.

V primeru da ga boš še naprej vžigal ti znajo še ostale stvari it in boš na koncu imel bistveno večje stroške.

Samo zanimalo me je ce je ze kdo kaj rihtal :)

Drugace pa ze naroceno :) from ducati :D

Dolenc, tnx za pomoc.

Objavljeno

Na tej sliki se vid, ko držijo valjčke.

0659110.jpg

Ve kdo, kje bi to najhitreje dobil?

Aprilia ima na zalogi, samo ima ceno 347€ :surrender:

Motolegenda pa pravi da bi lahko dobli komaj cez slab mesec. Kje se prodajajo rezervne dele od ducatija v slo, lahko tudi avstrija ali pa druge drzave?

Ima kdo kaksno idejo, danes vse skupaj razdrl in je res zanic.

LP in hvala za pomoc

Denis

Objavljeno

Če iščeš od ducatija lahko dobiš v italiji, čisto ob meji(saj nekoč je bilo :)) dolomiti racing.

Ali pa ebay, lahko pa poskusiš del od bmwja ali ktma, ki ga je potrebno obrnit ob montaži.

Iz ebaya iz anglije recimo dobiš nekje v enem tednu.

Objavljeno

Ve kdo, kje bi to najhitreje dobil?

dej... za štos... vprašaj pri tinex-u, šenčur pri kranju (če imaš original kodo znajo fantje najdt na svojih policah, če le ni preveč specialno... )

Objavljeno

dej... za štos... vprašaj pri tinex-u, šenčur pri kranju (če imaš original kodo znajo fantje najdt na svojih policah, če le ni preveč specialno... )

Bom ju3 preveril, tudi na ptuju imamo eno taksno firmo ki se s tem bavi....samo imam obcutek da s tega nebo nic.

Ebay sem ze preverjal, ampak mi prodajalec ne da odgovora.

Ce se se kdo spomni kaj bi prosil za odgovor.

Hvala in LP

Denis

Objavljeno

Če iščeš od ducatija lahko dobiš v italiji, čisto ob meji(saj nekoč je bilo :)) dolomiti racing.

Ali pa ebay, lahko pa poskusiš del od bmwja ali ktma, ki ga je potrebno obrnit ob montaži.

Iz ebaya iz anglije recimo dobiš nekje v enem tednu.

Pa kak mislis obrnat? Dejansko samo rotacijo ker v drugo smer deluje? Pa to preverjeno deluje ? Mas kaksno stran za prebrat za mene :)

Hvala.

Objavljeno

Kaj pa iz AF1 racing?

Objavljeno

Kaj pa iz AF1 racing?

Previsoka cena :D

OEM Aprilia sprag clutch (Part 2 of 3) -#0659110

Genuine Aprilia sprag clutch for '98-'03 Mille, Mille-R, '00-'03 Falco, '02-'05 Tuono, '01-'07 Caponord, '01-'04 Futura, '04-'08 RSVR, Factory, and '06-'08 Tuono R.

Our Price: $349.99

Razmisljam da bi naroco od bmw. Moram ju3 preverit ce imajo slucajno to kje na zalogi, cene pa narocim od Motorworks - BMW Motorcycle Spares - Products, je pa cena nekje 67 funtov z dostavo v slovenijo tak da je vec kot ugodno, edino obrnat bom moral.

LP

Denis

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!