Skoči na vsebino

Aprilia RSV Mille


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Če bi mogoče še kdo rad naroču nalepke, jest si bom naroču Haga replico: KLIK

Cena za komplet pride 150€.

Popravljeno . Popravil Stric Burek
Objavljeno

Če bi mogoče še kdo rad naroču nalepke, jest si bom naroču Haga replico: KLIK

Cena za komplet pride 150€.

Aaah, klinc! Valda morjo dat še davk pa poštnina za komplet nalepk 29€????? Poročam, ko izvem, če se da malo ceneje zrihtati. Ne dam 30€ sam za poštnino.

Objavljeno

Pozdrav!

Sicer imam Tuono 2004 ampak glede na to da je mahanika enaka bom kar tukaj vprašal.

Ugotavljam da veriga se bliža koncu svoje kariere. Torej zanima me kje se splača pogledat in koliko so kaj cene za komplete.

Sedaj sem dobil DID kit (zobnika in veriga) za 230€.

Zanima izkušnje in priporočene trgovine,....

Nekja sem slišal da se izplača malo zamenjat razmerja zobov??

Objavljeno

Splača se mal krajše razmerje dat, ker je to serijsko kar precej dolgo. Veliko jih da spredaj 16(original 17) in zadaj 44(original 42), to kombinacijo imam tudi sam, pri isti hitrosti v isti prestavi imaš obrate višje za 1k rpm, je pa motor malo bol poskočen in nasploh se zdi da mu ta kombinacija bol ustreza. Se pa kar hitro navadiš in pozabiš na to :)

Cena kompleta je predvsem odvisna od tipa ketne, če daš "tadrago" zvm2 pride nad 200eur, tudi jaz sem doživel blažji infarkt :D.

Cene so tam tam, mogoče pridobiš kak evro, jaz sem kupil pri našem lokalnem aprilijašu, sem si shranil pa tudi tale link kjer naj bi bile cene ugodne.

Za ostale dele, če želiš prišparat, moreš pa malo raziskovat po raznih forumih, ker pašejo deli še od drugih znamk motorjev in so cenejši od aprilijinih, veliko paše od ducatija.

Objavljeno

Tudi na Italijansem forumu pišejo da je boljše spremenit razmerje.

Sam v vožnji ne vidim potrebe po tem. Ampak je tudi res da nisem še vozil z drugačnim razmerjem, tako da najbrž večina ima prav!!

Ja glede kompatibilnosti delov sem tudi že bral. Še posebej za to "bolezen" ki jo imajo pri vžiganju. Tale zobnik ki se obrabi je več kot pol cenejši od Ducati Monster kot Aprilia in je identičen.

Objavljeno

Sej mogoče te ne bo motilo, slabo ni razmerje. Samo mene osebno je hecal pri bol počasnih ovinkih, kjer je bla druga predolga, je motor že cuko, s prvo pa tud glih ne upam vozet :D

Zobniki so naredil drugo ravno prav vozno :)

Objavljeno

Mene zanima če ve mogoče kdo za kako prvo luč model 2001 kr mi poka baje da je to serijska napaka

Objavljeno

Jutri grem gledat eno Mille letnik 2002. Je treba biti na kaj posebno pozoren pri teh motorjih? Ketna, gume, križ, ... pač klasika. Kaj drugega? Menjalnik? Amortizer? Puše? Anything?

Gre pa za tale oglas:

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3828411

Objavljeno

To je odličen motorč ker je še Factory.

Načeloma če je bilo vse normalno vzdrževano ni problemov. Imajo pa ti V60 eno "bolezen" glede vžiganja katera te lahko stane kar en kup €.

Poslušaj kako vžiga. Če slišiš neko tako železno preskakovanje na levem boku je znak da bo treba to drago stvar menjat. Italijani pravijo "ruota libera" nekakšen frlauf ki poveže zaganjač z gredjo da vžge motor. Ko popolnoma odpove vrti zaganjač v prazno.

To se poškoduje če vztrajno vžigaš s slabo baterijo. Zelo zelo dobrodošel je vzdrževalec baterije!!!

Druge stvari pa so za gledat kot kateri koli drugi motor!

Objavljeno

Je cenejši ampak ima 2x več kilometrov.

Si ga šel pogledat? Kakšen je?

Objavljeno (popravljeno)

Tudi to je možno ampak ni pa sigurno! Saj tudi moja ima 19 000 pa je letnik 2004.

Na motorju je razmeroma hitro videt več kilometrov, sploh pa dvojne. Recimo, zavorni koluti, obrabljenost ročk, stopalk,...

Popravljeno . Popravil NoGe
Objavljeno (popravljeno)

Pa si kupil novo?

Ne rečem da ni možno, je pa zelo blizu :D

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Objavljeno

Kupil sem leto in pol staro pri 5000km. Jaz ga uporabljam bolj za nedeljsko rajanje po cestah. Zato pač malo kilometrov ker drugače nima časa in se jih ne nabere voč kot toliko.

Je pa res da jih je malo takih kot jaz in da prej pomisliš na vrtenje nazaj! :)

Objavljeno (popravljeno)

Je cenejši ampak ima 2x več kilometrov.

Si ga šel pogledat? Kakšen je?

Smo šli na ogled onega z 22k km. Motor je precej časa stal. Vžgal v prvo in agregat je slišati zdrav. Nov ni, za poštimati bo par reči (servis, zavorna tekočina, sveče, sprednje vilice so spustile in bodo šle na overhaul), potem pa mislim, da bo motorček popolnoma soliden za vožnjo. Cena se je še malo zglihala, tako da bo motor zamenjal lastnika. No, nisem ga kupil jaz. Me ja pa dvo-valjni agregat zelo navdušil :)

Popravljeno . Popravil RenoRaines
Objavljeno

Če je vžgal brez problemou je vse OK. Zvoka ki sem ga opisal ne moreš zgrešit!

No ja so stvari za poštimat. Če je dolgo stal pa sploh, raje kakšno stvar iz preventive pregledat.

Zavorno tekočino in od sklope še ploh ker DOT olje veže vodo nase. Pa še kaj se najde za prekontrolirat.

Vilice pač, semeringe, olje in gasa!

Srečno vožnjo kupcu!

Objavljeno

Kje bi našel digitalen user owners manual za tale motor?

Objavljeno (popravljeno)

Živjo.

Zanima me če slučajno kdo ve kaj bi bilo narobe z mojo sklopko.

Ko stisnem in držim ročico za sklopko, sklopka deluje normalno par sekund potem pa začne popuščati in tudi popolnoma spusti (kot da bi popuščal in spustil ročico), potem je par sekund ročica čisto mehka. To se dogaja ko je motor v prestavi, če stisnem sklopko v leru dela normalno.

Za 1x sem samo sklopko prezračil večkrat tako da skoraj sigurno ni zraka v hidravliki. Olje menjalniku Motul 15/50. V hidravličnem sistemu sklopke Motul brake fluid DOT 5.1.

Ima kdo kakšno idejo kaj bi bilo narobe?

Popravljeno . Popravil Zigc
Objavljeno

Jah težko reči.

Mogoče ti pušča spodnji bat ki potistka sklopko.

Vem da na začetku so bili kar problemi in se jih je v večini menjalo pod garancijo. Podoben problem so imeli tudi prvi KTM Superduke.

Recimo daje to,...

Prav tako težko ne more bit, saj je sistem zelo enostaven. Na vrhu je pumpa, cev in nato je bat. To je to. Če ne zmanjkuje olje pušča v notranjosti bat.

Objavljeno

Živjo.

Zanima me če slučajno kdo ve kaj bi bilo narobe z mojo sklopko.

Ko stisnem in držim ročico za sklopko, sklopka deluje normalno par sekund potem pa začne popuščati in tudi popolnoma spusti (kot da bi popuščal in spustil ročico), potem je par sekund ročica čisto mehka. To se dogaja ko je motor v prestavi, če stisnem sklopko v leru dela normalno.

Za 1x sem samo sklopko prezračil večkrat tako da skoraj sigurno ni zraka v hidravliki. Olje menjalniku Motul 15/50. V hidravličnem sistemu sklopke Motul brake fluid DOT 5.1.

Ima kdo kakšno idejo kaj bi bilo narobe?

Koliko km prevoženih?

Objavljeno

Priporočam Aprilia forum, imaš temo prav glede sklopke, zakaj tekočina takoj počrni, kako se pravilno prezrači(tudi za zadnjo zavoro)...

Objavljeno

Koliko km prevoženih?

47k km. Sklopka pa naj bi bila menjana cca 3 leta nazaj.

Objavljeno

Kot prvo bi rad vse pozdravil in upam da je OK, če vprašam kar tukaj ?

Ogledujem si RSV mille R or factory 2004 do 2007 model.

A morda kdo pozna motorje ki se prodajajo na spletu. Zanimam se za :

RSV R, mat črna, 5890 cena, 2004

RSV R, rdečo siva, 6000 cena, 2006

RSV R factory, črna, 6200cena, 2004

RSV R factory; črna, zlata platišča, 2006, rahlo podrsana (me ne moti!) 6599 cena

Klical sem večino lastnikov in se dogovoril za ogled. Nagibam se k eni, vendar prvo ogled pa se bom odločil naprej kako pa kaj...

A mi lahko morda kdo da informacijo iz prve roke? Na kaj je dobro biti pozoren pri motorju? Če je bil vožen na dirkališču vožen me ne moti, ker bo tako tudi pri meni :), zanima me predvsem kvalitetno vzdrževanje itd...

NAJLEPŠA HVALA ZA POMOČ!

Llep pozdrav

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!