Skoči na vsebino

Yamaha Aerox


Priporočene objave

Objavljeno

Valcke sem pogledal par tednov nazaj, pa so bli se kar okej.. Imam nove malossijeve, tko da to bom zamenjal..

Fedrce so tudi pomoje ze boge, ker so tudi ze nekaj cez dale.. Tak da nevem..

Jermen je tudi ze bolj svoh, ampak dokler gre gre.. Tak me oni malossijev jebe v PM, tako da tak nimam druge izbire.. Ta z jermenom je ena velika uganka.. Nevem kaj narest...

Fedre bojo pa sele v septembru so rekli v stupitu..

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Ok spet jaz. Danes se s punco peljem po mestu, nekaj je v kriziscu zacvililo.. Sem najprej mislo da se kakega psa zbil, pa ni blo nic.. Potem se vozim pa cutim da se vozim ko po jajcih.. Sem mislo da je guma spustla pa ni.. Ja, sel je amortizer.. Ko se sam peljem se se nekak da, ko sta 2 gor je groza. Ne upam se polagat ne nic..

Popravit predvidevam da se ne da, tako da me zanima kateri amortizer mi priporocate nov?

Mislil sem kupi malo trsega, ker mi pride prav glede ovinkov.. Ker tale originalen je dokaj mehek.. Torej, nekaj dobrega, po moznosti plinskega za cim manj denarja..

Prosim za nasvete..

LP

Objavljeno

kok pa pride de ti nafilajo amortuzer pa zamenajo vse kar pač treba?

Mam tut jst enga pokvarjenga bitubota. :)

Objavljeno

nevem, jaz bom kupu v pon novga.. Ce je jersin prav povedal, ma plinskega za okoli 15.. Cene bom pa prek skuterkita narocu od dopplera enega..

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

no imam skuterja yamaho aerox oz ga dobim!

in me zanima kaka je najbolsa teza valjckov za enakomerno koncno in dobre pospeske?? <_< <_<

Objavljeno
no imam skuterja yamaho aerox oz ga dobim!

in me zanima kaka je najbolsa teza valjckov za enakomerno koncno in dobre pospeske?? <_< <_<

Če boš dobo noviga aeroxa je najbolše met 5,5g tako kot so tudi originalni valčki noter.

Če pa dobiš kakiga rabljeniga ki ima kaj predelano, pa ti mi ne moramo pomagat kako težo daš noter, saj tu NI teorije. :)

Objavljeno

ja vem pol so pa ze razlicne konbinacije....thx :rolleyes:

Objavljeno

mene zanima kuk je vreden yamaha aerox...l. 2001 se z malo dadotne opreme? <_< <_<

Objavljeno
mene zanima kuk je vreden yamaha aerox...l. 2001 se z malo dadotne opreme? <_< <_<

kaj to misliš kot dodatna oprema? (električni pomik stekel, airbag,...)? :lol1: :lol1: :lol1:

cca. 300k :)

Objavljeno
kaj to misliš kot dodatna oprema? (električni pomik stekel, airbag,...)? :lol1: :lol1: :lol1:

cca. 300k :)

looooool........ :P :P :P .....ne azpuh,rocke, sedez...pa to B) :P

Objavljeno
looooool........ :P :P :P .....ne azpuh,rocke, sedez...pa to B) :P

Jaz bi rekel okoli 300k, mogoče še kaj več :)

Objavljeno

waw potem ga lastni k prevec ceni?? no vseeno ga bom uzel! :rolleyes:

  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno

eno vpr.. nameravam gor vrzt aluminijast pod.. tam ko so noge.. pa ce ma kdo to narjeno na aeroxu.. bi prosu za kake slike.. ker me matra predvsem pritrditev le tega..

tnx

Objavljeno
pa se tole

Mene pa sam zanima kje loh ta pod kupš, pa kok stane, k ful hudo zgleda :yea2:

Objavljeno

Za priterditev teh "pragov" uporabi srauf dolžine 3cm in prisraufaj na tisti del plastike ki je pod pragom, spodaj pa daj matice pa je toto.

LP

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

upujem rabljeno Aeroxko in me zanima kje ima blokade.. Tisti model ki prodaja ne ve tocno kaj je dal ven ker so mu to delali na servisu, ima pa trenutno športni izpuh in priloži originalnega (predvidevam da ima ta se not blokado).. Zanima me če je težko dat gor stari izpuh (tehnični.. ), pa kje bi mi najceneje dali blokade (pa po moznosti se izpuh) not v ta skuter.. Pa kolko to stane? Razmišljam tud da bi namesto tega dal not omejevalc obratov samo se bojim da ne bom znal ali pa da ne bo pasal na ta model (kdo ve? - modelno leto 2001), pa da mi nebi na tehnicnem kej bluzili.. A ima kdo izkusnje s tem ce se splaca sploh dat not blokade (ce je poceni bi skoraj rajse to naredil)? Namrec ravno dobim izpit pa tudi se bom bolj po mestu pelal..

Torej glavno vprasanje je kje vse so blokade v aeroxu in koliko stane ce bi jih dal not..

Objavljeno

Mene zanima ker auspuh mi priporočate za na Aerox, ker ga mislm zdej enkat menat.

Objavljeno
upujem rabljeno Aeroxko in me zanima kje ima blokade.. Tisti model ki prodaja ne ve tocno kaj je dal ven ker so mu to delali na servisu, ima pa trenutno športni izpuh in priloži originalnega (predvidevam da ima ta se not blokado).. Zanima me če je težko dat gor stari izpuh (tehnični.. ), pa kje bi mi najceneje dali blokade (pa po moznosti se izpuh) not v ta skuter.. Pa kolko to stane? Razmišljam tud da bi namesto tega dal not omejevalc obratov samo se bojim da ne bom znal ali pa da ne bo pasal na ta model (kdo ve? - modelno leto 2001), pa da mi nebi na tehnicnem kej bluzili.. A ima kdo izkusnje s tem ce se splaca sploh dat not blokade (ce je poceni bi skoraj rajse to naredil)? Namrec ravno dobim izpit pa tudi se bom bolj po mestu pelal..

Torej glavno vprasanje je kje vse so blokade v aeroxu in koliko stane ce bi jih dal not..

Odvsino, če je bil samo izpuh menjan lahko daš starega nazaj gor, pa potem ne bo šel čez 50 km/h. Je pa tudi res, da če dal kar navadni izpuh gor, bodo valčki bistveni prelahki. Če pa je bila vzeta ven tudi blokada iz varijatorja, pa bo tudi z navadnim izpuhom šel čez 50.

Če pa te prav razumem pa se ti gre samo za to kako narediti tehničnega?

Odgovor:

Daj stari izpuh nazaj gor. Potem pa boš videl če gre čez 50km/h po števcu. Če ne gre, si rešo problem. Če pa gre, te pa vzami podložko primerne širine in jo daj med izpuh in cilinder. Poišči dovolj malo da bo not v dihtungo (tesnilo) na izpuhu. Če bo skuter šel premalo, pač malo povrtaj luknjo v podložki. To je najcenejša varijanta. Druga možnost pa je da kupiš omejevalca obratov, samo tega pa daj raje nekomu vgradit, če nisi preveč spreten pri "šraufanju".

Objavljeno

Najlepša hvala za odgovor.. Samo nisem razumel kaj si mislil s tem da bodo valjčki prelahki, lahko to na kakšen bolj laičen način poveš? :) Resno razmišljam o omejevalcu, kam pa bi lahko to dal vgradit? Poznaš kak servis v LJ kjer nebi komplicirali pa nebi bilo predrago? Btw, na scooterkitu pravijo glede omejevalca NA KODO: "Zaradi nepoznavanja vgradnje omejevalcev na kodo s strani strank so ti na

voljo le po naročilu".. Je kdo že kdaj naročil od njih - nasveti? Res bi raje imel tega na kodo kot tistega na stikalo, ker je bolj uporabno :)

lp

Objavljeno

Ti problemov s prelahkimi valčki nebi imel, ker kokr sem razumel imaš skut še v originalnem stanju. Cooler ima najbrž zamenjane valčke zaradi boljših pospeškov. Glede omejevalca ti nemorem svetvat ker z njimi nimam izkušenj.

Crownless

Objavljeno

mrbrdo je napisal:

ima pa trenutno športni izpuh

Predvidevam, da če ma gor športni izpuh, potem ima tudi menjane valčke.

Ker če daš gor športni izpuh, in ne menjaš valčkov (rabiš lažje), ti skuter ne bo nikam potegnil. Šel bo slabše kot z orginalnim izpuhom.

mrbrdo glede na to da si nov v tem ti bom probal na kratko ražložit. Teža valčkov določa pri katerih obratih motor menjuje v višje prestavno razmerje. Če daš gor drugi izpuh, potem pridobiš na moči v višjih obratih, zgubiš pa moč v srednjih obratih. Zato se dajo not lažji valčki, da varijator menja komaj v višjih obratih, torej tam ko je največja moč. Ponavadi dobiš zraven izpuha valčke ki ustrezajo tvojemu skuterju.

Glede tehničnega pa daj samo podložko med izpuh in cilinder. Če imaš homologacijo za izpuh, lahko pustiš kar tega športnega gor, če pa nimaš homologacije, pa daj raje orginalnega nazaj gor.

Jaz imam menjan izpuh in 70ccm kit, pa sem dal gor navadni izpuh in podložko, pa mi ni šel čez 50 po števcu.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!