moonlord Objavljeno Avgust 31, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2005 Mam aeroxa z 70ko pa prenosi itd. Sem pred kratkim kupo multivar pa je bla ful razlika samo me zaj moti ko mi jermen na sprednjemvariomatu pride samo do polovice pa ceprav so valjcki pravi pa podlozke vredu zrihtane. Bi mogo potem takem menjat se zadnji variomat ali kaj drugega :doze: Hvala
italjet maniac Objavljeno Avgust 31, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2005 Razlozi zadnji variomat kaj mislis s tem? sklopko slucajno?
moonlord Objavljeno Avgust 31, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2005 Razlozi zadnji variomat kaj mislis s tem? sklopko slucajno? ← S tem sem mislo oni del ko se jermen dviga in spusca ko je not fedra pol pa kuplunga. Mislis da je to krivo. Sicer nasa mala skupinica iz slivnice ki se vsaj malo zanima za tunanje pravi temu delu zadnji variomat ker je kar se tice v zvezi z jermenom skor ista funkcija Mislis da bi rabo zadi tuji vecji toti del
c00L3r Objavljeno Avgust 31, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2005 Samo do polovice pride? Kak pa si to prevero? Na stojalo si daval gas. Jermen si dal not Malosijev? Ker ima ta varijomat drugačne naklosnke kote, je priporočljivo menjat jermen. Pa na stojalu bi ti mogo prit jermen čisto do vrha. Druga možnost pa je da ti valčki "štekajo", to se lahko zgodi če si dal not premajhne. Orginal so 15x12, multivar pa ima 16x13, prav tako SpeedControl. Aja, pa še to je možno. Poglej v navodila od vaijomata, če si ga dal prav skupaj, ker ni nujno da je isto zaporedje podložk in puš, kot pri orginalnem.
italjet maniac Objavljeno September 1, 2005 Opozori Objavljeno September 1, 2005 ce das sirsi jermen gor bos problem reso samo z zrtvovanjem pospeskov... pa se ti skuter vrti na polnih obratih pa vse tak kot treba? lahko probas z naklonskimi ploscicami moce je to resitev .)
moonlord Objavljeno September 1, 2005 Opozori Objavljeno September 1, 2005 ce das sirsi jermen gor bos problem reso samo z zrtvovanjem pospeskov... pa se ti skuter vrti na polnih obratih pa vse tak kot treba? lahko probas z naklonskimi ploscicami moce je to resitev .) ← Ja obrati so ok vsaj tak se cuje ker namrec nimam obratomera. je pa res da sem danes se enkrat probau dat not original valcke ko jih dobis zraun multivara(7,0g zaj mam pa not 5,5g) pa je sicer pospeseval konkretno bol slabo letelo pa je ko hudič. Mi lahko malo obrazlozis kaj in kako so naklonske ploscice in kak to deluje. pa ce mi se lahko kdo pove ce je kaka razlika med tistimi dodatnimi fedrcami ko jih dobis zraun 2g evo sklopke pa kak jo je treba nastavit za optimalno delovanje. Bi rad do mitinga zaj v soboto skup spravo!!! :wacko: :wacko: :wacko:
italjet maniac Objavljeno September 2, 2005 Opozori Objavljeno September 2, 2005 (popravljeno) z naklonskimi ploscicami lahko naprimer tak kot tebi jermen ne pride do vrha pac vzames z vecjim kotom so bol strme zaradi tega je manjsa razdalja med eno in drugo in avtomaticno jermen gre visje .) Sklopko si nastavi tako da ti skuter zacne pospesevat v obmocju ko imas najvec navora poglej v specifikacije Kita pol pa nastavis.....ce nimas obratomera pa na obcutek pac ko spelje najbolse si zmago :OK: Popravljeno September 2, 2005. Popravil italjet maniac
moonlord Objavljeno September 2, 2005 Opozori Objavljeno September 2, 2005 z naklonskimi ploscicami lahko naprimer tak kot tebi jermen ne pride do vrha pac vzames z vecjim kotom so bol strme zaradi tega je manjsa razdalja med eno in drugo in avtomaticno jermen gre visje .) Sklopko si nastavi tako da ti skuter zacne pospesevat v obmocju ko imas najvec navora poglej v specifikacije Kita pol pa nastavis.....ce nimas obratomera pa na obcutek pac ko spelje najbolse si zmago :OK: ← torej ce prav razumem so te ploscice podobno kao blokada na variomatu sam da niso tak debele ampak tanjse? al je to kaj druga? mas kako sliko teh ploscic? pa ki se to da dobit pa kolko pride Sem pa dans malo pubece vpraso na soli pa mi je en reko da mam mogoce premali jermen zaj ko mam multivar pa da ga do kraja zaspana? Sam ce je tak bi mi ga vrjetno utrgalo po par prevozenih.
italjet maniac Objavljeno September 2, 2005 Opozori Objavljeno September 2, 2005 Ni nujno da ti ga vtrga....samo dvignit ti ga ne more...na pravo visino... to je variator ko mas tista dva kot diska ki grzita jermen slikice pa bom poisko .)
italjet maniac Objavljeno September 2, 2005 Opozori Objavljeno September 2, 2005 http://scooter-center.com/catalog/product_...c7e988b28837cd4
moonlord Objavljeno September 3, 2005 Opozori Objavljeno September 3, 2005 brez tega pa se to nikak nebi dalo to zrihtat. kaj ce enostavno kupim jermen (po moznosti kevlar belt) iste sirine pa malo daljsega. glede kuplunge pa se mi je nekak usralo pa so pospeski kolko tolko vreji ce gledas da mam srauf za luft na fergazeru od puha let.69 in slabo nastavljen frgazer. Pozna kdo koga ko proda rabljen frgazer 19ko za aeroxa :whistle:
italjet maniac Objavljeno September 3, 2005 Opozori Objavljeno September 3, 2005 Valda sej najbolse jermen menjat pol bos pa vido kak bo .)
moonlord Objavljeno September 5, 2005 Opozori Objavljeno September 5, 2005 bom res probau kupit jermen! Ves mogoce ki ga je mozno najceneje kupit v mb? Kolko dolgega ti priporocas? :? :? :?
italjet maniac Objavljeno September 5, 2005 Opozori Objavljeno September 5, 2005 Nevem za dolzine pri jamahi se ne spoznam, vglavnem eno stonjo dalsega vzemi kot mas sedaj....ce hoces polini idi v stupit cakas dan ali dva, ce pa hoces malossi pa na tezno v aprilijo pa bos cakal malo dalje .)
moonlord Objavljeno September 5, 2005 Opozori Objavljeno September 5, 2005 bom so pogledat! Ka pa tam na miklavzu ko majo trgovino z lageri pa jermeni mislim da se bell imenuje. ka tam mislis da majo dovol dobre jermene za skute al bo treba zrtvovat pare pa v apriliji kupit? :?
italjet maniac Objavljeno September 5, 2005 Opozori Objavljeno September 5, 2005 pojma niam kak majo kaj tam :P
moonlord Objavljeno Oktober 19, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2005 sn kupo jermen malossije(ni lih kevlar je pa za multivara) Je za ene slabe 2cm daljsi pa sirina za pol cm vecja. Skuter zaj ful slabo cukne (ne da se ga vec na izi po zadni pelat) gre pa mogoce kilometer dva vec ko prej. Kaj naj narejim... :? :? Pa kolko se bi poznalo na moji predelavi ce bi dal gor en frgazer 19ko. :? :? :?
SiMoN` Objavljeno Oktober 20, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2005 To je razumljivo da slabše potegne, saj je jermen širši in počasneje pride do vrha, kot stari jermen, ki je že celo zrabljen, se pa z novim poveča končna hitrost ja, meni se je tudi :) ko sem menjal jermen. Glede fergazera, pil bi malo več, šlo pa bi tudi bolj, samo na guse nekateri davajo 17,5mm fergazere nekateri 19mm. Če imaš bolj "odprt" izpuh bi bilo bolše imet večji fergazer, torej 19mm.
Froš Objavljeno Oktober 21, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2005 (popravljeno) Jst sm use zrihtu pr pooblaščenem serviserju na dolgem mostu. Nalepke morš naročit, plastike dač pa enmu za zbrust pa na novo pofarbat. p.s. jst sm meu to plastiko počeno tko da sm mogu novo nabavt. ← kok je tak kos plastike?? Pa nalepke kok koštajo? Popravljeno Oktober 21, 2005. Popravil Froš
BOJAN6 Objavljeno Oktober 22, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2005 Nabavil sem novega Aeroxa Rossi. Danes sem se šel prvič peljat in ker je skut še blokiran, je prava žalost - ne gre nikamor. :cry: Ne samo da ne doseže nobene hitrosti, tudi v klanec mu takoj poide sapa. Blokade bo treba takoj odstranit: na variomatu in slepo črevo na auspuhu. Nekaj sem slišal, da je še ena blokada in sicer nekaj na frgazarju - ali kdo ve kaj? Koliko naj bi letel po odstranitvi vseh blokad? Kaj pa zamenjava auspuha - koliko bolje pa gre skut, če se zamenja auspuh? Ali je večja samo končna hitrost ali tudi bolje pospešuje in bolje vleče v klanec? Kateri auspuh je najboljši za Aeroxa (seveda homologiran): LeoVince, Gianelli, Technigas, Yasuni itd?
luka15 Objavljeno Oktober 23, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2005 mene zanima neki zdej sm zamenal valčke pa mam pospeške kakor če je motorm mrzu k ne gre nikamo pa me zanima kaj nej naredim da bom dubu nazaj dobre stare pospeške valčki so originalni use na motorju je original sm blokad več ni
SiMoN` Objavljeno Oktober 23, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2005 Nabavil sem novega Aeroxa Rossi. Danes sem se šel prvič peljat in ker je skut še blokiran, je prava žalost - ne gre nikamor. :cry: Ne samo da ne doseže nobene hitrosti, tudi v klanec mu takoj poide sapa. Blokade bo treba takoj odstranit: na variomatu in slepo črevo na auspuhu. Nekaj sem slišal, da je še ena blokada in sicer nekaj na frgazarju - ali kdo ve kaj? Koliko naj bi letel po odstranitvi vseh blokad? Kaj pa zamenjava auspuha - koliko bolje pa gre skut, če se zamenja auspuh? Ali je večja samo končna hitrost ali tudi bolje pospešuje in bolje vleče v klanec? Kateri auspuh je najboljši za Aeroxa (seveda homologiran): LeoVince, Gianelli, Technigas, Yasuni itd? ← Aerox ima dve blokadi. Ena je tista podloška v variomatu in pa avspuh. Če boš kupil avspuh sploh nerabiš odstranjevat blokad iz izpuha, ga lahko samo menjaš :) Meni se zdi najbolši ZX, Gianelli ima takšen čudni zvok :) , je pa tudi Yasuni Z, R zelo lep, cene vseh pa so nekje enake. Lp SiMoN`
SiMoN` Objavljeno Oktober 23, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2005 mene zanima neki zdej sm zamenal valčke pa mam pospeške kakor če je motorm mrzu k ne gre nikamo pa me zanima kaj nej naredim da bom dubu nazaj dobre stare pospeške valčki so originalni use na motorju je original sm blokad več ni ← Če imaš vse original, pa si dal isto težo valčkov bi moral isto it skuter. Če pa več ne potegne tako pa kupi malo lažje valčke, samo ne prelahkih, pa bi moral it :)
WaterGate Objavljeno Marec 31, 2006 Opozori Objavljeno Marec 31, 2006 No jaz sem kupil Yamaha Aerox Rossi Replica.. In to z blokadami ne gre nikamor.. Odstranil sem blokado ze iz auspufa zaj me pa zanima kako odstraniti blokado iz varimatorja... kak vodic ali kaj podobnega... Ter zanima me se ce ima slucajno aerox 2005 letnik kaksno blokado na elektroniki da omeji obrate na 10k? :closedeyes: Se opravicujem ker obujam stare teme, ampak mislim da je bolje kot ce bi odprl novo. LP!
k0ci Objavljeno Marec 31, 2006 Opozori Objavljeno Marec 31, 2006 (popravljeno) notr v variatorju, za vetrnico na jermenici je taka podložka, ki preprečuje da bi se variator raztegnil do konca in tko zmanjša hitrost, ti sam vetrnico odšravfi pa uno podložko daj ven in lepo nazaj zašravfi in to je to in ne, aerox nima nobene elektronske blokade Popravljeno Marec 31, 2006. Popravil k0ci
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se