kačon Objavljeno Maj 12, 2012 Opozori Objavljeno Maj 12, 2012 (popravljeno) heh te zanima kaj izbrat??? Imam vprašanje glede izbire akumulatorja za kawasaki 250r, zaenkrat je v motorju Yuasa. Treba bo menjati in me zanima kaj priporočate, izbira je Yuasa, Rms, Exide, Vicma, Landport, Varta... Cenovno so vsi nekaj podobnega. izberi karkoli je cenejše!!! yuasa ni več to kar je kot prvovgradnja!!! nekak primerljiv in še vedno zelo soliden je varta ali lp ali celo exide že marsikdo je kar malo prehvalilo yuaso vendar potem ko so ga še enkrat kupili so bili močno razočarani! vse se dela na dalnjem vzhodu tako da je večinoma vse isto! za kateri akumulator pa to gre? oznaka??? Popravljeno Maj 12, 2012. Popravil kačon nxyz 1
mince Objavljeno Maj 23, 2012 Opozori Objavljeno Maj 23, 2012 Pozdravljeni! Rabil bi en nasvet. Na svojega DragStarja XVS 1100A Classic sem namesti dodatne luči (2x55W), kar pa regler ni uspel polniti in zato sem večkrat nenamerno popolnoma izpraznil akumulator ter si s tem nakopal kar veliko nevšečnosti na cesti. Sedaj sem te luči zamenjal z LED diodami. Po testu akumulatorja ta deluje le še z 3/4 moči. Ker čez dobrih 10 dni putujem v Toskano, bi rad zamenjal akumulator (prvi, star 4 leta). Zanima me, ali se naj odločil za takega, kot je bil originalno nameščen v motor ob nakupu ( http://delta-team.com/index.php?route=product/product&product_id=2507&category_id=1919 ), ali pa se za 24€ razlike naj odločim za recimo tega ( http://www.akumulator.si/index.aspx?source=katalog&grupa=A3%2003&id=A3%2001%2032 )? Hvala za vse koristne nasvete.
urkoman Objavljeno Maj 23, 2012 Opozori Objavljeno Maj 23, 2012 potrosni material, uzames najcenej, jest imam dobre izkusnje s pocen akum. v 10 letih zamenjal zgolj 1x, pozimi je pa vedno na pametnem polnilcu, raje investiraj v dober polnic, se splaca imet mir na cest
Bremzer Objavljeno Maj 23, 2012 Opozori Objavljeno Maj 23, 2012 Pozdravljeni! Rabil bi en nasvet. Na svojega DragStarja XVS 1100A Classic sem namesti dodatne luči (2x55W), kar pa regler ni uspel polniti in zato sem večkrat nenamerno popolnoma izpraznil akumulator ter si s tem nakopal kar veliko nevšečnosti na cesti. Sedaj sem te luči zamenjal z LED diodami. Po testu akumulatorja ta deluje le še z 3/4 moči. Ker čez dobrih 10 dni putujem v Toskano, bi rad zamenjal akumulator (prvi, star 4 leta). Zanima me, ali se naj odločil za takega, kot je bil originalno nameščen v motor ob nakupu ( http://delta-team.co...ategory_id=1919 ), ali pa se za 24€ razlike naj odločim za recimo tega ( http://www.akumulato... 03&id=A3 01 32 )? Hvala za vse koristne nasvete. Tako kot ti je bilo že trečeno kupi poceni akumulator npr:v Evrotonu ca 50€ in imaš 2-eti garancije in za pozimi dober vzdrževalec Pulzni od C-teka(Luis) ! !
simonsi Objavljeno Maj 24, 2012 Opozori Objavljeno Maj 24, 2012 Imam vprašanje glede izbire akumulatorja za kawasaki 250r, zaenkrat je v motorju Yuasa. Treba bo menjati in me zanima kaj priporočate, izbira je Yuasa, Rms, Exide, Vicma, Landport, Varta... Cenovno so vsi nekaj podobnega. nikar kitajcev, imam slabe izkušnje. Sam uporabljam unibat, ugodni in dost kvalitetni akumulatorji
kasti Objavljeno Avgust 8, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2012 Mogoče kdo ve, kje bi dobil take "kleme"?
Bremzer Objavljeno Avgust 8, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2012 Mogoče kdo ve, kje bi dobil take "kleme"? V avtarju piše, da si iz Slovenije jaz pa iz Nm Slovenija,če se oglasiš to rešiva,če ne z popolnoma enakim pa z identičnim dvopolnim konektorjem ! Tel v avtarju
partyzan07 Objavljeno December 11, 2012 Opozori Objavljeno December 11, 2012 Lep pozdrav po dolgem času se spet malo obračam na vas. In sicer očitno gre moj akumulator tudi h koncu zdej imam trernutno še original akumolator od Yuase na Suzukiju GSXR 750 letnik 05, ki je hermetično zaprt in ga bom probal še napolnit. Glede na to da je motor star 8 let mislim da je ta akumulator res zdržal ogromno časa. Brskal sem tudi že za novim akumulatorjem in nekako sem se nagibal kar k takšnemu kot je originalen za 75€. Nekaj sem tudi prebiral že to temo in naletel ravno nekaj postov nazaj da naj bi imeli ravno tile suzukiji neko hibo z reglerjem ko menjaš akumulator in me je kar malo spreletelo ker vem kakšna je cena navitja ker sem ga menjal na Hondi. Pa me malo zanima če ima kdo kakšne izkušnje z tem in če imate kakšen pameten nasvet glede novega akumulatorja. Hvala
danci1973 Objavljeno December 11, 2012 Opozori Objavljeno December 11, 2012 Lep pozdrav po dolgem času se spet malo obračam na vas. In sicer očitno gre moj akumulator tudi h koncu zdej imam trernutno še original akumolator od Yuase na Suzukiju GSXR 750 letnik 05, ki je hermetično zaprt in ga bom probal še napolnit. Glede na to da je motor star 8 let mislim da je ta akumulator res zdržal ogromno časa. Brskal sem tudi že za novim akumulatorjem in nekako sem se nagibal kar k takšnemu kot je originalen za 75€. Nekaj sem tudi prebiral že to temo in naletel ravno nekaj postov nazaj da naj bi imeli ravno tile suzukiji neko hibo z reglerjem ko menjaš akumulator in me je kar malo spreletelo ker vem kakšna je cena navitja ker sem ga menjal na Hondi. Pa me malo zanima če ima kdo kakšne izkušnje z tem in če imate kakšen pameten nasvet glede novega akumulatorja. Hvala Jaz imam precej dobre izkušnje z Motobatt akumulatorji, pa tudi na dolgoročnem primerjalnem testu so se najbolje odrezali (tukaj pa še nadaljevanje testa). Za tvoj moped bi bila prava MBTX9U. D.
zeco Objavljeno December 12, 2012 Opozori Objavljeno December 12, 2012 Zdravo, imam eno vprašanje. Sedaj čez zimo sem izklopil akomulator. Pred montažo nazaj (spomladi), pa ga bom malo nafilal. Akomulator je 8v. Na njem piše da se ga lahko polni na 1v in to 5-7 ur. Potem pa še piše da se ga lahko polni verjetno na več voltov pa sklepam da manj časa. tega teksta pa žal ne morem razbrati, ker so črke zabrisane. Mi lahko kdo pove, kako je s polnjenjem akomulatorja? Vem, da so polnilci, ko je akomulator skos gor priklopljen in ga potem malo prazni in malo polni. Jaz takega polnilca nimam, imam pa klasičnega. Hvala
Snečer Objavljeno December 12, 2012 Opozori Objavljeno December 12, 2012 Take polnilce, ki polnijo z majhnim tokom (ponavadi je celo narisana ikona za motorno kolo) lahko kupiš za do 20 eur v Lidl, Hofer itd. Primeren je tudi za avto. Verjetno pa se pogovarjamo o enoti A (amper) in ne o V (voltih, napetost), ti imaš verjetno 12V/8Ah. CeneR in DAMI34 2
trojan69 Objavljeno December 12, 2012 Opozori Objavljeno December 12, 2012 Zdravo, imam eno vprašanje. Sedaj čez zimo sem izklopil akomulator. Pred montažo nazaj (spomladi), pa ga bom malo nafilal. Akomulator je 8v. Na njem piše da se ga lahko polni na 1v in to 5-7 ur. Potem pa še piše da se ga lahko polni verjetno na več voltov pa sklepam da manj časa. tega teksta pa žal ne morem razbrati, ker so črke zabrisane. Mi lahko kdo pove, kako je s polnjenjem akomulatorja? Vem, da so polnilci, ko je akomulator skos gor priklopljen in ga potem malo prazni in malo polni. Jaz takega polnilca nimam, imam pa klasičnega. Hvala 8V? Si ziher da ni 12 Drugače ga pa priklopi na kateri koli polnilec namenjen motociklom, jaz že leta brez problema uporabljam Hoferjev polnilec za 6 eur. V slili se jih da polnit tudi z avtomobilskim polnilcem. Pač polniš krajši čas. Ampak to ni ravno priporočljivo.
zeco Objavljeno December 12, 2012 Opozori Objavljeno December 12, 2012 Take polnilce, ki polnijo z majhnim tokom (ponavadi je celo narisana ikona za motorno kolo) lahko kupiš za do 20 eur v Lidl, Hofer itd. Primeren je tudi za avto. Verjetno pa se pogovarjamo o enoti A (amper) in ne o V (voltih, napetost), ti imaš verjetno 12V/8Ah. seveda, moja napaka. je 12V in 8Ah.
mamkabozja Objavljeno December 12, 2012 Opozori Objavljeno December 12, 2012 Ali obstajajo kakšne uporabne razlike med akumulatorji tipa Gel, Maintenance free (klasični), Amg ....... razen cene?
Bremzer Objavljeno December 12, 2012 Opozori Objavljeno December 12, 2012 Ali obstajajo kakšne uporabne razlike med akumulatorji tipa Gel, Maintenance free (klasični), Amg ....... razen cene? V bistvu NE od navadnega kislinskega je boljši gelov,ker nemore priti do razlitja elektolita(v slučaju karambola) v zapretem prostoru ne povzroča pri polnenju ali praznenju nobrenih plinov, obvezna vgradnja v avtodome kot drugi "notranji" akumulator ! Sicer kot si že sam ugotovil je bistvena razlika v ceni,rok uporabe pa je lahko bi rekel enak ! mamkabozja 1
orcus Objavljeno December 12, 2012 Opozori Objavljeno December 12, 2012 Ali obstajajo kakšne uporabne razlike med akumulatorji tipa Gel, Maintenance free (klasični), Amg ....... razen cene? Gel akumulator lahko vgradiš obrnjenega kakor ti paše, klasičen mora bit postavljen pokončno. mamkabozja 1
hajoktejn Objavljeno December 13, 2012 Opozori Objavljeno December 13, 2012 Ali obstajajo kakšne uporabne razlike med akumulatorji tipa Gel, Maintenance free (klasični), Amg ....... razen cene? Obstajajo. Velike. Kupil dva kislinska akuja ki sta bila vec kot pol cenejša od gela, niti dva meseca ni zdržal eden. Probaj mamkabozja 1
zeco Objavljeno December 13, 2012 Opozori Objavljeno December 13, 2012 seveda, moja napaka. je 12V in 8Ah. Tega sem videl v Conradu. Verjetno služi namenu ohranjanja akomulatorja: http://www.conrad.si/Ocene.htm?websale7=conrad-slowenien&tpl=01-aa/tpl_read_prod_rating.htm&prod_name=Avtomatski svinčev vtični polnilnik AL 300&prod_index=250338&cat_index=SHOP_AREA_14719_0502151&otp1=tablink3 pa še cena je ugodna. 11€.
zeco Objavljeno December 13, 2012 Opozori Objavljeno December 13, 2012 http://www.conrad.si/Ocene.htm?websale7=conrad-slowenien&tpl=01-aa/tpl_read_prod_rating.htm&prod_name=Avtomatski svinčev vtični polnilnik AL 300&prod_index=250338&cat_index=SHOP_AREA_14719_0502151&otp1=tablink3
Avatar Objavljeno Januar 1, 2013 Opozori Objavljeno Januar 1, 2013 (popravljeno) Eto, mislim, da te teme še ni, zna priti pa marsikomu prav. Kje v Sloveniji kupiti/dati narediti nove + (napajanje) in - (ozemljitev) žice za akumulator? S časom se stare žice izrabijo, kupovanje originalnih delov prek pooblaščenih serviserjev je drago, pa me zanima a se kdo ukvarja s prodajo teh žic in z montiranjem ustreznih priključkov? Ok, ena opcija bi bila nekje kupiti posebej žice, in pri Conradu (če sploh imajo) posebej konektorje, ampak to je bolj zamudno. Popravljeno Januar 1, 2013. Popravil Avatar
FLY Objavljeno Januar 1, 2013 Opozori Objavljeno Januar 1, 2013 Ne komplicirat.Kupi primeren kos rdečega in plavega (črnega) kabla z Cu pletenico,par konektorjev,vse skupaj lepo pocini in mogoče še termo bužirke.Par evričev in zadeva bo preživela moped.Edino spajkalnik mora biti že kar konkreten in si ga po potrebi sposodi.LP thumper 1
Bremzer Objavljeno Januar 1, 2013 Opozori Objavljeno Januar 1, 2013 Eto, mislim, da te teme še ni, zna priti pa marsikomu prav. Kje v Sloveniji kupiti/dati narediti nove + (napajanje) in - (ozemljitev) žice za akumulator? S časom se stare žice izrabijo, kupovanje originalnih delov prek pooblaščenih serviserjev je drago, pa me zanima a se kdo ukvarja s prodajo teh žic in z montiranjem ustreznih priključkov? Ok, ena opcija bi bila nekje kupiti posebej žice, in pri Conradu (če sploh imajo) posebej konektorje, ampak to je bolj zamudno. Če si iz Dolenjske(kot si napisal v avtarju)" vukojebine" pridi k meni (Vandotova 8 Nm)z vzorcem pa vse narediva.
Coban Objavljeno Januar 1, 2013 Opozori Objavljeno Januar 1, 2013 To ti naredi vsak avtoelektrikar, samo vzorec mu prinesi .Sploh brez smisla odpirat tako temo,kajti težko boš vse sam nabavil(presek kabla,barvo,bužirko samolepljivo,prave čevelčke,klešča,cin,spajkalnik itd.) porabil boš časa in prevozil kilometrov pa še neboš tako naredil kot naj bi moralo biti.
FLY Objavljeno Januar 1, 2013 Opozori Objavljeno Januar 1, 2013 Z vsem spoštovanjem,ampak če rabiš avtoelektričista za povezat baterijo oziroma je hud problem nabavit kabel v dveh barvah potem je priklop interkoma,Garmina,BTja...možen le še na Štefanu. trebor in thumper 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se