krucymucy Objavljeno November 26, 2013 Opozori Objavljeno November 26, 2013 Sedaj ko vemo v cem je problem, povejmo se ostalim, ki se bodo v bodoce srecali s tem problemom. Stator ima 15 tuljav, vezanih po 5 skupaj, torej tri napetostne linije. Pri 4.000 vrtljajih mora imeti vsaj 60V napetosti na izhodu na vseh treh linijah, sicer je to dober pokazatelj okvarjenega statorja. Double check se lahko naredi z meritvijo upornosti, upornost naj ne presega 0,2 ohma, v kolikor je visja, je stator zanic. Kmet2 1
krucymucy Objavljeno November 26, 2013 Opozori Objavljeno November 26, 2013 Ce bi meni crknil stator, bi si ga sam previl. Odvijes slabo zico, premeris dolzino in presek vodnika, prestejes ovoje in navijes nazaj. Neka znanost ravno ni, bolj je problem dobiti ustrezno zico.
Snečer Objavljeno November 26, 2013 Opozori Objavljeno November 26, 2013 Kak pa rešiš,ce ma gor še izolacijo?
krucymucy Objavljeno November 26, 2013 Opozori Objavljeno November 26, 2013 Zica seveda ima izolacijo, ce pa mislis da je zalito s plastiko pa pac tough luck. Al kaj mislis tocno?
Snečer Objavljeno November 26, 2013 Opozori Objavljeno November 26, 2013 Ja tisto, ko je zalito. To pa tezko sam naredis, a ne. Sicer so zice vidne, navitje.
Scarabeo 500 Objavljeno November 26, 2013 Opozori Objavljeno November 26, 2013 Meni so ga na prejšnjem motorju zalili pa ni dolgo držalo. Za fure v bližnji okolici bi morda bilo to primerno, glede stroškov. Ko ti pa vreže 1000 km od doma, pa lahko imaš stroškov za dva nova navitja in pokvarjen dopust. Scarabeo
krucymucy Objavljeno November 26, 2013 Opozori Objavljeno November 26, 2013 Ja tisto, ko je zalito. To pa tezko sam naredis, a ne. Sicer so zice vidne, navitje. Nisem se podiral motorja s takim generatorjem, vem pa da obstajajo. Sicer pa pri vecini stator zaliva olje, s tem ga tudi hladi.
Snečer Objavljeno November 26, 2013 Opozori Objavljeno November 26, 2013 To vem, zato je boljša sintetika od polsintetike.
Bremzer Objavljeno November 27, 2013 Opozori Objavljeno November 27, 2013 Sedaj ko vemo v cem je problem, povejmo se ostalim, ki se bodo v bodoce srecali s tem problemom. Stator ima 15 tuljav, vezanih po 5 skupaj, torej tri napetostne linije. Pri 4.000 vrtljajih mora imeti vsaj 60V napetosti na izhodu na vseh treh linijah, sicer je to dober pokazatelj okvarjenega statorja. Double check se lahko naredi z meritvijo upornosti, upornost naj ne presega 0,2 ohma, v kolikor je visja, je stator zanic. Takemu statorju se reče 3 (tri) fazni stator z 15-timi tuljavami upornost mora biti med vsemi tremi navitji enaka nesme pa biti prebit na maso ! ! Ko se stator previja se "vedno" previje vsa tri navitja in NE samo sežgano ! ! to pa zaradi možnega medsebojnega stika . Ko se stator previje je pravilno,da se polakira z dvo komponentnim lakom in se zapeče na+ 60 stop.celzija temperaturo predpiše proizvajalec laka,ko je ta stator polakiran in zapečen je dobro, da se še špule (navitja) tenko po vsej površini navitja namažejo z dvokomponentnim Aralditom dobi se v trgovini Cekar v Lj.to se strdi v 15-tih minutah po 3-erh urah je popolnoma trdo.Bilo je tudi vprašanje kako odstranit ,če je na špulah ta trdilec, odstrani se lahko samo z ognjem (plinski gorilec) nastane pa problem ker je potrebno narediti novo izolacijo na statorju zato je bolje če se le da, da se odvije samo žica,da bi ostala izolacija na statorju nepoškodovana ! Če ni možnosti dati stator nekemu avtoelektrikarju,da ga zapeče je dovol,če se izolira samo z Aralditom mogoče malo bolj natančno tako,da je res vsa žica lepo zalita do izolacij statorja !
sen Objavljeno November 28, 2013 Opozori Objavljeno November 28, 2013 (popravljeno) Našel vzrok . Stator je fuč. Popravljeno November 28, 2013. Popravil sen
krucymucy Objavljeno November 28, 2013 Opozori Objavljeno November 28, 2013 Takemu statorju se reče 3 (tri) fazni stator z 15-timi tuljavami upornost mora biti med vsemi tremi navitji enaka nesme pa biti prebit na maso... Ma ja?
Bremzer Objavljeno November 28, 2013 Opozori Objavljeno November 28, 2013 Ma ja? Ma ne ! ! kako da ni trofazni saj ima 3 TRI izmenične izhode,ki gredo na vsmernik 6 dijod (tri + in 3 minus) ,ki so v reglerju !
Bremzer Objavljeno November 28, 2013 Opozori Objavljeno November 28, 2013 Našel vzrok . Stator je fuč. Očitno se vidi, da je zgorjen na vrhu, kjer je slabše hlajenje lahko je pa prišlo do mednavojnega stika. Ko boš stator zamenjal - zrihtal obvezno preveri polnenje in nesme polnit čez max 14,3 do.14,8 V sicer pa poglej v manual koliko od do je predpisano za tvoj motor ! Če ti bo polnilo več kot je dovoljeno po podatkih v manualu se bo napaka na statorju ponovila zato,če polne samo par desetink čez dovoljeno mejo moraš zamenjat tudi regulatur napetosti.
Snečer Objavljeno November 28, 2013 Opozori Objavljeno November 28, 2013 Ma ne ! ! kako da ni trofazni saj ima 3 TRI izmenične izhode,ki gredo na vsmernik 6 dijod (tri + in 3 minus) ,ki so v reglerju ! Saj pa to vemo,da je od Tesle in da regler izvrze enosmernega, kaj pa je viska pa gre na štel.
Bremzer Objavljeno November 29, 2013 Opozori Objavljeno November 29, 2013 Saj pa to vemo,da je od Tesle in da regler izvrze enosmernega, kaj pa je viska pa gre na štel. Veliko se sliši in bere od "tesl" ! Regler nič ne izvrže ampak to naredi vsmernik(pri nekaterih motorjih) je v reglerju ne pri vseh,ki spremeni izmenični tok v enosmerni tok,regler ti že samo ime pove, da regulira napetost in odvečno "višek"kot ga ti imenuješ gre na MASO !
Kmet2 Objavljeno December 1, 2013 Opozori Objavljeno December 1, 2013 Sneci jaz sem te razumu v prvo,Bremzer je pa bolj tehnično povedal isto kot ti
krucymucy Objavljeno December 2, 2013 Opozori Objavljeno December 2, 2013 Samo prebrat pa nea gre tole od Bremzera s prve. hajoktejn in Cartman 2
motofrik Objavljeno December 2, 2013 Opozori Objavljeno December 2, 2013 Doma imamo starejši varilni stroj gorenje varex 135/145 pa vem, da smo na njega enkrat že polnili nek akumulator tako, da bi moglo it. Pa me zanima, če ima kdo od tukaj izkušnje z polnenjem z tem aparatom, da bi mi lahko povedal ali gre rdeč kabel na + pol akumulatorja ali gre črni? Namreč sem že malo pozabil kako to gre Pa koliko časa moram met to priklopljeno, da se do konca nafila? Akumulator ima pa 12V in 10 amperov. ...verjetno se šališ... Da ne bi kdo to res počel. Sploh pa ne z akumulatorji za motor.... Glej, reskiraj 15 evrov in kupi Lidlov polnilec/ohranjevalec. Resno. Pa še nekaj -kar je dobro za traktor, še ni rečeno, da je tudi za motor. Verjetno ste polnili akumulator od traktorja, ki ima , na pamet pišem, 115 Ah.
Bremzer Objavljeno December 2, 2013 Opozori Objavljeno December 2, 2013 Samo prebrat pa nea gre tole od Bremzera s prve. Preberi 2X pa boš sigurno kapiral al me pa pokliči zato imam je GSM v avtarju,če bi že rad ZASTONJ strokovno informacijo lahko reskiraš tistih par centov za telefon !
Snečer Objavljeno December 3, 2013 Opozori Objavljeno December 3, 2013 Veliko se sliši in bere od "tesl" ! Regler nič ne izvrže ampak to naredi vsmernik(pri nekaterih motorjih) je v reglerju ne pri vseh,ki spremeni izmenični tok v enosmerni tok,regler ti že samo ime pove, da regulira napetost in odvečno "višek"kot ga ti imenuješ gre na MASO ! Rectifier/Regulator, vsi pa govorimo "regler" in točno se ve kaj mislimo. Tista škatlica z režami za hlajenje. Bremzer@ kje pa je MASA na motorju?
partyzan07 Objavljeno December 7, 2013 Opozori Objavljeno December 7, 2013 Imam eno vprašanje. Motor mi čez zimo stoji v verandi kjer tudi ko je zunaj najbolj mrzlo teperatura ne pade pod 7 stopinj. Do sedaj sem imel tako taktiko da sem akumulator prvo vzel iz motorja, ga napolnil in dal nazaj v motor ter prižgal malo luči smernike... Potem sem vzel akumulator vn nazaj in ga ponovno napolnil. To sem nekako delal kadar sem se spomnil recimo 2 krat na mesec. zdej me pa zanima če sem delal kaj narobe oz. ali lahko s tem kaj škodim akumulatorju ter drugi elektriki na motorju. Drugače pa imam c-tek polnilec in vzdrževalec, pomislil sem da bi akumulator tudi pustil v motorju in polnilec kar priključil vendar se te taktike raje nisem potem poslužil.
Kmet2 Objavljeno December 7, 2013 Opozori Objavljeno December 7, 2013 Zakaj pa ne,C-tekov vzdrževalec imam jaz priklopljen direkt na aku na motorju,že leto in pol,pa vse špila v nulo,zato je narejen,ne vem zakaj se hecaš s temi vn not praznjenje polnjenje,prižiganje...itd...
Borutt Objavljeno December 7, 2013 Opozori Objavljeno December 7, 2013 Nekaterim paše, če ga stavijo noter in ven :grim . krucymucy, pik1, Kmet2 in 1 other 4
motofrik Objavljeno December 7, 2013 Opozori Objavljeno December 7, 2013 Glej -C-tek itak ima on nastavek za akomulator, ko ves čas visi ven priklop. Vštekaj, ko parkiraš motor (mislim, sedaj pozimi) in to je to. Ravno temu je ohranjevalec tudi namenjen. Ciklično se vklaplja in polni/ prazni akumulator. Jaz ga uporabljam še sedmo zimo in vse b.p. Res pa je, da imam Lidlovo reč za 15 evrov in sem na koncu namesto krokodilčkov nalotal star vtič od ene LED smrekice za avto in direkt vštekam v vtičnico na motorju. Zdaj bo do Merx vožnje tako, pa potem spet do februarske. Potem je pa že tako sezona. pik1 in Kmet2 2
Bremzer Objavljeno December 7, 2013 Opozori Objavljeno December 7, 2013 Ne vem zakaj se hecaš s temi vn not praznjenje polnjenje,prižiganje...itd... Cajta ima na pretek ! Kmet2 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se