DAMI34 Objavljeno December 8, 2017 Opozori Objavljeno December 8, 2017 Jaz sem vse moje mopede priklapljal kar direktno na baterijo, le te nisem ven jemal, niti odklapljal. V začetku sem imel neko Lidlovo zadevo, ko je crknila sem vzel Ctek. Do sedaj nisem imel prav nobenih problemov. Sicer je res, da ponavadi polnim/vzdržujem samo kak teden ali 14, ker se več al manj tudi pozimi vozim. notranc 1
Snečer Objavljeno December 8, 2017 Opozori Objavljeno December 8, 2017 pred 58 minutami, DAMI34 pravi: Jaz sem vse moje mopede priklapljal kar direktno na baterijo, le te nisem ven jemal, niti odklapljal. V začetku sem imel neko Lidlovo zadevo, ko je crknila sem vzel Ctek. Do sedaj nisem imel prav nobenih problemov. Sicer je res, da ponavadi polnim/vzdržujem samo kak teden ali 14, ker se več al manj tudi pozimi vozim. pri pravih motorjih ni težav notranc 1
DAMI34 Objavljeno December 9, 2017 Opozori Objavljeno December 9, 2017 pred 14 urami, Snecer pravi: pri pravih motorjih ni težav hehe, no saj identično opozorilo (možnost okvare cpu) imajo večinoma vsi motorji, ampak vsaj po pogovoru z mehaniki, je tako opozorilo bolj zaradi varovanja porizvajalcev, kot pa kaj drugega. Načeloma, če so tokokrogi prekinjeni in če je uporabljen kvaliteten vzdrževalec, nima kaj škodit motorju, pa čeprav je baterija priklopljena v motorju in se polni/vzdržuje. Quest, MiNa in notranc 3
notranc Objavljeno December 9, 2017 Opozori Objavljeno December 9, 2017 Zdravo, še tole sem našel za vse, ki imajo na BMW motorjih CAN-BUS napeljavo http://www.ctek.si/modeli/ctek-polnilnik-ct5-powersport.html Lp, notranc DAMI34 in Quest 2
Bostjan L Objavljeno December 11, 2017 Opozori Objavljeno December 11, 2017 Ali je voltaža zadosti visoka?
Quest Objavljeno December 11, 2017 Opozori Objavljeno December 11, 2017 pred 13 minutami, Bostjan L pravi: Ali je voltaža zadosti visoka? Ne. Vrednosti so nekako takole. -Akumulator brez porabnikov 12,4 V ali manj aku prazen 12,4-12,6V zadovoljivo 12,6- in več aku poln -Pri zagonu pa če pade pod določeno napetost 9,6V ali manj slabo 9,6-10,5V zadovoljivo 10,5V in več OK -Polnjenje - napetost alternatorja 13,3V in manj slabo polnjenje 13,3-14,0V zadovoljivo 14,0- in več do nekje 14,4 OK Bostjan L, MiNa, Scarabeo 500 in 2 others 5
Scarabeo 500 Objavljeno December 11, 2017 Opozori Objavljeno December 11, 2017 Ob kontatu in zagonu motorja - po moje nekje na minimumu, premalo. 12.8V ob štandgasu je tudi premalo, razen če se poveča ob obremenitvi na okoli 14.4V. Samo moje mnenje, nisem štromar, imam pa nekaj izkušenj. Pri podobnih parametrih je na mojem motorju bil v okvari stator. Scarabeo Quest in Zok 2
Snečer Objavljeno December 11, 2017 Opozori Objavljeno December 11, 2017 pred 20 minutami, Bostjan L pravi: Ali je voltaža zadosti visoka? kaj to tak vergla al je to zvok in tresenje motorja? Bostjan L 1
Bostjan L Objavljeno December 11, 2017 Opozori Objavljeno December 11, 2017 4 minutes ago, Quest said: Ne. Vrednosti so nekako takole. -Akumulator brez porabnikov 12,4 V ali manj aku prazen 12,4-12,6V zadovoljivo 12,6- in več aku poln -Pri zagonu pa če pade pod določeno napetost 9,6V ali manj slabo 9,6-10,5V zadovoljivo 10,5V in več OK -Polnjenje - napetost alternatorja 13,3V in manj slabo polnjenje 13,3-14,0V zadovoljivo 14,0- in več do nekje 14,4 OK Ali je možno da displej kaže 12v, napetost akumulatorja pa je 12,5v ker vsa elektronika požre 0,5V!?! Hmmm 4 minutes ago, Snecer said: kaj to tak vergla al je to zvok in tresenje motorja? Je bolj traktorski zagon. 50metrov okoli se noben nemore pogovarjati po telefonu. Akrapovič bi sigurno tišji izpuh naredil. Zok, Snečer in MiNa 2 1
Scarabeo 500 Objavljeno December 11, 2017 Opozori Objavljeno December 11, 2017 pred 14 urami, Bostjan L pravi: Ali je možno da displej kaže 12v, napetost akumulatorja pa je 12,5v ker vsa elektronika požre 0,5V!?! Hmmm Ja, povsem normalno. Ob kontaktu pade napetost, zaradi porabnikov.
notranc Objavljeno Januar 3, 2018 Opozori Objavljeno Januar 3, 2018 (popravljeno) zdravo, odločam se za zamenjavo akumulatorja na mojem R1200rt. Original stane okoli 170 eur, ali poznate kakšen cenovno ugodnejši, a prav tako dober in zanesljiv akumulator. lp, notranc Popravljeno Januar 3, 2018. Popravil notranc
maxiscooter Objavljeno Januar 6, 2018 Opozori Objavljeno Januar 6, 2018 http://www.moto-akumulator.si/ notranc 1
Quest Objavljeno Januar 6, 2018 Opozori Objavljeno Januar 6, 2018 https://www.euroton.si/avtodeli/moto-akumulatorji-c-2868.aspx?pagenum=1&df=d9d8e48b-ba3b-4225-900a-c1591acdf32d%3Ab702d4c2-c328-43bc-8dd0-c09700fc5711%2C&bf=0562#FilterResults notranc 1
Wakasaki Objavljeno Marec 10, 2018 Opozori Objavljeno Marec 10, 2018 (popravljeno) Ob 3. 1. 2018 ob 13:11, notranc pravi: zdravo, odločam se za zamenjavo akumulatorja na mojem R1200rt. Original stane okoli 170 eur, ali poznate kakšen cenovno ugodnejši, a prav tako dober in zanesljiv akumulator. lp, notranc ker vem da jih bo veliko podleglo zimovanju. Se mi zdijo prou OK cene akumulatorji Popravljeno Marec 10, 2018. Popravil Wakasaki notranc in Mavti 2
Mavti Objavljeno Marec 11, 2018 Opozori Objavljeno Marec 11, 2018 pred 17 urami, Wakasaki pravi: akumulatorji Za moj model akumulatorja je cena res dobra. Wakasaki 1
damjandugi Objavljeno Marec 24, 2018 Opozori Objavljeno Marec 24, 2018 Ali kdo uporablja še akumulatorje katere druge znanke razen Yuasa ali Exide? Kaj pa Fiam,Varta ali kaj podobnega? Kakšne izkušnje z ostalimi?
ftp Objavljeno Marec 24, 2018 Opozori Objavljeno Marec 24, 2018 2x imel Varta-o in nikoli več. Komaj preživeli drugo leto, v tretje leto ni zneslo. Z ostalimi (Exide, Bosch) vsaj 4 leta. Letos vstavil intAct gel, pa bomo videli kako se obnese.
franc Objavljeno Marec 26, 2018 Opozori Objavljeno Marec 26, 2018 Jaz imam Fiamm, ravno navdušen nisem (ne napolni se do "predpisane" napetosti) , ampak dela in cena je bila 1/3 Yuasine. lp
damjandugi Objavljeno Marec 26, 2018 Opozori Objavljeno Marec 26, 2018 Super odgovor.Sam tudi tudi gledam za Fiam.Če zdrži tri leta je svoje odslužil.
MiNa Objavljeno Marec 28, 2018 Opozori Objavljeno Marec 28, 2018 Excide mi je zdržal v "Sivčku" (f650GS/800ccm) 15 mesecev. Sem pa v tem času prevozil 48Kkm kar tudi ni ravno malo.
maus Objavljeno Marec 28, 2018 Opozori Objavljeno Marec 28, 2018 Pravkar, MiNa pravi: Excide mi je zdržal v "Sivčku" (f650GS/800ccm) 15 mesecev. Sem pa v tem času prevozil 48Kkm kar tudi ni ravno malo. ni malo, ampak imajo 24 mesecev garancije ... bi ti moral nouga dat
MiNa Objavljeno Marec 28, 2018 Opozori Objavljeno Marec 28, 2018 pred 2 minutami, maus pravi: ni malo, ampak imajo 24 mesecev garancije ... bi ti moral nouga dat Na garancijski izjavi je pisalo 12 mesecev za motorske, 24mesecev pa za avtomobilske akumulatorje. Prodajalec Euroton. maus 1
MitcH' Objavljeno Marec 28, 2018 Opozori Objavljeno Marec 28, 2018 pred 11 urami, MiNa pravi: Na garancijski izjavi je pisalo 12 mesecev za motorske, 24mesecev pa za avtomobilske akumulatorje. Prodajalec Euroton. Tako je ponavadi povsod, za osebne avte dajo 24 mesecev, ker po navadi so skoz v uporabi in ni velikega praznjenja, posledično malo ciklov poln-prazen, pri motorjih in kamionih pa dajo samo 12 mesecev ravno zaradi istega razloga. MiNa 1
branko1 Objavljeno Marec 29, 2018 Opozori Objavljeno Marec 29, 2018 Mi je po 7. letih (se olriginal) crknu aku na mojem Burgmanui 400. Ker je pozicija akuja lezeca se bojim da pride v postev le gel aku. Kje dobiti po ugodni ceni novega?
Snečer Objavljeno Marec 29, 2018 Opozori Objavljeno Marec 29, 2018 (popravljeno) pred 23 minutami, branko1 pravi: Mi je po 7. letih (se olriginal) crknu aku na mojem Burgmanui 400. Ker je pozicija akuja lezeca se bojim da pride v postev le gel aku. Kje dobiti po ugodni ceni novega? agm tip je tudi lahko euroton v murski, Yuasa, če majo tak tip kot rabiš https://www.euroton.si/avtodeli/pe-murska-sobota-s-30.aspx Popravljeno Marec 29, 2018. Popravil Snecer
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se