Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Gregs

Akumulator, akumulatorji

Recommended Posts

Zivnorc
pred 12 minutami, Snecer pravi:

ti imaš? 

...ne....ker imam pod sedežem kompresor

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 47 minutami, Zivnorc pravi:

...odvisno kak zrak uporabiš

predlagam vnetljiv :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
J.a.m.e.s

Fantje, rabim pomoč. Danes poskušam zalaufati motor, za sekundo se sliši pumpa nato utihne in se nič ne zgodi. Lučka Fi sveti rdečo. Zmerim akumulator mi je kazal najprej 12.6V, nato je padel na 12.3V. Ga odnesem domov in priklopim na polnilec in mi v parih sekundah pokaže da je poln, zmerim 12.7V. 

 

Je kriv akumulator ali kaj drugega? Včeraj sem dal po dolgem času akumulator noter in je motor s prve zalaufal. Danes je bil motor zunaj, če ima to kakšne veze.  Gre za motor VN900. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 6 minutami, J.a.m.e.s pravi:

Fantje, rabim pomoč. Danes poskušam zalaufati motor, za sekundo se sliši pumpa nato utihne in se nič ne zgodi. Lučka Fi sveti rdečo. Zmerim akumulator mi je kazal najprej 12.6V, nato je padel na 12.3V. Ga odnesem domov in priklopim na polnilec in mi v parih sekundah pokaže da je poln, zmerim 12.7V. 

 

Je kriv akumulator ali kaj drugega? Včeraj sem dal po dolgem času akumulator noter in je motor s prve zalaufal. Danes je bil motor zunaj, če ima to kakšne veze.  Gre za motor VN900. 

to ne bi vedel, ampak lahko pa priklopiš motor na kable in poskusiš kresniti, če bo vžgal, potem je kriv accu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc

...štarter ni bil v "fazi"  ...    ?

 

...lahko ti je čez zimo malenkost oksidiral kak kontakt......pa je bilo glih na meji...a bi...al ne bi....

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Napetost je lahko relativna, ponavadi najmanj 12V, bolj pomemben je zagonski tok in kapaciteta akumulatorja.

ČE je velik akumulator je lahko tudi že proti koncu življenja bo vžgal, če je premajhen ti lahko tudi z več kot 12V ne vžge motorja, tako je recimo pri akumulatorjih ki so že hin, daš multimeter gor, piše 12V, ko zaverglaš pade pod 10 (tega seveda ne vidiš če nimaš voltmetra na armaturki) in ne pali, ko se vrneš spet zmerit je napetost blizu 12V in ti ni jasno zakaj ne vžge.

Share this post


Link to post
Share on other sites
J.a.m.e.s

Pubeci, lažni preplah. Nisem imel matic, ki pridejo pod vijak na akumulatorju, zato mi ni dobro stisnilo kleme na sam akumulator. Sem zbrusil dve navadni matici, da sta šli v tisto režo na akumulatorju, fajn zategnil pa je zadeva vžgala. Sem že naredil lep krog. :panic:

 

P.S.: Bom ob prvi priliki kupil nov akumulator, da bo na ziher ker ne vem koliko je ta star..

Share this post


Link to post
Share on other sites
IZTOK
pred 3 urami, J.a.m.e.s pravi:

Pubeci, lažni preplah. Nisem imel matic, ki pridejo pod vijak na akumulatorju, zato mi ni dobro stisnilo kleme na sam akumulator. Sem zbrusil dve navadni matici, da sta šli v tisto režo na akumulatorju, fajn zategnil pa je zadeva vžgala. Sem že naredil lep krog. :panic:

 

P.S.: Bom ob prvi priliki kupil nov akumulator, da bo na ziher ker ne vem koliko je ta star..

Po mojem nepotreben strošek. Svinčevi akumulatorji umirajo počasi in opaziš ko začne pehat. Če imaš voltmeter / multimeter daj akumulator na polnilec za par dni in potem meri napetost na klemah ko motor štartaš. Pod 10 V je kritično, normalno je 10,5 V pri zagonu ali celo malenkost več.

Share this post


Link to post
Share on other sites
J.a.m.e.s

A obstaja kakšna bolj priročna varianta namesto teh matic? Če dosti jemlješ akumulator ven je sila nadležno, ker kot prvo se matraš da jo trofiš saj je prostora silo malo, kot drugo jo pa hitro izgubiš. Tuhtam da bi jo zalepil na akumulator. :huh:

 

 

set-vijakov-z-matico-akumulatorja-baterija-tec.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quest
pred 2 minutami, J.a.m.e.s pravi:

da jo trofiš saj je prostora silo malo, kot drugo jo pa hitro izgubiš

Podloži gumo, da bo matica stisnjena. Če bo šel vijak skozi matico se bo samo utopil v gumo. Pa še malo varovanje pred odvitjem si dobil. (ne uporabi kakšne spužve se lahko vname če se kaj zaiskri.)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rogerg

zacin jo gor

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500
pred 2 urami, J.a.m.e.s pravi:

A obstaja kakšna bolj priročna varianta namesto teh matic? Če dosti jemlješ akumulator ven je sila nadležno, ker kot prvo se matraš da jo trofiš saj je prostora silo malo, kot drugo jo pa hitro izgubiš. Tuhtam da bi jo zalepil na akumulator. :huh:

 

 

set-vijakov-z-matico-akumulatorja-baterija-tec.jpg

Težave imaš, ker imaš vse suho. Štamfer fetna reši vse težave.:) Z mastjo namaži vse kontakte, bolj izdatno je daš na matico in jo praktično zalepiš tja, kjer mora biti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc
pred 2 urami, J.a.m.e.s pravi:

.... Če dosti jemlješ akumulator ven je sila nadležno....

...kaj ..a daješ ti to akumulator na sonce polnit...al kako?

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 2 urami, J.a.m.e.s pravi:

A obstaja kakšna bolj priročna varianta namesto teh matic? Če dosti jemlješ akumulator ven je sila nadležno, ker kot prvo se matraš da jo trofiš saj je prostora silo malo, kot drugo jo pa hitro izgubiš. Tuhtam da bi jo zalepil na akumulator. 

Zakaj pa bi 'dosti jemal akumulator ven'? Ni lih potrebe, praktično pa tudi ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

@J.a.m.e.ssicer ne vem kolko placa imaš pod sedežem oziroma kjerkoli imaš aku. Obstajajo namenski odklopniki, predvsem namenjeni za traktorje, barke in pdoobno ampak so tudi taki manjši za motorje, sicer na enih piše 80A, ampak ne vem zakaj bi bila omejitev 80A. jaz sem na jomahi podaljšal en kontakt na akujju z alu plehcem da lažje dosežem odvit kontakt. lahko jutri slikam aku

61mlTpORXpL._SL1280_.jpg

evo še video:

Na ebaju, aliexpressu od 2€ naprej, amazon nekje od 6€ naprej

Share this post


Link to post
Share on other sites
J.a.m.e.s
pred 8 urami, jskrablin pravi:

Zakaj pa bi 'dosti jemal akumulator ven'? Ni lih potrebe, praktično pa tudi ne.

Problem vidim le v tem, da imam motor čez sezono zunaj, zdaj so temperature ponoči še vedno okoli nule. Med tednom mi pa tudi ne znese, da bi se vsak dan kam zapeljal. Zato, če vem da bom npr. tri dni brez motorja, raje vzamem akumulator ven. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
28 minutes ago, J.a.m.e.s said:

Problem vidim le v tem, da imam motor čez sezono zunaj, zdaj so temperature ponoči še vedno okoli nule. Med tednom mi pa tudi ne znese, da bi se vsak dan kam zapeljal. Zato, če vem da bom npr. tri dni brez motorja, raje vzamem akumulator ven. 

 

Ko  sem imel predelan motor, je bla baterija tezko dostopna, in sem si lajf olajsal tako, da sem si v baterijo fiksiral vijak, in kleme zategoval z matico. Je zelo dolgo nazaj, nism ziher, se mi zdi, da sem navadnemu vijaku odrezal glavo, in s kontra maticama trdo privil, da se je s koncem uprl v dno kleme. Kable je enostavno nataknit na vijak, in cez privit matico, ker je zadeva fiksna. 

 

Sicer pa, moj motor je par sezon zvel na plocniku, in nism imel nikoli zapletov zarad baterije. Parkirana je bla tud  mal vec kot 3 tedne. Ni blo tezav. Ce te res skrbi, je morda bol simpl investirat u en mali booster, pa ji pomagat, da kresne? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
J.a.m.e.s

Ravno razmišljam v boosterju, tisti mali ko so ga pred dnevi v Lidlu prodajali. Če slučajno ne vžge, mi najmanj težav predstavlja da priklopim na booster pa kresnem. Edino ne vem, če s tem boosterjem uničuješ akumulator?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Snečer
    • DAMI34
      pr teh letih se še vse da. Sam vozit, da dobiš kondicijo.
    • DAMI34
      edin kar lahko narediš zase kot kolesar in pešec je: da paziš nase, čeprav imaš prednost, da ne bitneš brezglavo na prehod, da vseeno prej pogledaš, ker kaj vse vidim, je bolj da ne pišem v Smeri proti tebi (predn zaviješ) zelena, kontra pa rdeča. Sicer pa so, kar si izpostavil (mrtvi kot, slaba vidnost) problem v glavnem hitri kolesarji, skiroji, e skiroji in vse kar gre dokaj hitro. Pešci običajno ne, ker jih opaziš pri semaforju in si pozoren nanje preden zaviješ.
    • Vin
      Mogoče je potem težava, da s tem ustvariš dodatne nevarne situacije, da veljajo različna pravila ob različnih pogojih. Če je enosmerna kolesarska steza ob cesti, vozi tako, če je ločena od ceste, vozi tako, če je dvosmerna ob cesti, vozi tako, če je ni, vozi tako. Potem pravila glede obnašanja, ko se kolesarska steza konča itn. Preveč pravil, preveč posebnosti.
    • motozajebant
      No to sem pa prej vprašal. Zrihtat? Kako to misliš? V kaki smeri? Nisem razumel tega...  Se strinjam, težko je biti pameten. To stvar sem izpostavil samo zato, ker sem ravno zadnjič o temu mrtvemu kotu razmišljal.... 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!