Guest Brumer Objavljeno Julij 3, 2007 Opozori Objavljeno Julij 3, 2007 Najboljši je gelni, če ne pa kislinski zaprti. Recimo yuasa. Seveda enakih dimenzij in ah. Gelni je NAJBOLJŠI samo,če motor pade!!! :worship:je pa precej dražji. :headbang: Bremzer 1
simonsi Objavljeno Julij 3, 2007 Opozori Objavljeno Julij 3, 2007 Saj to sem imel v mislih. Kislinskemu nič ne fali, ampak če kislina izteka iz bilokaterega razloga, pa zna naredit fajn škode.
Ice Objavljeno Julij 4, 2007 Opozori Objavljeno Julij 4, 2007 bejz´ od lujzovih akumulatorjev. po pricevanju kolegov (med temi ljudje iz "foha") vecjega skarta skoraj ne najdes. originalni v banditu ze sedmo leto brez problema, ceprav je zacel nekaj kihariti. samo ne vem se je aku ali kaj drugega. :whistle:
Frips Objavljeno Julij 4, 2007 Opozori Objavljeno Julij 4, 2007 Kar se SAITA izdelkov tiče mi je sam prodajalec pri Lojzu rekel "nicht gut" :whistle:
sayo Objavljeno September 4, 2007 Opozori Objavljeno September 4, 2007 Danes sem dobil na uporabo polnilec in vzdrževalec akumulatorja cenjene Švedske znamke CTEK, polnilec je namenjen polnjenju vseh vrst akumulatorjev predvsem pa se ga uporablja za vzdrževanje aku. vozil ki se jih dalj časa ne uporablja ( motorjev, kamperjev, ski jetov itd. ) Recimo, ko je konec sezone, polnilec priklopiš na aku. kar na motorju in potem lahko na njega do naslednje sezone pozabiš saj naprava stalno nadzoruje in po potrebi polne aku. tako kakor bi motor deloval, spomladi tako nimaš več težav z elektriko tako kakor sem jih imel jaz letos :OK: Naprava je po moje kvalitetna saj proizvajalec daje 5 letno garancijo. :010 Če kdo rabi še kakšno informacijo, da ne bom delal reklame naj piše na PM :yea1: :yea1: :yea1:
Guest Brumer Objavljeno September 4, 2007 Opozori Objavljeno September 4, 2007 Danes sem dobil na uporabo polnilec in vzdrževalec akumulatorja cenjene Švedske znamke CTEK, polnilec je namenjen polnjenju vseh vrst akumulatorjev predvsem pa se ga uporablja za vzdrževanje aku. vozil ki se jih dalj časa ne uporablja ( motorjev, kamperjev, ski jetov itd. ) Recimo, ko je konec sezone, polnilec priklopiš na aku. kar na motorju in potem lahko na njega do naslednje sezone pozabiš saj naprava stalno nadzoruje in po potrebi polne aku. tako kakor bi motor deloval, spomladi tako nimaš več težav z elektriko tako kakor sem jih imel jaz letos :OK: Naprava je po moje kvalitetna saj proizvajalec daje 5 letno garancijo. :010 Če kdo rabi še kakšno informacijo, da ne bom delal reklame naj piše na PM :yea1: :yea1: :yea1: V petek kupil v Lyisu enako napravo za ca 70 EUR z možnostjo preklopitve za vse novejše motorje z cam-bus (nevem,če sem prav napisal)instalacijo in z vsemi potrebnimi priključki tudi za direktno polnenje na vtičnico od motorja npr. (BMW). Bremzer 1
sayo Objavljeno September 4, 2007 Opozori Objavljeno September 4, 2007 V petek kupil v Lyisu enako napravo za ca 70 EUR z možnostjo preklopitve za vse novejše motorje z cam-bus (nevem,če sem prav napisal)instalacijo in z vsemi potrebnimi priključki tudi za direktno polnenje na vtičnico od motorja npr. (BMW). Ta ma isto vse priključke zraven za direktno polnjenje in še manjše kleme ;)
Guest Brumer Objavljeno September 6, 2007 Opozori Objavljeno September 6, 2007 Ta ma isto vse priključke zraven za direktno polnjenje in še manjše kleme ;) Neomenjaš ali je za cam-bus instalacijo,ki se uporablja na vseh novejših motorjih. :worship: Bremzer 1
sayo Objavljeno September 7, 2007 Opozori Objavljeno September 7, 2007 Neomenjaš ali je za cam-bus instalacijo,ki se uporablja na vseh novejših motorjih. :worship: Tudi za cam-bus inštalacijo je namenjen
sayo Objavljeno September 7, 2007 Opozori Objavljeno September 7, 2007 Tudi za cam-bus inštalacijo je namenjen, aja za BMW dobiš za dokupit še vtikač da polniš ali vzdržuješ aku. direktno preko vtičnice ki je že na motorju
brabos Objavljeno December 31, 2007 Opozori Objavljeno December 31, 2007 No sedaj imam pa tudi jaz problem z akumulatorjem...Po cca 3 mesecih se mi je izpraznil v nulo,zato sem nabavil C-tek polnilec za polnjenje in vzdrževanje akumulatorja.Vse lepo in prav ,priklopim ga po navodilih in pustim cca 24 ur.Po indikatorjih na polnilcu se je akumulator pravilno napolnil.Nato pa poiskus vžiga motorja...vse kontrolne lučke so gorele normalno ko pa ga skušam vžgati pa naredi 2krat samo tk-tk,in kaže mi zopet prazen akumulator.Ko ga ponovno priklopim na polnilec mi ta javi na indikatorjih da baterija ne more slediti polnjenju....? Je sedaj akumulator zanič ali se ga še da spraviti k življenju...? Je že kdo od Vas imel podobne težave? Akumulator je pa star šele 3l eta,se pravi vožen cca 2 dobri sezoni. In pa vesele praznike vsem pa srečno 2008 ter veliko varnih km. Lp brabos
dive Objavljeno December 31, 2007 Opozori Objavljeno December 31, 2007 Po moje je zanič. Če si ga pravilno napolnil in ne dela, potem nimaš kaj kot kupiti drugega. :whistle: Lahko pa ga odneseš kakšnemu mehaniku, ki se ukvarje s tem in bo preveril ter ti bolj natančno povedal, če se akumulator da napolniti ali je zanič.
danci1973 Objavljeno December 31, 2007 Opozori Objavljeno December 31, 2007 Oi, na našem 'racing' Hyosungu bomo odkopili oz. odmontirali vse luči, akumulator pa prestavili drugam. Zanima me, kako majhen akumulator je še 'varno' oz. smiselno vgraditi namesto tovarniško vgrajenega 12Ah akumulatorja? Obstaja za to kakšno pravilo, izračun? Je morda potrebno prilagoditi sistem polnjenja (in kako)? Poleg tega bo novi akumulator moral biti popolnoma zaprtega tipa, saj bo najverjetneje montiran v ležečem položaju. D.
k0ci Objavljeno December 31, 2007 Opozori Objavljeno December 31, 2007 no ne vem če je za to kak račun, ampak paziti moraš le da se bo akumulator polnil med vožnjo........in ker je akumulator na motorju le zato, da zavrti štarter potem ne vem če bi bilo pametno dajati noter manjši akumulator, med vožnjo pa se vsi električni porabniki napajajo iz generatorja lahko odklopiš luči in kar misliš, narobe ne bo nič, le akumulator bo hitreje poln kot bi bil z vsemi temi porabniki sicer pa saj sam približno veš koliko časa lahko zaganjaš motor z štarterjem (če slučajno ne vžge), in če daš noter aku z manjšo kapaciteto, bo pač manj časa vrtel štarter (spet v primeru da motor ne vžge).....upam da razumeš če pa motor vedno lepo vžiga pa bi teoretično lahko dal tudi akumulator za skuterje (pribl. 4Ah), samo potem moraš paziti na kratkostični tok akumulatorja, saj imajo skuterji švohnejši zaganjač, in vprašanje če bi aku bil sposoben v tako kratkem času spustiti toliko toka kot ga potrebuje zaganjač na vašem husotu
bmwslo Objavljeno December 31, 2007 Opozori Objavljeno December 31, 2007 Oi, na našem 'racing' Hyosungu bomo odkopili oz. odmontirali vse luči, akumulator pa prestavili drugam. Zanima me, kako majhen akumulator je še 'varno' oz. smiselno vgraditi namesto tovarniško vgrajenega 12Ah akumulatorja? Obstaja za to kakšno pravilo, izračun? Je morda potrebno prilagoditi sistem polnjenja (in kako)? Poleg tega bo novi akumulator moral biti popolnoma zaprtega tipa, saj bo najverjetneje montiran v ležečem položaju. D. Jaz sem 2006 v grčiji montiral na K 75 RT mislim da 8 ali 12 A namesto originalnega, ki je mislim da preko 20 A. Stvar je laufala več kot 1 leto brez težav . Vžigal je kot mina. Aku je bil tudi po velikosti več kot 1/2 manjši od originala.
danci1973 Objavljeno December 31, 2007 Opozori Objavljeno December 31, 2007 če pa motor vedno lepo vžiga pa bi teoretično lahko dal tudi akumulator za skuterje (pribl. 4Ah), samo potem moraš paziti na kratkostični tok akumulatorja, saj imajo skuterji švohnejši zaganjač, in vprašanje če bi aku bil sposoben v tako kratkem času spustiti toliko toka kot ga potrebuje zaganjač na vašem husotu Jaz sem 2006 v grčiji montiral na K 75 RT mislim da 8 ali 12 A namesto originalnega, ki je mislim da preko 20 A. Stvar je laufala več kot 1 leto brez težav . Vžigal je kot mina. Aku je bil tudi po velikosti več kot 1/2 manjši od originala. Hvala obema, očitno razlika pri kratkostičnem toku ni tako velika, da bi imel težave s zagonom... Kar se pa tiče polnjenja, pa sodeč po shemi iz servisnega navodila itak ni nobene razlike - ko napetost naraste nad nastavljeno vrednost (verjetno 13,8V), se sprožijo tiristorji in tok kratko vežejo na maso. Kake druge regulacije polnilnega toka pa v bistvu ni... D.
k0ci Objavljeno December 31, 2007 Opozori Objavljeno December 31, 2007 jap, lahko daš ti noter aku z 200Ah ali pa z 1Ah, samo tisti ki ima 200Ah verjetno nikoli ne bo poln, tisti z 1Ah pa bo poln takoj, ko pa se le-ta napolni pa CDI poskrbi da se neha polnit
danci1973 Objavljeno December 31, 2007 Opozori Objavljeno December 31, 2007 jap, lahko daš ti noter aku z 200Ah ali pa z 1Ah, samo tisti ki ima 200Ah verjetno nikoli ne bo poln, tisti z 1Ah pa bo poln takoj, ko pa se le-ta napolni pa CDI poskrbi da se neha polnit CDI = Capacitor Discharge Ignition in nima nič s polnjenjem akumulatorjev. :P CDI se uporablja za hitro vrteče se motorje, kjer navadna vžigalna tuljava ne deluje več optimalno. PRi CDI se uporabljajo vžigalne tuljave z manjšo induktivnostjo, zato lahko delujejo tudi pri višjih vrtljajih. D.
elektronik Objavljeno Januar 1, 2008 Opozori Objavljeno Januar 1, 2008 No sedaj imam pa tudi jaz problem z akumulatorjem...Po cca 3 mesecih se mi je izpraznil v nulo,zato sem nabavil C-tek polnilec za polnjenje in vzdrževanje akumulatorja.Vse lepo in prav ,priklopim ga po navodilih in pustim cca 24 ur.Po indikatorjih na polnilcu se je akumulator pravilno napolnil.Nato pa poiskus vžiga motorja...vse kontrolne lučke so gorele normalno ko pa ga skušam vžgati pa naredi 2krat samo tk-tk,in kaže mi zopet prazen akumulator.Ko ga ponovno priklopim na polnilec mi ta javi na indikatorjih da baterija ne more slediti polnjenju....? Je sedaj akumulator zanič ali se ga še da spraviti k življenju...?Je že kdo od Vas imel podobne težave? Akumulator je pa star šele 3l eta,se pravi vožen cca 2 dobri sezoni. In pa vesele praznike vsem pa srečno 2008 ter veliko varnih km. Lp brabos Možno in verjetno: Akumulator se je preveč izpraznil, zato ima preveliko notranjo upornost, hitro se "napolni" - napetost mu res naraste in vzdrževalni polnilec ima signal, da je akumulator poln, polnjenje se ustavi. Akumulator je potrebno nekajkrat za par sekund priklopiti na napetost 20V do 30V - toda PREVIDNO, pri vsakem polnjenju izhaja vodik, pri tako hitrem kislina "vre", izhaja precej vodika, ki je eksploziven, zato je potrebno odpreti čepe na akumulatorju in uporabiti dolge kable in priklapljati daleč od akumulatorja, ker se pri priklopu iskri. Po tej terapiji se bo akumulator v parih dneh napolnil z vzdrževalnim polnilcem. LP
brabos Objavljeno Januar 1, 2008 Opozori Objavljeno Januar 1, 2008 Ja bom probal še to varianto,čeprav se sliši kar malo nevarno lp brabos
Guest Brumer Objavljeno Januar 1, 2008 Opozori Objavljeno Januar 1, 2008 Ja bom probal še to varianto,čeprav se sliši kar malo nevarno lp brabos Tega NEPROBAVAJ ampak nesi akumulator v akumulatorsko delavnico saj ti ga samo oni lahko napolnijo in sicer tako,da ga paralelno vežejo z drugimi akumulatorji in tako spet sprejme elektriko.Namreč tvoj akumulator je sulfatiziral,ker je stal prazen in če je povrhu vsega še zmrznil potem je vse zaman bo pač treba NOVEGA OK. Bremzer 1
Guest Brumer Objavljeno Januar 1, 2008 Opozori Objavljeno Januar 1, 2008 Oi, na našem 'racing' Hyosungu bomo odkopili oz. odmontirali vse luči, akumulator pa prestavili drugam. Zanima me, kako majhen akumulator je še 'varno' oz. smiselno vgraditi namesto tovarniško vgrajenega 12Ah akumulatorja? Obstaja za to kakšno pravilo, izračun? Je morda potrebno prilagoditi sistem polnjenja (in kako)? Poleg tega bo novi akumulator moral biti popolnoma zaprtega tipa, saj bo najverjetneje montiran v ležečem položaju. Danci,čeprav si pri meni na seznamu ignoriranih ti bom vseno odgovoril na tole tvoje vprašanje,ker vidim(berem),da ti dajejo vsi nepravilne odgovorje.Z močjo akumulatorja pa je takole.Izmerit je potrebno v A (amperih) induktivno porabo toka pri zaganjanju in npr.če imaš porabo pri zaganjaju 36 A mora biti akumulator najmanj 36A:3=12 AH sicer boš,če nimaš kurbla vžigal na porivanje OK.Kar pa se tiče polnenja pa ni pomembno manjši akumulator se bo malo prej napolnil večji pa se polni malo dlje.Ni pa rečeno,da z manj AH nebo vžgal samo,če boš enkrat malo dlje verglal se bojo plošče v akumulatorju segrele (preveč)kar bo poškodovalo izolacijo med ploščami,izolacijo med celicami ali celo razneslo cel akumulator! :OK: Bremzer 1
elektronik Objavljeno Januar 1, 2008 Opozori Objavljeno Januar 1, 2008 Ja bom probal še to varianto,čeprav se sliši kar malo nevarno lp brabos Nevarno je lahko vsako polnjenje akumulatorja, tudi pri tako imenovanem hitrem polnjenju, ki ga izvajajo v delavnicah, izhaja vodik, važno je, da se ne iskri preblizu akumulatorja. Kot je že rekel Brumer, če je aku zmrznil, je fuč, ker se je mehansko deformiral. Seveda je sulfatiziral, zato ima visoko upornost, to se da rešiti samo s tokovnimi sunki, kar pa je mogoče doseči s priklopom na višjo napetost. Če se priklopi za par sekund, je varno. Tako sem usposobil nekaj akumulatorjev. Boljša in dolgotajnejša je varianta z vezjem, ki pošilja v aku visokofrekvenčne tokovne sunke. Vec o tem dobis na internetu pod "desulfate" in "rejuvenate" . LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se