Skoči na vsebino

Akumulator, akumulatorji


Priporočene objave

Objavljeno
Ceetek je vrhunski polnilec, niso kakšna kitajska jajca in je namenjen tudi za polnjenje in vzdrževanje najnovejših BMW mopedov, zakaj misliš da dajejo 5 let garancije, ta polnilec ti obudi že skoraj zanič akumulator, če pa ti misliš da je dobra samo stvar ki je VELIKA potem pa kupi kitajska jajca ki so malenkost cenejša in z enoletno garancijo ( pri elektro stvareh skoraj zagotovo velja pregovor: Kdor poceni kupi, 2x kupi ) Jaz imam ceeteka priklopljenega že 4 mesece pa moped vžge v prvo, zadnjič sem pa v službi čez noč obudil in napolnil avtomobilski aku. za katerega je na servisu rekel da je samo še za v smeti zdaj avto z njim vžiga že 3 mesece brez problemov pa je dizel :worship:

Imam ravno takega,celo zimo bil polnilec na novi bateriji in vžigalo s prve.Dela z manjšimi tokovi in impulzno tako,da ohranja akumulator res v formi.Sem leto pred tem kupil novo baterijo,pa mi jo je čez zimo,v sicer z ene strani nezaprti garaži popapcalo,z novo baterijo sem dal pa še tistih 65€ in zdej je mir.Tudi avto baterijo sem že obujal z njim in vreden je svojega denarja.

Imam pa še eno vprašanje.V temle motorju imam baterijo YUASA YTZ12S-MF....kje dobim enako in najcenejšo novo ali pa ekvivalentno? Mislim da ima 11Ah in 210A zagonskega toka...za VFR800 VTEC..ni še čisto fuč,a po kakšnih dveh,treh tednih neuporabe se zgodi,da ne obrne več.

Objavljeno
Imam ravno takega,celo zimo bil polnilec na novi bateriji in vžigalo s prve.Dela z manjšimi tokovi in impulzno tako,da ohranja akumulator res v formi.Sem leto pred tem kupil novo baterijo,pa mi jo je čez zimo,v sicer z ene strani nezaprti garaži popapcalo,z novo baterijo sem dal pa še tistih 65€ in zdej je mir.Tudi avto baterijo sem že obujal z njim in vreden je svojega denarja.

Imam pa še eno vprašanje.V temle motorju imam baterijo YUASA YTZ12S-MF....kje dobim enako in najcenejšo novo ali pa ekvivalentno? Mislim da ima 11Ah in 210A zagonskega toka...za VFR800 VTEC..ni še čisto fuč,a po kakšnih dveh,treh tednih neuporabe se zgodi,da ne obrne več.

Poceni in vredu baterije dobiš v Evrotonovih trgovinah v Nm jo najdeš na Cikavi Podbevškova 2 nasproti VW servisa Berus!

Objavljeno
TA JE PA BOSA! haha :lol1:

Brez pametovanja:

- NE UPORABLJAJTE POLNILCEV iz LIdla, Hoferja itd, ki ima vgrajen samo trafo dve diodi in kleme. Zanesljivo boš uničil akumulator čeprav gor piše polnilec za akumulatorje! Elektrolit zavre in izhlapi, akumulator se segreje v skrajnem primeru pa boš imel še pogorišče namesto polnega akumulatorja.

- Uporabljajte le polnilce ki so namensko izdelani za motorje, ker zunanji konektorju na motorju ne prenesejo večjih tokov polnenja niti niso dovodne žice dovolj velikih dimenzij, da bi lahko priklapljal vse kar diši po polnilcu.

Optimate

Ceetek

Inteli Charger

LP

Nikola Tesla

Tole post sem šele zdajle prebral,na žalost sem ugotovil,da ni tvoje pravo ime Nikola Tesla ampak samo TESLO!!! :lol1: :lol1:

Objavljeno

Kar sem jaz videl (nisem ga sicer kupil,ker sem že pred akcijo kupil omenjenega), je tudi zadeva iz Lidla bila podobno narejena in namenjena motorjem.Moj mehanik jih je za potrebe delavnice nabavil 5kom in pravi,da jim ne fali prav nič,baterijo pa tudi lepo napolnijo....Ne bom pa dal roke v ogen,lahko se tudi motimo,a Lidl glih ne prodaja vse škart robe...

Objavljeno (popravljeno)
Tole post sem šele zdajle prebral,na žalost sem ugotovil,da ni tvoje pravo ime Nikola Tesla ampak samo TESLO!!! :lol1: :lol1:

in kaj je človek narobe naredil, če te je popravil? Pravilno je CAN bus ,ali pa se mogoče motim ?.......

Popravljeno . Popravil bmw
Objavljeno (popravljeno)
in kaj je človek narobe naredil, če te je popravil? Pravilno je CAN bus ,ali pa se mogoče motim ?.......

Ni problem,če sem namesto N napisal M (tiskarski škrat)

Problem je ker teslo nima pojma o plnenju baterij in o polnilcih.

1.)elektrolit je 10%-tna žveplena kislina,ki pa nikoli NEIZHLAPI izhlapi VEDNO samo voda zato se doliva destilirana voda.

2.)Slabši(švohnejši) polnilec,ki polni z manj A je še najboljši za akumulator samo dlje ga moraš polniti.

3.)Če je polnilec premočan in nima možnosti preklopa za polnenje manjšega akumulatorja z manjšin tokom je potrebno še posebej pazit,da se akumulator ne pregreva takrat tudi voda preveč izpareva.

4.) Če že omenja dobre polnilce potem Bosch,Hella,Sunn itd.itd. ne pa Optimate,Ceetek,Intelli charger.

Pa še tole: sam imam v del. tri polnilce in sicer:Suun 12V 0-160 A, Bosch 6-12 V 5-15 A,in Intelli Charger 12V,ki ima možnost preklopa(z vijakom) za-Can bus instalacijo in vmesni kabel za BMW-eja.

Popravljeno . Popravil Brumer
Objavljeno

Poglej Brumer, da obvladaš avtomehaniko sem popolnoma prepričan , saj si to večkrat potrdil s svojimi nasveti in znanjem in zato ti vsa čast......moti pa me, ko nekoga (ki ga predvidevam ne poznaš) kar tako z lahkoto imenuješ za teslo, kar se mi pa ne zdi v redu.....okay, nihče od naju ni popoln, vendar se mi zdi, da bi lahko le malo več pokazal obzirnosti do "nevednežev" na forumu, mar ne?

Pa brez zamere, ne kritiziram te, le raje bi videl konstruktivno debato z dejstvi, kot pa "etiketiranje" forumašev....

btw....človek, katerega si oblepil z nalepko teslo ima svoje zelo uspešno podjetje, kjer se ukvarjajo z razvojem in izdelavo elektronskih aplikacij po naročilu, tako da se mi zdi, da se na elektroniko "kar dobro" spozna......kar polnilci za akumulatorje definitivno spadajo v to kategorijo

Pa brez zamere...ob priliki častim pivo

Objavljeno
Pa brez zamere, ne kritiziram te, le raje bi videl konstruktivno debato z dejstvi, kot pa "etiketiranje" forumašev....

btw....človek, katerega si oblepil z nalepko teslo ima svoje zelo uspešno podjetje, kjer se ukvarjajo z razvojem in izdelavo elektronskih aplikacij po naročilu, tako da se mi zdi, da se na elektroniko "kar dobro" spozna......kar polnilci za akumulatorje definitivno spadajo v to kategorijo

Pa brez zamere...ob priliki častim pivo

Bom kratek,ker mi pisanje nekako negre odrok.Nevidim rad,da nekdo piše po forumu in daje nasvete o nekih stvareh v katere ni siguren in jih neobvlada,zato bi rad,da vsak za svojimi odgovorji stoji in jih lahko utemelji.

Ps: skušam pa zadnje čase,čim manj posegat v razne debate z veliko forumaši pa svloh več nekomuniciram!!!!

Objavljeno
Bom kratek,ker mi pisanje nekako negre odrok.Nevidim rad,da nekdo piše po forumu in daje nasvete o nekih stvareh v katere ni siguren in jih neobvlada,zato bi rad,da vsak za svojimi odgovorji stoji in jih lahko utemelji.

Ps: skušam pa zadnje čase,čim manj posegat v razne debate z veliko forumaši pa svloh več nekomuniciram!!!!

vse je to OK, ne razumi me narobe.....le zmotila me je tista beseda, katera se mi je zdela neprimerna.......mogoče se je človek le zmotil....

drugače pa upam, da se kaj kmalu spoznava v živo. Pa da seveda spijeva kakšno pijačo in podebatirava o kakšnih rečeh...

lp.,

bmw

Objavljeno

Mogoče bo moje vprašanje neumno, pa vendar: Kakšna je can-bus instalacija?

Objavljeno

čisto na hitro: CAN (controller area network) inštalacija rabi manj kablov za porabnike, deluje na principu kod...naprimer da imaš od akumulatorja speljan plus na kontrolne knofe na motorju, vsi kontrolni knofi so nato združeni v en vodnik (žico) ki gre do porabnikov, vsak knof oddaja drugačno kodo, ki jo razbere samo porabnik kateremu je namenjen knof, tako prišparaš na inštalaciji, je manj komplicirana (samo en vodnik), napake na vozilu lahko ugotavljaš prek računalnika...tako nekateri novejši motorju tudi nimajo varovalk, ker računalnik sam izklopi tisti del sistema ki se pokvari

nekaj takega kot telefonska centrala, ki lahko po eni sami žici prenaša več pogovorov

Objavljeno

Pozdravljeni !

Mogoče ima kdo slične izkušnje .... Zaradi preobilice dela nisem sedel na motorj10 dni, danes zjutraj zajaham in nič, luči gorijo, armaturka isto, premalo elektrike za zagon, tako da niti ne obrne. Isti problem ima tudi kolega, če ga ne zalaufa na 10 dni akumulator počepne.

Akumulator je nov in brezhiben.

Ali je to normalno ?

Hvala za odgovore.

Objavljeno

Po mojem da ne, če rečemo da z akumulatorjem ni nič narobe, imas po možnosti kje kaksem stik? :unsure:

Sam se v normalnih pogojih ne more spraznit v 10 dneh.

lp

T

Objavljeno

Tudi če stoji cel mesec se ne sme izprazniti. Če si se veliko vozil po mestu - veliko prostega teka, se morda med vožnjo ni dovolj polnil. To se mi je zgodilo, ampak sem imel prižgano dodatno luč.

Drugače pri popolnoma izključenem motorju snemi kabel z akumulatorja in daj vmes ampermeter in boš videl, če se prazni.

Objavljeno
Tudi če stoji cel mesec se ne sme izprazniti. Če si se veliko vozil po mestu - veliko prostega teka, se morda med vožnjo ni dovolj polnil. To se mi je zgodilo, ampak sem imel prižgano dodatno luč.

Drugače pri popolnoma izključenem motorju snemi kabel z akumulatorja in daj vmes ampermeter in boš videl, če se prazni.

Hvala, to bom naredil :worship:

Objavljeno
Hvala, to bom naredil :worship:

Porabo se najbolje izmeri z induktivnimi kleščami in nesme biti večja kot max 0,1-0,2 A.Sicer pa,če imaš npr.dodatno varnostno napravo ali kakšen drug porabnik (Gps,uro)pa je normalno,da se ti izprazni akumulator .Moj nasvet bi bil napravi si na motor(če že nima)vtičnico kupi vzdrževalec akumulatorjev in vedno,ko ti motor stoji vključi in problemov nebo več.

Objavljeno
Porabo se najbolje izmeri z induktivnimi kleščami in nesme biti večja kot max 0,1-0,2 A.Sicer pa,če imaš npr.dodatno varnostno napravo ali kakšen drug porabnik (Gps,uro)pa je normalno,da se ti izprazni akumulator .Moj nasvet bi bil napravi si na motor(če že nima)vtičnico kupi vzdrževalec akumulatorjev in vedno,ko ti motor stoji vključi in problemov nebo več.

Tudi to je dobra ideja, sem ravno danes spraševal za tak inteligentni polnilec, okoli 50 € - in ni važno, če kje pušča štrom.... Hvala fantje.

Objavljeno
Tudi to je dobra ideja, sem ravno danes spraševal za tak inteligentni polnilec, okoli 50 € - in ni važno, če kje pušča štrom.... Hvala fantje.

Ja imam VARTA gel akumulator, i mogu samo reči da je to najbolja tehnologija, i najbolji akumulator kojeg sam ikad imao... Olovni akumulatori sa sumpornom kiselinom imaju prilično brzo samopražnjenje, skoro do 1% dnevno. To znači da će novi akumulator biti sasvim prazan za cca. 3 mjeseca, iako ništa na njega nije spojeno.

Gel akumulatori imaju minimalno samopražnjenje, hermetički su zatvoreni, praktički zaboravite da ga uopće imate na motoru. Traju i desetak godina, moguća je montaža u svim položajima, jedino se malo teže nabavljaju, i prilično su skupi.

Objavljeno

:topic:

Zdrawc ti boš mogu med administratorje stopit, ne folgajo vse sami, jebiga.

Objavljeno
Tudi to je dobra ideja, sem ravno danes spraševal za tak inteligentni polnilec, okoli 50 € - in ni važno, če kje pušča štrom.... Hvala fantje.

Če boš že kupoval tak inteligentni polnilec kupi pri Luisu stane 67 EU in je tudi za novejše motorje (možnost preklopa) za Can-bus instalacijo.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

kaj pravite na >tale< akumulator

in kaka je razlika s >temle<

rabim pa za zx12R... zato je razlika v ceni kar precejšna...

kak nasvet, kje bi pri nas za spodobno ceno dobil akumulator. :unsure:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!