Skoči na vsebino

Akumulator, akumulatorji


Priporočene objave

Objavljeno

Pa še to, če nisi še nikoli polnil, pa da ti polnilec prikazuje koliko toka fila, ko ga na začetku vklopiš bo kazalo zelo velik tok, pa potem pada, recimo če boš dal polnit na 1A, ti bo nazačetku nabilo na 3-4A odvisno kolk je prazen akumulator, potem pa počasi pada. Sam tolk da se ne boš ustrašu :)

Objavljeno
Pa še to, če nisi še nikoli polnil, pa da ti polnilec prikazuje koliko toka fila, ko ga na začetku vklopiš bo kazalo zelo velik tok, pa potem pada, recimo če boš dal polnit na 1A, ti bo nazačetku nabilo na 3-4A odvisno kolk je prazen akumulator, potem pa počasi pada. Sam tolk da se ne boš ustrašu :)

Sem polnil avto akumulatorje in sem to opazil. Pa vseeno, hvala za nasvet, dober nasvet vedno prav pride! :worship:

Objavljeno

In kako veste koliko amperov ima akumulator trenutno - da veste koliko časa polnit potem do maximuma.?Zelo me zanima kako merite amperažo, sam merim volte. Filam ga na dober mesec dni, ker je že strar in zdelan, ko ga dopolni ga avtomatsko preklopi na vzdrževanje. Napolni ga na dobrih 13,1 volt. Koliko voltov naj bi imel poln akumulator?

Objavljeno

Sej nočem bit pameten, ampak, po moje je najboljši polnilec tisti, ki polni tko, da zraven ropota k sam hudič, pokuri okoli 7l bencina na 100 kilometrov, povzroča precejšen veter v laseh in ni za priklopit za v vtičnico. Edini problem ki je, je ta, da ne fila ko je sneg na cesti :naughty: Računam da bom tak polnilec zalaufal tam nekje konec marca - najkasneje :)

Objavljeno
Računam da bom tak polnilec zalaufal tam nekje konec marca - najkasneje :)

HUH, jaz pa močno upam da že prej!!!! Morda celo konec februarja?? :rolleyes:

Objavljeno

Nekako imam občutek da je polnjenje z vsiljenim konstantnim tokom kr škodljiva zadeva. Od začetka niti ne, potem ko je pa akumulator poln, se mora pa polnilcu konkretno (preveč) dvigniti napetost, da lahko vsiljuje tok recimo 1A. Najbolje je polnilec z konstantno napetostjo (cca 14,5V) in ga od začetka polni recimo tam z do 3A potem pa amperaža kmalu pade na malo pod 1A in lepo upada z napolnjenostjo akumulatorja. Če polnemu akumulatorju vsiljuješ polnilni tok 1A bo napetost ziher čez 15 voltov in več kar pa ni dobro. Naj me kdo popravi če se motim.

LP

Objavljeno

Sam za polnjenje akumulatorja uporbljam navaden Robbe modelarski polnilec (ok ne čist navaden samo vseeno), danes mi je akumulator motor, ki je stal pol jeseni in celo zimo v prvo zagnal brez kakršnegakoli problema. Ko sem imal prejšnji akumulator že v 0 fuč, sem ga s par cikli spet obnovil do te mere, da je delal do konca sezone. Včasih se splača met kak modelarski hobi :) .

lp

Rudi

Objavljeno

a je treba čepe obvezno odvit pri polnjenju ali je dovolj samo tisti bypas ki je na koncu akumulatorja...in če se lahko polni kar v motorjo ne da ga bi odklapljal (da ne poškoduje kakšne elektronike ker polnilec polni z več ko 12V)??

Objavljeno

To za v motorju ne vem točen, vem da tiste "vzdrževalne" polnilce vežejo direkt na motor, tko da najbrš ne bi blo nobene škode če bi tud navadni polnilec, fila s podobno napetostjo kot motor (tud da ne čist točno 12v)

Čepke moreš odvit, ker tekočina med polnenjem vre.

Pa če bo kaki majster tlele gorej, se ne bi branil če bi še na moje vprašanje zgoraj odgovoril :)

Objavljeno

Rajš odklopi akumulator preden ga poliniš da ne boš skuru reglerja.

Objavljeno
To za v motorju ne vem točen, vem da tiste "vzdrževalne" polnilce vežejo direkt na motor, tko da najbrš ne bi blo nobene škode če bi tud navadni polnilec, fila s podobno napetostjo kot motor (tud da ne čist točno 12v)

Čepke moreš odvit, ker tekočina med polnenjem vre.

Pa če bo kaki majster tlele gorej, se ne bi branil če bi še na moje vprašanje zgoraj odgovoril :)

Na vprašanje, če ga moraš dopolnit pred uporabo? Če ga ne misliš še kmalu uporabit, bi blo najbrž pametno malo dofilat, z zmernim tokom. Prej je blo omenjeno neko hitro filanje z 3A ali več...pri takih tokovih se baterije (manjših kapacitet) ze uničujejo. S 5A se polnijo avtomobilski akumulatorji ki imajo 5x vecjo kapaciteto. Jst imam 14Ah baterijo, pa piše na njej, da je polnilni tok 1,2A 5-10h če se prav spomnim. Max. tok pa 3A za quickcharge, ampak taka hitra polnjenja so le za skrajne primere, ne pa kadar imamo 3 mesce casa do sezone.

No, bolj strokovno debato si lahko preberete tuki v postih Antaresa.

Objavljeno

polnilec

Meni dela BP! Akumolator na FJR bo dopolnil 6 leto in je v top formi (res pa je, da lahko umre čez noč)!

LP

Objavljeno

Če akumulator polniš z polnilcem je pametneje,da odključiš - (minus) klemo in nato polni.Pri vzdrževalcu akumulatorjev,pa ni nujno odklopiti klemo ker ti vsi vzdrževalci polnejo z zelo majhno močjo in nemorejo poškodovati dijod.Akumulatur,pa je vedno bolje polniti čim počasneje,da nepride do pregrevanja celic in v skrajnem primeru tudi do poškodbe(poči stena med celico)in tak akumulator je neuporaben.Zato se mora vedno kadar polniš s polnilcem odviti čepe,po potrebi doliti destilirano vodo in nato polnit,ko polniš vedno kontroliraj,da se akumulator nepregreva in tudi nesme preveč vreti.Namreč,če imaš premočan polnilec lahko polniš tako,da vežeš paralelno 2 ali več akumulatorjev skupaj ali pa daš takrat ko polniš vmes en porabnik tako,da polniš samo z 1-nim A.

Objavljeno
polnilec

Meni dela BP! Akumolator na FJR bo dopolnil 6 leto in je v top formi (res pa je, da lahko umre čez noč)!

LP

kot vidim, je na linku polnilec SVINČENIH akumulatorjev.....za kar pa nisem ravno prepričan, da je dobra zadeva za raznorazne gel in ostale akumulatorje....če se ne motim, je dinamika polnitve akumulatorjev drugačna...

Objavljeno

gospoda, ne vem če je vaš čas vreden tistih 50-60 EUR za polnilec in vzdrževalec akumulatorja....jaz osebno raje dam ta denar za konkreten polnilec, priključim in pozabim, kot pa da se zajebavam z raznoraznimi usmerniki in kvazi polnilci ter reskiram še kakšno pizdarijo na motorju.....

v končni fazi je to tako majhen denar (malo boljša večerja z damo v prijetnem ambientu) , škoda je pa lahko zelo velika.....

ampak to je samo moje mišljenje, s katerim se pa sigurno ne bo kdo strinjal....

Objavljeno (popravljeno)
Akumulatur,pa je vedno bolje polniti čim počasneje,da nepride do pregrevanja celic in v skrajnem primeru tudi do poškodbe(poči stena med celico)in tak akumulator je neuporaben.Zato se mora vedno kadar polniš s polnilcem odviti čepe,po potrebi doliti destilirano vodo in nato polnit,ko polniš vedno kontroliraj,da se akumulator nepregreva in tudi nesme preveč vreti..

Sam polnim po istem sistemu.Polni se odprt akumulator.S tem,da jz imam velik močnejši polnilec in ko nanj priklopim akumulator,le ta zavreje v manj,kot pol ure.Po eni uri je tako vroč,da ga moraš izklopit.Prebudi pa "vsak" akumulator.Razen,če pribije steno pol pač ni več uporaben.Vendar se mi je to do zdaj zgodilo le enkrat od več kot 20komadov!

To pišem za akumulator,ki ne da nič od sebe!Drugače,pa polnim z tamalim,glih tolk,da in dalj časa!

@bmw,če ti je 50-6'eu tolk malo.Ne vem zakaj pol sploh polniš in ne raje kr vsako leto ali vsako drugo kupiš novega,ki tud ne stane več!

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno (popravljeno)
@bmw,če ti je 50-6'eu tolk malo.Ne vem zakaj pol sploh polniš in ne raje kr vsako leto ali vsako drugo kupiš novega,ki tud ne stane več!

Jaz akumulatorjev ne polnim z ničemer (razen z mopedom in avtom, seveda) in mi zdržijo 4-5 let. Dvomim, da bi zdržale več kot kakšno dodatno leto, če bi jih čez zimo polnil / vzdrževal z ultra super duper pametnim polnilcem...

kot vidim, je na linku polnilec SVINČENIH akumulatorjev.....za kar pa nisem ravno prepričan, da je dobra zadeva za raznorazne gel in ostale akumulatorje....če se ne motim, je dinamika polnitve akumulatorjev drugačna...

Mimo grede - tudi gel in ostali akumulatorji, namenjeni vozilom, so SVINČENI.

V principu pa imaš prav - različni tipi svinčenih akumulatorjev zahtevajo različne metode polnjenja, če jih želimo optimalno izkoristiti.

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno
Sam polnim po istem sistemu.Polni se odprt akumulator.S tem,da jz imam velik močnejši polnilec in ko nanj priklopim akumulator,le ta zavreje v manj,kot pol ure.Po eni uri je tako vroč,da ga moraš izklopit.Prebudi pa "vsak" akumulator.Razen,če pribije steno pol pač ni več uporaben.Vendar se mi je to do zdaj zgodilo le enkrat od več kot 20komadov!

To pišem za akumulator,ki ne da nič od sebe!Drugače,pa polnim z tamalim,glih tolk,da in dalj časa!

@bmw,če ti je 50-6'eu tolk malo.Ne vem zakaj pol sploh polniš in ne raje kr vsako leto ali vsako drugo kupiš novega,ki tud ne stane več!

preden vklopiš tipkovnico, bi bilo dobro vklopit tudi možgane......nikjer nisem napisal, da je 50-60 eur malo.....sem samo napisal, da meni pač odtehta ta denar, da si ne delam preglavic s "prepametnimi" in "premočnimi" polnilci....bi bilo pa tudi dobro prebrati tudi karakteristike polnjenja različnih tipov akumulatorjev, saj niso vse iste....sploh če se pogovarjamo o ciklu "polnjenja " in "vzdrževanja" akumulatorja....verjetno boš te zadeve znal sam najti na netu (ata google zna marsikaj...)

mimogrede, imam dva motorja in nikakor se mi ne da vsakič na Cruzerju snemat tanka dol, odklapljat minus klemo ter priklapljat raznorazna čudesa tehnike...ali pa snemat sedeža dol pri GS-u ter odklemavat kleme na akumulatorju, da bom lahko priklopil usmernik in polnil akumulator....s CTEK polnilcem priklopim na vtičnico in pozabim......razliko med tema dvema stvarema in vrednotenje časa prepuščam tebi

2x gel akumulatorja 19Ah pa staneta na sezono koliko?

in koliko je stal akumulator, kateremu si prebil steno zaradi prevelikega polnilnega toka? več ali manj kot en inteligenten polnilec?

Objavljeno
50-60 EUR

v končni fazi je to tako majhen denar

preden vklopiš tipkovnico, bi bilo dobro vklopit tudi možgane......nikjer nisem napisal, da je 50-60 eur malo.....

2x gel akumulatorja 19Ah pa staneta na sezono koliko?

in koliko je stal akumulator, kateremu si prebil steno zaradi prevelikega polnilnega toka? več ali manj kot en inteligenten polnilec?

Dobro bi blo vsaj prebrati,če ne veš kaj napišeš :whistle:

Tistemu,ki sem pribil steno že prej ni kaj dal od sebe!V principu niti ne dopolnjujem akumulatorja,razen,ko pozabim odvzet kontakt in se sprazne.Akumulator,ki pa ne da nič več od sebe in sem ga poizkusil napolnit z manjšim.Pa potem nafilam s tem in razen enega so vsi potem delali.

Akumulator se tud ne pokvari,sprazni vsako leto.Je res,da je dolgo kar sem imel motor več kot eno leto.Vendar,ko sem ga imel tri leta sem imel not še vedno prvi akumulator!

9Ah,ki jih ponavadi kupujem so od 35 do 50eu!

Jz pač uporabljam polnilec,ki ga imam in očitno je ok.Oz boljši kot od prijateljev,ker obudi tudi tiste,ki jih njihovi ne!

Objavljeno
Jaz akumulatorjev ne polnim z ničemer (razen z mopedom in avtom, seveda) in mi zdržijo 4-5 let. Dvomim, da bi zdržale več kot kakšno dodatno leto, če bi jih čez zimo polnil / vzdrževal z ultra super duper pametnim polnilcem...

Mimo grede - tudi gel in ostali akumulatorji, namenjeni vozilom, so SVINČENI.

V principu pa imaš prav - različni tipi svinčenih akumulatorjev zahtevajo različne metode polnjenja, če jih želimo optimalno izkoristiti.

D.

tudi jaz jih nikoli nisem, dokler nisem na motor obesil alarma in GPS trackinga....to pa žre baterijo ....in glede na to, da nimam časa vsake 3 tedne laufat motor da napolnim akumulator, to za mene počne polnilec.

s pojmom svinčeni akumulatorji je bilo mišljeno različni tipi akumulatorjev....

Objavljeno
Jaz akumulatorjev ne polnim z ničemer (razen z mopedom in avtom, seveda) in mi zdržijo 4-5 let. Dvomim, da bi zdržale več kot kakšno dodatno leto, če bi jih čez zimo polnil / vzdrževal z ultra super duper pametnim polnilcem...

dva.

na banditu mi drzi aku sedaj (upam, da bo spet vzgal, drugace dodam pripis :P ) od 2001. nikoli polnjen eksterno. res pa je, da nimam nobene elektroske navlake gor obesene.

Objavljeno

Isto lahko rečem za Kwaka ZR7S, motor letnik 01 noter prvi suh akumulator, kleme priklopljene skoz. Pred časom štartal, vkresnu brez problema. Na GSu nevem, a je not prva svinčena baterija al druga, "prazni se skoraj bolj kot polni", s tem da je svinčen aku v hiši, suh v motorju, oba stojita zunaj.

Objavljeno

Kot je že nekdo napisal najbolje in najenostavneje je C-tekov vzdrževalec akumulatorjev(Lyis 67 EU).Zakaj zato ker ga priključiš lalko na oba sistema navadni in cam-bus (možnost preklopa z vijakom) in na vse vrste in moči akumulatorjev neglede gel ali elektrolit.

Glede porabe,pa je sledeče pri starejših motorjih ponavadi res ni nobenega porabnika,pri novejših pa se vedno najde kak porabnik Npr;memorija - računalnik-i,ura,memorilja potovalni računalnik,WGS,varnostna naprava(čeprav se po treh dneh avtomatsko izključi),nekateri potovalci imajo tudi radijo-memorijo itd.

Objavljeno

Živjo!

A mi zna kdo povedat kaki so tile akumulatorji na Velog-ovi strani? Namreč nekdo me prepričuje da so kao stari ene dve leti in imajo zato popust in da bo zdržal cca max 2 leti. Men se mal čudno zdi da bi imeli zaradi tega popust 12%.

Zdjšen (1. vgradnja) mi je zdžal 6 let.

Sicer pa ali je sploh možno da če akumulator stoji v nekem skladišču recimo dve leti pa ni še nikoli uporabljen da bi bil slab oz imel krajšo življensko dobo?

Cena se mi zdi ugodna napram drugim kar sem jih gledal za CBR.

Še link do akumulatorja:

http://www.akumulator.si/index.aspx?source...d=A3%2003%2004L

LP

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!