Skoči na vsebino

Akumulator, akumulatorji


Priporočene objave

Objavljeno

Ampak ta na linku ni brez tekočine.. Vendar pomoje več kot toliko že niso stari ti akumulatorji, pomoje jih tu kar precej prodajo..

Objavljeno
Ampak ta na linku ni brez tekočine.. Vendar pomoje več kot toliko že niso stari ti akumulatorji, pomoje jih tu kar precej prodajo..

kje pa te to zdaj vidiš, da je tale z tekočino? :unsure:

Objavljeno

Iz teh stavkov v opisu: Akumulator je že formiran in pripravljen za takojšnjo uporabo. Akumulator se ne sme odpirati in dopolnjevati z elektrolitom.

Objavljeno

vsi akumolatorji ki so skladiščeni nimajo natočenega elektrolita...tega je potrebno natočiti ko se začne akumulator uporabljat...

...tak suh akumulator brez elektrolita pa je lahko v skladišču n- let ker je v njemu tudi zaščitni plin

Objavljeno

sem že našel :

Prednosti in slabosti AGM akumulatorjev

Prednosti:

* Popolnoma brez vzdrževanja. Vzdrževanje oz. dopolnjevanje akumulatorjev z tekočino ni dovoljeno in je nevarno. Kontrolo morebitne okvare prepustite strokovnjakom.

* Izlitje elektrolita ni možno.

* Nižja notranja upornost v primerjavi z konvencionalnimi akumulatorji

* Ne povzročajo korozije na terminalih in kablih, zato je njihovo delovanje boljše.

* Možna namestitev v vseh položajih, ne le v vertikalnem, kar omogoča večjo prilagodljivost in izrabo prostora, ki je na razpolago.

* Možna namestitev v kabini vozila ali v delovnih prostorih, kjer se nahajajo ljudje.

* Kompatibilnost z občutljivimi elektronskimi napravami in elementi.

* Nizka stopnja plinjenja (razen v primerih prekomernega polnjenja)

* Nizka stopnja samo praznjenja

* Odlične kot startne in stacionarne aplikacije

* Sprejmejo višje polnilne tokove kakor gel akumulatorji

* Po merilih IATE so gel akumulatorji primerni za avionski transport. Proizvajalec si mora zagotoviti v ta namen ustrezen certifikat

Slabosti:

* krajša življenjska doba v primerjavi z gel akumulatorji, pri aplikacijah z globokimi praznitvami

* za polnjenje moramo uporabiti polnilce z avtomatičnim temperaturnim senzorjem in nastavljivim tokom polnjenja

* izgube tekočine ni možno namestiti v primeru prekomernega polnjenja

* polnilni tok je limitiran na 14,4 V do 14,6 V, da ne skrajšujemo življenjske dobe akumulatorjev.

:rolleyes:

Objavljeno
Čuj ti pametnjakovič tukaj kažeš velike avtomobilske akumulatorje, poišči še sliko eksplodiranega gel akumulatorja za motocikle pa pol pametuj.

Članek iz svetovno znanega časopisa, ki govori o nevarnostih eksplozij pri navadnih baterijah pri mobilcih.

Sicer je po mnenju ekspertov s tega foruma celo 10Ah baterija motocikla povsem neškodljiva, ker je premajhna, tako da 0,3Ah baterija telefona ne naredi škode niti muhi. (kdo ve, zakaj je nekaj laptopov v zadnjem času zgorelo-kozmični žarki mogoče??).

From Times OnlineFebruary 3, 2009

<H1 class=heading>Man killed by 'exploding mobile phone'</H1><H2 class="sub-heading padding-top-5 padding-bottom-15"></H2>Mike Harvey, Technology Correspondent div#related-article-links p a, div#related-article-links p a:visited {color:#06c;}A man has died after his mobile phone exploded, severing a major artery in his neck, according to reports.

The man, thought to be a shop assistant in his twenties at a computer shop in Guangzhou, China, died after he put a new battery in his phone. It was believed that he may have just finished charging the battery and had put the phone in his breast pocket when it exploded.

According to the local Chinese daily Shin Min Daily News, the accident happened on January 30 at 7.30pm. An employee at the shop told Chinese media that she heard a loud bang and saw her colleague lying on the floor of the shop in a pool of blood. The employee said the victim had recently changed the battery in his mobile phone.

Chinese authorities have yet to determine the make and model of the phone and its battery. Some reports indicated the store was a Lenovo shop, but it was thought that this might be because the shop advertised Lenovo computer products. Police were investigating whether the phone and battery were counterfeit.

Local reports said that this was the ninth recorded cellphone explosion in China since 2002. In the most high profile recent incident, in June 2007, a 22-year-old welder, Xiao Jinpeng, died from chest wounds when his mobile phone exploded while he was at work at an iron mill in Gansu province.

A local government inquiry found that the mobile phone battery had exploded due to the heat of the iron mill. Lithium batteries are widely used in mobile phones - but if they are overcharged or exposed to heat, the inflammable liquid inside can explode.

Motorola and Nokia, two of the world's biggest mobile phone makers, denied links to the distributors of problem batteries in China, suggesting they were counterfeit.

Objavljeno (popravljeno)

Sej če se nardi približen izračun, kakšno moč ima energija ene 10Ah baterije, ki se sprosti recimo v 1 sekundi (čeprav eksplozija lahko traja tudi manj), bi to teoretično blo 10Ah*3600=36000As. Moc bi bla torej 12V*36000As/1s kar znaša 432000W. 432kW moči ...tako za primerjavo, če si predstavljate grelec s tako močjo poleg vas, ki zažari za 1s. Moj motor ima največjo moč 62kw oz. 7x manj. Sliši se že srhljivo, da ima ob exploziji ena 10Ah baterija moči za 7 motorjev na najvisjih obratih :blink:

Povsem verjamem antaresu, da se ni za zajebavat z baterijami.

Ena povprečna gsm baterija, 3,7V/850mAh bi sprostila energijo v 1 sekundi z mocjo 11,3kW. Seveda so tej izračuni teoretični, v praksi se ta energija malce razprši, ampak daje dobro oceno kaj se dogaja ob eksploziji. :hmm: :unsure:

Popravljeno . Popravil rdeci_vragec
Objavljeno
Sej če se nardi približen izračun, kakšno moč ima energija ene 10Ah baterije, ki se sprosti recimo v 1 sekundi (čeprav eksplozija lahko traja tudi manj), bi to teoretično blo 10Ah*3600=36000As. Moc bi bla torej 12V*36000As/1s kar znaša 432000W. 432kW moči ...tako za primerjavo, če si predstavljate grelec s tako močjo poleg vas, ki zažari za 1s. Moj motor ima največjo moč 62kw oz. 7x manj. Sliši se že srhljivo, da ima ob exploziji ena 10Ah baterija moči za 7 motorjev na najvisjih obratih :blink:

Povsem verjamem antaresu, da se ni za zajebavat z baterijami.

Ena povprečna gsm baterija, 3,7V/850mAh bi sprostila energijo v 1 sekundi z mocjo 11,3kW. Seveda so tej izračuni teoretični, v praksi se ta energija malce razprši, ampak daje dobro oceno kaj se dogaja ob eksploziji. :hmm: :unsure:

Prijateljček pa se ti ne zdi da si malo v temo brcnil že čisto na začetku? Ne moreš jemat za osnovo tvojih (prosto po Prešernu) preračunov kapacitivnosti akumulatorja ampak količino energije ki jo ima eksplozivna mešanica ki se tisti trenutek nahaja v akumulatorju. Škoda da te amerikanci niso leta 45 zaposlili v Nevadi. Bi jim naračunal da lahko na Hirošimo vržejo kar malo večji akumulator, pa se ne bi rabili zajebavat z A-bombo :rolleyes:

Objavljeno

V LJ v BTC-ju, v tisti hali pod Emporiumom še obstaja tista trgovina, k so včasih poceni akumulatorje prodajal?

Matr je že dolgo časa odkar sem ga nabavil :naughty:

Oz., kje se sedaj najbolj splača nabavaljat. Moj je šel čez zimo v maloro...

Objavljeno
Prijateljček pa se ti ne zdi da si malo v temo brcnil že čisto na začetku?

Bi jim naračunal da lahko na Hirošimo vržejo kar malo večji akumulator, pa se ne bi rabili zajebavat z A-bombo :rolleyes:

Atomska bomba je povzročila trenutno uparitev stavb celega mestnega območja s čisto energijo; granata ne ubije s čisto energijo, ker je nima dovolj, ampak s tem, da pospeši delce; no razen če nekdo ne svetuje nenevarnega polnjenja 20cm od svojega kozavega ksihta.

Mogoče bi bilo dobro, če bi nekateri manj gledali filme, kjer se po pol ure mlatenja z železnimi palicami odpravijo na pivo v bar.

Metek iz svinčnikov-pištol tudi nima veliko energije, vendar več kot dovolj, da ubije. Bateriji telefona je dovolj, da pospeši delček ohišja do te mere, da prereže npr. žilo na vratu (kar se je zgodilo 3 osebam, ki so imele mobitel v žepu srajce; vse tri osebe so izkrvavele do smrti).

Človeku, ki je delal v železarni, je zaradi temperature okolice razneslo baterijo telefona; energije je bilo dovolj, za nekaj zlomljenih reber; prijateljček.

Objavljeno
Atomska bomba je povzročila trenutno uparitev stavb celega mestnega območja s čisto energijo; granata ne ubije s čisto energijo, ker je nima dovolj, ampak s tem, da pospeši delce; no razen če nekdo ne svetuje nenevarnega polnjenja 20cm od svojega kozavega ksihta.

Mogoče bi bilo dobro, če bi nekateri manj gledali filme, kjer se po pol ure mlatenja z železnimi palicami odpravijo na pivo v bar.

Metek iz svinčnikov-pištol tudi nima veliko energije, vendar več kot dovolj, da ubije. Bateriji telefona je dovolj, da pospeši delček ohišja do te mere, da prereže npr. žilo na vratu (kar se je zgodilo 3 osebam, ki so imele mobitel v žepu srajce; vse tri osebe so izkrvavele do smrti).

Človeku, ki je delal v železarni, je zaradi temperature okolice razneslo baterijo telefona; energije je bilo dovolj, za nekaj zlomljenih reber; prijateljček.

Pa kdo je spet tebe kaj vprašal? Prijateljčka sem hotel opozoriti da je napačno zasnoval svoje preračune, to o A bombi pa je bila samo šala, za katero se ni treba obešat da bi zopet lahko polemiziral z mano. Sem ti že enkrat razložil da si pretežek karakter za kaj takšnega. Ja, pa kdo ima bolj kozav ksiht bi tudi bilo zanimivo videti. Toliko za zdaj, v bodoče pa ne mislim več imet nobenega opravka s tabo, zato bom spregledal tvoja bodoča pluvanja po meni.

Objavljeno
Pa kdo je spet tebe kaj vprašal? Prijateljčka sem hotel opozoriti da je napačno zasnoval svoje preračune, to o A bombi pa je bila samo šala, za katero se ni treba obešat da bi zopet lahko polemiziral z mano. Sem ti že enkrat razložil da si pretežek karakter za kaj takšnega. Ja, pa kdo ima bolj kozav ksiht bi tudi bilo zanimivo videti. Toliko za zdaj, v bodoče pa ne mislim več imet nobenega opravka s tabo, zato bom spregledal tvoja bodoča pluvanja po meni.

Joj, oprosti.

Seveda, imaš prav. Tiste z manj "težkim karakterjem" boš lažje prepričal, da naj z 10Ah baterijo motocikla počnejo kar se jim zljubi, ker ni nobene nevarnosti (zate).

Objavljeno
V LJ v BTC-ju, v tisti hali pod Emporiumom še obstaja tista trgovina, k so včasih poceni akumulatorje prodajal?

Matr je že dolgo časa odkar sem ga nabavil :naughty:

Oz., kje se sedaj najbolj splača nabavaljat. Moj je šel čez zimo v maloro...

Verjetno si mislil trgovino DELKO. Preselili so se poleg Spone ( med Big bangom in Merkurjem v BTC-ju) približno 100m stran od Emporiuma.

Objavljeno
Verjetno si mislil trgovino DELKO. Preselili so se poleg Spone ( med Big bangom in Merkurjem v BTC-ju) približno 100m stran od Emporiuma.

U, hvala. Ja, to je bila ta. Upam da majo kaj zame :D

Je treba počasi motor de-konzervirat.

Objavljeno

Polnjenje akumulatorja.

Kot sem že napisal je "polnjenje" akumulatorja elektrokemični proces, kot tudi njegovo "praznjenje".

V kolikor je električni tok premočan, se višek energije, ki presega zmožnost kemične pretvorbe, pretvori v toploto, kar povzroči pregrevanje, kar vpliva na kemične procese. Del viška energije povzroči neželjene kemične reakcije.

Iz navedenega je ena iz izboljšav pri polnilcih tudi pulzno polnjenje; intervali med pulzi so namenjeni temu, da se da kemičnim procesom čas, da se lahko odvijejo in tako prepreči, da bi viški energije povzročali neželjene stranske reakcije.

Previsoka voltaža povzroči pospešeno razkrajanje vode v njene sestavine.

Pri tipičnem 12V akumulatorju, ki ima 6 celic, je napetost polnjena 13,56V. Za domačo rabo recimo 13V. Več kot 13,8V že povroči kopičenje plinov, ter posledično zvišanje pritiska; pri VRLA akumulatorjih pride do odzračevanja prek ventilov.

Doma polnimo pri 13V oziroma po navodilih proizvajalca; kot vidite iz majhne razlike med 13,56V in 13,8V mora biti polnilec narejen tako, da omogoča natančne napetosti z ZELO majhnimi odstopanji.

Tok s katerim polnimo svinčevo-kislinske akumulatorje gre na kapaciteto akumulatorja; pri Yamahi R1 naj ne bi bil večji od 0,8A.

Vsa zadeva s polnjenjem je pri motociklih pomembna zaradi dolgega zimskega obdobja ko motocikel stoji. V akumulatorju namreč poteka proces sulfatacije (tvorba: svinčev(II) sulfat). S pravilnim vzdrževanjem akumulatorja se njegova življenska doba podaljša v desetletja; poleg tega je tak akumulator tudi bolj zanesljiv; dvomim, da je prijetno ostati sredi ceste zaradi praznega akumulatorja.

Zimsko vzdrževanje akumulatorja delamo s kvalitetnim polnilcem, tako, da ga obdobno nežno in počasi ponovno "napolnimo". Akumulator dnevno izgubi 1% svoje energije (odvisno od cenovnega ranga akumulatorja in tehnične izvedbe).

Ko se akumulator prazni se zmanjša vsebnpost žveplove kisline raztopljene v vodi elektrolita. Povedano drugače, elektrolit postane voda; voda pa lahko pozimi zamrzne, kajne?

Druga zadeva; akumulatorji namenjeni vozilom niso konstruirani za globoka praznjenja, saj so elektrode narejene tako, da imajo čim večjo površino. Večkratna globoka praznjenja povzročijo padec zmogljivosti baterije in znatno skrajšajo življensko dobo baterije.

Z leti se lahko zaradi mehaničnega stresa, ki ga zahteva tak obsežen cikel elektrode razdrobijo.

Tretjič; prepričanje, da se ima akumulator pozimi na polnilcu na trickle-charge je ravno tako škodljivo. Edino kar boste naredili je pspešena korozija alektrod.

Akumulator napolnite enkrat na 2 tedna, če hočete idealno.

Hitrost/polnjenja in praznjenja.

Ko vozilo noče vžgati, ker je akumulator prazen, je najbolj enostavno povezovanje s kabli na drug akumulator.

Pri tem so vpletene kemikalije v neposredni bližini elektrod.

Pomeni, da popolnoma počasno izpraznjena baterija, ki je vzrok, da vozilo ne štarta, po hitrem par minutnem polnjenju s prevezom na drugo vozilo, razvije polnitev samo v bližini elektrod. Dovolj, da vozli zaženemo, medtem ko je sam akumulator še vedno prazen.

V kolikor bi poskusili malo kasneje, vozilo ne bi več vžgalo, ker bi kemikalije difundirale iz bližine elektrod v elektrolit.

Pri počasnem polnjenju difuzija kemikalij iz bližine elektrod v samo maso elektrolita poteka vzporedno s polnjenjem, kar skozi ure da popolnoma polno baterijo. Kot sem prej napisal, zato nepravilno hitro polnjeje povzroča neželjene kemične reakcije, ker v "napolnjene" kemikalije še vedno šibamo elektriko, ker so že "napolnjene" nimajo kam z njo in pričnejo se neželjeni kemični procesi. "Napolnjene" kemikalije se morajo toraj oddaljiti od elektrod; podobno kot če kanete črnilo v kozarec z vodo.

Podobno je s praznjenjem. Če vozilo večkrat zaporeda zaženemo brez uspeha, lahko pride do efekta, kot da bi crknil akumulator. V resnici je še vedno poln. Počakati moramo, da se "izpraznjene" kemikalije razporedijo v elektrolit, nakr lahko ponovno črpamo elektriko iz akumulatorja.

Antares

Objavljeno
Prijateljček pa se ti ne zdi da si malo v temo brcnil že čisto na začetku? Ne moreš jemat za osnovo tvojih (prosto po Prešernu) preračunov kapacitivnosti akumulatorja ampak količino energije ki jo ima eksplozivna mešanica ki se tisti trenutek nahaja v akumulatorju. Škoda da te amerikanci niso leta 45 zaposlili v Nevadi. Bi jim naračunal da lahko na Hirošimo vržejo kar malo večji akumulator, pa se ne bi rabili zajebavat z A-bombo :rolleyes:

Se strinjam, če bi hotu upoštevat zgolj energijo za eksplozijo, je zgodba malce drugačna. Res je, da za začetno eksplozijo je kriva le mesanica vodika in kisika. Kaj se pa zgodi s kislino v trenutku eksplozije pa ne vem, najbrž tudi ti ne, ali se pa motim. V trenutku eksplozije temperatura in tlak v zelo majhnem času zelo narasteta...Gre za tako kompleksen pojav, da se ga ne da eksaktno opisat. Tudi vsak tak pojav je razred zase, ker so vsakic drugacne okoliscine. Jst sem želel v primeru pokazati, koliko energije skladišči ena taka "nedolžna" baterija. Malokdo se v resnici zaveda, kaj pomeni 10Ah. Sliši se malo, pa v bistvu ni. Energija se tudi potem sprošča, ko te kislina po koži najprej opeče, pol pa še kemično razje.

Za primerjavo, koliko energije je v bateriji, pa zgornji izračun drži (seveda teoretično), da bi grelec moči 423kW grel 1s. Da pa baterija lahko eksplodira pa ni potrebno teoretizirat...z googlom pa boš našu morje slik. (od kislinskih pa do LiIon baterij)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Da ne bom glih nove teme odpiral. Da bi znižal težišče motocikla in s tem povečal okretnost sm se lani odločil, da spremenim lokacijo akumulatorja izpod sedeža in ga namestil spredaj na najnižjo možno točko. Na karbonski nosilec sem pritrdil akumulator 12V 6Ah (original 12V 10Ah). Malo sem biu v strahu, da bo akumulator prešvoh in mi bo crknil še regler, ampak sedaj po celi sezoni 2008 lahko rečem, da zadeva funkcijonira. Po izračunih mojega prijatelja iz Nemčije www.durbahn.de, ki je izdelal ta karbonski nosilec je zamenjava lokacije akumulatorja kot bi vozil s 7 litrov goriva manj in v sami okretnosti se res pozna. Ni čudeža pozna pa se in čudi me, da Japončki še niso začeli postavljati akumulatorja nižje ali vsaj ob bok motorja kot je to imel že davno Ducati 916.

post-8975-1235582316_thumb.jpg

Objavljeno

Da ne bom glih nove teme odpiral. Da bi znižal težišče motocikla in s tem povečal okretnost sm se lani odločil, da spremenim lokacijo akumulatorja izpod sedeža in ga namestil spredaj na najnižjo možno točko. Na karbonski nosilec sem pritrdil akumulator 12V 6Ah (original 12V 10Ah). Malo sem biu v strahu, da bo akumulator prešvoh in mi bo crknil še regler, ampak sedaj po celi sezoni 2008 lahko rečem, da zadeva funkcijonira. Po izračunih mojega prijatelja iz Nemčije www.durbahn.de, ki je izdelal ta karbonski nosilec je zamenjava lokacije akumulatorja kot bi vozil s 7 litrov goriva manj in v sami okretnosti se res pozna. Ni čudeža pozna pa se in čudi me, da Japončki še niso začeli postavljati akumulatorja nižje ali vsaj ob bok motorja kot je to imel že davno Ducati 916.

Te trditve nedržijo povsem.Namreč že samo akumulator,če je pol švohnejši nemoreš namontirat na normalen motor (razen za na pisto),namreč z takim akumulatorjem pozimi tudi 1x nebi zaverglal.Sicer pa akumulator je težak ca 2-3 Kg (nevem točno ga nisem tehtal) vendar sigurno je težje 7 l benzina in še akumulator pod sedežem je nižje montiran kot gorivo,ki je višje v rezervoarju.Kar se tiče reglerja se nimaš kaj sekirat to reglerju nič neškodi saj taka švohnejša baterija se še prej napolni in elektrika odvečna gre pač na maso. :whistle:

Objavljeno

Moj ma tut že original pod sprednjim cilindrom namontiran akumulator.

Objavljeno (popravljeno)
.Te trditve nedržijo povsem.Namreč že samo akumulator,če je pol švohnejši nemoreš namontirat na normalen motor (razen za na pisto),namreč z takim akumulatorjem pozimi tudi 1x nebi zaverglal.Sicer pa akumulator je težak ca 2-3 Kg (nevem točno ga nisem tehtal) vendar sigurno je težje 7 l benzina in še akumulator pod sedežem je nižje montiran kot gorivo,ki je višje v rezervoarju.Kar se tiče reglerja se nimaš kaj sekirat to reglerju nič neškodi saj taka švohnejša baterija se še prej napolni in elektrika odvečna gre pač na maso. :whistle:

Dej še enkrat si preber kaj sm napisu pol pa komentiri !!!!!!!!!!!!!!!!

Po izračunih mojega prijatelja iz Nemčije www.durbahn.de, ki je izdelal ta karbonski nosilec je zamenjava lokacije akumulatorja kot bi vozil s 7 litrov goriva manj in v sami okretnosti se res pozna

To pomeni da je občutek v vožnji samim kot bi imel sedem litrov manj goriva IN NE DA JE MOTOR SEDAJ LAŽJI ZA SEDEM LITROV GORIVA !!!

Regler ponavad ne crkne zarad švohnejšega akumulatorja ampak zaradi praznega. In bojazen je tle bila, da če ne bo funkcijoniral švohnejši akumulator in se bom vozil z " praznim" je velka verjetnost, da bo crknu regler. In ne mi zdej pametvat, da ne ker je to moja že šesta Honda in zaradi praznega akumulatorja sm menjal že dva reglerja.

Popravljeno . Popravil RVT
Objavljeno
Te trditve nedržijo povsem.Namreč že samo akumulator,če je pol švohnejši nemoreš namontirat na normalen motor (razen za na pisto),namreč z takim akumulatorjem pozimi tudi 1x nebi zaverglal.

Pol se pa lažem k kurac in stvar sploh ne deluje in ga vsakič rinem ( vidu si me pa verjetn ti, da ga rinem in stvar ne funkcijonira) :headbang:

Objavljeno

Včeraj sem dobil tole zverinico . Upam, da bo stvar funkcionirala po pričakovanjih B)

Samo treba še cajt najt za montirat :alien1:

Objavljeno

TRV Če ti mene učiš avtoelektrike in kdaj crkne regler pol se steboj :lol1: nimam kaj več pogovarjat ! :hmm:

Objavljeno

Brumčiju zamerit je najslabša poteza, ker te da pol na IGNOR :whistle: joj prejoj!!!

ajd

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!