Skoči na vsebino

Akumulator, akumulatorji


Priporočene objave

Objavljeno

O polnenju baterij postoji cela študija in najbolje bi bilo, da si to pogledaš v kaki knjigi za avtoelektrikarje.Namreč pri polnenju je potrebno upoštevati zelo veliko dejavnikov:velikost baterije(kapaciteta AH),temperatura baterije,zunanja temperatura,kapacitete akumulita v bomejih,temp akumulita,koliko je izpraznjena itd.

Akumulator(elektrolit)je prazen takrat, ko ima celica samo še 1.9 V (pri 12 V-oltnem akumulatorju je to 11,5V) akumulit pa samo še 1,14 bomeja.Seveda najpravilneje merjenje je, če akumulator obremeniš z 3X-no močjo v AH akumulatorja (to je pri 10A-mperskem akumulatorju 30A)in po desetih sekundah obremenitve napetost nesme pasti pod 9,6 V.Brezveze je to vse pisat, kajti tako ali tako nimaš možnosti vse to izmerit. Poln akumulator ima po celici 2,4 V takoj, ko ga odklopiš po ca dveh urah pa naj bi imel poln akumulator po celici 2.2-2,3V-olte(skupaj 13,8 V) in 1,28 bomeja vsaka celica.

Pravilno polniš akumulator tako, da ga poilniš s čim manjšim tokom in čim dlje.Saj ker se nam vsem mudi bi ga radi čimprej napolnili, kar pa je za akumulatorje večkrat vsodno.Pri polnenju se akumulator naj nebi polnil z več kot 10%-no kapaciteto akumulatorja sepravi, če polniš 10(AH)akumulator je dovoljen polnilni tok maximum 1 A, polniš ga toliko časa dokler ni poln sepravi, da ima vsaka celica 2,4v in elektrolit v vsaki celici po 1,28 bomeja,po dveh urah mirovnja naj bi imela vsaka celica po 1,28 bomeja in napetost naj bi bila ca 13.7-13,8 V. Pri polnenju se akumulator nesme segreti na več kot max.40 stopinj celzija sicer se poškoduje (poči med celicami) ravno tako, če stoji prazem na mrazu in zmrzne.Akumulator zdrži zelo nizke temperature, če ima elektrolit 1,28 bomeja do -68stop. z 1,21 bomeja do -30 stop. z 1,14 do-14 stop. itd.

Še tole polni in prazni se samo nov akumulator sicer pa se samo dopolnjuje razen vzdrževalcev,ki nenehno polnijo in praznejo akumulator.

Kaj pa odpiranje celic med polnjenjem?

Objavljeno

Pravilno polnjen in vzdrževan akumulator je, če ga uporabljaš. Ker nisem več v "rosnih" letih akumulator pozimi odstranim in ga lepo vzdržujem z navadnim polnilcem. Saito je zdržal 31000km dve sezone in bo tudi naslednjo brez problema!

Leta tu niso najbolj pomembna. Kolega je od leta 04, ko je kupil nov motor in vdrževalec (orginal) BMW zamenjal ze 3 (tri) akumulatorje vedno orginal BMW! Prevozil pa je do sedaj le 3900km.

Tako, da kilometri niso neko merilo o kvaliteti (ali pač) vsaj kar se alumulatorja tiče.

BMW ima poseben aku. če še ne veste :slap:

Objavljeno

Kaj pa odpiranje celic med polnjenjem?

V celice ni potrebno dolivat vodo, kajti danes so že vsi akumulatorji brez vzdrževanja, sepravi,ko ga polniš se pare zgoraj zbirajo in voda kaplja nazaj v akumulator. ---->BRUMER

Mogoče bo pa ta podatek komu koristil, zato sem ga nalepil v Brumer-jevem imenu. Namreč Brumer mi je na zgornje vprašanje odgovoril na mail, ker je na Motosvetu blokiran.

Objavljeno (popravljeno)

Kaj pa odpiranje celic med polnjenjem?

V celice ni potrebno dolivat vodo, kajti danes so že vsi akumulatorji brez vzdrževanja, sepravi,ko ga polniš se pare zgoraj zbirajo in voda kaplja nazaj v akumulator. ---->BRUMER

Mogoče bo pa ta podatek komu koristil, zato sem ga nalepil v Brumer-jevem imenu. Namreč Brumer mi je na zgornje vprašanje odgovoril na mail, ker je na Motosvetu blokiran.

Pri "normalnem"polnjenju ali vzdrževanju ga ni res ni potrebno odpirat-kot je napisal.

Če pa je akumulator res bogi-bi rekli zanič in ko ga odpremo vidimo,da v kateri celici manjka.V tem primeru porazdelimo obstoječi elektrolit in dolijemo v vsako odprtino malo.In v tem primeru ga potem polniš z malo večjo močjo odprtega,da vidiš,če se dvigne.Ga zapreš in polniš krajši čas-oziroma paziš,da se ne preveč segreje.Počakaš,da se "ohladi" in gas :D

Bogi brumer le komu oziroma s čem je stopil na žulj.Pa forumaš leta bo :whistle:

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno

Jaz sem si zrihtal ohranjevanje akumulatorja nekako tako, zaenkrat deluje :)

post-17572-126383834472_thumb.jpg

post-17572-126383829436_thumb.jpg post-17572-126383832245_thumb.jpg

Objavljeno

kako je možno da če je akumolator slb noče motor lavfat na prostem teku? :unsure:

Objavljeno

Pozdravljeni!

Mogoče kdo uporablja polnilec ki ga prodajajo v Lidlnu?

Polnilec naj bi polnil in vzdrževal baterijo? Princip mi je sicer znana, me pa zanimajo mogoče kakšne izkušnje...

LP, ROk

Objavljeno

V celice ni potrebno dolivat vodo, kajti danes so že vsi akumulatorji brez vzdrževanja, sepravi,ko ga polniš se pare zgoraj zbirajo in voda kaplja nazaj v akumulator. ---->BRUMER

Mogoče bo pa ta podatek komu koristil, zato sem ga nalepil v Brumer-jevem imenu. Namreč Brumer mi je na zgornje vprašanje odgovoril na mail, ker je na Motosvetu blokiran.

Morda bo komu koristil tudi podatek, da to sploh ni res.

Pri Louis-ovi ponudbi (katalog strani 989) je (samo) cca. 1/3 akumulatorjev 'brez vzdrževanja'.

Varta ima recimo štiri različne 'linije' akumulatorjev za motorje, od katerih sta le dve 'brez vzdrževanja'.

Podobno tudi Yuasa - oni imajo eno linijo 'brez vzdrževanja', eno z 'manj vzdrževanja' in dve, ki zahtevata klasično vzdrževanje.

D.

Objavljeno

Jaz sem si zrihtal ohranjevanje akumulatorja nekako tako, zaenkrat deluje :)

post-17572-126383834472_thumb.jpg

post-17572-126383829436_thumb.jpg post-17572-126383832245_thumb.jpg

Kot vidim polniš 5 akumulatorjev skup ,Vprašanje a jih polniš samo z enim polnilcem?

lp

Objavljeno

Malo o akumulatorjih:

Če želite ohraniti življensko dobo akumulatorjev ga nikoli ne izpraznite kot 40% oziroma do 2,03V po celici.

Vse kar presega to mejo ZELO ŠKODUJE svinčenim akumulatorjem ne glede na tip elektrolita še posebej če jih takoj za tem ne polnimo.

Prekomerno polnjenje je ravno tako škodljivo, kot če premalo polnimo akumulator. Ob prekomernem polnjenju se elektrolit pospešeno uplinja. Nivo elektrolita zaradi tega naglo upada. Če izhlapele vode ne nadomesimo takoj, se plošče izsušijo in kljub kasneje dodani destilirani vodi izsušeni deli plošče osanejo za vedno neuporabni. Še posebej občutljivi so želatinasti akumulatorji, saj jim ne moremo nadomestiti izgubljenega elektrolita. Pozitivna plošča celice zaradi povečanega galvanskega učinka prične razpadati. Najprej upade zmožnost prenašanja velikih tokov kasneje pa poziivna plošča popolnoma razpade. Akumulator je popolnoma neuporaben že v nekaj tednih. Akumulatorji z debelimi ploščami (cikični) so veliko odpornejči na pojav prekomernega polnjenja kot akumulatorji z tankimi ploščami (startni).

Svinčev sulfat, ki se tvori na plošči je kratek čas po praznjenju mehak. Kadar akumulator takoj polnimo le ta relativno hitro in enostavno prehaja v kislino. V kolikor izpraznjen akumulator dlje časa stoji svinčev sulfat postane trd (kristalizira). Kristaliziran svinčev sulfat izgubi sposobnost prehajanja v kislino in tako na plošči povzroči področje skozi katerega elekrolit ne more prehajati. Akumulator izgublja na kapaciteti in procesa ni možno ustaviti

Včasih tudi za določen mokri akumulator najdemo podatek da ga ni potrebno servisirati, kar največkrat ne drži saj ponujajo akumulator, ki ima več elektrolita kot je potrebno. Ko se gladina zniža pa ni možno doliti destilirane vode, ker je “maintenance free” in tako je neuporaben prej čeprav so plošče še v dobrem stanju

Kapaciteta akumulatorske baterije ni stvar kemije temveč količine svinca v celici. Več kot je aktivnega materiala več energije lahko akumulator shrani. Velike in masivne plošče bodo imele nazivno napetost še vedno samo 2,1V in nič več le veliko več elektronov lahko shranijo, kot če so celice lažje in tanjše.

Ob polnjenju in praznjenju akumulatorja prehaja svinec v svinčev dioksid in obratno. Ob vsakem ciklu se oslabi vez med svincem in nosilno mrežo kljub dodanemu antimonu. Če nebi bilo v plošči dodanega antimona, ki utrjuje vez, bi bila življenjska doba akumulaorja izredno kratka, do 50 ciklov. Še posebno hitro razpadajo celice startnih akumulatorjev katere globoko praznimo, ker imajo zelo tanke plošče. Nekaj malega materiala tudi odpade in se nalaga na dnu celice. Z tem pojavom se počasi a vzrajno zmanjšuje kapaciteta akumulatorja.

Objavljeno

Kot vidim polniš 5 akumulatorjev skup ,Vprašanje a jih polniš samo z enim polnilcem?

lp

Jap, samo z enim polnilcem.

Vzporedno zvezano, čas polnenja se je podalšal iz ~16h na ~60h (tok polnenja 0.6A), potem pa normalno preklaplja med praznenjem in negovanjem :)

Objavljeno (popravljeno)

Ja normalno da ti se je dvignil čaš polnjenja namreč vzporedno vezani aku. 7,2Ah (verjetno imajo toliko kapaciteto) se kapaciteta sešteva torej 36Ah. Upam da nimaš nobene ločilne diode med akumulatorji? Če jih imaš jih odstrani. Kakšen polnilec imaš?

Popravljeno . Popravil kala
Objavljeno

Ja normalno da ti se je dvignil čaš polnjenja namreč vzporedno vezani aku. 7,2Ah (verjetno imajo toliko kapaciteto) se kapaciteta sešteva torej 36Ah. Upam da nimaš nobene ločilne diode med akumulatorji? Če jih imaš jih odstrani. Kakšen polnilec imaš?

Ni nobene diode, kable sem zvezu direkt na akumulator, vmes med utičnico in akumulatorjem sem dal samo varovalko ;)

Polnilec je Saito ProCharger cena 30€, za enkrat sem z njim zadovoljen :)

Objavljeno

Ni nobene diode, kable sem zvezu direkt na akumulator, vmes med utičnico in akumulatorjem sem dal samo varovalko ;)

Polnilec je Saito ProCharger cena 30€, za enkrat sem z njim zadovoljen :)

Ma po mojem mnenju zna tole bit kr nevarno, ker tukaj ni samo vpliv med polnilcem in baterijami, ampak tudi med baterijami med seboj. Če je ena baterija ful polna, in druge prazne, ti bo polna baterija polnila ostale z zelo velikim tokom, dokler se energija v vseh ne bo izenačila. Še najslabši scenarij pa je, ki je najbrž tudi bolj pogost, da imaš 3 polne akumulatorje, enega praznega, in bodo vsi trije polnili tapraznega, kar bo z zelo zelo velikim tokom. V najhujšem primeru zna tudi eksplodirat če se pregreje zaradi prevelikega polnilnega toka. :unsure: Baterije imajo zelo majhno notranjo upornost, zato pa omogočajo posledično tudi zelo velik zagonski tok - v tvojem primeru polnilni tok praznega aku. Po mojem mnenju, če bi jih želel vzdrževat vse skupaj, jih vsaj na začetku napolni vsako posebej, da bodo imele vse približno enako napetost, ter jih nato priklopiš med seboj in na polnilec.

Objavljeno

Ma po mojem mnenju zna tole bit kr nevarno, ker tukaj ni samo vpliv med polnilcem in baterijami, ampak tudi med baterijami med seboj. Če je ena baterija ful polna, in druge prazne, ti bo polna baterija polnila ostale z zelo velikim tokom, dokler se energija v vseh ne bo izenačila. Še najslabši scenarij pa je, ki je najbrž tudi bolj pogost, da imaš 3 polne akumulatorje, enega praznega, in bodo vsi trije polnili tapraznega, kar bo z zelo zelo velikim tokom. V najhujšem primeru zna tudi eksplodirat če se pregreje zaradi prevelikega polnilnega toka. :unsure: Baterije imajo zelo majhno notranjo upornost, zato pa omogočajo posledično tudi zelo velik zagonski tok - v tvojem primeru polnilni tok praznega aku. Po mojem mnenju, če bi jih želel vzdrževat vse skupaj, jih vsaj na začetku napolni vsako posebej, da bodo imele vse približno enako napetost, ter jih nato priklopiš med seboj in na polnilec.

Dobra razlaga, v tem primeru kot si napisal mislim da bi moglo prej varovalko 0,5A skurt, lahko da se tudi motim, saj pravim zaenkrat dela ;)

Objavljeno

Pozdravljeni!

Mogoče kdo uporablja polnilec ki ga prodajajo v Lidlnu?

Polnilec naj bi polnil in vzdrževal baterijo? Princip mi je sicer znana, me pa zanimajo mogoče kakšne izkušnje...

LP, ROk

Kupil šele pred kratkim in lahko samo povem, da je zelo funkcionalen z ozirom na ceno in glede na to da zna polniti accu in preiti v stanje vzdrževanja, ko je akumulator napolnjen. Daljših izkušenj nimam, ga pa kolegi iz hrvaškega V-strom foruma, ki ga imajo dalj časa, samo hvalijo.

Menim, da je za tistih 20€ to zelo dobra investicija.

Objavljeno

Kdor poceni šrot kupi, 2x ali 3x kupi, pa še aku. lahko zajebeš. Kupi polnilec in vzdrževalec CTEK ki je preizkušena in priznana zadeva :OK:

Objavljeno

Kdor poceni šrot kupi, 2x ali 3x kupi, pa še aku. lahko zajebeš. Kupi polnilec in vzdrževalec CTEK ki je preizkušena in priznana zadeva :OK:

Morm rečt da v lidlu še nisem dobil slabe robe! Tam sem kupil tudi drsalke za sebe in tmalo sestrco in so super. Prav tako sem kupil spodnje perilo, ki ga uporabljam na motorju in je prav tako zelo kvalitetne izdelave - tako da sploh nisem skeptičen glede tega.

No polnilec imam že doma in je sama kvaliteta izdelave kot tudi sama funkcionalost boljša kot pri čisto osnovnemu modelu ctek-a, katerega ima kolega.

bomo vidl kako se bo obnesel.

LP

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Morm rečt da v lidlu še nisem dobil slabe robe!

V Lidlu kupil 2 stvari, projekcijsko radio uro, ki je imela projekcijo obrnjeno narobe, lovila ni nič in je hvalabogu po 14 dneh crknila in pa ribe v konzervi ki so bile tako zanič da jih tud sestradan sosedov maček ni povohal.

Od takrat naprej tam ne kupujem več.

Objavljeno

Dobra razlaga, v tem primeru kot si napisal mislim da bi moglo prej varovalko 0,5A skurt, lahko da se tudi motim, saj pravim zaenkrat dela ;)

Če je varovalka od pol ampera, sklepam da se nahaja na visokonapetostni strani (220V) napajalnika, in obvaruje polnilec pred omrežjem v primeru, da se kaj zalomi s polnilcem (na izhodnem delu najbrž ni tale varovalka, sicer bi jo tok s katerim polniš - 0,6A že skuru) . Če je temu tako potem takole to zgleda: 220V/0,5A=440W moči kar po pretvorbi teoretično zgleda na 12V strani 440W/14,5V = 30A. Torej, da bi se varovalka skurla po "normalni" poti bi moral polnit polnilec s tokom čez 30A. Kar pa ne bo nikoli, bodisi zato, ker izhodni del tegale napajalnika najbrž ni sposoben prenesti tolikšnega toka bodisi zaradi tega, ker ima omejelevalec/regulator toka za pravilno polnjenje aku (praviš da imaš nastavljeno na 0,6A) . Vsekakor pa tale varovalka ne obvaruje akumulatorja, ker so akumulatorji med seboj direktno povezani. Poskusi enkrat, ko priklopiš na tole vezavo prazen akumulator vmes priklopit ampermeter pa boš imel eno realno predstavo kaj se dogaja (pa naj bo vsaj 20A da ga ne bo v trenutku skurlo :rolleyes: ). Najlažje se izogneš temu problemu z diodami, le da boš imel v tem primeru za 0,7V manjšo napetost na baterijah, kar pa je še vedno OK, ti pa ne bo praznilo baterij ampak le polnilo (če polnilec ponuja tudi praznenje). Druga varianta je (če ne uporabiš diod), da na vsak kabel, ki gre na baterijo zaporedno vežeš en upor primerne velikosti, ki bo omejeval le tok ki se pretaka med baterijami. Polnilec bo pa ravno tako enako polnil, ker ima tokovno regulacijo in sam dvigne napetost, da kompenzira padec napetosti na uporih.

Seveda pa, statistično gledano bo najbrž težko, da boš precej prazen akumulator priklopil gor, glede na to, da lepo skrbiš za motorje in ne zanemarjaš akumulatorjev. :grim Sam sem že vidu kako izgleda akumulator, ki ga raznese ob nepravilnem polnjenju. Ni se to meni zgodilo, ampak zato ni ta nevarnost nič manjša...če že, se raje učim na izkušnjah drugih :whistle:

Si pa lepo zrihtal kable za vsak motor, zgleda kot da so električni motorji, ki se filajo :P Vseeno pa ne bi blo slabo odštet še par evrov in dodaš za vsak akumulator svoj ampermeter, bo še bolj profi vse zgledalo pa bolj varno tudi, če boš vedu kaj se dogaja s polnilnimi toki. ;)

Objavljeno

Morm rečt da v lidlu še nisem dobil slabe robe! Tam sem kupil tudi drsalke za sebe in tmalo sestrco in so super. Prav tako sem kupil spodnje perilo, ki ga uporabljam na motorju in je prav tako zelo kvalitetne izdelave - tako da sploh nisem skeptičen glede tega.

No polnilec imam že doma in je sama kvaliteta izdelave kot tudi sama funkcionalost boljša kot pri čisto osnovnemu modelu ctek-a, katerega ima kolega.

bomo vidl kako se bo obnesel.

LP

Če bi hotel orenk polnilec, bi kupil kakšen Saito procharger XL ali kaj boljšega, kar bi prišlo 100€ ali več. Ker pa rabim samo polnilec, vzdrževalec baterije za čez zimo pa je ta iz lidla čisto ok in glede na to, da ima 3 leta garancije in glede na samo zasnovo ni nič slabši od kakšnega cteka ali drugeg polnilca nižjega ranga.

Načeloma v lidlu in podobnih štacunah ne kupujem, razen če mi kdo zanesljiv ne priporoči kakšne zadeve. In tedaj so mi razna brihtna mnenja Zajotov lih tok pomembna kot TopShop reklame. Če bi kupil 3 takšne polnilce in bi samo eden delal, bi še vedno manj zapravil kot bi za Ctek-a je pa res, da na mojem ne bi pisalo Ctek.

Objavljeno

Sej če kupuješ v Lidlu še ne pomeni da si revček - ali pač?

Ne vem amapk zgleda vas je sram ker kupujete v Lidlu... sick....

Jaz kupujem tam kje se mi zdi da dobim največ za svoj denar - pa tudi če bi bil to Bosna supermarket!

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Morm rečt da v lidlu še nisem dobil slabe robe!

Slabi nakupi :whistle:

Kot neka vremenska postaja...tretji dan je nehalo izpisovati prvo številko ure.Notranji senzor temperature recimo,da kaže prav,zunanji senzor pa kar neki stopinj narobe!

Redvica v dveh primerih za :SS Česen isto adijo...

Leteči meni pa projekciska ura deluje :naughty: pa še ena radisko vodena s senzorjem temperature že 2leti in to brez napake! :naughty:

V vseh večjih trgovinah je pač tako,da je velik "krafla" lahko pa res kupiš tudi kaj uporabnega za mali denar.

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno

Kolko sem seznanjen ima ta polnilec izhodni tok 3A ali še celo malo čez..

definicija polnjenja akumulatorja bi naj bila - ga polniti z nekoliko višjo napetostjo od

nominalne z tokom omejenim na 1/10 njegove zmogljivosti približno, 12h..

v praksi za 12Ah akumulator bi to zgledlo tako, da ga polnimo pri 14V z tokom 1,2A

zakaj je tak polnilec iz lidla dokaj neuporaben

- ker je premočen za motor in lahko napihne akumulator

- ker je prešvoh za avto

Objavljeno

Če je varovalka od pol ampera, sklepam da se nahaja na visokonapetostni strani (220V) napajalnika, in obvaruje polnilec pred omrežjem v primeru, da se kaj zalomi s polnilcem (na izhodnem delu najbrž ni tale varovalka, sicer bi jo tok s katerim polniš - 0,6A že skuru) . Če je temu tako potem takole to zgleda: 220V/0,5A=440W moči kar po pretvorbi teoretično zgleda na 12V strani 440W/14,5V = 30A. Torej, da bi se varovalka skurla po "normalni" poti bi moral polnit polnilec s tokom čez 30A. Kar pa ne bo nikoli, bodisi zato, ker izhodni del tegale napajalnika najbrž ni sposoben prenesti tolikšnega toka bodisi zaradi tega, ker ima omejelevalec/regulator toka za pravilno polnjenje aku (praviš da imaš nastavljeno na 0,6A) . Vsekakor pa tale varovalka ne obvaruje akumulatorja, ker so akumulatorji med seboj direktno povezani. Poskusi enkrat, ko priklopiš na tole vezavo prazen akumulator vmes priklopit ampermeter pa boš imel eno realno predstavo kaj se dogaja (pa naj bo vsaj 20A da ga ne bo v trenutku skurlo :rolleyes: ). Najlažje se izogneš temu problemu z diodami, le da boš imel v tem primeru za 0,7V manjšo napetost na baterijah, kar pa je še vedno OK, ti pa ne bo praznilo baterij ampak le polnilo (če polnilec ponuja tudi praznenje). Druga varianta je (če ne uporabiš diod), da na vsak kabel, ki gre na baterijo zaporedno vežeš en upor primerne velikosti, ki bo omejeval le tok ki se pretaka med baterijami. Polnilec bo pa ravno tako enako polnil, ker ima tokovno regulacijo in sam dvigne napetost, da kompenzira padec napetosti na uporih.

Seveda pa, statistično gledano bo najbrž težko, da boš precej prazen akumulator priklopil gor, glede na to, da lepo skrbiš za motorje in ne zanemarjaš akumulatorjev. :grim Sam sem že vidu kako izgleda akumulator, ki ga raznese ob nepravilnem polnjenju. Ni se to meni zgodilo, ampak zato ni ta nevarnost nič manjša...če že, se raje učim na izkušnjah drugih :whistle:

Si pa lepo zrihtal kable za vsak motor, zgleda kot da so električni motorji, ki se filajo :P Vseeno pa ne bi blo slabo odštet še par evrov in dodaš za vsak akumulator svoj ampermeter, bo še bolj profi vse zgledalo pa bolj varno tudi, če boš vedu kaj se dogaja s polnilnimi toki. ;)

vragec dobro si razlagaš in teoretično kot praktično se vse to obdrži ampak na polnilcih ki imajo samo usmerniški mostiček pa trafo glede na to da so današnji polnilci predvsem pulzni navitje trafota odpade ker je elektronik noter katera uravnava vse skup na sec. strani pa je ponavadi stabilizator napetosti kateri bi v tem primeru že izdihnil.

Glede na to da polni vse akum. z istim polnilcem tok ki bi se ustvaril zaradi nesorazmernosti akumulatorjev bi se ustvaril na kablih kateri bi pa bili pri tem toku kar dobro segreti.

Polnilec v tem primeru ne deluje kot most med polnjenjem med akum. ampak samo polni manjkajočo energijo . Most med akum. delajo kabli in ves tok kar pošilja druga baterija drugi gre preko kablov. Elektrik zmeraj potuje tam kjer je najmanj upora kar so v tem primeru kabli ne pa usmerniški del polnilca.Pri akum. je samo problem kapacitete katera upada napetost je ponavadi zelo enaka tako pri dobrem in slabem akum.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!