yankee Objavljeno November 2, 2002 Opozori Objavljeno November 2, 2002 Jaz nimam problemov z akumulatorji,ker se celo zimo vozim naokrog(vsaj do sedaj sem se).... Mi je pa prejsnji teden,ko sem bil na servisu in mi je mehanik menjaval filter od zraka skoraj slabo naredilo,ko je rekel,da stane akumulator za TDM-ko 27k sit :? :shock: :shock:
Brrrm Objavljeno November 4, 2002 Opozori Objavljeno November 4, 2002 Meni je tudi slabo naredilo, ko sem dva tedna nazaj prišel po kravo na servis in ko sem vse plačal, sem jo hotel zajahati in zakurblati, pa je reklo le PRRRR, ko je elaktromagnet priklapljal in odklapljal zaganjač. Smo ga potem zakurili s pomočjo dodatnega napajanja. Vendar tudi polnjenje doma ni več pomagalo. Ko se je cel dan polnil je ob poskusu zagona zopet reklo PRRRRR. Pa naj še kdo reče, da redno servisiranje pomaga k boljšemu delu motorja. Nov akumulator me že čaka pri serviserju in grem po službi ponj.
Hanzi Objavljeno November 4, 2002 Opozori Objavljeno November 4, 2002 In se to šteje pod garancijo ali aku ne spada v garancijo.
yankee Objavljeno November 4, 2002 Opozori Objavljeno November 4, 2002 vsak akumulator ki ga kupis ma garancijo....sam nisem siguren kolko je...za avte je menda eno leto...
lojzi Objavljeno November 4, 2002 Opozori Objavljeno November 4, 2002 vsak akumulator ki ga kupis ma garancijo....sam nisem siguren kolko je...za avte je menda eno leto... Tudi Fiamm-*ovi akumulatorji imajo eno leto garancije!
Brrrm Objavljeno November 5, 2002 Opozori Objavljeno November 5, 2002 Dobil novi akumulator popolnoma zastonj. Kar tako kupljeni akumulator ima 12 mesecev garancije, vgrajen v mojo kravo pa 2 leti, ker ima ona kompletna 2 leti garancije. Sicer pa je cena akumulatorčka z napisom BMW 29000 tolarčkof. Videl pri Selmarju v CE zanimiv napis v smislu: "Cenjene stranke obveščamo, da morajo po zakonu ob nakupu novega akumulatorja prodajalcu dostaviti starega." Ve kdo kaj več o tem zakonu? Verjetno je s področja varstva okolja. Nastane težava, če si zaželiš kupiti en tak lep akumulatorček za v kot v dnevni sobi, pa nimaš kaj starega odnesti v trgovino. Bomo pa iz I, A, H ali HR švercali akumulatorje za prvo vgradnjo.
hotschko Objavljeno Marec 16, 2003 Opozori Objavljeno Marec 16, 2003 kopirano iz neke druge teme ... hotschko Zraven novega TC motoshopa sem zadnjič opazil trgovino s kvalitetnimi akumulatorji (BOSCH,...) vseh velikosti in kapacitet ... cene so se mi zdele precej ugodne. Pero Ja natanko tam sem jast kupil akumulator za mojo Transalpko in morm rečt da se vedejo zelo poslovno!!(Akumulatorstvo Gajzer) :!: :!: :!: Prišel sem tja in takoj so mi preverili z elektronskimi napravami moč akumulatorja(je mel samo še 20% zagonske moči) ter mi predlagali nakup novega!Imajo ogromno izbiro vseh vrst akumulatorjev suhih in mokrih za avte in motorje!Važn je da je hitro in da majo na zalogi!Akumulatorje majo shranjene suhe tako da ne stojijo na policah in se praznijo!!!Takoj ko sem se odločil za nakup so ga napolnili z kislino in mi ga montirali v motor!Uporaba je bila takojšnja in zadovoljen sem se odpeljal novim dogodivščinam naproti olajšan za celih 8.000sit za Bosch-ov akumulator, ki uliva zaupanje!! Pa še najpomembneje - oni stare neuporabne akumlatorje pošljejo BREZPLAČNO v Mežico na ekološko uničenje!!!!! Ciao,by Pero
elbarto Objavljeno Marec 17, 2003 Opozori Objavljeno Marec 17, 2003 Jaz pa sem si včeraj sam zamenjal aku, z FAAMovim, cena 5000 sitnih, s tem da je menjava trajala dobri 2 URI!!! mogu sem razdret nosilec auspuha, snet zadnji zavorni cilinder+rezervoar za olje+šteker za štopluč, nostranji blatnik, + malenkosti, pol se šele lahko mimo zadnje fedre aku ven potegene. Glopo ko noč. Yamaha pač. LP, El B.
transalp Objavljeno Marec 17, 2003 Opozori Objavljeno Marec 17, 2003 Pero, klasični mokri akumulatorji MORAJO biti na daljši čas hranjeni v suhem stanju, saj proizvajalec ponavadi predpisuje dva roka prodaje: v suhem in mokrem (aktiviranem) stanju. Rok za suho stanje je mnogo daljši (reda let) kot rok za mokro (reda mesecev). Izjema so nekateri mokri akumulatorji brez vzdrževanja, npr. Topla, še posebej tisti s kalcijevo tehnologijo, ki imajo nekaj daljši tudi rok prodaje v mokrem stanju. Zanimivo je, da ti je mojster takoj vgradil akumulator. Ko sem nekoč menjal akumulator na MZ-ju, ga niso hoteli dati iz rok, dokler se akumulator po polnjenju s kislino ne umiri in ohladi - glej nadaljevanje... Ponavadi nov akumulator aktiviram (nalijem kislino) sam. Med procesom aktiviranja akumulator postane precej topel. Ko se proces nekoliko umiri in se toplota ne sprošča več, preverim nivo elektrolita in po potrebi dolijem žveplovo kislino. Ta trenutek je tudi zadnji, ko v akumulator še smeš dolivati kislino - od sedaj naprej lahko za dopolnitev pri prenizkem nivoju elektrolita dodajaš le še destilirano vodo!!! Sledi nekajurno polnjenje z majhnim tokom (glede na kapaciteto akumulatorja), t.i. "top-up charging". To polnjenje naj bi zagotovilo dosego nazivne kapacitete akumulatorja, torej njegovo polno zmogljivost. Ravno okoli tega polnjenja se sicer mnenja nekoliko krešejo, vendar je vsekakor lahko samo koristno, škodljivo pa nikakor ne. Sledi vgradnja akumulatorja v motor, priključitev kablov, mazanje priključkov z zaščitno mastjo (lahko kar tista za ležaje) ter priključitev in preverjanje oddušne cevi. To je še posebej pomembno, saj lahko sneta, poškodovana ali "preščipnjena" oddušna cev posredno zaradi izlivanja elektrolita povzroči grde poškodbe na kovinskih in lakiranih površinah motocikla.
FLY Objavljeno Marec 17, 2003 Opozori Objavljeno Marec 17, 2003 Sem se hotel ravnati po Transalpovih navodilih,pa ne morem ugotoviti kje je montiran akumulator.Se bolj zalostno je,da ni nikjer zaganjaca...Prosim za nasvet(sifra TTR) LP FLY
gorazd Objavljeno Marec 17, 2003 Opozori Objavljeno Marec 17, 2003 :roll: Kolk pa kaj stenjo novi akuji :?: Pa ne tisti ki majo gor napisano BMW al pa kaj podobnega :lol:
Max Objavljeno Marec 18, 2003 Opozori Objavljeno Marec 18, 2003 :roll: Kolk pa kaj stenjo novi akuji :?: Pa ne tisti ki majo gor napisano BMW al pa kaj podobnega :lol: Okul deset jurjev, taki bl ta standrdni. :wink: Pa mislm, de kak jur gor al pa dol :idea: :arrow: :D
king4ever Objavljeno Marec 18, 2003 Opozori Objavljeno Marec 18, 2003 Videl pri Selmarju v CE zanimiv napis v smislu: "Cenjene stranke obveščamo, da morajo po zakonu ob nakupu novega akumulatorja prodajalcu dostaviti starega." Ve kdo kaj več o tem zakonu? Verjetno je s področja varstva okolja. Prav tako bo po novem treba placati tudi za rabljeno gumo ko bos le-to menjal, kar je prav, ce bo le to placilo slo za pravilno unicenje gume in ne za polnjenje drzavnega proracuna.
Ervina Objavljeno Marec 18, 2003 Opozori Objavljeno Marec 18, 2003 Videl pri Selmarju v CE zanimiv napis v smislu: "Cenjene stranke obveščamo, da morajo po zakonu ob nakupu novega akumulatorja prodajalcu dostaviti starega." Ve kdo kaj več o tem zakonu? Verjetno je s področja varstva okolja. Nastane težava, če si zaželiš kupiti en tak lep akumulatorček za v kot v dnevni sobi, pa nimaš kaj starega odnesti v trgovino. Bomo pa iz I, A, H ali HR švercali akumulatorje za prvo vgradnjo. Pravilnik o ravnanju z baterijami in akumulatorji, ki vsebujejo nevarne snovi (Ur.l. RS št. 104/00) navaja, da mora prodalec (dobavitelj) zagotavljati prevzemanje odpadnih baterij ali akumulatorjev. Nikjer pa nič ne piše o tem, da smo kupci dolžni prinest stare.
pero Objavljeno Marec 19, 2003 Opozori Objavljeno Marec 19, 2003 No akumulator sicer stranki ne morejo izpulit iz rok če ga ne da sam. Res ne vem kaj bi z starim aku sploh lahko počeli zato predlagam da se ga vedno znebite na čim enostavnejši način ( ne metanje akumulatorja v gozd) in to je da ga pustite pri tistem kjer akumulator kupte!Drugač pa ga loh tut brezplačno pustite na bencinski črpalki!!!! Ciao,by Pero
marijan Objavljeno April 8, 2003 Opozori Objavljeno April 8, 2003 počil mi je akumulator, zdaj pa iščem ugodno varianto za 30 Ah, ceno ma pa tako da te kap.
Jasa Objavljeno April 8, 2003 Opozori Objavljeno April 8, 2003 počil mi je akumulator, zdaj pa iščem ugodno varianto za 30 Ah, ceno ma pa tako da te kap. Serbus, Kake vrste akumulator pa imaš :?: -svinčen s prostim elektrolitom (kot klasičen za avto) -svinčen z vezanim elektrolitom (Pb plošče ovite v separator iz mate) -gelled -kaj drugega ? LP Jaša, Honky PS: Kakšno ceno pa ima?
urbi Objavljeno April 8, 2003 Opozori Objavljeno April 8, 2003 Hauk! Berem malo tole temo, pa me zanima naslednje; svojega ER5 (letnik 2001) sem lani kar trikrat "prevrnil" :cry: :? . Do zdaj sploh nisem pomislil, da bi lahko bla kaka jeba z akumulatorjem.... A lahko kaj izteče, ko je motor na tleh? V bisvu moram priznat, da sploh ne vem, kaki akumulator mam v motorju (vidim v forumu, da jih je ful vtrst). Urbi
MARJA Objavljeno April 8, 2003 Opozori Objavljeno April 8, 2003 Hauk! Berem malo tole temo, pa me zanima naslednje; svojega ER5 (letnik 2001) sem lani kar trikrat "prevrnil" :cry: :? . Do zdaj sploh nisem pomislil, da bi lahko bla kaka jeba z akumulatorjem.... A lahko kaj izteče, ko je motor na tleh? V bisvu moram priznat, da sploh ne vem, kaki akumulator mam v motorju (vidim v forumu, da jih je ful vtrst). Urbi Pol se boš pa mogu še veliko naučit.
Brrrm Objavljeno April 9, 2003 Opozori Objavljeno April 9, 2003 Tudi če imaš klasični akumulator s prosto tekočim elektrolitom, obstajajo teoretične možnosti, da ti je kaj odteklo, praktičnih možnosti je pa manj. Čepki v posamezne celice tesnijo in tu ni težav. Odzračevalni sistem pa je speljan skozi majhno luknjico in razmeroma drobno in običajno dolgo cevko. In ker mora zrak not, če hočeš, da gre elektrolit ven, je za to pri teh ožinah bolj malo možnosti. Če ti manjka kaj elektrolita, ti ga verjetno manjka zaradi izhlapevanja vode in ne zaradi odtekanja.
marijan Objavljeno April 9, 2003 Opozori Objavljeno April 9, 2003 počil mi je akumulator, zdaj pa iščem ugodno varianto za 30 Ah, ceno ma pa tako da te kap. Serbus, Kake vrste akumulator pa imaš :?: -svinčen s prostim elektrolitom (kot klasičen za avto) -svinčen z vezanim elektrolitom (Pb plošče ovite v separator iz mate) -gelled -kaj drugega ? LP Jaša, Honky PS: Kakšno ceno pa ima? pa ti ko da v tabu delaš, pojma nimam kak akumulator sem imel not, sem pa včeraj šel do forstingerja pa sem ga kupil za 75 eur, pri nas mu je bila cena 18000 sit brez davka, brez marže itd. motor že laufa
hotschko Objavljeno April 9, 2003 Opozori Objavljeno April 9, 2003 počil mi je akumulator, zdaj pa iščem ugodno varianto za 30 Ah, ceno ma pa tako da te kap. Zraven novega TC-motoshopa je Akumulatorstvo Gajzar ... pojdi vprašat ... imajo vse vrste akumulatorjev ... pa še poceni se mi zdijo
marijan Objavljeno April 10, 2003 Opozori Objavljeno April 10, 2003 res je. ampak buča zabita sem šel kupit v avstrijo za 75 eur, gajzer ga ma pa za 16 000sitnih
urbi Objavljeno April 10, 2003 Opozori Objavljeno April 10, 2003 Hauk! Berem malo tole temo, pa me zanima naslednje; svojega ER5 (letnik 2001) sem lani kar trikrat "prevrnil" :cry: :? . Do zdaj sploh nisem pomislil, da bi lahko bla kaka jeba z akumulatorjem.... A lahko kaj izteče, ko je motor na tleh? V bisvu moram priznat, da sploh ne vem, kaki akumulator mam v motorju (vidim v forumu, da jih je ful vtrst). Urbi Pol se boš pa mogu še veliko naučit. Vem, vem, zato pa berem forume na motosvet.com!! :wink: :oops: Pa hvala za odgovor :twisted: :twisted: :twisted: Urbi
transalp Objavljeno Maj 6, 2003 Opozori Objavljeno Maj 6, 2003 Rabim akomulatorsko baterijo za ZZR 250. V navodilih za uporabo piše le 12V 8Ah. Morda to tudi zadostuje... za opis. Zaenkrat ga še nisem našel.. pri serviserjih pa se mi zdi predrag. Mi lahk kdo pove kam naj grem iskat ? Prosim :unsure: Pomembni podatki za nakup akumulatorja: tip (moker - klasičen oz. "brez vzdrževanja") nazivna napetost in kapaciteta (12V/8Ah) dimenzije razpored priključkov (npr. plus priključek levo ali desno) položaj odduška (priključka cevke) za pline v primeru, če je klasičnega - mokrega tipa Išči tule: Akumulatorstvo Grajzar Trgoavto Koper
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se